Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ak chceli menit Buznu, tak ju mali zmenit razantnejsie, alebo vobec. Mala si zachovat svoju vyrobnu historiu a nemenit ju uplne minimum detailami na facelifte po 9 rokoch.
Mě se zdá, že jsou v poslední době japonští designéři líný jak vepři .. <br />
GSX-F - Bandit s kapotáží z GS 500 .. Navíc bych si tam představoval motor min. 750ccm nejlépe 1000, taková motorka Suzuki chybí.
Ta Busa nevypadá špatně,akorát na tom zadku je dost vidět jak se snažej naklonovat tvary současnejch GSXR a na ní to působí spíš divně Nebylo by od věci kdyby si Busa šla jako všechny dřívější rakety tohohle typu cestou aspoň trochu odlišného designu
Busa se povedla B-king se mi nelibi uz od zacatku zklamaly me tim GSX-F.Vypada to jak okapotovany GS500F-tzn.hrozne.Tenhle sportovni kabat se proste k temhle typum motorek nehodi
Design nechme stranou, svou bachratostí mě busa nikdy nenadchla, ale na dnes už cestovně zaměřenou motorku antihoppingovou spojku? Nechápu proč tenhle nesmysl vhodný tak max. na okruh a pro nejdrsnější střelce teď všude cpou. Osobně bych si takovou motorku nekoupil, protože pokud nejedu střelbu, klidně brzdím hlavně motorem a neustále prokluzující spojka by mě asi nervovala... Navíc u těchto spojek dochází k extrémě rychlému opotřebení obložení
Jasně, ale zvyšování váhy jde proti době a nedává to smysl. A to že by vznikla GSXR konkurence si až tak nemislym. Litr je jasnej superbike a to je trochu jíná klientela bikerů, kdežto hayu si koupí i ten kdo trochu víc cestuje třeba i ve dvou a na okruh zajede jen minimálně...
Koukněte za mě prosím do špionážních prospektů, jak to vypadá s RM 250 (2t). Bude se ještě vyrábět? Hondy s 2t v krosu skončily, Kawa taktéž, Yamaha neinovuje a poslední RM bylo stejný jak předcházející rok.Díkec
Hayabuse ty vzhledové změny prospěly, přesto si udržuje určitou odlišnost v rámci značky. Ostatní kapotované Suzuki vycházejí z osvědčenách tvarů - když chceš Suzuki, bude vypadat stejně, ať máš jakýkoliv typ. Což nemusí být špatně, pomáhá to k sounáležitosti se značkou (v autech to dělá PSA už dlouho a funguje to). <br />
Jenom tomu B-kingu nemůžu přijít na chuť. Tenhle typ motorek mám rád, ale tohle mi příde moc kredenciozní. Taková přehnaná odpověď na MT-01.
pro orgovany: Pokud by Haya měla suchou váhu pod 200Kg, tak by si přeci Suzuki nasadila konkurenci k vlastnímu litrovému GSXRu, nemyslíš? Navíc Suzuki nové modely jednoznačně neodlehčuje. Naopak, viz druhá koncovka laufu na zmíněném GSXR :o)))
Co to je za nesmyslný údaje u tý Hayabusy . Nevim od kdy měla busa objem 1280...<br />
No a teď se chluběj objemem 1400 kubíků a přitom jich je jen 1340. 4 se pokud vim zaokrouhluje dolu a né nahoru. <br />
Jinak mi příjde Hayabusa už tak dost těžká, a voni ji udělaj ještě těžší , čekal jsem váhu pod 200 Kg<br />
Moc mě nenadchla , ta v roce 99 byla daleko víc vpředu na tu dobu <br />
Ale desigenově to i celkem jde. Nejlíp ale udělali kdyby si nechali udělat design od italů...
//www.moto.it/news/il-museo-suzuki-di-hamamatsu.html
220kg u tohoto objemu mě nepřekvapuje a nemůže s tím být naprosto problém, jinak B-King se mi jeví jako nejošklivější co kdy kdo vyrobil
Ak chceli menit Buznu, tak ju mali zmenit razantnejsie, alebo vobec. Mala si zachovat svoju vyrobnu historiu a nemenit ju uplne minimum detailami na facelifte po 9 rokoch.
Teda musim říct že ta busa je nádherná a to hlavně vzhledem k tý starší ta se mi vůbec nelíbila ale musí to bejt raketa ...
Tak jsem si to tak pročetl a zastavil mě komentář ohledně hmotnosti Bandita ... Jsem rád že můj Monster má 167 kg
Mě se z toho všeho nejvíc líbí B-king nemusím full kapotáž ani kross, vlastně nemusím kapotáž skoro vůbec naháči forever
Mě se zdá, že jsou v poslední době japonští designéři líný jak vepři .. <br />
GSX-F - Bandit s kapotáží z GS 500 .. Navíc bych si tam představoval motor min. 750ccm nejlépe 1000, taková motorka Suzuki chybí.
Ta Busa nevypadá špatně,akorát na tom zadku je dost vidět jak se snažej naklonovat tvary současnejch GSXR a na ní to působí spíš divně Nebylo by od věci kdyby si Busa šla jako všechny dřívější rakety tohohle typu cestou aspoň trochu odlišného designu
Busa se povedla B-king se mi nelibi uz od zacatku zklamaly me tim GSX-F.Vypada to jak okapotovany GS500F-tzn.hrozne.Tenhle sportovni kabat se proste k temhle typum motorek nehodi
Čekal jsem, ža Hayšu zprzní ale naopak se mi moc líbí.Stejnak stará je pořád krásná i po těch 8 letech
Design nechme stranou, svou bachratostí mě busa nikdy nenadchla, ale na dnes už cestovně zaměřenou motorku antihoppingovou spojku? Nechápu proč tenhle nesmysl vhodný tak max. na okruh a pro nejdrsnější střelce teď všude cpou. Osobně bych si takovou motorku nekoupil, protože pokud nejedu střelbu, klidně brzdím hlavně motorem a neustále prokluzující spojka by mě asi nervovala... Navíc u těchto spojek dochází k extrémě rychlému opotřebení obložení
Jasně, ale zvyšování váhy jde proti době a nedává to smysl. A to že by vznikla GSXR konkurence si až tak nemislym. Litr je jasnej superbike a to je trochu jíná klientela bikerů, kdežto hayu si koupí i ten kdo trochu víc cestuje třeba i ve dvou a na okruh zajede jen minimálně...
Koukněte za mě prosím do špionážních prospektů, jak to vypadá s RM 250 (2t). Bude se ještě vyrábět? Hondy s 2t v krosu skončily, Kawa taktéž, Yamaha neinovuje a poslední RM bylo stejný jak předcházející rok.Díkec
Hayabuse ty vzhledové změny prospěly, přesto si udržuje určitou odlišnost v rámci značky. Ostatní kapotované Suzuki vycházejí z osvědčenách tvarů - když chceš Suzuki, bude vypadat stejně, ať máš jakýkoliv typ. Což nemusí být špatně, pomáhá to k sounáležitosti se značkou (v autech to dělá PSA už dlouho a funguje to). <br />
Jenom tomu B-kingu nemůžu přijít na chuť. Tenhle typ motorek mám rád, ale tohle mi příde moc kredenciozní. Taková přehnaná odpověď na MT-01.
pro orgovany: Pokud by Haya měla suchou váhu pod 200Kg, tak by si přeci Suzuki nasadila konkurenci k vlastnímu litrovému GSXRu, nemyslíš? Navíc Suzuki nové modely jednoznačně neodlehčuje. Naopak, viz druhá koncovka laufu na zmíněném GSXR :o)))
Co to je za nesmyslný údaje u tý Hayabusy . Nevim od kdy měla busa objem 1280...<br />
No a teď se chluběj objemem 1400 kubíků a přitom jich je jen 1340. 4 se pokud vim zaokrouhluje dolu a né nahoru. <br />
Jinak mi příjde Hayabusa už tak dost těžká, a voni ji udělaj ještě těžší , čekal jsem váhu pod 200 Kg<br />
Moc mě nenadchla , ta v roce 99 byla daleko víc vpředu na tu dobu <br />
Ale desigenově to i celkem jde. Nejlíp ale udělali kdyby si nechali udělat design od italů...
Ta Hayabusa vypadá fakt dobře
Konečně nová Hayabusa, ale čekal jsem razantnější změnu, vypadá skoro stejně jako ta minulá. Ale líbí se mi a ten motor japoncům schvaluju