Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Co na to říct. Suzuki je tradicionalistická značka, která si na nějaká zbytečná gesta a velkohubý marketing nikdy nepotrpěla. Minimálně u mě si tím získala loajálního platícího zákazníka (2x nový motocykl z oficiální dealerské sítě). Nedělám si iluze o tom, že pro fabriku je to kapka v moři, ale jak jinak dát najevo svou spokojenost, než investováním vlastních, tvrdě vydělaných a krvavě zdaněných peněz. Skoro to vypadá, že Suzuki má prostě jen smůlu s načasováním. Když představila studii B-Kinga, celý svět jí doslova prosil, aby jej začala vyrábět. A když to nakonec udělala, nikdo si jej nekoupil. Možná, že dnes by se prodával lépe, těžko říct. Faktem zůstává, že by do něj dnes už neměla motor. Nad agregátem z Hayabusy, stejně jako nad kdysi hrdou vlajkovou lodí značky, se zavřely vody nesmyslných emisních regulací. Osobně si myslím, že cpát do naháče superbikový motor je mimo mísu. Přebytek točivého momentu z velkého objemu se k běžnému ježdění hodí podstatně víc než vysoký výkon před omezovačem. Ale proti gustu žádný dišputát.
Ta červenočerná yoshimura verze na obrázku č. 4 se mi celkem líbí. Rozhodně to vypadá lépe, než zbytek. Líbí se mi i více než originál GSX-S. Ta přední maska s křidélky to podle mě dost kazí. U X-Kinga je to přední světlo fakt jak od kouzelníka Zababy. Jak je vidět, kolik lidí tolik chutí...
Designem ano (obe skarede), ale motorem ne.
Neni nic jednodussiho, nez dat u bavce do R motor z RR. Ale proc by si kdo na nahaci mezi 0 a 12000 kradl 10-20Nm, aby mel potom mezi 12 - 14000 o 40 koni vic?
Takze pokud tedy L9, tak aspon jinou vacku a opet 150-160 koni s jinym prubehem kroutaku a pomoci misek aspon o stupen zmenit uhel rizeni.
Suzuki ma EU uplne na haku.. priorita je USA a India. Na predposlednom dilerskom bolo ohlasenych 10 novych modelov na 2020. Na poslednom to bolo uz len 6... tych par kusov co sa v CR a SR preda ich ale ze vooobec nezajiima. necudoval by som sa keby sa z eu uplne stiahnu.. Tamto celkom pekne. vyzera to aspon jak motorka.
ja nevim, proc to kazdej u pangejt strytu dojebe predni maskou. Bohuzel nejenom lojza z garaze ale i ofiko upravce. Jako neni to tak tragicky, ale mohli tam dat neco mensiho, co by trochu korespondovalo se zbytkem. ...Ale za tech 200 koni bych to asi kousnul:)
Rogih:u Suziny je uz leta klid naposledy pred x lety udelali diru do silnicniho sveta s Hayabusou cislo 1.,od te doby zijou defacto a prehnane receno z let minulych,dlouhodobej trend u suziny,bohuzel.
Pred cca 2rokama jsem koukal na prodeje jsem si je nekde vygooglil a sli dost dolu v prubehu let,odrazi se to hlavne v prodeji to jejich preslapovani na miste nicmene aktualne nevim jestli se porad propadaji.
Ale motorku bych si u nich porad vybral a koupil.
Jen trochu šťouchnu do názvosloví. "Rovná" řidítka jsou ve finále něco ve stylu drag bar. Tohle jsou de facto vlaštovky. A pokud se to s vlaštovkama přežene, je z toho někdy až zbytečně zkrácený posez a zbytečně vykloubené zápěstí při agresivnějším vysedání. Na kochací naked jsou vlaštovky OK. Na supernaked bych dal nějaký kompromis - drag bar, nebo hodně decentní vlaštovky (což se povedlo u Tuona). U Superduka to letos budu zkoušet měnit ...
Ahoj! Tyhle supervýkonné stroje moc nemusím, pravda. Není to můj šálek čaje. Ale nerad bych působil jako opozičník ze zásady. Suzuki jako značku mám rád. Možná i proto se mi tenhle kousek docela líbí. Vyhlíží dle mého pohledu docela kompaktně.
Jsem zarytým fandou značky SUZUKI,ale myslím že tohle se hodně nepovedlo!!!Vypadá to prostě jak když lehnuté ,,džiksírko" opravil nějakej odborník v garáži s číslem 41.
Co na to říct. Suzuki je tradicionalistická značka, která si na nějaká zbytečná gesta a velkohubý marketing nikdy nepotrpěla. Minimálně u mě si tím získala loajálního platícího zákazníka (2x nový motocykl z oficiální dealerské sítě). Nedělám si iluze o tom, že pro fabriku je to kapka v moři, ale jak jinak dát najevo svou spokojenost, než investováním vlastních, tvrdě vydělaných a krvavě zdaněných peněz. Skoro to vypadá, že Suzuki má prostě jen smůlu s načasováním. Když představila studii B-Kinga, celý svět jí doslova prosil, aby jej začala vyrábět. A když to nakonec udělala, nikdo si jej nekoupil. Možná, že dnes by se prodával lépe, těžko říct. Faktem zůstává, že by do něj dnes už neměla motor. Nad agregátem z Hayabusy, stejně jako nad kdysi hrdou vlajkovou lodí značky, se zavřely vody nesmyslných emisních regulací. Osobně si myslím, že cpát do naháče superbikový motor je mimo mísu. Přebytek točivého momentu z velkého objemu se k běžnému ježdění hodí podstatně víc než vysoký výkon před omezovačem. Ale proti gustu žádný dišputát.
Ta červenočerná yoshimura verze na obrázku č. 4 se mi celkem líbí. Rozhodně to vypadá lépe, než zbytek. Líbí se mi i více než originál GSX-S. Ta přední maska s křidélky to podle mě dost kazí. U X-Kinga je to přední světlo fakt jak od kouzelníka Zababy. Jak je vidět, kolik lidí tolik chutí...
Designem ano (obe skarede), ale motorem ne.
Neni nic jednodussiho, nez dat u bavce do R motor z RR. Ale proc by si kdo na nahaci mezi 0 a 12000 kradl 10-20Nm, aby mel potom mezi 12 - 14000 o 40 koni vic?
Takze pokud tedy L9, tak aspon jinou vacku a opet 150-160 koni s jinym prubehem kroutaku a pomoci misek aspon o stupen zmenit uhel rizeni.
Podle komentářů mě překvapuje, že se BMW povedlo prodat vůbec nějaké S 1000 R, vždyť je to založený na stejným principu
Suzuki ma EU uplne na haku.. priorita je USA a India. Na predposlednom dilerskom bolo ohlasenych 10 novych modelov na 2020. Na poslednom to bolo uz len 6... tych par kusov co sa v CR a SR preda ich ale ze vooobec nezajiima. necudoval by som sa keby sa z eu uplne stiahnu.. Tamto celkom pekne. vyzera to aspon jak motorka.
ja nevim, proc to kazdej u pangejt strytu dojebe predni maskou. Bohuzel nejenom lojza z garaze ale i ofiko upravce. Jako neni to tak tragicky, ale mohli tam dat neco mensiho, co by trochu korespondovalo se zbytkem. ...Ale za tech 200 koni bych to asi kousnul:)
Jinak si musim trochu rejpnout do toho x kinga a to predni svetlo daroval cernokneznik Zababa z pribehu o masince
Hustej hrnec
Rogih:u Suziny je uz leta klid naposledy pred x lety udelali diru do silnicniho sveta s Hayabusou cislo 1.,od te doby zijou defacto a prehnane receno z let minulych,dlouhodobej trend u suziny,bohuzel.
Pred cca 2rokama jsem koukal na prodeje jsem si je nekde vygooglil a sli dost dolu v prubehu let,odrazi se to hlavne v prodeji to jejich preslapovani na miste nicmene aktualne nevim jestli se porad propadaji.
Ale motorku bych si u nich porad vybral a koupil.
Předek je povedenej, světlo lepší než rozplizlé japonské origo. Podobně jako u KTM má jako předobraz Zera z Borderlands 2.
Bože ! Proč už se nedělají krásné motorky ?
Je to hnus
No ten předek je děsnej humáč! Ve Švýcarsku by měli platit flastry za to jak je to hnusný a né za rychlost.
Hlavně je škoda, že nečinnost výrobce musí dohánět prodejce. Nebo se mi to jen zdá, že u Suzuki je nějaký klid...
Ještě tak ta 750, ale jinak hnus
Jen trochu šťouchnu do názvosloví. "Rovná" řidítka jsou ve finále něco ve stylu drag bar. Tohle jsou de facto vlaštovky. A pokud se to s vlaštovkama přežene, je z toho někdy až zbytečně zkrácený posez a zbytečně vykloubené zápěstí při agresivnějším vysedání. Na kochací naked jsou vlaštovky OK. Na supernaked bych dal nějaký kompromis - drag bar, nebo hodně decentní vlaštovky (což se povedlo u Tuona). U Superduka to letos budu zkoušet měnit ...
Konecne
Takže v podstatě škarpastrýt s nóbl názvem, jestli to dobře chápu
Ten super ani moc nevim jako designově,ale GSXS doladili pěkně
Hezká motorka
Za mě
Ahoj! Tyhle supervýkonné stroje moc nemusím, pravda. Není to můj šálek čaje. Ale nerad bych působil jako opozičník ze zásady. Suzuki jako značku mám rád. Možná i proto se mi tenhle kousek docela líbí. Vyhlíží dle mého pohledu docela kompaktně.
Rogih:tak nakonec proc taky asi to neni v tvem pripade uplne potreba
Mám co dohánět!
Me to zase oproti konkurenci prijde fakt super,je to pro me moc fajn a sexi
Ten modrej Iron ,bych si hned dal ,chutnal by mi a design moc hustej.
https://www.youtube.com/watch?v=zWO36L4W2Eg
Jsem zarytým fandou značky SUZUKI,ale myslím že tohle se hodně nepovedlo!!!Vypadá to prostě jak když lehnuté ,,džiksírko" opravil nějakej odborník v garáži s číslem 41.
Virus 1000R - Kam mám jít zvracet