globalmoto_duben_nolan




Suzuki GSR1000 už letos?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Hogon (75) napsal 09.07.2014 v 08:47

mi to trochu připomíná FZ8-FZ1

Tondatonov (0) napsal 08.07.2014 v 00:52

Mam kinga a i tam jsem upravoval vykon, kone pridejte a ne rezejte...

YOSH_BOY (51) napsal 07.07.2014 v 14:33+1

tenhle dyzajn semnou ani nehnul..

mixo (6) napsal 07.07.2014 v 10:10

není to zlý,až na ten blatník,co vypadá jako čepice igráčka ...motor z litru bude silák,kdyby to podkopli tak na 170 ...bych zase přeběh zpátky

Kostelník (58) napsal 07.07.2014 v 08:25

No, nevim. Vypadá to trochu jako elektrickej holící strojek... Tyhle "dyzajny"... Třeba ten příšernej dekl místo předního blatníku Radši bych sáhl po starým dobrým gsx 1400. To ještě byla motorka.

macikcz (3) napsal 06.07.2014 v 12:57

Chybí tomu letmáč, vždyť ty kyvky jsou už stejné snad 15 let . Jinak hezké.

Tag (0) napsal 06.07.2014 v 07:53

V dnešní době bych čekal komplet LED osvětlení.

Manzak (5) napsal 05.07.2014 v 23:40

Suzuki doplaci na to, ze se posledni leta soustredila na GSXR radu, a vse ostatni odsunula na vedlejsi kolej. Pred lety by to byla absolutni bomba, ted se to ale ztrati mezi vsema naked co posledni dobou vyjely na silnici. Navic skutecne to ma nizkej vykon. Teda podle me to ma vykon dostatecnej, a dokonce bych ho jeste snizil vymenou za lepsi prubeh kroutaku, ale jak je videt i z tohohle vlakna, tak spousta lidi to nepobira a chce videt u nahace co nejvyssi vykon. Podle me je vysokej vykon u nahace opravdova hovadina, ale dost lidi civi na ty kilowatty jako na mantru, a to ten prodej asi taky krapet srazi dolu.

Míra (210) napsal 05.07.2014 v 21:30

Dost mi připomíná cca 5 let starou Hondu CB 1000 R.

Denyas (-5) napsal 05.07.2014 v 11:51

Už bylo na čase. Suza to potřebovala jako sůl. A myslím si, že todle bude peckovní a určitě to bude velká konkurence! Už jen ten vzhled napovídá .. Škoda jen toho výkonu no, i když asi na naháči jezdit 270 nemůže být moc příjemné, od toho tu máme SS

hluska (156) napsal 05.07.2014 v 11:31

Ja to beru z pohledu skalniho fanouska znacky a mrzi me ze Suzuki nema zadnej vozene top model a myslim ze na powernaked maji hodne slusnej zaklad. Na SuperDuku taky nikdo porad nebude jezdit 250 ale spousta lidi si ho koupi jen proto ze to ta motorka umi. Nehlede na to, ze cim vetsi maximalka tim budou prijemnejsi otacky pri cestovni rychlosti cca 130.

SuperSic58 (1307) napsal 05.07.2014 v 11:09+1

to už mělo bejt dávno. U suzuki maj setsakra pomalý vedení

Ond3x (21) napsal 04.07.2014 v 20:49-1+1

Jo, chtělo by to další polokapotu stylu Fazer. Na co je mi 270 maximálka, když už v 150 trpím.

hluska (156) napsal 04.07.2014 v 11:07-1+1

Ja nechapu proc u nahacu ubirat vykon.. Nechal bych tam pekne 136kw, upravil prevod do sily, aby to jelo cca 270 a byl by to kral modernich nahacu takhle to zas bude takovej polotovar, kterej si koupi fanda znacky, ale nikoho dalsiho nepretahnou. Jedine cenou.

crxjet (258) napsal 04.07.2014 v 11:06+1

na naháče je to dost hezký

Stenboy (54) napsal 04.07.2014 v 09:53

V této barvě moc pěkná kráska Už se těším až obohatí naše silnice

dajos (123) napsal 03.07.2014 v 19:18+3

Že si Sůza dává na čas. Taky nechápu proč s tím nepřišla už dávno. Ještě by to chtělo vrátit se u bandita ke kulatému světlu a zahodit tu nechutnost, kterou mohl vymyslet někdo slušně zkouřený a taky konečně udělat nástupce klasických naháčů v linii GSX 1200, GSX 1400...Neboť jejich nabídka opravdu zaostává za konkurencí. A o GT ani nemluvím. GSXF tu díru nezalepí. Jinak docela pěkná mašina

vybouřená_mrkev (3) napsal 03.07.2014 v 19:09

Konečně GSR co trochu pojede

Skrunch (1399) napsal 03.07.2014 v 18:21

Vypadá to zajímavě, Suzuki reaguje na trh a necháme se o všem překvapit

Kaja-SV (24) napsal 03.07.2014 v 17:33

Sakra,dva roky sem cekal a nakonec sem poridil 750.
Me se libi a na jare budu asi mit o cem premyslet .

renegsx (-2) napsal 03.07.2014 v 16:31

hezke jen tak dal at zije SUZUKI

azgum (89) napsal 03.07.2014 v 15:45-1

vsak ale kdo se bude chtit opravdu lisit poridi si od Svycaru Suzuki Virusa s plnyma 136KW :D, silnější než Duke 1290 a nehlede na to ze ovladatelnost bude uplne jinde (ale neni to seriova vyroba no). Ne ale tenhle model u suzuki dost chybi, pritom GSR 750 na cestach aj potkavam tak litr se snad taky chytne... Ale jestli zase za cely rok predstavi jenom jeden model a budou kolem toho delat takovy humbuk jako se Stromem tak at se jdou zahrabat. Kde je neake DR-Z 450 SM s 35kw nebo SVéčko??? Motorky co se dobře prodávaly a bez nástupce, nechápu

Petan.2101 (-1) napsal 03.07.2014 v 14:23-1

Chtělo by to něco na způsob FZ1, tzn. polokapota, naháčů je plná pr..l ! a fouká natom jako kráva .

Daart (21) napsal 03.07.2014 v 14:19

No nevim nevim, sice je predcasne delat zavery ale pokud to ma byt reakce na konkurencni naked bike letosniho roku tak na superduka a s1000r si to nemuze ani skrtnout, leda by sli taktikou yamahy a udelali cenovy boom jako yamaha s mt-07...

neznamyScooterD (1088) napsal 03.07.2014 v 13:40-2+2

opět s křížkem po funuse, bohužel.

Kubát (1404) napsal 03.07.2014 v 12:37

kurnik, nechápu, že s tím nevyšli už dávno. základ na to majía jak psal blacksabbath, stačilo ořezat k5 širší řidítka a tradááá

masinak (0) napsal 03.07.2014 v 12:29

wau..myslim,ze zaujme mnoho lidi..me zaujal uz jen ten obrazek..pockame si na parametry..:)

skywalker.L (64) napsal 03.07.2014 v 12:19+1

Skvělé, vypadá perfektně. Navíc Suzuki, jakožto nejmenšímu japonskému hráči, fandím!

BlackSabbath (434) napsal 03.07.2014 v 12:01-1+2

Říkám to už několik let. Vzít K5/6, odstrojit, široký řidítka, upravit převody na menší rychlost a větší sílu a konkurence se může jít zahrabat... Aby tohle GSR ale nebylo sraženo až moc kompromisy. Edit: Nevím teda, proč mně to místo G.S.R. píše hvězdičky...




TOPlist