Eicma: Suzuki

Na ohlášenou tiskovku do stánku Suzuki dorazila jen hrstka zvědavců. Není divu, skutečných novinek bylo letos jako šafránu. Jinak poměrně velkou expozici vyplňovaly vesměs samé známé modely.

Eicma: Suzuki

Kapitoly článku

Prakticky jediným novým modelem, který Suzuki v Miláně oficiálně představila, byl faceliftovaný supersport GSX-R1000. Ten se, jak jsme již informovali dříve, vrací k jedné výfukové koncovce na pravé straně. V rámci modernizace dostal nové brzdy Brembo Monobloc s radiálními čtyřpístkovými třmeny na předním kole, vzadu zůstal jeden menší kotouč.

V souvislosti se změnou ve výfukové soustavě došlo k přeprogramování palivové mapy a úpravám vstřikování. Maximální výkon zůstal na hodnotě 185 koní, ale je dostupný už v 11 500 otáčkách (předchozí model 12 000), nejvyšší kroutící moment 117 Nm zůstal na 10 000 ot. za min. Příznivou informací je úspora dvou kilogramů a dosažení finální cifry 203 kg pohotovostní hmotnosti.
V-Strom 650 ABS sice stál také vysoko nad úrovní podlahy, ale punc novinky se z modelu uvedeného na trh už v létě poněkud vytratil. Připomeňme tedy jen ve stručnosti, že kromě designových úprav se cestovní enduro střední kubatury chlubí nárůstem výkonu na 67 koní, úbytkem hmotnosti o celých šest kilogramů na 217 kg, přidaným systémem ABS (dodává ve standardní výbavě, není vypínatelné), novou přístrojovkou, ale také vyšším sedlem (835 mm) a o dva litry menší nádrží (22 l).
Žalostný nedostatek novinek na stánku alespoň symbolicky zachraňoval plážový Van Van v provedení Marine, nebo závodně poladěný Gladius.

Stáhněte si vybrané fotografie na pozadí vašeho PC

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 4.50
Známkováno: 2x

Motokatalog.cz

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist