Intermot 2010: Suzuki

Japonská Suzuki si vzala slovo hned v úvodu celého veletrhu a s úderem deváté hodiny zahájila tiskovou konferenci. Představila zde především tři zásadní novinky pro příští sezónu. Nejnovější generaci sportovní GSX-R600, GSX-R750 a agresivně vyhlížejícího naháče GSR750.

Intermot 2010: Suzuki

Kapitoly článku

GSX-R600 a GSX-R750

Všechny motocykly odhalili historické legendy motocyklového sportu. První dvě jmenované sportovní krasavice přichází na scénu v době výročí celé řady. Letos je tomu totiž právě 25 let, kdy sjela z výrobní linky první GSX-R750.
Optický facelift je poznat na první pohled na masce - dřívější trojzubcový tvar světlometů se vrací o pár let zpět ke klínovému seskupení předních světel. Změnou prošly i nasávací otvory a z bočního pohledu je patrné, že maska se z původní ostré špice lehce zakulatila ("tupý nos" se přibližuje litrové sestřičce GSX-R1000).
S nově střiženým sportovním vzhledem jde ruku v ruce i značně inovovaná technika. Motocykly dostaly nový rám. Rozvor byl u obou redukován o 15 mm a celkově bylo dosaženo výrazné úspory na hmotnosti. V případě GSX-R750 o 8 kg a u GSX-R600 dokonce o 9 kg. Zcela nové je rovněž odpružení. Poprvé zde přichází Suzuki a Showa se sportovním odpružením BPF, ketré kromě úspory hmotnosti přináší jezdci i lepší odezvu při samotné jízdě. Samozřejmostí je v základu montovaný elektronicky řízený tlumič řízení. Pozměněný jsou rovněž ovladače a budíky. Výrazným prvkem však i nadále zůstává přehledný otáčkoměr analogového typu. Stejně jako u silnější tisícovky je i zde u obou modelů k dispozici S-DMS systém, který umožňuje řidiči volit přímo na řidítkách palivovou mapu. Nové jsou montovány brzdiče značky Brembo.
Základní kombinace barev pro oba stroje jsou: bílá-světle modrá, krémově bílá-černá a samotná černá. Silnější GSX-R750 bude k dostání i v červeno-černé kombinaci.

GSR750

Populární naháč střední třídy GSR600, dostane silnějšího brášku. Pořádného silného streetfightera potřebuje Suzuki v portfoliu jak sůl, protože v segmentu FZ8, Monster 796 a Z750R ztrácí už dlouhodobě zákazníky. A to ani nemluvíme o dnes velmi populární třídě litrových naked-biků.
Řadový čtyřválec o objemu 750 ccm pochází celkem logicky od sportovní krasotinky GSX-R750. Původní naladění na 110 kW (150 k) zatím nemůžeme potvrdit, osobně si myslím, že výkon klesne na nějakých 120 koní, ale bude silnější nejpoužívanější střední pásmo otáček.
Připravovaná novinka roku 2011 bude dostupná v barvách - bílá, červená a černá.

E bike


Stáhněte si vybrané fotografie na pozadí vašeho PC

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.83
Známkováno: 12x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist