Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Suzuki fandím. Je cool, že jakožto nejmenší japonský výrobce, se nebojí a byli schopni postavit ultimátní stroje. Držím palce, ať to vyjde a je vcelku jedno jestli to bude rok 2018 nebo 2019...
měl jsem první model, raketa . Koupil jsem prvni model zx12r(bez omezovač), letěla líp než Busa. Busa je každopádně vynikající GT, zzr14 je dlouhá jak lavička v parku. Jen by se mi líbilo, kdyby už Suzuki přišla s uplně novým designem Busy, tohle je už okoukaný..každej inovuje a jde dál a tahle ikona si to zaslouží taky.
Jen bych podotknul, že nějaká designová studie může znamenat cokoli. Ani se to nemusí začít vyrábět, jen se prostě odsleduje reakce publika. Takovejch soch může fabrika vyrobit kolik chce, to má hodnotu skeče. Nevím jak u motorek, ale u aut od prvních náčrtů do SOP (start produkce) trvá proces vývoje a náběhu cca. 4 roky.
Vzhledem ke ztrátovosti výroby motocyklů u Suzuki je současný přístup naprosto pochopitelný. Situace na trhu je navíc taková, že si to beze ztráty kytičky mohou dovolit. Hypersportovní motorky už dávno nejsou na výsluní a postupem času se z nich staly spíš stroje pro fajnšmekry. Válka rychlostí a výkonů v této kategorii skončila sama od sebe - nikoho v podstatě nezajímá a tak i jediná přímá konkurence v podobě Kawasaki ZZR1400 sice plní EURO4, ale výkon zůstal téměř beze změny. Na Hayabuse je nejlepší to, že za těch devět let prakticky vůbec nezestárla. Design je pořád jedinečný a po stránce výkonu či jízdních vlastností jí není co vytknout. Celkové naladění je tak dobré, že žádné elektronické hračky nikdy nepotřebovala. Na své vlastní motorce nevím o zbytečnějším tlačítku než je přepínač jízdních režimů. Za celých 45 000 kilometrů jsem na něj sáhnul jen jednou když to chtěl vidět kamarád. Mít v produktovém portfoliu legendu není žádný med. Všichni od Suzuki automaticky očekávají, že nový model bude lepší než starší. Po technické stránce by to neměl být takový problém, sáhne se do šuplíku současného litrového Gixxera. Hayabusa stojí a padá na svém kultovním designu a pokud nechce Suzuki dopadnout jak Ford s Mustangem v 70. letech, velké změny se konat nebudou.
JJ už je načase,aby byl nový model a doufám,že bude ještě daleko lepší
Možný vzhled nové Hayabusy https://riders.drivemag.com/news/the-hayabusa-is-back-ninja-h2r-killer
https://riders.drivemag.com/news/the-hayabusa-is-back-ninja-h2r-killer
Dobré věci výraznější změny nepotřebují...
Suzuki fandím. Je cool, že jakožto nejmenší japonský výrobce, se nebojí a byli schopni postavit ultimátní stroje. Držím palce, ať to vyjde a je vcelku jedno jestli to bude rok 2018 nebo 2019...
měl jsem první model, raketa . Koupil jsem prvni model zx12r(bez omezovač), letěla líp než Busa. Busa je každopádně vynikající GT, zzr14 je dlouhá jak lavička v parku. Jen by se mi líbilo, kdyby už Suzuki přišla s uplně novým designem Busy, tohle je už okoukaný..každej inovuje a jde dál a tahle ikona si to zaslouží taky.
Hayabusa je pecka a kdo tvrdi ze ne, tak je sulin...
Stávající model se mi moc nelíbí, ale ten koncept je nádherný. To je ale otázkou vkusu.
Zbytečný, nic neříkající článek o ničem.
Otázka je jestli vůbec chceme aby něco zlepšovali.
Aby pak motorka po faceliftu nebyla horší než starý model.
Jen bych podotknul, že nějaká designová studie může znamenat cokoli. Ani se to nemusí začít vyrábět, jen se prostě odsleduje reakce publika. Takovejch soch může fabrika vyrobit kolik chce, to má hodnotu skeče. Nevím jak u motorek, ale u aut od prvních náčrtů do SOP (start produkce) trvá proces vývoje a náběhu cca. 4 roky.
Vzhledem ke ztrátovosti výroby motocyklů u Suzuki je současný přístup naprosto pochopitelný. Situace na trhu je navíc taková, že si to beze ztráty kytičky mohou dovolit. Hypersportovní motorky už dávno nejsou na výsluní a postupem času se z nich staly spíš stroje pro fajnšmekry. Válka rychlostí a výkonů v této kategorii skončila sama od sebe - nikoho v podstatě nezajímá a tak i jediná přímá konkurence v podobě Kawasaki ZZR1400 sice plní EURO4, ale výkon zůstal téměř beze změny. Na Hayabuse je nejlepší to, že za těch devět let prakticky vůbec nezestárla. Design je pořád jedinečný a po stránce výkonu či jízdních vlastností jí není co vytknout. Celkové naladění je tak dobré, že žádné elektronické hračky nikdy nepotřebovala. Na své vlastní motorce nevím o zbytečnějším tlačítku než je přepínač jízdních režimů. Za celých 45 000 kilometrů jsem na něj sáhnul jen jednou když to chtěl vidět kamarád. Mít v produktovém portfoliu legendu není žádný med. Všichni od Suzuki automaticky očekávají, že nový model bude lepší než starší. Po technické stránce by to neměl být takový problém, sáhne se do šuplíku současného litrového Gixxera. Hayabusa stojí a padá na svém kultovním designu a pokud nechce Suzuki dopadnout jak Ford s Mustangem v 70. letech, velké změny se konat nebudou.