globalmoto_duben_nolan




Suzuki se nakazila virem supernaked

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Petřičák (184) napsal 21.02.2019 v 00:47

Co na to říct. Suzuki je tradicionalistická značka, která si na nějaká zbytečná gesta a velkohubý marketing nikdy nepotrpěla. Minimálně u mě si tím získala loajálního platícího zákazníka (2x nový motocykl z oficiální dealerské sítě). Nedělám si iluze o tom, že pro fabriku je to kapka v moři, ale jak jinak dát najevo svou spokojenost, než investováním vlastních, tvrdě vydělaných a krvavě zdaněných peněz. Skoro to vypadá, že Suzuki má prostě jen smůlu s načasováním. Když představila studii B-Kinga, celý svět jí doslova prosil, aby jej začala vyrábět. A když to nakonec udělala, nikdo si jej nekoupil. Možná, že dnes by se prodával lépe, těžko říct. Faktem zůstává, že by do něj dnes už neměla motor. Nad agregátem z Hayabusy, stejně jako nad kdysi hrdou vlajkovou lodí značky, se zavřely vody nesmyslných emisních regulací. Osobně si myslím, že cpát do naháče superbikový motor je mimo mísu. Přebytek točivého momentu z velkého objemu se k běžnému ježdění hodí podstatně víc než vysoký výkon před omezovačem. Ale proti gustu žádný dišputát.

dajos (123) napsal 20.02.2019 v 18:59

Ta červenočerná yoshimura verze na obrázku č. 4 se mi celkem líbí. Rozhodně to vypadá lépe, než zbytek. Líbí se mi i více než originál GSX-S. Ta přední maska s křidélky to podle mě dost kazí. U X-Kinga je to přední světlo fakt jak od kouzelníka Zababy. Jak je vidět, kolik lidí tolik chutí...

afro-r1 (513) napsal 20.02.2019 v 12:03

Designem ano (obe skarede), ale motorem ne.
Neni nic jednodussiho, nez dat u bavce do R motor z RR. Ale proc by si kdo na nahaci mezi 0 a 12000 kradl 10-20Nm, aby mel potom mezi 12 - 14000 o 40 koni vic?
Takze pokud tedy L9, tak aspon jinou vacku a opet 150-160 koni s jinym prubehem kroutaku a pomoci misek aspon o stupen zmenit uhel rizeni.

z.a.j.o.c.h (80) napsal 20.02.2019 v 10:56+2

Podle komentářů mě překvapuje, že se BMW povedlo prodat vůbec nějaké S 1000 R, vždyť je to založený na stejným principu

JA-NE (767) napsal 20.02.2019 v 10:48+1

Suzuki ma EU uplne na haku.. priorita je USA a India. Na predposlednom dilerskom bolo ohlasenych 10 novych modelov na 2020. Na poslednom to bolo uz len 6... tych par kusov co sa v CR a SR preda ich ale ze vooobec nezajiima. necudoval by som sa keby sa z eu uplne stiahnu.. Tamto celkom pekne. vyzera to aspon jak motorka.

dejf. (1341) napsal 20.02.2019 v 07:21

ja nevim, proc to kazdej u pangejt strytu dojebe predni maskou. Bohuzel nejenom lojza z garaze ale i ofiko upravce. Jako neni to tak tragicky, ale mohli tam dat neco mensiho, co by trochu korespondovalo se zbytkem. ...Ale za tech 200 koni bych to asi kousnul:)

blackblues (1507) napsal 20.02.2019 v 04:49+1

Jinak si musim trochu rejpnout do toho x kinga a to predni svetlo daroval cernokneznik Zababa z pribehu o masince
Hustej hrnec

blackblues (1507) napsal 19.02.2019 v 23:21

Rogih:u Suziny je uz leta klid naposledy pred x lety udelali diru do silnicniho sveta s Hayabusou cislo 1.,od te doby zijou defacto a prehnane receno z let minulych,dlouhodobej trend u suziny,bohuzel.
Pred cca 2rokama jsem koukal na prodeje jsem si je nekde vygooglil a sli dost dolu v prubehu let,odrazi se to hlavne v prodeji to jejich preslapovani na miste nicmene aktualne nevim jestli se porad propadaji.
Ale motorku bych si u nich porad vybral a koupil.

Bikeserker (10) napsal 19.02.2019 v 21:10

Předek je povedenej, světlo lepší než rozplizlé japonské origo. Podobně jako u KTM má jako předobraz Zera z Borderlands 2.

Frankie (731) napsal 19.02.2019 v 20:58+1

Bože ! Proč už se nedělají krásné motorky ?
Je to hnus

ferenc300 (49) napsal 19.02.2019 v 19:28+2

No ten předek je děsnej humáč! Ve Švýcarsku by měli platit flastry za to jak je to hnusný a né za rychlost.

rogih (1000) napsal 19.02.2019 v 19:14+1

Hlavně je škoda, že nečinnost výrobce musí dohánět prodejce. Nebo se mi to jen zdá, že u Suzuki je nějaký klid...

strakon (542) napsal 19.02.2019 v 17:25

Ještě tak ta 750, ale jinak hnus

martinn1313 (55) napsal 19.02.2019 v 16:28

Jen trochu šťouchnu do názvosloví. "Rovná" řidítka jsou ve finále něco ve stylu drag bar. Tohle jsou de facto vlaštovky. A pokud se to s vlaštovkama přežene, je z toho někdy až zbytečně zkrácený posez a zbytečně vykloubené zápěstí při agresivnějším vysedání. Na kochací naked jsou vlaštovky OK. Na supernaked bych dal nějaký kompromis - drag bar, nebo hodně decentní vlaštovky (což se povedlo u Tuona). U Superduka to letos budu zkoušet měnit ...

Gonzo (60) napsal 19.02.2019 v 16:22

Konecne

FiZzeR (362) napsal 19.02.2019 v 16:19

Takže v podstatě škarpastrýt s nóbl názvem, jestli to dobře chápu

zmulin (371) napsal 19.02.2019 v 15:33

Ten super ani moc nevim jako designově,ale GSXS doladili pěkně

elfink (30) napsal 19.02.2019 v 15:26+2

Hezká motorka

Nordland87 (0) napsal 19.02.2019 v 15:01

Za mě

1scooter (6) napsal 19.02.2019 v 14:57

Ahoj! Tyhle supervýkonné stroje moc nemusím, pravda. Není to můj šálek čaje. Ale nerad bych působil jako opozičník ze zásady. Suzuki jako značku mám rád. Možná i proto se mi tenhle kousek docela líbí. Vyhlíží dle mého pohledu docela kompaktně.

blackblues (1507) napsal 19.02.2019 v 14:51

Rogih:tak nakonec proc taky asi to neni v tvem pripade uplne potreba

rogih (1000) napsal 19.02.2019 v 14:43

Mám co dohánět!

blackblues (1507) napsal 19.02.2019 v 13:40+3

Me to zase oproti konkurenci prijde fakt super,je to pro me moc fajn a sexi
Ten modrej Iron ,bych si hned dal ,chutnal by mi a design moc hustej.

Georgio88 (1219) napsal 19.02.2019 v 13:29+1

https://www.youtube.com/watch?v=zWO36L4W2Eg

bynalli (2) napsal 19.02.2019 v 13:06

Jsem zarytým fandou značky SUZUKI,ale myslím že tohle se hodně nepovedlo!!!Vypadá to prostě jak když lehnuté ,,džiksírko" opravil nějakej odborník v garáži s číslem 41.

libac22 (177) napsal 19.02.2019 v 12:04+3

Virus 1000R - Kam mám jít zvracet




TOPlist