globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Bikeserker (10) napsal 17.12.2018 v 22:43

Tak dnes, 17. prosince, kdy to mělo být dle článku hotové, jsem tam ráno dával pozor a.. žádná změna k lepšímu. Stále je tam obrovská slizká plocha. Něco mi říká, že se na ni můžu těšit i na jaře, až zase přesedlám do jedný stopy

BikeRider11 (3) napsal 14.12.2018 v 08:27

Taky jsem měl tu čest. Málem jsem tam zahodil demo, když jsem ho zajížděl první den. Naštěstí nic nejelo, stihl jsem to narovnat a zničit trenky už na cestě do práce.

dave-lister (45) napsal 13.12.2018 v 00:18+1

Jenom bych doplnil že celý Strahovský tunel nemá po 20-ti letech platnou kolaudaci a je provozován v režimu předběžného užívání. Údajně tam chybí různá zabezpečovací zařízení a proto ho nelze jednoduše kolaudovat. Navíc se od otevření změnili normy takže některé prvky se budou muset dostavět. :D

FiZzeR (362) napsal 12.12.2018 v 10:28

Bubrak: Jenže to bylo za krále klacka chvíli po otevření tunelu, to tam ještě nevisely ze stropu stalaktity a povrch byl ještě panenskej

PaceyGT (0) napsal 12.12.2018 v 07:42

Ono je to naprd i když se jede od OC na Smíchově. V pravotočivý zatáčce při vjezdu do tunelu směrem do Břevnova mi jednou na skútru ustřelil předek a jednou s GS zadek. Naštěstí jsem to vždycky ustál a to jsem jel vždycky hodně na pohodu. Není tam sice louže, ale ten povrch je fakt mizernej.

zmulin (371) napsal 12.12.2018 v 00:52

Většinou na to tam zapomenu.Povolenou rychlostí +20-50 to nic nikdy nedělalo,ale vždycky sem byl nervózní.Nejaky broušení je uplně k prdu...

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 11.12.2018 v 20:41+1

super, jezdim tam hodne pri zdi na tom zacatku, ale kdyz sem pucil kdysi devitku Helmutovi, tak tam zadnej problem nemel (ac mu to protocilo kolo), resp. kdyz sem tam vyjimecne v krajni nouzi taky jel rychleji treba kolem 100km/h tak sem problem nemel, asi je vyhodnejsi tam jet rychle a to misto rychleji projet (?)

https://www.youtube.com/watch?v=YcIfKKKS8YQ

stařík62 (24) napsal 11.12.2018 v 15:11

Znám účastníky nehody dvou motorek v tomhle místě a to po podklouznutí zadního kola na těch mydlinkách.

Effa (0) napsal 11.12.2018 v 14:49

Lyer: protoze tam nekape voda ze stropu tak proto. Přečti si ten text jeste jednou.

Bery_Wayfuck (5) napsal 11.12.2018 v 14:34

Také toto místo dobře znám. Naštěstí jsem to vždy dopadlo dobře, když jsem se do toho trefil.

Sylver (91) napsal 11.12.2018 v 14:03

Konečně začali něco dělat! Místo znám, dávám si bacha a naštěstí jsem nikdy žádnou krizi řešit nemusel ani na moto ani na skutru. Jezdim jak v pravém tak i v levém pruhu vždy uprostřed.

Ades (0) napsal 11.12.2018 v 10:35

Skoda ze na tom nikdo nevysoudil miliony, ublizeni na zdravi z nedbalosti a bylo by to. Nechapu jak si to nekdo muze dovolit nechat tam takovej hnus. A to to nebylo jen mokry, ale uz i zeleny, takze to klouzalo o to vic.

CRF1000 (91) napsal 11.12.2018 v 08:32+2

I tento úsek zřejmě projektoval nějaký debil...

Lála (14) napsal 11.12.2018 v 01:07+5

A já už myslel z nadpisu, že se tam přestane měřit...

fiato (0) napsal 10.12.2018 v 21:02

Je to pravda. Jezdim tam pravidelne a presto me to tam parkrat pekne vytrestalo...nastesti vzdy bez padu. Pokud to tam neznate tak to muze bejt fakt o hubu.

bukowski (0) napsal 10.12.2018 v 19:55

Tak já jsem to zažil a už nikdy nechci. Zadek mě málem předběhl.Plochá dráha hadr.Naštěstí jsem to ustál ale trencle ne. Přitom tam jezdím pořád a dávám si na to místo bacha. Plechovky tam brzdí a to je o to ještě horší. Takže pro nás hůř.

Mousemann (0) napsal 10.12.2018 v 19:45

Souhlasím, tohle místo je asi největší průšvih v Praze hlavně pro toho kdo to nezná. Tam to prostě klouže pořád, za každého počasí. Budeme doufat že to pomůže...ve špičce jezdit je tam o zivot

Bikeserker (10) napsal 10.12.2018 v 19:04

Jo, tam jezdím (v sezoně) denně :) Značky jsem si teda nikdy nevšiml. Je třeba zavčasu se dostat v levém pruhu k dělící čáře (případně v pravém tak nějak na střed pruhu), aby člověk stihl srovnat motorku a už na to vůbec nehrabat (a jak píše autor, doufat, že se do vás nezačne tlačit auto a nebudete muset udělat nějaký prudký manévr). Naštěstí jsem tam nikdy krizovku nezažil ani nepocítil prokluz, či náznak smyku. Ale jedou jsem tam viděl spadnout skůtraře (jel jsem autem) a jednou mě tam nějakej kokot vybrzdil do zastavení (taky jsem jel autem), už ani nevím proč

Lyer (18) napsal 10.12.2018 v 17:15+1

Škoda, že jsi nevyfotil tu značku před tunelem - nikdo si ji nevšimne je hezky schovaná v rohu a pokud ji nehledáš, tak o ni nevíš. Co se týče řešení povrchu vyfrézováním, tak to není dlouhodobé vyřešení problému. Voda bude kapat ze stropu dál a nerovnosti zacelí, takže to bude klouzat znovu. Nechápu proč ve stropě neudělají okapy a nesvedou to bokem do kanálků.

foky (156) napsal 10.12.2018 v 16:02+4

To bylo keců, jak jsou motorkáři dementní, že tam padají protože nepřizpůsobují rychlost povaze vozovky, a že dostanou hovno a "klidně se náma suďte" atd. Před lety tam dali značky, aby mohli říkat "vždyť to tam máte na značce". Kdyby čecháček myslel mozkem, dalo se to takhle vyřešit hned po prvním držkopádu před 10 lety...a bez posílání poškozeného do prdele...ale ne, úředníček bude radši koukat, jak tam chčíje 10 let voda...

FiZzeR (362) napsal 10.12.2018 v 15:42

To to trvalo... Kolik let? Takhle radary na dálnici to jó, ale klouzačka v tunelu času dost, kde je teď to slavné "kdyby to mělo zachránit jedinej život"?

Mimochodem za stávající situace (provedeno otryskání povrchu) ta oprava bude mít životnost tak rok, než se to ojezdí znova - měl jsem to teda již za dokončené, ale z článku se zdá, že s tím mají ještě plány, tak uvidíme.

Lewack (0) napsal 10.12.2018 v 12:33

Konečně. Na tuhle louži jsem si s TSK uz pred lety vymenil pár emailů. Ale konkrétní řešení tehdy neměli.
Tohle misto je jak led... spíš nez voda to klouze jak olej. Taky uz jsem tam párkrát měl co dělat.




TOPlist