Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Doplňuji trochu technických údajů z německého oficiálního webu Suzuki.
//motorrad.suzuki.de/fileadmin/user_upload/suzuki/pdf/TD_Einzelblaetter_2012/DL650AL2.pdf
Spousta lidí si kupuje např. GS Adventure,přitom kromě pozvednutí ega by na jejich použití V-Strom bohatě stačil.Dojezd to cca 400km má(a na tom ty dva litry moc nezměněj),pod ty svody se dá dekl a loukotě (a ani celkový určení motorky) stejně nejsou moc dobrý na nějaký skákání.
Mě osobně se moc nelíbil nikdy,ale dal jsem na nynějším modelu cca 3000km v kombinaci dálnice-okresky-enduro a moje hodnocení by bylo asi :
klady -příjemnej motor
spotřeba 4-5,5L dle stylu jízdy.Výš už to dá práci
zápory -brzdy jsou trochu tupý
-plexi -mam 194cm a turbulence byly v obou polohách
takový,že sem ho radši sundal
Čidlo námraza bych neodsuzoval, stačí se jet projet např. v Září do Tater na Slovensko a když chytnete déšť a studenější počasí kdy bude teplota kolem 3°C apod. tak se může hodit... Jen aby už nespínalo kolem 10°C .
Další jiskra naděje, že udělají cestovní enduro s 21 kolem s drátama, vyšší světlostí a štíhlým sedlem, zhasla. Tak teď snad už opravdu za dva roky jen KTM...
...no čekal jsem jak bude vypadat "nový" V-Strom, protože jsem měl zatím obě jeho generace a teď uvažuji o nové motorce. A mám jasno - tenhle už to bohužel nebude. Zůstal sice super motor, špičkový podvozek, ale to co mi na předchozích generacích chybělo (drátové kola, silnější vidle/USD, větší světlost a celkově více offroad), tak tady nepřišlo, ba co hůř, to co taky mimo jiné dělalo z předchozích generací jednu z nejlepších motorek na trhu, tak zmizelo (sice jen 2-3 litry benzínu, ale špičkově čitelné budíky a "army design"). Design je věc hodně subjektivní (mě ten nový připadá tak trochu "pro holky") a chápu i snahy snižovat/udržovat náklady, ale myslím, že V-Strom by si zasloužil více.
Už to konečně není hranatá krabice . El. štítek hezký, škoda menší nádrže...
Uvítal bych možnost zvolit si litá a nebo drátová kola. Mě osobně by se líbil na drátech... jinak jak koukám víceméně facelift - nezasloužil by si víc značko Suzuki??? Kola taky mohli faceliftovat, jsou takový nic moc, podvozek nejspíš byl OK, ale kdyby byli líbivější kola, tak i ty obrácený šavle by nevypadali zle...
Mě se tedy líbí víc než předchozí, škoda že je to spíš facelift... (očekával jsem inovaci i v hnacím ústrojí)
design celkem pěknej, ale za 10 let inovací proste žádná sláva, to jsou rok co rok inovace gsx-r, ale vysavače at si strčej někam a začnou dělat pořádný motorky, v nabdíce 1x V-Strom 650 žádná sláva, tak budu muset přesedlat na jinou značku až změnim strojek :(
Myslím, že V-Strom vzhledem k pohodlí, ochraně před větrem,světlou výškou, výfukem pod motorem, litejma kolama a jejich velikostí nikdy enduro nebyl, ale je to klasický cesták. Nevím proč je zařazen v kolonce enduro a snaží se to z něj stále někdo dělat. Na cestování prostě super stroj. Inovace se mi líbí i když mohli trochu přidat na motoru.
jedina vyhoda tohto faceliftu je, ze sa buduci rok budu dat za namakanu cenu kupit nove Stromy zo serie 2011...
inak nic moc... este tie prerobene budiky berem, to sa mi celkom paci... ale mensia nadrz, vyssi posed a je to sice subjektivny pohlad, ale ta stara kapotaz sa mi pacila ovela viacej... drsne, agresivne, proste spicovo sa tvaraica masina... toto vyzera jak krizenec TDMka s Fazerom...
Mám strach, že to trochu dopadlo jako u Transalpa...po 9ti ti letech to chtělo víc. Snížení objemu nádrže nepochopím, výfuk pod motorem zůstal, obyčejná vidle...skoro bych řekl, že když někdo dával dohromady facelift, tak mu to špatně přeložili a prohodili sloupečky plus a mínus. Že to není 800ka zas tak nevadí-je to prostě jiná kategorie, tak není důvod to měnit a třeba japončíci vylezou brzy s nějakým litrem.
Starého stroma sa predalo hafo, takze stacilo spravit facelift a strom sa bude predavat dalej ako teple rozky... a veru nikomu nebudu chybat dratenne kola, mega nadrz a podobne enduro doplnky.. Kto chce ozaj enduro ide do inej znacky za ine peniaze, vstrom ma inu cielovu skupinu zakaznikov...
Před dvěma měsíci jsem si koupil "starýho" stroma a obával se, jestli nebudu litovat, že jsem si nepočkal na novej model. No a nelituju. Ten novej se mi sice docela líbí, ale ne zas natolik, abych teď z toho měl špatný spaní a vyčítal si, že jsem měl s koupí počkat.
na fotkách vypadá jak nějáká dváca
Ten design mi hodně připomíná Aprilii Pegaso 650 r.v.99
Doplňuji trochu technických údajů z německého oficiálního webu Suzuki.
//motorrad.suzuki.de/fileadmin/user_upload/suzuki/pdf/TD_Einzelblaetter_2012/DL650AL2.pdf
Skoda ze mu neurobili nadrz tak do 10 l.. To by bola parada..U mna jednoznacne prepadak... Skoda...
Spousta lidí si kupuje např. GS Adventure,přitom kromě pozvednutí ega by na jejich použití V-Strom bohatě stačil.Dojezd to cca 400km má(a na tom ty dva litry moc nezměněj),pod ty svody se dá dekl a loukotě (a ani celkový určení motorky) stejně nejsou moc dobrý na nějaký skákání.
Mě osobně se moc nelíbil nikdy,ale dal jsem na nynějším modelu cca 3000km v kombinaci dálnice-okresky-enduro a moje hodnocení by bylo asi :
klady -příjemnej motor
spotřeba 4-5,5L dle stylu jízdy.Výš už to dá práci
zápory -brzdy jsou trochu tupý
-plexi -mam 194cm a turbulence byly v obou polohách
takový,že sem ho radši sundal
vypada horsie jak predosla...
Kam se poděl chladič oleje?
Čidlo námraza bych neodsuzoval, stačí se jet projet např. v Září do Tater na Slovensko a když chytnete déšť a studenější počasí kdy bude teplota kolem 3°C apod. tak se může hodit... Jen aby už nespínalo kolem 10°C .
Omlouvám se všem fanouškům tohohle stroje, ale...CO_TO_JE?!
Další jiskra naděje, že udělají cestovní enduro s 21 kolem s drátama, vyšší světlostí a štíhlým sedlem, zhasla. Tak teď snad už opravdu za dva roky jen KTM...
A zdířka zámku co byla zezadu je neprakticky zboku... Jedna z věcí co jsem "záviděl" je fuč. Von ten starší asi bude lepší .
tak to je kekel jak prase
...no čekal jsem jak bude vypadat "nový" V-Strom, protože jsem měl zatím obě jeho generace a teď uvažuji o nové motorce. A mám jasno - tenhle už to bohužel nebude. Zůstal sice super motor, špičkový podvozek, ale to co mi na předchozích generacích chybělo (drátové kola, silnější vidle/USD, větší světlost a celkově více offroad), tak tady nepřišlo, ba co hůř, to co taky mimo jiné dělalo z předchozích generací jednu z nejlepších motorek na trhu, tak zmizelo (sice jen 2-3 litry benzínu, ale špičkově čitelné budíky a "army design"). Design je věc hodně subjektivní (mě ten nový připadá tak trochu "pro holky") a chápu i snahy snižovat/udržovat náklady, ale myslím, že V-Strom by si zasloužil více.
Fullgas1 to přesně vystihl, není co dodat...
Už to konečně není hranatá krabice . El. štítek hezký, škoda menší nádrže...
Uvítal bych možnost zvolit si litá a nebo drátová kola. Mě osobně by se líbil na drátech... jinak jak koukám víceméně facelift - nezasloužil by si víc značko Suzuki??? Kola taky mohli faceliftovat, jsou takový nic moc, podvozek nejspíš byl OK, ale kdyby byli líbivější kola, tak i ty obrácený šavle by nevypadali zle...
Mě se tedy líbí víc než předchozí, škoda že je to spíš facelift... (očekával jsem inovaci i v hnacím ústrojí)
No když se na ní dívám, pěkná motorečka.
sečteno podtrženo -
design celkem pěknej, ale za 10 let inovací proste žádná sláva, to jsou rok co rok inovace gsx-r, ale vysavače at si strčej někam a začnou dělat pořádný motorky, v nabdíce 1x V-Strom 650 žádná sláva, tak budu muset přesedlat na jinou značku až změnim strojek :(
Za mě říkám Starší STROM je taky pěkný, ale nový vzhled mi přijde odlehčený, svěží. Jsem zvědavý na cenu. Myslím že mám o čem přemýšlet.
Myslím, že V-Strom vzhledem k pohodlí, ochraně před větrem,světlou výškou, výfukem pod motorem, litejma kolama a jejich velikostí nikdy enduro nebyl, ale je to klasický cesták. Nevím proč je zařazen v kolonce enduro a snaží se to z něj stále někdo dělat. Na cestování prostě super stroj. Inovace se mi líbí i když mohli trochu přidat na motoru.
Jak to tak pročítám ,koukám že jsem jeden z mále kterýmu se to líb víc než starej model u mě to maj za
jedina vyhoda tohto faceliftu je, ze sa buduci rok budu dat za namakanu cenu kupit nove Stromy zo serie 2011...
inak nic moc... este tie prerobene budiky berem, to sa mi celkom paci... ale mensia nadrz, vyssi posed a je to sice subjektivny pohlad, ale ta stara kapotaz sa mi pacila ovela viacej... drsne, agresivne, proste spicovo sa tvaraica masina... toto vyzera jak krizenec TDMka s Fazerom...
Mám strach, že to trochu dopadlo jako u Transalpa...po 9ti ti letech to chtělo víc. Snížení objemu nádrže nepochopím, výfuk pod motorem zůstal, obyčejná vidle...skoro bych řekl, že když někdo dával dohromady facelift, tak mu to špatně přeložili a prohodili sloupečky plus a mínus. Že to není 800ka zas tak nevadí-je to prostě jiná kategorie, tak není důvod to měnit a třeba japončíci vylezou brzy s nějakým litrem.
designove to neni zase tak spatny.. jen ty litaky a svody pod motorem.. tohle uz snad neni ani cestovni enduro, to je proste cestak jako tdm..
Starého stroma sa predalo hafo, takze stacilo spravit facelift a strom sa bude predavat dalej ako teple rozky... a veru nikomu nebudu chybat dratenne kola, mega nadrz a podobne enduro doplnky.. Kto chce ozaj enduro ide do inej znacky za ine peniaze, vstrom ma inu cielovu skupinu zakaznikov...
Před dvěma měsíci jsem si koupil "starýho" stroma a obával se, jestli nebudu litovat, že jsem si nepočkal na novej model. No a nelituju. Ten novej se mi sice docela líbí, ale ne zas natolik, abych teď z toho měl špatný spaní a vyčítal si, že jsem měl s koupí počkat.
pořád se někdo snaží s neendura udělat enduro,a to ještě ubere dojezd ,nedá kola...prostě hezkej ces´ták...
Tak ta velikost nádrže je dost závislá na spotřebě a tu jsem zatím nikde nezjistil. Chce to počkat až na testy, ale mně se nový model líbí.