globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Shorty1810 (0) napsal 04.12.2017 v 15:49

S článkem souhlasím. Letos jsem koupil Torose 50 od stejné firmy a nemůžu si po 2000 km stěžovat. Všechno drží, motorka jezdí bez poruchy, ostatní motorkáři mě zdraví protože nepoznají, že to je jen moped, do městského provozu zcela ideální stejně se víc jak 40 nejezdí. Po zkušenostech s větší motorkou než Babetta musím konstatovat, že bych ani rychleji než těch max 80 nejezdil a honit se s auty taky nemusím, takže bych ani silnější motorku nechtěl. Motorka na 4 měsíce v roce za těch 22 000,- úplnej ideál.

nuclear (1) napsal 20.10.2010 v 23:32

no tě prsk!

Ymps (4) napsal 20.10.2010 v 21:26

Popravdě se mi moc nelíbí, ale musím bohužel říct, že se mi líbí více než dnešní Jawy a když uvážím, že to bude stát stejně a bude to mít i stejnou techniku, tak si raději vyberu Romet. Jinak k ostatním strojům z číny... jejich úroveň se zvedá a myslím si, že za pár let bude jejich úroveň na světelné roky daleko oproti dnešku. Loncin spolu s Kymcem už jsou na úrovni low-endů třeba yamahy a homdy (CBF a YBR)

Marex (2570) napsal 20.10.2010 v 18:31

Taky vám kombinace Polsko- Čína připadá tak šílená?

acALIEN (-4) napsal 20.10.2010 v 15:23

Krajda ten choper je pod zanckou Kentoya, Ctyrkolka je Bashan, Motorky s kvaltovackou jsou Lonciny a Linhaye a skutry vsehochut...Jedine, co je na tom Polskeho, je ten napis a mozna to, ze oni proste ty motorky koupi v cine a vymeni jim vsechny srouby, dopasujou plasty atd..coz ostatne delaji vetsinou majitele techto cinskych veci doma na koleni, protoze bez toho se to proste provozovat neda.

Tezetka (0) napsal 20.10.2010 v 14:57

Pěkný článek o super motorkách. Na jednom rometu jsem v 10-ti letech začínal, tak jsem rád, že si můžu prohlédnout i dnešní modely...

Krajda (8) napsal 20.10.2010 v 13:18

acALIEN: OK, vaše připomínky samozřejmě beru.
Firma se pochopitelně snaží na výstavě prezentovat v co nejlepším světle, navíc chtějí na zahraniční trhy... novináři pak musí ve článcích vycházet právě z informací, které dostali od výrobce. Každopádně Romet stojí, kromě své tradice, za zmínku i proto, že to není čistá čínská kopie, ale je na jejich výrobě vidět jejich vlastní iniciativa. A díky diskuzi pod článkem je i vidět, co tuhle iniciativu kvitují potenciální zákazníci.

acALIEN (-4) napsal 20.10.2010 v 12:46

Krajda Solidni odpoved. Nicmene...behem 5 minut brozdani na netu, byste bez problemu nasel 90% vystavenych modelu pod znackou Yuki, Keeway, Kentoya, Yamasaki, Bashan...to co rekne reditel ,,vyroby" je samozrejme vec, kterou chteji, aby si lide mysleli...

650ccm (88) napsal 20.10.2010 v 12:01

Osobně bych raději dal přednost echt číně Loncin, která se svým původem nijak netají, než nálepkami "pánů velkomožných" na tom horším z čínské produkce.
Mimochodem - kvalita polské montáže na některých modelech Opel je skutečně pověstná.

aniani (7) napsal 19.10.2010 v 23:04

Nekoupím si to. Za víc slov to nestojí.

peta.mar (-1) napsal 19.10.2010 v 20:57

jak píše acLien! Romet je něco jako ta česká světová značka Kentoya :D ehm pardon já chtěl napsat BAOTIAN! Ty čtyřkolky nemaj VŮBEC nic společnýho s polskou technologií...ta první je starej Bashan 200 S-7. Mimochodem plečka pro jednu osobu. Do čr se už dováží vychytanej model S-11C a podobné v 250cc, s většíma rozměrama a pro 2 osoby. To samé s tou druhou čtyřkolkou je to š.mejd, ale zde nedokážu říct jestli je to Bashan, dělá to tam každý druhý hračkářství v tej číně, s poloautomatickou převodovkou, řadí se nohou, ale nejde to a tak musite rukou...opět se už nejen v evropě ale i v čr prodávají novější, lepší a plně automatické modely. Takže dovolte abych se této takzvané značce od srdce zhluboka zasmál, aneb podejte si s kentoyou ruce a keewayí ruce!

Ričmund (5) napsal 19.10.2010 v 20:24

To Crowack :"V Polsku navíc k jeho řízení není potřeba řidičák." - to se pak poláci diví, jakou mají nehodovost a úmrtnost na silnicích, když si na ně pustí neřidiče ...

Rozhodně se nechci zastávat( špatného ) rozhodnutí Poláků o tom ze na elektromobil Romet nemusí být řidičák. Ale pokud mě paměť neklame, tak i na "automobil" Jawa, postačil "pouze" ŘP kat. M což také jaksi není zrovna košer. A po designové stránce Jawa nebyla o moc lepší.

OnBa (4) napsal 19.10.2010 v 20:23

to je hnus! Okopnutá čína, to je v háji.

babajezi (0) napsal 19.10.2010 v 20:15

Řeknu to takhle: Největší sračku kterou jsem do sametovýho podvodu měl možnost poznat byla značka Romet.Přetržené ojnice, rozpadlé písty a další dobroty byly na denním pořádku. Když se tahle hrůza spojila s čínskou příšerností tak co z toho asi mohlo vzniknout.SUPERSRAČKA !!!
Není daleko doba, kdy budeme s láskou udržovat starý motorky, protože to co se teď začíná cpát na trh je skutečně hrůzostrašný !!

Krajda (8) napsal 19.10.2010 v 19:45

acALIEN: Byl jsem na prezentaci Rometu, mluvil s jeho ředitelem výroby a vývoje a vašeho postřehu jsem si skutečně nevšiml. Každopádně, pokud nevěříte informacím ze článku, nemusíte dlouho hledat, stačí zabrouzdat na web Rometu, kde naleznete podrobnější info. O Rometu píšeme právě proto, že si ho spousta lidí pamatuje z minulosti a že to není jen ta obyčejná Čína s evropskou nálepkou, kterých je tu spousta. Web spěje, doufejme, k podnětné zpětné vazbě mezi čtenáři a redakcí.

acALIEN (-4) napsal 19.10.2010 v 19:18

VAZENY AUTORE CLANKU, to jste si sakra nevsimnul, ze ROMET je jen nalepka na produkci z Ciny, ktera jezdi uz poe Evrope pod nejruznejsimi znackami davno? V Polsku se nevyrabi ,,naplno"...Boze muj. Kam tenhle web speje...?

Kostros (45) napsal 19.10.2010 v 18:30

To jsou opravdové hrůzy,styděl bych se na tom jezdit

Lyer (18) napsal 19.10.2010 v 18:20

to crowack - divil by jsi se, ale ani v Číně nepotřebuješ na elektroskútry a vozidla řidičák. A takovej Beijing - kdo tu dopravu (chaos) nezažil neumí si představit jak se dá jezdit...

bledemon (126) napsal 19.10.2010 v 18:10

to i čínani uměj lepší design

SirIndy (56) napsal 19.10.2010 v 18:02

//www.motorkari...17063/2111276873.jpg

Nemuzu si pomoct ale vypada to jak plastova hracka :D

Krajda (8) napsal 19.10.2010 v 17:48

crowack: Rozdíl v těch motorech je, byť samozřejmě nepatrný (výkon 1,8 vs. 2,6 kW, obrácené řazení, jiné zpřevodování...), spíš to má naznačit, že za celé ty roky do toho dávali motory z našich padesátek.

crowack (58) napsal 19.10.2010 v 15:45

Zajímalo by mě, jaký rozdíl vidí redakce v motorech "z pionýra" a "z mustanga". Měl jsem obě přibližovadla a motor měla shodný . Ono je to asi trochu hnidopišské, ale nedalo mi to.
Pak bych se chtěl pozastavit, čistě diskutérsky, nad tím elektromobilem, "V Polsku navíc k jeho řízení není potřeba řidičák." - to se pak poláci diví, jakou mají nehodovost a úmrtnost na silnicích, když si na ně pustí neřidiče v elektromobilech...i když polští "řidiči" mají obvykle pravidla provozu taky vítekde...

WhiteS (1) napsal 19.10.2010 v 15:35

Fuj, to jsou ošklivý motorky...

zzzmrzlinar (471) napsal 19.10.2010 v 15:22

Romet si pamatuju když jsem jezdil do Polska na pionýrské tábory, kola i mopedy.

Není to vo nic hnusnější ani hezčí než jiná Čína a vona to taky echt Čína je. To že dělaj finální montáž (kdo ví jak moc toho montujou) je asi určitě plus, vliv echt polského designu na tom teda zas tak moc nevidím.

Prostě dali model jako kdekdo jinej. Vzít starší značku, popsat tím čínský stroje a prodeje se trošku zvednou. Vono každej asi radši koupí stroj Romet, Jawa, nebo Megeli i když ví že je to vlastně taky Čína než když se to jmenuje Zhonghueng, Nankang, Lingping nebo podobně

Itall (10) napsal 19.10.2010 v 15:01

Fusioon: Od pohledu to rozhodně to není horší, než Jawa, motory budou asi podobné nebo stejné. Mám také silný pocit, že kdybys nevěděl, že je to z Polska, nebyl bys tak kritický. Klasika.

Fusioon (-19) napsal 19.10.2010 v 14:48-2

Poľský design - hnus velebnosti
Katastrofa.




TOPlist