Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Cosmogagy> Jo jo , ale nejlepší byl stejně Pepa Sršáň na tej Ninje 250RRR jak se předháněl s pánem na Babettě, kterej se zrovna vracel z ryb... Taková kudla! O tej VTR raději ani nemluvím! A proto si právě pořád myslím, že taková stará zlatá Jawa 250 nadělá za mnohem menší cenu o moc víc parády a odvede minimálně stejnou službu...
celkem mně pobavil Najt Rajdruv kometar ze to ma konecne poradny vykon na dvepade... CBR ma tech zhruba 25 koni taky, VTR ma tusim okolo 30 koni, a nebo Ninja 250R s triatriceti konma ti nic nerika??
Ideální 1. motorka. Hezká a spolehlivá. Cena pro mlaďochy možná trochu vyšší, ale od čeho jsou brigády v zahraničí? Na tomhle se dá s klidem objet Evropa i s holkou a s tou spotřebou to nebude ani tak drahý.
Já dávám 10 bodů.
Me se to libi chyby v suzuki nejaka ta 125tka nebo 250 sice rysy hodne pripominaji b-kinga s gsr a vzadu trochu yukina ale jinak krasna 250ccm myslim si ze se bude dobre prodavat jen tak dal
No teda nevim,ale mně se fakt nelíbí . Od motoru dozadu to ujde,ale ten předek je katastrofa (blatník,světlo a ty plasty co začínaj snad až pod dolníma brejlema ).Inazuma to fakt pojmenovávat nemuseli
Jinak,že to bude dobrej pracant na každodenní ježdění,tak to asi jo .
V mém případě je to přesně, jak píše RedmanXXL. Po dlouhé pauze a o pěkných pár let později než píše, jsem se rozhodl vrátit se do stupaček. Řešil jsem to vloni na jaře. 600ccm se mi zdálo moc (naposledy ČZ175), 125 se mi zdálo málo i když nemám metrák. A nic mezi, žádných 400-500ccm. Z 250ek jen YBR s archaickou budbnovou brzdou a cenou dost přes 100tis. (v té době), pak jen Ninja (s více než mými 50ti křížky na zádech na "supersport" - to asi ne...). Honda CBFko už neměla, i tak byla na tom jako YBR a VTR ještě nebylo (a je malé, i když pěkné). Teď se s 250kama roztrhl pytel a to je moc dobře. Takovýhle výběr už dlouho nebyl. Za mě je to . Na to že je výrobce/prodejce tlačený Čínou s cenou co nejníže (pokud to tak fakt bude), tak za mně je to naprosto super, stejně jako všechny nové 250ky. A těm, co píšou, že je to hnus a apod. bych přál (nebo spíš nepřál) aby měli takový výběr jako kdysi já (ojetou Jawu n. ČZ, MZ ještě nebyly)... Páni, to co je dnes, je ráj na zemi
Jeff> Asi tak, nazval bych to GSR 250.
A jinak je to pěkný shit, no holt jako všechno co vyjíždí z motocyklových továren. Hnusné světlo, hnusný přední blatník, hnusné ty boční plasty s blinkry vedle nádrže, hnusná kyvka...prostě rozpočtovka jak má být ...
Kdybych měl 90 000 a chtěl si koupit něco na začátek, něco na vyježědní, tak si koupím Jawu 250 Travel, nebo 350/640...vyšlo by to na stejno a ještě bych ušetřil...
Dizajnem této 250ky bych se spíše než k Inazumě přikláněl k Suzuki GSR600. Název Suzuki GSR250 by byl výstižnější. Inazuma jako taková neměla nikdy zadní centrální tlumič. Ale jinak je to pěkná motorečka.
Cosmogagy> Jo jo , ale nejlepší byl stejně Pepa Sršáň na tej Ninje 250RRR jak se předháněl s pánem na Babettě, kterej se zrovna vracel z ryb... Taková kudla! O tej VTR raději ani nemluvím! A proto si právě pořád myslím, že taková stará zlatá Jawa 250 nadělá za mnohem menší cenu o moc víc parády a odvede minimálně stejnou službu...
celkem mně pobavil Najt Rajdruv kometar ze to ma konecne poradny vykon na dvepade... CBR ma tech zhruba 25 koni taky, VTR ma tusim okolo 30 koni, a nebo Ninja 250R s triatriceti konma ti nic nerika??
Ideální 1. motorka. Hezká a spolehlivá. Cena pro mlaďochy možná trochu vyšší, ale od čeho jsou brigády v zahraničí? Na tomhle se dá s klidem objet Evropa i s holkou a s tou spotřebou to nebude ani tak drahý.
Já dávám 10 bodů.
Je směšné číst, jak tu někdo nadává na čínu a bral by místo toho Jawu 250. Velký kus šrotu s minimálním výkonem.
Předělat ten předek a je z toho parádní motorka. A škaredá nebo ne, hlavně ať přibývá 250tek
mě se moc líbí
Je to škaredé a konkurence je na tom dle mě lépe.
No, vypadá to hrozně. Snad to aspoň dobře pojede.
jen tak dál
Design je otázkou vkusu a řek bych,že je povedenej.Když se k tomu přidá příznivá cena pak by mohla Suza zabodovat.
libí se mě a moc a to světlo není tak hrozný a kdykoliv de vyměnit za kulatý krásný :)
a kdy to tu tak může být ? Jako na prodej
Už samotný B-king je pěkný´´hnus´´ a ještě jej kopírují
jako celek to nevypadá až tak zle, ale spíš než inazumu v tom vidim GSR...
Me se to libi chyby v suzuki nejaka ta 125tka nebo 250 sice rysy hodne pripominaji b-kinga s gsr a vzadu trochu yukina ale jinak krasna 250ccm myslim si ze se bude dobre prodavat jen tak dal
No teda nevim,ale mně se fakt nelíbí . Od motoru dozadu to ujde,ale ten předek je katastrofa (blatník,světlo a ty plasty co začínaj snad až pod dolníma brejlema ).Inazuma to fakt pojmenovávat nemuseli
Jinak,že to bude dobrej pracant na každodenní ježdění,tak to asi jo .
Souhlasím s Drakis a rrss.
V mém případě je to přesně, jak píše RedmanXXL. Po dlouhé pauze a o pěkných pár let později než píše, jsem se rozhodl vrátit se do stupaček. Řešil jsem to vloni na jaře. 600ccm se mi zdálo moc (naposledy ČZ175), 125 se mi zdálo málo i když nemám metrák. A nic mezi, žádných 400-500ccm. Z 250ek jen YBR s archaickou budbnovou brzdou a cenou dost přes 100tis. (v té době), pak jen Ninja (s více než mými 50ti křížky na zádech na "supersport" - to asi ne...). Honda CBFko už neměla, i tak byla na tom jako YBR a VTR ještě nebylo (a je malé, i když pěkné). Teď se s 250kama roztrhl pytel a to je moc dobře. Takovýhle výběr už dlouho nebyl. Za mě je to . Na to že je výrobce/prodejce tlačený Čínou s cenou co nejníže (pokud to tak fakt bude), tak za mně je to naprosto super, stejně jako všechny nové 250ky. A těm, co píšou, že je to hnus a apod. bych přál (nebo spíš nepřál) aby měli takový výběr jako kdysi já (ojetou Jawu n. ČZ, MZ ještě nebyly)... Páni, to co je dnes, je ráj na zemi
Motorka se mi líbí,až na ten hnusnej nádor-přední světlo...
Vždyť z boku to vypadá hrozně.
dost podobný s hornetem né ? jinak je to krasavice
Krasavice
To je hezký čtvrtlitr.
Neurazí, nenadchne
A mi se líbí.
hum us
Jeff> Asi tak, nazval bych to GSR 250.
A jinak je to pěkný shit, no holt jako všechno co vyjíždí z motocyklových továren. Hnusné světlo, hnusný přední blatník, hnusné ty boční plasty s blinkry vedle nádrže, hnusná kyvka...prostě rozpočtovka jak má být ...
Kdybych měl 90 000 a chtěl si koupit něco na začátek, něco na vyježědní, tak si koupím Jawu 250 Travel, nebo 350/640...vyšlo by to na stejno a ještě bych ušetřil...
Na první pohled mi to přijde jako reinkarnovaná Kawa ER-5... Určitě to ale vypadá docela zajímavě a svoje kupce si to určitě najde...
Dizajnem této 250ky bych se spíše než k Inazumě přikláněl k Suzuki GSR600. Název Suzuki GSR250 by byl výstižnější. Inazuma jako taková neměla nikdy zadní centrální tlumič. Ale jinak je to pěkná motorečka.
Pěkná, pěkná a i ten výkon konečně pořádný na 250. Ne jako YBRko. Jooo voda je voda
ja vám nevím ... připadá mě to jak spojení predni casti s B-Kingem a zadní časti s Bandourem zmenšené to patřičné velikosti
Design mě nezaujal
Nádherná.Nechápu jak někdo může tohle srovnávat s hovnem jako je Jawa.Buďme patrioti,ale ojektivní