yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5069) napsal 16.09.2016 v 19:25

//www.moto.it/news/il-museo-suzuki-di-hamamatsu.html

Interceptor (108) napsal 14.07.2007 v 11:21

220kg u tohoto objemu mě nepřekvapuje a nemůže s tím být naprosto problém, jinak B-King se mi jeví jako nejošklivější co kdy kdo vyrobil

Božský-Kája (0) napsal 02.07.2007 v 20:55

Ak chceli menit Buznu, tak ju mali zmenit razantnejsie, alebo vobec. Mala si zachovat svoju vyrobnu historiu a nemenit ju uplne minimum detailami na facelifte po 9 rokoch.

Loleczek (0) napsal 30.06.2007 v 21:35

Teda musim říct že ta busa je nádherná a to hlavně vzhledem k tý starší ta se mi vůbec nelíbila ale musí to bejt raketa ...

smazany19518 (0) napsal 29.06.2007 v 18:16

Tak jsem si to tak pročetl a zastavil mě komentář ohledně hmotnosti Bandita ... Jsem rád že můj Monster má 167 kg

Rimmer (0) napsal 29.06.2007 v 14:59

Mě se z toho všeho nejvíc líbí B-king nemusím full kapotáž ani kross, vlastně nemusím kapotáž skoro vůbec naháči forever

pepin9 (0) napsal 29.06.2007 v 13:27

Mě se zdá, že jsou v poslední době japonští designéři líný jak vepři .. <br />
GSX-F - Bandit s kapotáží z GS 500 .. Navíc bych si tam představoval motor min. 750ccm nejlépe 1000, taková motorka Suzuki chybí.

carka-carka (0) napsal 29.06.2007 v 10:52

Ta Busa nevypadá špatně,akorát na tom zadku je dost vidět jak se snažej naklonovat tvary současnejch GSXR a na ní to působí spíš divně Nebylo by od věci kdyby si Busa šla jako všechny dřívější rakety tohohle typu cestou aspoň trochu odlišného designu

MedaSV (56) napsal 29.06.2007 v 10:20

Busa se povedla B-king se mi nelibi uz od zacatku zklamaly me tim GSX-F.Vypada to jak okapotovany GS500F-tzn.hrozne.Tenhle sportovni kabat se proste k temhle typum motorek nehodi

Peeter (0) napsal 29.06.2007 v 10:13

Čekal jsem, ža Hayšu zprzní ale naopak se mi moc líbí.Stejnak stará je pořád krásná i po těch 8 letech

megacruiser (38) napsal 29.06.2007 v 09:39

Design nechme stranou, svou bachratostí mě busa nikdy nenadchla, ale na dnes už cestovně zaměřenou motorku antihoppingovou spojku? Nechápu proč tenhle nesmysl vhodný tak max. na okruh a pro nejdrsnější střelce teď všude cpou. Osobně bych si takovou motorku nekoupil, protože pokud nejedu střelbu, klidně brzdím hlavně motorem a neustále prokluzující spojka by mě asi nervovala... Navíc u těchto spojek dochází k extrémě rychlému opotřebení obložení

Orgovany (796) napsal 29.06.2007 v 08:41

Jasně, ale zvyšování váhy jde proti době a nedává to smysl. A to že by vznikla GSXR konkurence si až tak nemislym. Litr je jasnej superbike a to je trochu jíná klientela bikerů, kdežto hayu si koupí i ten kdo trochu víc cestuje třeba i ve dvou a na okruh zajede jen minimálně...

BenJi (0) napsal 29.06.2007 v 08:38

Koukněte za mě prosím do špionážních prospektů, jak to vypadá s RM 250 (2t). Bude se ještě vyrábět? Hondy s 2t v krosu skončily, Kawa taktéž, Yamaha neinovuje a poslední RM bylo stejný jak předcházející rok.Díkec

lynx (98) napsal 29.06.2007 v 08:34

Hayabuse ty vzhledové změny prospěly, přesto si udržuje určitou odlišnost v rámci značky. Ostatní kapotované Suzuki vycházejí z osvědčenách tvarů - když chceš Suzuki, bude vypadat stejně, ať máš jakýkoliv typ. Což nemusí být špatně, pomáhá to k sounáležitosti se značkou (v autech to dělá PSA už dlouho a funguje to). <br />
Jenom tomu B-kingu nemůžu přijít na chuť. Tenhle typ motorek mám rád, ale tohle mi příde moc kredenciozní. Taková přehnaná odpověď na MT-01.

smazany47436 (0) napsal 29.06.2007 v 08:32

pro orgovany: Pokud by Haya měla suchou váhu pod 200Kg, tak by si přeci Suzuki nasadila konkurenci k vlastnímu litrovému GSXRu, nemyslíš? Navíc Suzuki nové modely jednoznačně neodlehčuje. Naopak, viz druhá koncovka laufu na zmíněném GSXR :o)))

Orgovany (796) napsal 29.06.2007 v 08:17

Co to je za nesmyslný údaje u tý Hayabusy . Nevim od kdy měla busa objem 1280...<br />
No a teď se chluběj objemem 1400 kubíků a přitom jich je jen 1340. 4 se pokud vim zaokrouhluje dolu a né nahoru. <br />
Jinak mi příjde Hayabusa už tak dost těžká, a voni ji udělaj ještě těžší , čekal jsem váhu pod 200 Kg<br />
Moc mě nenadchla , ta v roce 99 byla daleko víc vpředu na tu dobu <br />
Ale desigenově to i celkem jde. Nejlíp ale udělali kdyby si nechali udělat design od italů...

Vigilant (0) napsal 29.06.2007 v 07:11

Ta Hayabusa vypadá fakt dobře

BikerArny (0) napsal 29.06.2007 v 06:59

Konečně nová Hayabusa, ale čekal jsem razantnější změnu, vypadá skoro stejně jako ta minulá. Ale líbí se mi a ten motor japoncům schvaluju




TOPlist