husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 23.11.2017 v 13:23

Wau!!! Nemám co dodat.

jean192 (153) napsal 11.11.2017 v 08:41

a tej jednoduchej technike Mne 47 k ku stastiu bohate staci

joel6 (25) napsal 10.11.2017 v 08:11+1

Hrozně zajímavý motorky a hlavně asi funkční a nenáročný na údržbu. To je super. Jen tak dál. Jedna z mála továren, která se nenechala strhnout modní vlnou elektroniky úplně na všechno.

kratas76 (0) napsal 09.11.2017 v 13:31

RE se mi moc líbí, v Indii jsem se s nimi setkával. Tohle chci mít doma. Už pomalinku šetřím. Paráda

SuperSic58 (1307) napsal 09.11.2017 v 12:51+2

Neschopní diletanti z Týnce by se zde mohli přiučit

BeeGee (1) napsal 09.11.2017 v 08:59

mno konečně ! ještě pak přidat dalších 300 ccm a bude , ale i tenhle je moc povedenej kousek !

LiborK (37) napsal 09.11.2017 v 07:17+2

Pokud i indiáni dělají takovéto motky, pak vedení Jawy je jen hlouček dementů.

LiborK (37) napsal 09.11.2017 v 07:15+1

Tvl. ten zvuk a ta krása, neposerte to cenou a jdu rozbít prasátko.

Steve-CZ (259) napsal 09.11.2017 v 01:02+1

Postupně jsme si pořídili do rodinné sbírky tři Enfieldy a mysleli jsme si, že tím to skončilo. Teď vidím, že ne

vonRammstein (67) napsal 08.11.2017 v 21:07

M_o_m_a_n_e_k: To by se mi líbilo taky. Ani moc změn by dělat nemuseli. Ale i kdyby to udělali, řekli by si za to 250 K v lepším případě. Asi už je čas tu značku hluboko zakopat, protože management stojí už hodně dlouho za hovno.

Destroyer (237) napsal 08.11.2017 v 19:44

krása, prekrásna vydarená anglická klasická motorka, vyrobená v Indii (čo jej neubralo na kráse) ale narozdiel od Anglických motoriek 60-tych rokov na čele s BSA Goldstar, čo bola prvá race replika sériovo predávaná verejnosti, TOP technický pokrok, tu máme techniku značne pozadu.
Mne sa páči aj ten paradox ako Angličania kolonizovali Indiu a v súčasnosti sa India vracia do Anglicka robiť biznis - taký moderný spôsob kolonizácie, ekonomická kolonizácia. India vlastní Royal Enfield a taktiež koncern Jaguar - Land Rover.

M_o_m_a_n_e_k (35) napsal 08.11.2017 v 18:30

Dobré připomínky k Jawě - ta místo aby oprašíla jako retro staré pětikilo, tak vydává za retro rádoby 350 v poločínské verzi.

hd1727 (94) napsal 08.11.2017 v 17:42+1

Obdivuji tu prozíravost vývojářů Enfieldu, kteří už před dlouhými desetiletími věděli, že jednou přijde retro vlna a že ty jejich mašiny budou zase in. Víte kolik peněz ušetřili? :)

Dablicek200Mph (298) napsal 08.11.2017 v 16:41+1

Moc pěkně do toho Enfieldovci šlapou. Jen škoda, že cenovka bude určitě stejně nesmyslná jako u Continental GT. Počítám, že si řeknou tak 250 a to už je lepší zaběhnout do Triumphu.

Raisto01 (90) napsal 08.11.2017 v 16:32

Nádherný, takhle se to má dělat

vonRammstein (67) napsal 08.11.2017 v 16:12

Mám pro tyhle mašinky slabost. Jednoduchý, čistý, krásný, skoro bezúdržbový a za slušnou cenu.

JoskaH (444) napsal 08.11.2017 v 14:36

U RE se opravdu nejedná o "retro vlnu", to je prostě jejich stálá produkce
250 tisíc to nemůže stát, nové devitikilo od Triumfu (street twin) se dá v autorizaku koupit za necelých 230...

Hooorus (124) napsal 08.11.2017 v 13:58

me se libi otazka ale bude cena. Pokud 500 GT prodavaji za 170 litru, tohle bude u nas za 250 minimalne. Otazka cislo 2 je, jak se poperou s normama. Myslim ze vzhled utrpi, protoze tam ty katalizatory a jine eko hovadiny proste neni kam skovat. Takze to za svody dostane nejakou hnusnou krabici.

Ale mozna se pletu, bude to i pro Evropu vypadat takhle a bude to stat 180 tacu Jak rad bych se pletl...moc rad !

Frankie (731) napsal 08.11.2017 v 13:46

Další motorka, co se snaží svézt na aktuální retro vlně, ale na rozdíl od jiných značek, se to Enfieldu dá i docela věřit

Vlašák7 (0) napsal 08.11.2017 v 13:29

Jezdil jsem na tom v Indii a nemohl jsem si stěžovat

JA-NE (767) napsal 08.11.2017 v 13:13

oslovilo

Vlnič (199) napsal 08.11.2017 v 12:59+2

Tomu říkám pohoda bajk.
Krásnej, jednoduchej, výkonu přiměřeně na příjemný uvolněný a přitom dostatečně svižný ježdění!
Jawo, Jawo ...

sekáčmagor (128) napsal 08.11.2017 v 12:23-1+2

No tak teď jsem se u toho udělal... To jsou motorky pro opravdové motorkáře a ne zbohatlíky a frajírky.

31081 (670) napsal 08.11.2017 v 12:15+3

Tak jednoduchý a přitom hezký! A té Jawě to furt nejde a stačilo by tak málo

kuchta50 (90) napsal 08.11.2017 v 12:14

Koukám,že některé firmy sázejí na klasiku,místo na Transformers a kupodivu jsou to docela líbivé motorky.Viz třeba včera Moto Guzzi enduro.Každý se nehoní za výkonem a tohle je dostačující i pěkné.A hlavně u starších řidičů to vyvolává příjemnou nostalgii.Každý si přeci vybere podle sebe a čím víc druhů,tím líp.

Wenca24 (76) napsal 08.11.2017 v 12:02

Taky dobrý




TOPlist