globalmoto_duben_nolan




Skútry vloni oživily motorkový trh

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
kovarradek (0) napsal 13.01.2014 v 22:30

Všechno v pořádku, H-D v kategorii nad 800ccm opět vyšší prodejnost než Suzuki, Kawa,Yamaha a Honda dohromady...

gresini (4454) napsal 12.01.2014 v 09:55-1+1

co jsem slyšel od prodejců kawasaki,tak u nás si ji koupí málokdo ,ale např. ve španělsku je kawa prodejně úplně jinde a je jich tam plno! Píšu hlavně o nové zx 10r a to se týká vlastně všech vyspělých států evropy! Kocourkov !

sonic89 (1) napsal 11.01.2014 v 20:33

Tak nekde mezi temi 117 od Kawasaki je i ta moje .
Co se tyce clanku, navrhuji do budoucna vzdy upozornovat na to, ze tyto statistiky jsou o registracich a ne o prodeji. Dle portalu SDA totiz statistiky prodeje skoncily v 2004 a muze se tedy stat, ze nekdo si motorku poridi v zahranici a registruje u nas (jako byl muj pripad). Takze napr. u Kawa muze cislo prodanych moto byt podstatne nizsi.

Ludwei (86) napsal 11.01.2014 v 18:44

Celkem mě překvapily letošní statistiky

Geodet (35) napsal 11.01.2014 v 12:04-1+1

to fourman: Když jsem se rozhodoval co koupit na starý kolena za motorku, tak jsem se nejdříve koukal po Kawasaki er 6f nebo Versys 650. Co jsem se ptal několika dealerů, tak tě nikdo nepůjčí svést. Prostě nemají předváděcí motorky. Nechtěl jsem koupit zajíce v pytli. Tak ve mě ztratili zákazníka.
No a u Hondy není problém se svést na čemkoliv. Tak jsem šel nakonec do Hondy NC700X a nelituju.
A tenhle přístup se odráží i do prodaných kusů - viz tabulky.
No a když se podíváš k sousedům do Německa, tak tam tahle nadvláda Hondy rozhodně není.

fourman (87) napsal 10.01.2014 v 22:18-1

Geodet: a co zastoupení Kawasaki v ČR dělá, nebo nedělá ? Máš nějakou špatnou zkušenost? Kámoši, co mají Kawy, zase říkali opak.

gresini (4454) napsal 09.01.2014 v 21:22-3

Tady v tomto bordelu čr, vítězí hlavně maloobsahový kozí dechy, pořádnou novou silnou motorku si po neustálém zdražování koupí málokdo a s auty je to stejný-co čech to 1000-1200 ccm a nejlépe dvoje tažný zařízení a dva vozíky k tomu-jsme pro smích celýmu světu!!!

Alamo (207) napsal 09.01.2014 v 14:43-2+4

Nejprodávanější neznamená nejlepší

moucan (6) napsal 09.01.2014 v 10:35+2

LibRR- To se nestane nikdy ...

LibRR (12) napsal 09.01.2014 v 09:43-1+4

Prodejnost přesně odráží stav našich peněženek!Ti co vydělávají desetitisíce a víc tak nakupují stále stejně a ti co vydělávají průměr a méně tak na nové motorky jen těžce našetří. Vše se změní až zaměstnavatelé lidem pořádně přidají a průměr se zvedne o tisíce! Ale to se tak brzy nestane v této sobecké a arogantní době!

moucan (6) napsal 08.01.2014 v 21:55

CBR-RR, nenzanyScooterD - Nekolik kusů se k nim dostalo kvůli problémům v elektronice a majitelé z toho nadšený nebyly (ovšem teď neberu názory majitelů). Jak velký jsou to držáky se beztak ukáže až za pár let kdy je prověří čas. Za sebe jen říkám že už bych do něj nešel.

CBR-rr (-4) napsal 08.01.2014 v 21:12

moucan- tak nevim, co jsi na PCX slyšel ty. Co ja jsem se bavil v několika zastoupenich a nikde jsem nic špatneho neslyšel a ani u mechaniku z Hondy co mam zname kamoše. Tak nevim.

neznamyScooterD (1088) napsal 08.01.2014 v 20:07-1

moucan> co máš konkrétně na mysli? Já měl PCX ca 15 kousků s různými nájezdy a až na zanesenej vstřik po dlouhym stání jsem vůbec nic neřešil. I zpracování je slušné o designu, kvalitě komponentů, elektroinstalace apod nemluvě.

moucan (6) napsal 08.01.2014 v 19:22+1

CBR-rr - V čem bych měl mít podle tebe zmatek? Hondu mam rád a jsem rád že se jí daří ale zrovna PCX je né moc povedenej skůtr. Osobně jsem o něm hodně přemýšlel ale po ohlasech který na něj jsou v servisech po pár letech mě chuť rychle přešla.

CBR-rr (-4) napsal 08.01.2014 v 16:41

Anti- neviděl bych to tak černě. Každa motorka ma svoje kouzlo. Ať si každy vybere co se mu libi

Anti (390) napsal 08.01.2014 v 15:55

Ještě pár let,a motorky(alespoň tady v ČR) budou záležitost několika značek.Holt všichni chtějí jen to nejlepší,a to je pro většinu zákazníků ne to co by jim nejvíce vyhovovalo,ale to se nejvíc prodává.Bohužel jsem v globále tak trochu "stádečko"...

CBR-rr (-4) napsal 08.01.2014 v 15:35+1

moucan - ty v tom maš trochu zmatek, co?

CBR-rr (-4) napsal 08.01.2014 v 15:31-3+1

Ja vim, je to těška skousnout, že je HONDA nejlepši Ale mam dobrou zpravu, jine to nebude

Milinex (12) napsal 08.01.2014 v 15:25+2

Prodejnost Suzuki a Kawasaki je teda k zamyšlení

Sancho-7935 (262) napsal 08.01.2014 v 13:38-1

Co se tyka lowcostu, nejsem proti kdyz jde o skutry. Pritelcin Vity 125, vubec nevypada na vyrobeno v cine a udrzba a spolehlivost pravem patri k Yamaze. Ale co maji znamenat cesrovne-sportovni a radoby sportovni lowcosty s vahou a vykonem zacatku roku 2000?

neznamyScooterD (1088) napsal 08.01.2014 v 13:22

Tak zrovna PCXo je snad jedinej low-cost kterej vypadá dost evropsky, navíc se vyrábí v Itálii. Bohužel ostatní značky svoji šanci více méně promarnily.

moucan (6) napsal 08.01.2014 v 12:12

Honda to žel bohu nahnala na rozpočtovkách který smrděj značně čínou a taiwanem, viz. třeba PCX.

MkokyX (3) napsal 08.01.2014 v 11:45

Připadá mi dost smutný prodat jenom par motorek za rok . V připadě aprilie nechápu jak se jim to vůbec může vyplatit.

bledemon (126) napsal 08.01.2014 v 11:26-1

dALLaSS: je to trochu jinak, údaje svazu sda vychází z centrálního registru (tedy i šedé dovozy). Takže celkový počet značky je pravdivý, jednotlivé její kubatury a typy trochu promíchané.
Harlej má psáno:
332ks sloupec NAD 50CCM
2ks sloupec JINÉ (sem dávaj tříkolky+čtyřkolky+sněžné+elektro)
16ks sloupec NEZAŘAZENO (sem míchaj vše co jsou líní rozdělit)
celkově 350ks

neznamyScooterD (1088) napsal 08.01.2014 v 11:16

Vzpomínám na loňský zpochybňování příspěvku 125ccm scootů do celkovýho koláče Nicméně letošní rok bude pro tyhle statistiky katastrófe a nezachrání to ani scooty

dALLaSS (7) napsal 08.01.2014 v 10:42

JohnnyS08: to se tu řeší každý rok - jde o dvě různé položky. Jedna jsou prodeje a druhá registrace. Takže ten rozdíl může být v registraci např. dovezených motorek. Jo, a H-D prodává i tříkolky. Nevím, kam se počítají ty.

SirIndy (56) napsal 08.01.2014 v 09:57

Zatimco Honda chrli novinky, ostatni Japonci spi. Jedina Yamaha se ted snad zacina probouzet.

Geodet (35) napsal 08.01.2014 v 09:39+3

Tragický zastoupení Kawasaki v ČR se projevuje naplno. Nejvyšší čas to zabalit.

America (27) napsal 08.01.2014 v 08:30-1+1

A Jawa se 36 prodanými motocykly za celý loňský rok v ČR (10 do 50 ccm, 17 nad 50 ccm a 9 nezařazeno) skončila na krásné 60 příčce a z celkových registrací všech značek se jí dokonce podařilo ukrojit více než pětinu jednoho procenta! V objemu do 800 ccm (kam patří Sportard) má jednu registraci. Kupci tohodle zázraku gratulujeme, protože už teď má doma naprostý unikát.
Hm, to je ale smutné čtení, kdyby místo Sportardu dotáhli do finále na jeho základě postaveného Califa, tak ty čísla vypadají jinak. Hnusný motorky prostě nikdo kupovat nebude, i když třeba jezdí dobře.

JohnnyS08 (218) napsal 08.01.2014 v 07:58+3

Tak nějak mám problém s důvěryhodností statistiky, která tvrdí, že H-D prodal 350 strojů, z toho 332 nad 800ccm - na co má jako připadat těch 18 zbývajících?

Suzuki páchá harakiri v přímém přenosu, ale při pohledu na jejich modelovou paletu mě to nijak nepřekvapuje. Naopak je třeba ocenit stabilní růst BMW.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist