husqvarna_svartpilen_801_2




Nová Hayabusa patrně přijde až v roce 2019

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
genetik (45) napsal 16.12.2017 v 12:23

JJ už je načase,aby byl nový model a doufám,že bude ještě daleko lepší

Figi25 (59) napsal 02.09.2017 v 19:51

Možný vzhled nové Hayabusy https://riders.drivemag.com/news/the-hayabusa-is-back-ninja-h2r-killer

Figi25 (59) napsal 02.09.2017 v 19:50

https://riders.drivemag.com/news/the-hayabusa-is-back-ninja-h2r-killer

bpun (242) napsal 20.08.2017 v 10:06-1

Dobré věci výraznější změny nepotřebují...

skywalker.L (64) napsal 18.08.2017 v 22:23

Suzuki fandím. Je cool, že jakožto nejmenší japonský výrobce, se nebojí a byli schopni postavit ultimátní stroje. Držím palce, ať to vyjde a je vcelku jedno jestli to bude rok 2018 nebo 2019...

Bothrops (249) napsal 18.08.2017 v 16:49

měl jsem první model, raketa . Koupil jsem prvni model zx12r(bez omezovač), letěla líp než Busa. Busa je každopádně vynikající GT, zzr14 je dlouhá jak lavička v parku. Jen by se mi líbilo, kdyby už Suzuki přišla s uplně novým designem Busy, tohle je už okoukaný..každej inovuje a jde dál a tahle ikona si to zaslouží taky.

Zelinář (292) napsal 18.08.2017 v 12:28+4

Hayabusa je pecka a kdo tvrdi ze ne, tak je sulin...

mikirc (3) napsal 18.08.2017 v 11:55

Stávající model se mi moc nelíbí, ale ten koncept je nádherný. To je ale otázkou vkusu.

onderfaus (24) napsal 18.08.2017 v 11:03+4

Zbytečný, nic neříkající článek o ničem.

dave-lister (45) napsal 17.08.2017 v 22:24

Otázka je jestli vůbec chceme aby něco zlepšovali.
Aby pak motorka po faceliftu nebyla horší než starý model.

Zedsdead (293) napsal 17.08.2017 v 22:09

Jen bych podotknul, že nějaká designová studie může znamenat cokoli. Ani se to nemusí začít vyrábět, jen se prostě odsleduje reakce publika. Takovejch soch může fabrika vyrobit kolik chce, to má hodnotu skeče. Nevím jak u motorek, ale u aut od prvních náčrtů do SOP (start produkce) trvá proces vývoje a náběhu cca. 4 roky.

Petřičák (184) napsal 17.08.2017 v 22:00+7

Vzhledem ke ztrátovosti výroby motocyklů u Suzuki je současný přístup naprosto pochopitelný. Situace na trhu je navíc taková, že si to beze ztráty kytičky mohou dovolit. Hypersportovní motorky už dávno nejsou na výsluní a postupem času se z nich staly spíš stroje pro fajnšmekry. Válka rychlostí a výkonů v této kategorii skončila sama od sebe - nikoho v podstatě nezajímá a tak i jediná přímá konkurence v podobě Kawasaki ZZR1400 sice plní EURO4, ale výkon zůstal téměř beze změny. Na Hayabuse je nejlepší to, že za těch devět let prakticky vůbec nezestárla. Design je pořád jedinečný a po stránce výkonu či jízdních vlastností jí není co vytknout. Celkové naladění je tak dobré, že žádné elektronické hračky nikdy nepotřebovala. Na své vlastní motorce nevím o zbytečnějším tlačítku než je přepínač jízdních režimů. Za celých 45 000 kilometrů jsem na něj sáhnul jen jednou když to chtěl vidět kamarád. Mít v produktovém portfoliu legendu není žádný med. Všichni od Suzuki automaticky očekávají, že nový model bude lepší než starší. Po technické stránce by to neměl být takový problém, sáhne se do šuplíku současného litrového Gixxera. Hayabusa stojí a padá na svém kultovním designu a pokud nechce Suzuki dopadnout jak Ford s Mustangem v 70. letech, velké změny se konat nebudou.




TOPlist