yamaha_demo_tour




Novinky 2007: Suzuki a Kawasaki

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5070) napsal 16.09.2016 v 19:27

//www.moto.it/news/il-museo-suzuki-di-hamamatsu.html

mazánek (0) napsal 04.10.2006 v 05:25

Pikaso omlouvám se tyto slova nepatřila tobě

mazánek (0) napsal 03.10.2006 v 22:42

Milý Picaso čekáš na motorku s velkým duchem. Ty se nikdy nedočkáš , protože takové nároky ti nikdo nesplní. Jseš moc složitej člověk kterej chce od života moc, ale toho se nedočkáš<br />
Když pomlouváš tolik japončíky polož si otázku sám sobě? Dokážeš sestrojit ty sám něco? Dokážeš sám něco vymyslet?Já myslím že ne. Tak nepomlouvej. Až něco vymyslyš, tak napiš! Čágo

mazánek (0) napsal 03.10.2006 v 20:57

Čau chlapi!Četla jsem Vaše názory na mašiny.Je nás na týhle planetě dost,aby každej obhajoval svůj názor. Každýmu sedí něco jiného. Dohadujete se jestli vodníka atd.. Vím že banďour se musí nejdřív roztáhnout, aby mazal.Svezla jsem se na Honďe 1100. Má určitě jiné grády.Ale hlavně. Každýmu sedne něco jiného. A záleží kdo to řídí.Někdo je malej,někdo je velkej,někomu stačí tenhle výkon, někomu nestačí.Někde se kroutí rám, někde se nekroutí,někdo se nebojí , někdo se bojí, tak proč to haníte?Každej se sveze na tom co mu vyhovuje.

Ferys (55) napsal 03.10.2006 v 08:47

Je evidentní, že Japončíci tápou. Vždycky kopírovali evropské výrobce a není tomu jinak u modelů 07.

smazany33034 (0) napsal 01.10.2006 v 18:38

A všem zklamaným zarytým banditářům bych doporučil sjet si taky na něčem jiným a třeba se poohlídnout u jiný značky.<br />
Já jsem byl srdcovej sradař, měl jsem 6ku srada 98, k1, k4, letos sem si koupil vysněnou k6- super svezení, byl sem z ní fakt vyndanej... ale jen do okamžiku, kdy sem si sjel na Daytoně 675.<br />
Jestli se povede Daytona 1050, tak bude Japoncům a Italům hodně horko.

smazany33034 (0) napsal 01.10.2006 v 17:44

To Oxygen: A co máš na nádrži teď? MV Agusta? Jestli jo tak mi to silně připomíná týpky co si na Fiat Coupé vylepujou koníky Ferrari.<br />
Mě teda Cagiva nepřipadá jako podřadná značka. A že máš na rámu MV Agusta? Majitelé Cagivy tak přejmenovali celej koncern (zřejmě jim Cagiva taky přišla málo důstojná), pod kterej MV taky spadá. Když Ti ta motorka sedí, tak proč se stydět za značku?

ferda.66 (38) napsal 29.09.2006 v 18:05

maš recht,Picasso.A protože se do letošních motovystav nedostanu,sem fuck zvědavý na Motocykl roku v Práglu.

Picasso (0) napsal 29.09.2006 v 12:19

Bezpohlavnost idiotů? Když používáš taková slova, buď tah hodný a ukaž se, kdo vlastně jsi! Pro ostatní, toto slovo jsem převzal, protože mi připadne jako synonymum motorky, který nemá žádnou výraznou vlastnost, která ji odliší. Možná by se našlo lepší slovo, ale určitě je lepší než slovo idiot. Všem koho se to dotklo: sorry. Ale v něčem má pan Odvážný pravdu, opravdu nevím co konkrétně chci, proto přece hledám. O tom přece motorky jsou, individualistická záležitost. A to, že se mi líbí např. trubky u Ducatti přece neznamená, že jsou idioti ti, kterým se líbí jiné rámy. Pokud pan Odvážný hodlá takovát slova používat, ať si jde chatovat na iný server (mimochodem s tou Hondou ale má pravdu)<br />
To René: nevím co máš a co se ti líbí. Ale já se spálil už mnohokrát, že jsem si motorku koupil, protože se mi moc líbila a měl jsem na ni, jestli to byl dávno starý fichtl nebo Husqvaqrna, Suzuki, Yamaha či Honda. Když napíšu, co se mi líbí a nelíbí, doženu některé k nehezkým reakcím. Ale o tom přece toto fórum je, ne? Můžem si navzájem chválit motorky, i mě udělá radost, když se dočtu nějakou krásnou recenzi na tu, kterou zrovna mám.<br />
to don Pe Pe: absolutně souhlasím, jen že to občas bývá i obráceně. Možná, že to vypadá jako zatracování, ale kdysi jsem si kupoval motorky hlavně podle toho, kolik jsem měl peněz, no a to moje nároky byly omezeny výběrem. Dnes už to je trošku jinak a chtěl bych něco opravdu pro radost, něco co další rok zase nevyměním. Takže ne zatracování, ale selekce výběru. Špatný?

MedaSV (56) napsal 27.09.2006 v 23:27

To ZIPP:Ja jsem nechtel rict ze je CBF spatna motorka-to bych si nedovolil pac jsem ji zatim neridil.Ani si to nemyslim-myslim ze to bude prijemny svezeni pro urcitej okruh lidi.Ja se bavil ciste jen o designu.Bezpohlavni=nicim nezajimavy,nudny design bez napadu a znamky originality.Tu podle me Bandit proste mel-spis teda ten stary,novy uz moc ne.To je jen muj nazor a nikomu ho nevnucuju!!Tobe se zase treba nelibi SV650S ktery sedlam ja Kazdy mame proste svoje a to je jen dobre

DASOU (1) napsal 27.09.2006 v 20:09

Nikdy jsem Suzuki nemusel, ale B-king je opravdu narez! Tohle se fakt povedlo!

Picasso (0) napsal 27.09.2006 v 16:02

Čekám na motorku s duchem, MV Agusta Brutale je krásná, ale Ital (nezlobte se evropané, mám dva Italy a už nechci a navíc přístup prodejce: nedovolil mi se svézt ani oproti složené kauci 400 tis.), nový V-Max od Yamahy stále nic, MT-01 mne zklamala (oproti fotkám ve skuečnosti nic moc) stejně jako M1800 (úplný zklamání z jízdních vlastností)a moc hezká FZ1(cukání a dlouhé kvalty, špatný spodek). Překvapila mne GSR šestka, hezká, žíznivá po otáčkách, živá ale malinkatá). Teď mám mj. desingově bezpohlavního následníka TLR, SV 1000 a chci výrazný stroj. No a koukám, že to v Rejžoreichu zase pokadili, B-King 1300, překousnu čtyřvál, předek docela ujde (hóódně blízko GSR), ale ten zadek jim asi nějak uletěl... Ale skutečnost může být jiná. Já tedy počítal, že Suzuki udělá naháče s motorem z M1800 jako přímou konkurenci MT-01 a v B-Kingu jsem předpokládal motor z litrovýho GSXR stejně jako to udělali s GSR a móóc se jim to povedlo. Škoda. <br />
GSXR : už loni jsem zápasil se smíšenými pocity ohledně trojhranu vzadu, teď tam mají dva... No, ale Jawka s tím svý chromovaným monstrem vede, to pak podobné vrtochy japončíků rád pominu<br />
Bandit: ano, už se stává bezpohlavní motorkou, vždyť u naháčů hrál vždy prim hlavně motor, ale na druhou stranu je to trend, ty dnešní motory jsou nevzhledné krabice (pomineme-li Kawu s královskou hřídelí)<br />
To blademon: na ZZR 1400 dali japončíci set-up úmyslně tak, aby nás ochránili před prudkou reakcí dole, po všech těch kritikách to určitě změní a s novým Euro určitě pro příští rok padne i výkon, takže předpokládám, že to přepracují. Její cestovní verze tady uvedená je jistě výkladní skříň techniky, ale je to hezké? Mě to připadá jako pokus o japonské LT. Jinak díky Suze i Kawě za snahu, snad najdou méně kritické připomínky. Takže já čekám dál...

Dani-Filth (0) napsal 27.09.2006 v 13:03

ten bandit je super,gsx-r jak by smet a b-king skoda jen ze nema tech slibovanejch 200koni

Headman (0) napsal 27.09.2006 v 12:43

to ferda66 a ABE:<br />
<br />
No tak ten Bandit je uplne ale uplne stejnej,jenom zmizly žebra z válců.A pokud vím tak skoro každej vodník má hladkej plášť u válce.A jestli to bude tak že bude lepší výkon a míň motorovýho oleje tak proč né.Změna je život lidi.Nebuďte pohodlní a zvykejte si.Olejovýho si koupit můžete ještě teď a dlouho kupovat budete moct.Místo druhýho olejovýho čerpadla je čerpadlo vodní trochu tlustší hadice takže nevím čím je ten motor složitější.Možná že by termostat

OTIS (0) napsal 27.09.2006 v 11:27

Jawa dělá přece enduro.

JenDAG (0) napsal 27.09.2006 v 11:14

2 Jawaweb: řekl bych, že KTM LC4 je dost ENDURO.

smazany17201 (0) napsal 27.09.2006 v 07:31

Je pravda, že bandit byl kdysi hodně jednoduchá mnotorka, ten vodník tomu moc nesedí. Jinak KLR vypadá celkem slušně, konečně zase jedno enduro, protože kromě BMW GS, nikdo nic pořádního nedělá, teda myslím mezi 650

12465 (1) napsal 26.09.2006 v 23:39

Suzuki návrat ke dvěma výfukům bomba

ferda.66 (38) napsal 26.09.2006 v 22:41

ted mi ten Bandour připomina CB 1300.... [] []

OTIS (0) napsal 26.09.2006 v 18:41

Na dnešní dobu vypadá ten Banditek ještě relativně &quot;klasicky&quot;.<br />
Ale ten motor vypadá jak kus nějakého kotle Hold vodník patří pečlivě schovat před zrakem pod kapotáž jak to mají plechovky. <br />
Nevím, zda tomu raději neměli dát jiný název

Tomidlo. (0) napsal 26.09.2006 v 15:11

RADEK.... jsi proste asi zakomplexovany... Ale vodnik je vodnik....Gs 500... je potom co??? Proste Kawa je husta....Ale jo takovy jako ty musi psat ze je neco v neporadku, Ale sto lidi sto chuti....Takovy jako ty proste na svete zijou...A jedine co umi tak jedine rypat do toho co nemaji.....A to co maji je proste nej..a to jsou pekne P...viny...

Tomidlo. (0) napsal 26.09.2006 v 14:43

Kawa, je ukrutná,a vypada ze je dost ostra.. mel bych mozna vyhrady k tem svetlometum...ale jsme zvedav na vykonovy krivky...Suzi je drsna...ale neco na ni vadi..predchozi model byl v necem protezlivejsi...

Klemoš (0) napsal 25.09.2006 v 23:13

Bandit .Ještě že jsem si letos koupil poslední historický vzducháč!

smazany31379 (0) napsal 25.09.2006 v 22:54

Tak a s Banditem je konec.Začíná to být jednotvárná kaše,klasika bere za svý.

Honza_R (0) napsal 25.09.2006 v 16:12

Tak tady z těch motorek bych si teda žádnou určitě nevybral

JenDAG (0) napsal 25.09.2006 v 15:47

U novýho Tigera do Triumphu se dost pomlouvala nádobka na brzdovou kapalinu a tady nic? Ty hnusný vejfucky jsou aspoň zakomponiovaný do podsedlovky, ale ty nádobky tam trčej jak pěst na oko, vůbec se nehoděj. Vymyslely hnusný a drahý vejfuky a pak šetřej na nádobkách? To nechápu. I levnějši stroje mají inádobku integrovanou, i ta naše JAWA 350.

Joraell (3) napsal 25.09.2006 v 15:24

jedna vetsi hnus jak druha ITALIE 4EVER !!!!

smazany29690 (0) napsal 25.09.2006 v 14:47

TO KaCZer : pokud to je pravda tak jsem teda silne sklamany...protoze je jestli u SPORTU dre vyfuk tak co to je kurde... a det jeste k tomu na kazde strane...

stilda (0) napsal 25.09.2006 v 14:40

Chudák bandit! Ty mu teda dali!!! Italum příští rok stoupnout kšefty...

smazany32696 (0) napsal 25.09.2006 v 14:08

Suzuki Bandit je mega!!! nehcapu jak se muže líbit jen sedmi procentům hlasujícím

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist