Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Design se opravdu povedl, je to pěkný cesťák, stejně jako Varadero. Škoda, že si vzal ze starého Biga800 jen ten design, starý big byl ale na rozdíl od nového stromečka CESTOVNÍM ENDUREM
Původně jsem si tuhle motorku ani nevšim, ale čím dál víc se mi líbí. Je lehoučká, má litrový dvouvál, silný spodek, malou spotřebu, ABS a kontrolu trakce do deště ale HLAVNĚ nebude drahá jak prase!
No jestli je takový design trend tak si asi hold budu muset zvyknout, pro mě vypadá jako kříženec hondy a BMW, kde jsou ty krásné dvě velké oči??? No nic, hlavně aby jízdní vlastnosti a komfort byly minimálně stejné.
Myslím, že pro výrobce si naštěstí z vašich závěrů nemusí dělat těžkou hlavu, protože potenciálních kupců nového stroje je tady beztak minimum. Za mne se mi nelíbí koncovka výfuku, což je zřejmě daň za hlukové normy. Ale také je to nejmenší a snadno vyměnitelné za laďák.
Zobák vpředu - to je dnešní trend. Co nemá zobák, není enduro. Nepřivádí mne to k vytržení, ani neuráží. Vůbec vzhled bych řekl na první pohled tuctovka. Na druhou stranu, no a co? Tahle motorka není na honění ega. Je to cestovní mašina a pokud bude spolehlivá, lidé, kteří si ji koupí, dostanou přesně to, co od ní očekávají. Komentáře na téma svody a co všechno upadne - neupadne. Proč by také mělo. Na silnici? Ostatně Sjaak Lucassen objel na R1 celý svět a upadlo mu něco? Stejně tak hodnotím kladně litá kola, místo drátů. Jsou hezčí a snazší na údržbu. Na silnici jednoznačně vhodnější. Na palubce se mi líbí, že výrobce zachoval klasický otáčkoměr, místo současných digitálních nesmyslů. A všimli jste si, že ten sdružený přístroj má i voltmetr? Za mne jednoznačné plus . Velmi cenné pro někoho, kdo si tuhle motorku koupí na více než jednu sezónu. Až začne zkomírat altík, bude to vědět. Navíc ty vyhřívané hefty jsou od stejného výrobce, který je dodává VFR800 jako příslušenství - spolehlivé a dobře fungující. Pokud se podaří dodržet proklamovanou spotřebu, pak i nádrž je slušné velikosti. Opět proti současnému trendu, kdy se na stále silnější mašiny dávají čím dál menší nádrže. Kufry na fotkách mne neoslovily. Což také nebude problém změnit. A pokud bude motorka za rozumnou cenu, pak v případě, že zatoužím po takovém typu motorky, jeden z kandidátů na koupi.
no, asi nikdo z tech, co kritizuji predni blatnik, nejel v desti...tu delku blatniku naopak chvalim.. nekdo myslel.
Holt funkce ustoupila vzhledu.. ALE tady se tomu smejete a pak mazete do wunderlichu popr touratechu a za drahe prachy koupite na GS prodlouzeny blatnicek.. sam jsem ho taky na gs dokupoval... proste jsou i lidi, co nemusi mit 200koni(a pulku nikdy neprovetraj) a sladenou kombinezku, ale oceni prave prakticke veci na motorce.. za me jsem zvedavy, jak to bude vypadat nazivo, ale co je hnusne, je to svetlo. A to mam suzuki rad, jedna momentalne stoji v garazi..mit neomezeny rozpocet na nove cestovni enduro jdu pro ktm..
Vzhled se mi docela zamlouvá, modrá barva by byla fajn, malý zobák mi vůbec nevadí, ,,velká" nádrž není velkou, elektronické serepatičky typu kontrola trakce bych oželel, váha-asi nejnižší z nových Cendur je OK, kufr je sice pěkný,ale malý, 19" kolo je ok,drátěné nepotřebuju. 120koníků by na přejíždění v plné polní bodlo. Jsem na ni zvědavý i když Varana měnit nehodlám.
Design Biga se opravdu moc povedl, stavitelný podvozek body plus, ale ty svody a olejový filtr nachystané na uražení,olejový filtr tamtéž a opět litá kola silničních rozměrů? Ale s litrovou motorkou stejně do terénu nikdo nepůjde, ale mohlo to být alespoň na cestování na východ po šotolinách.Ale to by musel být objem do zmiňovaných 800ccm, aby váha byla rozumná.Pobavilo mě vyjádření o "velké" 20L nádrži u cestovní motorky, takže další klasický japonec,tj. víc výkonu a objemu na úkor obratnosti, dojezdu,hmotnosti,..
Je to prostě něco nového a je potřeba si na to zvyknout. osobně se obávám, že bude trochu horší krytí vlivem štíhlejší přední kapoty a je škoda, že se nesnažili výfuk od předního válce trochu lépe přitáhnout k motoru-dost to tam trčí.Drátěná kola, zde často zmiňovaná,nejsou potřeba, mám na Stromu 2x rovnané přední a jendou zadní a vše o.k. a na těžký terén to stejně není.Trochu škoda menší nádrže, k litrovému motoru by víc slušela 25ka a uritě by se vešla. Ale co si budem povídat, bude to o ceně.
ZZR1200 to vystihl přesně
Mám stroma 650 a tohle bude moje další motka, teda pokud skutečně vylepšili motor. Nepotřebuju 110Kw a nechci 250+ kilo. Zobák a blatník překousnu, případně uříznu , jinak se mi to líbí. Na 2-válcového litra v této kategorii za rozumnou cenu už snad všichni výrobci rezignovali, proč ?
Kdyby udělali 750, lidi tu bodou brečet, že je to slabý. Kdyby udělali 1200, tak tu budou brečet, kam se poděla původní poctivá andura kolem 700. Když udělají litr, tak půlka brečí, že je to slabý, druhá si furt stýská po objemu 750. No, nechtěl bych vyrábět motorky.
Za mě nic moc, ale proti starýmu Vstromu je to ještě nádherný.
Na co potřebujete megalomanské výkony u cestovně endurové motorky? Alespon z vlastních zkušeností, pokud jedu v neupraveném terénu...jde spíše o citlivost. A pokud někdo chce honit minuty, nikdy přeci nebude koukat po takovém tipu moto. Naopak, menší výkon šetří součástky a to ocenuji více. Na cestách chci především spolehlivý stroj a ne závodní pilu...
Santamike> Má to mít rovných 100HP/8000ot a 103Nm/4000ot ( ! ! ! ). Ale špičkovej výkon není všechno. Kdy s cendurem pojedeš furt v režimu plnýho výkonu. Důležitější je střední pásmo a charakteristika
Podle mě, není to špatné, počítám že za chvíli na to bude mraky dopňků od sw motech,touratech atd. Hlavně litr, dvouvál do V a spotřeba pod pět, to je radost
Jak jsem na to koukal letmým pohledem, docela se mi líbí, se zásuvkou na 12V a lanovodyplynu si nic nedělám, doufám, že na živo to není tak, jak ostatní komentují. Jsem zvědavý na motor, to bude alfa a omega toho celku. Kdyby tam bylo minimálně 120 Hp, nemuselo by to být zlé. Se podívejte ny výkon GS, je to líná jebka. Ovladatelnost starýho Stroma byla dobrá, jestli tohle bude lepší a výkonější, musí to být OK. Jsem zvědav na testy... Ale když řeknou, že tam je motor 110 Hp, tak to byla práce Suzuki k ničemu.
no oproti tomu starýmu, tupýmu designu padajícímu opticky na předek je tohle podle mě krok dopředu. BMW ani KTM to není a ani to nemá tu cenovku - copak starej Vstrom jim mohl konkurovat? Kdyby mě někdo držel bouchačku u hlavy a dal by mě na výběr starýho a novýho Vstroma - no tak novýho, to je jasný. U starýho se o designu nedalo mluvit.
Nějak mi tam nesedí ty zlatý vidle. Jak pěst na oko. A určitě jiné kufry, boční na doklady v igelitce a horní když vidím místo kolem přilby, tak je to úsměvné. Bundu a rukavice už nikam nedám.
seikos:Jestli se potřebuješ dívat na otáčkoměr ze spodu s motorem rozmotanym na drsnejch patnáctset,tak bych to považoval za opravdu velkou chybu konstruktéra(vono bude asi to víčko pak přiklopený,takže navíc ani nikam trčet nebude ) a výhoda RbW plynu je proti lanku prosím třeba v přesnosti odezvy ?...
Mě se na fotkách taky líbí a naživo to taky nebude vypadat špatně. Sice mi tam chybí kordan, a dalsi maličkosti, ale oto bude cena zrejmě proti konkurenci nižší.
Pár fotek a všichni mají jasno Já bych to nechal až naživo, ono totiž realita může působit trochu jinak. O prodeje bych se taky nebál, jako BMW to nebude, ale určitě se neztratí.
seikos> Předpokládám že ta guma od zásuvky bude ohnutá a bude se opírat o spotřebič. Na obrázku to maj odkryty aby šlo vidět že tam je. A lanovody plynu, to se mi právě líbí a ještě víc se mi to líbí na ST
Proč to teď tak haníš když založils loni téma o tomhle Stromovi a tam se ti to libilo?
Design se opravdu povedl, je to pěkný cesťák, stejně jako Varadero. Škoda, že si vzal ze starého Biga800 jen ten design, starý big byl ale na rozdíl od nového stromečka CESTOVNÍM ENDUREM
Původně jsem si tuhle motorku ani nevšim, ale čím dál víc se mi líbí. Je lehoučká, má litrový dvouvál, silný spodek, malou spotřebu, ABS a kontrolu trakce do deště ale HLAVNĚ nebude drahá jak prase!
No jestli je takový design trend tak si asi hold budu muset zvyknout, pro mě vypadá jako kříženec hondy a BMW, kde jsou ty krásné dvě velké oči??? No nic, hlavně aby jízdní vlastnosti a komfort byly minimálně stejné.
Myslím, že pro výrobce si naštěstí z vašich závěrů nemusí dělat těžkou hlavu, protože potenciálních kupců nového stroje je tady beztak minimum. Za mne se mi nelíbí koncovka výfuku, což je zřejmě daň za hlukové normy. Ale také je to nejmenší a snadno vyměnitelné za laďák.
Zobák vpředu - to je dnešní trend. Co nemá zobák, není enduro. Nepřivádí mne to k vytržení, ani neuráží. Vůbec vzhled bych řekl na první pohled tuctovka. Na druhou stranu, no a co? Tahle motorka není na honění ega. Je to cestovní mašina a pokud bude spolehlivá, lidé, kteří si ji koupí, dostanou přesně to, co od ní očekávají. Komentáře na téma svody a co všechno upadne - neupadne. Proč by také mělo. Na silnici? Ostatně Sjaak Lucassen objel na R1 celý svět a upadlo mu něco? Stejně tak hodnotím kladně litá kola, místo drátů. Jsou hezčí a snazší na údržbu. Na silnici jednoznačně vhodnější. Na palubce se mi líbí, že výrobce zachoval klasický otáčkoměr, místo současných digitálních nesmyslů. A všimli jste si, že ten sdružený přístroj má i voltmetr? Za mne jednoznačné plus . Velmi cenné pro někoho, kdo si tuhle motorku koupí na více než jednu sezónu. Až začne zkomírat altík, bude to vědět. Navíc ty vyhřívané hefty jsou od stejného výrobce, který je dodává VFR800 jako příslušenství - spolehlivé a dobře fungující. Pokud se podaří dodržet proklamovanou spotřebu, pak i nádrž je slušné velikosti. Opět proti současnému trendu, kdy se na stále silnější mašiny dávají čím dál menší nádrže. Kufry na fotkách mne neoslovily. Což také nebude problém změnit. A pokud bude motorka za rozumnou cenu, pak v případě, že zatoužím po takovém typu motorky, jeden z kandidátů na koupi.
no, asi nikdo z tech, co kritizuji predni blatnik, nejel v desti...tu delku blatniku naopak chvalim.. nekdo myslel.
Holt funkce ustoupila vzhledu.. ALE tady se tomu smejete a pak mazete do wunderlichu popr touratechu a za drahe prachy koupite na GS prodlouzeny blatnicek.. sam jsem ho taky na gs dokupoval... proste jsou i lidi, co nemusi mit 200koni(a pulku nikdy neprovetraj) a sladenou kombinezku, ale oceni prave prakticke veci na motorce.. za me jsem zvedavy, jak to bude vypadat nazivo, ale co je hnusne, je to svetlo. A to mam suzuki rad, jedna momentalne stoji v garazi..mit neomezeny rozpocet na nove cestovni enduro jdu pro ktm..
Vzhled se mi docela zamlouvá, modrá barva by byla fajn, malý zobák mi vůbec nevadí, ,,velká" nádrž není velkou, elektronické serepatičky typu kontrola trakce bych oželel, váha-asi nejnižší z nových Cendur je OK, kufr je sice pěkný,ale malý, 19" kolo je ok,drátěné nepotřebuju. 120koníků by na přejíždění v plné polní bodlo. Jsem na ni zvědavý i když Varana měnit nehodlám.
Design Biga se opravdu moc povedl, stavitelný podvozek body plus, ale ty svody a olejový filtr nachystané na uražení,olejový filtr tamtéž a opět litá kola silničních rozměrů? Ale s litrovou motorkou stejně do terénu nikdo nepůjde, ale mohlo to být alespoň na cestování na východ po šotolinách.Ale to by musel být objem do zmiňovaných 800ccm, aby váha byla rozumná.Pobavilo mě vyjádření o "velké" 20L nádrži u cestovní motorky, takže další klasický japonec,tj. víc výkonu a objemu na úkor obratnosti, dojezdu,hmotnosti,..
Je to prostě něco nového a je potřeba si na to zvyknout. osobně se obávám, že bude trochu horší krytí vlivem štíhlejší přední kapoty a je škoda, že se nesnažili výfuk od předního válce trochu lépe přitáhnout k motoru-dost to tam trčí.Drátěná kola, zde často zmiňovaná,nejsou potřeba, mám na Stromu 2x rovnané přední a jendou zadní a vše o.k. a na těžký terén to stejně není.Trochu škoda menší nádrže, k litrovému motoru by víc slušela 25ka a uritě by se vešla. Ale co si budem povídat, bude to o ceně.
Tak motorka pěkná , ale už by tam konečně mohli dát ty drátěný kola a pak bude teprve super. A co ABS už funguje normálně?
ZZR1200 to vystihl přesně
Mám stroma 650 a tohle bude moje další motka, teda pokud skutečně vylepšili motor. Nepotřebuju 110Kw a nechci 250+ kilo. Zobák a blatník překousnu, případně uříznu , jinak se mi to líbí. Na 2-válcového litra v této kategorii za rozumnou cenu už snad všichni výrobci rezignovali, proč ?
Mi se to teda líbí jestli výrazně vylepšili motor proti předchůdci, tak to půjde dobře na odbyt
Kdyby udělali 750, lidi tu bodou brečet, že je to slabý. Kdyby udělali 1200, tak tu budou brečet, kam se poděla původní poctivá andura kolem 700. Když udělají litr, tak půlka brečí, že je to slabý, druhá si furt stýská po objemu 750. No, nechtěl bych vyrábět motorky.
Za mě nic moc, ale proti starýmu Vstromu je to ještě nádherný.
Na co potřebujete megalomanské výkony u cestovně endurové motorky? Alespon z vlastních zkušeností, pokud jedu v neupraveném terénu...jde spíše o citlivost. A pokud někdo chce honit minuty, nikdy přeci nebude koukat po takovém tipu moto. Naopak, menší výkon šetří součástky a to ocenuji více. Na cestách chci především spolehlivý stroj a ne závodní pilu...
Santamike> Má to mít rovných 100HP/8000ot a 103Nm/4000ot ( ! ! ! ). Ale špičkovej výkon není všechno. Kdy s cendurem pojedeš furt v režimu plnýho výkonu. Důležitější je střední pásmo a charakteristika
Podle mě, není to špatné, počítám že za chvíli na to bude mraky dopňků od sw motech,touratech atd. Hlavně litr, dvouvál do V a spotřeba pod pět, to je radost
Jak jsem na to koukal letmým pohledem, docela se mi líbí, se zásuvkou na 12V a lanovodyplynu si nic nedělám, doufám, že na živo to není tak, jak ostatní komentují. Jsem zvědavý na motor, to bude alfa a omega toho celku. Kdyby tam bylo minimálně 120 Hp, nemuselo by to být zlé. Se podívejte ny výkon GS, je to líná jebka. Ovladatelnost starýho Stroma byla dobrá, jestli tohle bude lepší a výkonější, musí to být OK. Jsem zvědav na testy... Ale když řeknou, že tam je motor 110 Hp, tak to byla práce Suzuki k ničemu.
Nelíbí se mi to přední světlo,jako versys ! ee fuj...
Jeden nedostatek to má (...pro mě) vysoké sedlo
to je zobák jak
Mě se líbí. Kufry bych asi chtěl větší.
Ta diskutovaná krytka zásuvky se snad dá pootočit pod zástrčkou na stranu, ne?
Vyměnit ten tupě vypadající předek a dalo by se...
no oproti tomu starýmu, tupýmu designu padajícímu opticky na předek je tohle podle mě krok dopředu. BMW ani KTM to není a ani to nemá tu cenovku - copak starej Vstrom jim mohl konkurovat? Kdyby mě někdo držel bouchačku u hlavy a dal by mě na výběr starýho a novýho Vstroma - no tak novýho, to je jasný. U starýho se o designu nedalo mluvit.
Nějak mi tam nesedí ty zlatý vidle. Jak pěst na oko. A určitě jiné kufry, boční na doklady v igelitce a horní když vidím místo kolem přilby, tak je to úsměvné. Bundu a rukavice už nikam nedám.
seikos:Jestli se potřebuješ dívat na otáčkoměr ze spodu s motorem rozmotanym na drsnejch patnáctset,tak bych to považoval za opravdu velkou chybu konstruktéra(vono bude asi to víčko pak přiklopený,takže navíc ani nikam trčet nebude ) a výhoda RbW plynu je proti lanku prosím třeba v přesnosti odezvy ?...
Je pěkná myslím že ve flotile cestovních endur se neztratí a Suzuki nasadí dobrou cenovku jsem zvědav na Motosalon 2014
Mně se teda líbí a moc, mít prachy, asi bych do něj šel
Krasaveček, o tom žádná. Hlavně v plné polní. A ten záběr na přední kolo, to je na wallpaper.
Mě se na fotkách taky líbí a naživo to taky nebude vypadat špatně. Sice mi tam chybí kordan, a dalsi maličkosti, ale oto bude cena zrejmě proti konkurenci nižší.
Pár fotek a všichni mají jasno Já bych to nechal až naživo, ono totiž realita může působit trochu jinak. O prodeje bych se taky nebál, jako BMW to nebude, ale určitě se neztratí.
seikos> Předpokládám že ta guma od zásuvky bude ohnutá a bude se opírat o spotřebič. Na obrázku to maj odkryty aby šlo vidět že tam je. A lanovody plynu, to se mi právě líbí a ještě víc se mi to líbí na ST
Proč to teď tak haníš když založils loni téma o tomhle Stromovi a tam se ti to libilo?