husqvarna_svartpilen_801_2




Suzuki přispívá do „kafé“ mánie s SV 650X

Znovuobjevený kult café racerů vládne světem a tak není divu, že si chce z velké fanouškovské základny každý urvat svůj díl. Výjimkou není ani japonské Suzuki, které v Miláně odhalilo SV 650X. Na prověřeném základu proto vznikl zase trochu jinak pojatý stroj.

Kapitoly článku

Žádné novoty ani zásadní změny nehledejte. Základem je pořád hubený příhradový rám standardního SV 650, v jehož útrobách pracuje vidlicový dvouválec o objemu 645 ccm, disponující 72 koňmi výkonu při 9 000 otáčkách a 64 Nm točivého momentu při 7 200 otáčkách.

Stejný nadále zůstal i poměrně základní podvozek, brzdy s dvojicí předních kotoučů nebo výfukový systém s velkou koncovkou, splňující ekologickou normu Euro 4.

Co se ovšem změnilo, to je jezdecká pozice. Klasická široká řídítka z naháče vzala za své, aby uvolnila místo nízko uloženým „clip-on“ řídítkům, uchyceným přímo na vidlicích. Nové je také sedlo s odlišným potahem a samozřejmě malý větrný štítek, na který elegantně navazuje dvojice bočních plastů okolo nádrže. Zajímavostí jsou i příplatkové „mlhovky“ v podobě LED světel pod hlavním kulatým světlometem.

Suma sumárum se toho zase tolik nezměnilo, ale to není nutně chybou. SV 650X je tu totiž pro lidi, kteří chtějí pěkný sportovně laděný kafáč, ale nemusí mít za každou cenu zcela unikátní stroj. Nemluvě o tom, že by mohlo Suzuki na svou novinku nalepit velmi příznivou cenovku, jen o trochu překonávající cenu standardního naháče.

Videa

Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.

 

Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.

Více novinek Suzuki na výstavě Eicma v Miláně nezveřejnila, můžete se podívat na galerii z prezentace této japonské značky.

 

Informace o redaktorovi

Dominik Valášek - (Odebírat články autora)
Jiří Jevický - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Autoři článku obdrželi prémie 2 Kč od 1 uživatele.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
masi přispěl 2 Kč
Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (2x):
Motokatalog.cz



TOPlist