Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jak by mně Dvoutakťáka (a věřím, že i mnoho dalších !) nepotěšilo,
že i když poptávka po sériově vyráběných dvoutaktech není nijak velká
(zatím !), tak se už najdou firmy, které s obrovskými náklady "do toho"
jdou už dnes, jak napovídá představení stroje Suter 2T-4V u výrobce
i na výstavě EICMA loni v Miláně . Jsem přesvědčen, že už brzy budou
rozptýleny i pochybné argumenty odpůrců dvoutaktů stran emisí !
Stačí se podívat, jak ""skvělé"" byly ještě nedávno emise dieselových
motorů ... , než na ten podvod "nějací štouralové" přišli ...
Abych tady jen neteoretizoval ,
přidávám odkaz na "dobrej bazoš" motorových vozidel,
kde lze (samozřejmě v sekci MOTOCYKLY) najít solidní informace
o nabídce ojetin v některých sousedních zemích, tamějších aktuálních
cenách A PŘEDEVŠÍM O TOM, které modely jsou dnes už vzácné a kterých
je dnes naopak k mání "hafo" TAM, KDE TRH OJETIN FUNGUJE NORMÁLNĚ
SuperSic58: "A kde jako veme těch 130 litrů, když nemá peníze?"
To se mě neptej, kde je má vzít...kdybych to věděl, jdu si tam pro ně sám!
Ale vážně:
Já jsem reagoval na článek o prodeji NOVÝCH motorkách. A nová (skutečná) motorka u mne začíná na těch ca. 130-150 tisících. Napr. je hezká teď nová KTM 390 Duke za myslím 136 000...
Seikosi, včera jsi napsal dobrej rozbor, ale já k "fuckenwulfům" nepatřím a tak jsem upozornil na zcela konkrétní nabídku ze zdejší inzerce.
Ještě bych dodal, že když někdo "klasicky" přechází do další etapy svého bajkingu
nemusí přece na "větší" bajk našetřit hned první brigádou ...
Mám jen drobný dotaz jak píše Left - na jaké brigádě si kluk v 18 letech vydělá za měsíc (předpokládám čistého) 20 - 30 tis. Kč? Já si např. po 36 letech odpracované kvalifikované práce nyní vydělám 15 - 17 000,- Kč čistého. Lepší práci neseženu. Zaplatím měsíčně co musím a musím mít taky auto, abych se v zimě do práce vůbec dostal. Zbývá mi tedy šetřit na běžnou údržbu na mašině a benzín na sezónu. Nová mašina je sice krásná věc, ale abych na ni našetřil to si nedokážu dost představit. Snad, kdybych měl těch 18 let a vydělával 30 tis. čistého.
Trošku nemůžu pochopit tuto diskuzi,copak není nejdůležitější jezdit v jedné stopě dle toho jaký styl vyznávám, ať je to kroska nebo čopr a podle finančních možností každého? Nářky, že nemám 130 tis. na moto? Vždyť si uvědomte, že dnes si kluk za 2 měsíční brigádu vydělá v 18 letech klidně 20-30 tis. a za to si já už moto na delší cesty dokážu vybrat, po roce nebo dvou šetření má za 40-50 stis. na spoustu pěkných motorek např. Transalp, BMW F650, Bandit,... Mě stál svého času ojetý fichtl 2 měsíční brigádu a ojetý Simson byl snem ,později mě hodně obitá Jawa350 stála dvou a půl měsíční plat a Transalp byl jenom nesplnitelným snem. Věřte, že dnes je v tomto směru mnohem, mnohem líp, jen si třeba ujasnit, zda chci moto tak hodně, že si odpustím značkové hadry, mobil za 6000,útratu 2000 na diskotéce atd. Z nových moto si stejně nemám co vybrat-ošizené na všem důležitém, nesmyslná elektronika, emisní škrtidla- ať žijí ojetiny
je pravdou že kupní síla v ČR je nulová proti západní evropě, takže sice prodeje nových motorek rostou (i díky leasingum) ale stejně fotříci od rodin pokud nepodnikají, tak raději vyberou ojetinu za pulku nebo třetinu ceny .. je to rozumná volba - koupit něco s 20-40tis a jezdit ..
Seikos:Já a R1?Zásadně nedoporučuji víc jak dva válce!
Nováček v dnešní době je buď "za vodou" a nepotřebuje rady,protože si koupí "nejlepší mašinu na větě voe",nebo nemá tolik peněz,a pak možná chce radu tady.Ale radit někomu kdo neví co vlastně chce je nesmysl,to píšu skoro v každé diskuzi na toto téma.U nás "na lontě" je to jednoduché.Motorkaří ti,kteří k tomu měli vždy blízko,a drtivá většina si prošla klasické "kolečko" přes Jawy k prvním většinou jednoválcovým Japoncům až po stroje dle svých představ a možností.To je podle mě ta nejlepší cesta.Protože ač jsme začínali všichni na téměř stejném typu stroje,někteří za nás zůstali věrní jednoválcovým endurům,jiní mají silnice,další naháče a jsou mezi námi i "čopristi".
Ivan: co se týče skvělých starších ojetin, tak právě ty si koupí lidé co motorkám už trochu rozumí. Pokud bych byl nováček, mám několik možností:
1. Zajdu na Motorkáře a ve fóru napíšu dotaz, jako si mám koupit motorku, bo tomu vůbec nerozumím. Přijde tam Fuckenwulf, nějakej Seikos, poblázněnej Che, Anti, buldogbiker a podobní vymaštěnci. Seikos mu žekne že je vocas, ať použije hlavu a vyhledávání v tisících podobných témat. Fuckewulf poradí ať si koupí Kawasaki, Che mu poradí ať si radši najde namísto motorky chlapa, budlog poradí ať si hlavně nekupuje nic z itálie a Anti doporučí do začátku R1, bo "to máš přece v hlavě už srovnaný a co je v zápěstí, to je na kole". Nakonec z toho budu tak otrávenej, protože OT odpovědí bude tolik že vůbec nevím co. Nakonec se téma stočí na Kraťomíra a poměřování pindíků
2. Zajdu do nejbližší prodejny a koupím něco od Hondy nebo Yamahy, protože to dobře vrčí nebo ladí a je to se zárukou a bez starostí.
3. Do svého nákupu zainteresuju kamaráda motorkáře, který mi najde a doporučí nějakou skvělou vintage ojetinu. Ovšem kamarád pak do jisté míry nese zodpovědnost za vybraný kus, protože já jako "nemotorkář" bych pak s každým problémem šel s dotazem na něho. Takže kamarádi se moc nehrnou.
Takže nakonec pro spoustu lidí je nejvhodnější varianta 2, bo je to se zárukou, ochotný prodavač velmi dobře poradí že "tahle helma RZO" je taky skvělá, na to ježdění po městě stačí a rukavice od Nazranu jsou super. Jako začátečník bych to měl mnohem snažší
Kdo chce, najde i tady za "pouhých" 50 nebo 40tis.Kč takovéto skvostné ojetiny
Ne žeby to bylo málo peněz,nebo na dovolenou po Evropě,ale potěšení určitě.
Kdo chce, hledá způsoby a kdo nechce, hledá důvody, to platilo a platí stále !
Pokud by mělo být 5tis. likvidšní sumou, tak(bohužel!) bajking není vhodným hobby
Zedsdead> kdo nemá peníze, tk si koupí mašinu za 130 litrů? A kde jako veme těch 130 litrů, když nemá peníze? Většina kluků si nemůže dovolit ani ojetej pitbike za 5 tis, je to pro ně likvidační suma... Dát 130 papírů za "volnočasovou ptákovinu" je záležitostí pro vyvolené...
Bledemon> nevíš, kde by se daly dohledat i statistiky jiných zemí?
Jo, nemusíš mi vysvětlovat, jak to chodí ve Vietnamu.. :D ani mě to nezajímá, já bydlím v ČR Jde o to, že jsme na motorkáři.cz ne skůtristi.cz (a ještě by mě zajímal počet registrací tady bazar vs. nová moto)
No vidíš, Seikosi a já vyhrávám sázky o to, kdo dříve z jeho mobilu "vytočí" číslo
Na nic víc než hovory a zprávy ho nepotřebuju, nikdo mně ho neukradne a když ho
ztratím, nebo rozflákám, líto mně to sice bude, ale hodnota je už dávno nulová
Jsme ale pod článkem " ... nejvíce táhnou Hondy", tak proto ta moje zmínka, kde
a čeho prodává Honda nejvíc Snad jsem se nějak nedotkl "Tvé" značky !!?
A to co se prodá tady, bohužel opravdu nestojí za řeč
Ivane: ale tady neni diskuse o tom co jezdi ve Vietnamu. Je o tom co jezdi a prodava se tady.
Ad ten Alcatel- dodnes na nej vzpominam jako na nejvetsi hruzu co jsem mel v ruce
Shagrade, právě ty mopedy+skůtříky nejnižších kubatur, BOHUŽEL, "dělají" výrobcům,t.j. především Hondě, ty největší prodeje, když v té jižní a jihovýchodní
Asii bez nich miliony lidí neudělají ani krok ...
Stačí se podívat na video z některého vietnamského,thajského (a stovek
dalších) města, městečka i vesnic ! A ještě k těm starým mobilům :
"provozuju" nepřetržitě dodnes Alcatel OneTouch r.v.2000 a dosud
vždycky stačilo jen "přeletovat" tři nové dobíjecí AA články ...
Honda predava akurat tak PCX 125...
"Modrá je dobrá"
HONDA JE DOBRÁ
Ani "bába" RGB500 ze začátku 80.let se vedle Suteru 2015 stydět nemusí ...
https://www.youtube.com/watch?v=BzwmPniZ358
No comment
https://www.youtube.com/watch?v=KEx43pHfZ7k
//www.worldgpbikelegends.com/events/sachsenring-2016/
*********************************************************************
Jak by mně Dvoutakťáka (a věřím, že i mnoho dalších !) nepotěšilo,
že i když poptávka po sériově vyráběných dvoutaktech není nijak velká
(zatím !), tak se už najdou firmy, které s obrovskými náklady "do toho"
jdou už dnes, jak napovídá představení stroje Suter 2T-4V u výrobce
i na výstavě EICMA loni v Miláně . Jsem přesvědčen, že už brzy budou
rozptýleny i pochybné argumenty odpůrců dvoutaktů stran emisí !
Stačí se podívat, jak ""skvělé"" byly ještě nedávno emise dieselových
motorů ... , než na ten podvod "nějací štouralové" přišli ...
https://www.youtube.com/watch?v=NsZKmbXJdcw
https://www.youtube.com/watch?v=DahiecyAHTM
I dnes existují firmy s takovýmto "kodexem"
Nevíte někdo o "dealerské síti" prodejců tohoto motocyklu ??
https://www.youtube-nocookie.com/embed/pn_5dMHsCPE?autoplay%3D1%26hd%3D1%26rel%3D0%26showinfo%3D0%26start%3D14%26end%3D178
Abych tady jen neteoretizoval ,
přidávám odkaz na "dobrej bazoš" motorových vozidel,
kde lze (samozřejmě v sekci MOTOCYKLY) najít solidní informace
o nabídce ojetin v některých sousedních zemích, tamějších aktuálních
cenách A PŘEDEVŠÍM O TOM, které modely jsou dnes už vzácné a kterých
je dnes naopak k mání "hafo" TAM, KDE TRH OJETIN FUNGUJE NORMÁLNĚ
https://www.autoscout24.com
Bubráku kde jsi?
Steve-CZ:
Prosím nepiš mi do zpráv, nezajímá mě to.
Dík předem.
SuperSic58: "A kde jako veme těch 130 litrů, když nemá peníze?"
To se mě neptej, kde je má vzít...kdybych to věděl, jdu si tam pro ně sám!
Ale vážně:
Já jsem reagoval na článek o prodeji NOVÝCH motorkách. A nová (skutečná) motorka u mne začíná na těch ca. 130-150 tisících. Napr. je hezká teď nová KTM 390 Duke za myslím 136 000...
Left - plný souhlas , líp bych to nenapsal
Left to napsal přesně .
Anti, jasnej důkaz, že člověk (bajker?) dospívá ve čtyřiceti
Taky mám jednoho takovýho "doma" ...
Seikosi, včera jsi napsal dobrej rozbor, ale já k "fuckenwulfům" nepatřím a tak jsem upozornil na zcela konkrétní nabídku ze zdejší inzerce.
Ještě bych dodal, že když někdo "klasicky" přechází do další etapy svého bajkingu
nemusí přece na "větší" bajk našetřit hned první brigádou ...
jurinek 59 - špatně čteš - Left píše za 2 měsíce a to je myslím ok
Mám jen drobný dotaz jak píše Left - na jaké brigádě si kluk v 18 letech vydělá za měsíc (předpokládám čistého) 20 - 30 tis. Kč? Já si např. po 36 letech odpracované kvalifikované práce nyní vydělám 15 - 17 000,- Kč čistého. Lepší práci neseženu. Zaplatím měsíčně co musím a musím mít taky auto, abych se v zimě do práce vůbec dostal. Zbývá mi tedy šetřit na běžnou údržbu na mašině a benzín na sezónu. Nová mašina je sice krásná věc, ale abych na ni našetřil to si nedokážu dost představit. Snad, kdybych měl těch 18 let a vydělával 30 tis. čistého.
Trošku nemůžu pochopit tuto diskuzi,copak není nejdůležitější jezdit v jedné stopě dle toho jaký styl vyznávám, ať je to kroska nebo čopr a podle finančních možností každého? Nářky, že nemám 130 tis. na moto? Vždyť si uvědomte, že dnes si kluk za 2 měsíční brigádu vydělá v 18 letech klidně 20-30 tis. a za to si já už moto na delší cesty dokážu vybrat, po roce nebo dvou šetření má za 40-50 stis. na spoustu pěkných motorek např. Transalp, BMW F650, Bandit,... Mě stál svého času ojetý fichtl 2 měsíční brigádu a ojetý Simson byl snem ,později mě hodně obitá Jawa350 stála dvou a půl měsíční plat a Transalp byl jenom nesplnitelným snem. Věřte, že dnes je v tomto směru mnohem, mnohem líp, jen si třeba ujasnit, zda chci moto tak hodně, že si odpustím značkové hadry, mobil za 6000,útratu 2000 na diskotéce atd. Z nových moto si stejně nemám co vybrat-ošizené na všem důležitém, nesmyslná elektronika, emisní škrtidla- ať žijí ojetiny
je pravdou že kupní síla v ČR je nulová proti západní evropě, takže sice prodeje nových motorek rostou (i díky leasingum) ale stejně fotříci od rodin pokud nepodnikají, tak raději vyberou ojetinu za pulku nebo třetinu ceny .. je to rozumná volba - koupit něco s 20-40tis a jezdit ..
Hondy...ať táhnou
Seikos:Já a R1?Zásadně nedoporučuji víc jak dva válce!
Nováček v dnešní době je buď "za vodou" a nepotřebuje rady,protože si koupí "nejlepší mašinu na větě voe",nebo nemá tolik peněz,a pak možná chce radu tady.Ale radit někomu kdo neví co vlastně chce je nesmysl,to píšu skoro v každé diskuzi na toto téma.U nás "na lontě" je to jednoduché.Motorkaří ti,kteří k tomu měli vždy blízko,a drtivá většina si prošla klasické "kolečko" přes Jawy k prvním většinou jednoválcovým Japoncům až po stroje dle svých představ a možností.To je podle mě ta nejlepší cesta.Protože ač jsme začínali všichni na téměř stejném typu stroje,někteří za nás zůstali věrní jednoválcovým endurům,jiní mají silnice,další naháče a jsou mezi námi i "čopristi".
Seikos> jo dobře sepsaný
Ivan: co se týče skvělých starších ojetin, tak právě ty si koupí lidé co motorkám už trochu rozumí. Pokud bych byl nováček, mám několik možností:
1. Zajdu na Motorkáře a ve fóru napíšu dotaz, jako si mám koupit motorku, bo tomu vůbec nerozumím. Přijde tam Fuckenwulf, nějakej Seikos, poblázněnej Che, Anti, buldogbiker a podobní vymaštěnci. Seikos mu žekne že je vocas, ať použije hlavu a vyhledávání v tisících podobných témat. Fuckewulf poradí ať si koupí Kawasaki, Che mu poradí ať si radši najde namísto motorky chlapa, budlog poradí ať si hlavně nekupuje nic z itálie a Anti doporučí do začátku R1, bo "to máš přece v hlavě už srovnaný a co je v zápěstí, to je na kole". Nakonec z toho budu tak otrávenej, protože OT odpovědí bude tolik že vůbec nevím co. Nakonec se téma stočí na Kraťomíra a poměřování pindíků
2. Zajdu do nejbližší prodejny a koupím něco od Hondy nebo Yamahy, protože to dobře vrčí nebo ladí a je to se zárukou a bez starostí.
3. Do svého nákupu zainteresuju kamaráda motorkáře, který mi najde a doporučí nějakou skvělou vintage ojetinu. Ovšem kamarád pak do jisté míry nese zodpovědnost za vybraný kus, protože já jako "nemotorkář" bych pak s každým problémem šel s dotazem na něho. Takže kamarádi se moc nehrnou.
Takže nakonec pro spoustu lidí je nejvhodnější varianta 2, bo je to se zárukou, ochotný prodavač velmi dobře poradí že "tahle helma RZO" je taky skvělá, na to ježdění po městě stačí a rukavice od Nazranu jsou super. Jako začátečník bych to měl mnohem snažší
Kdo chce, najde i tady za "pouhých" 50 nebo 40tis.Kč takovéto skvostné ojetiny
Ne žeby to bylo málo peněz,nebo na dovolenou po Evropě,ale potěšení určitě.
Kdo chce, hledá způsoby a kdo nechce, hledá důvody, to platilo a platí stále !
Pokud by mělo být 5tis. likvidšní sumou, tak(bohužel!) bajking není vhodným hobby
Zedsdead> kdo nemá peníze, tk si koupí mašinu za 130 litrů? A kde jako veme těch 130 litrů, když nemá peníze? Většina kluků si nemůže dovolit ani ojetej pitbike za 5 tis, je to pro ně likvidační suma... Dát 130 papírů za "volnočasovou ptákovinu" je záležitostí pro vyvolené...
Bledemon> nevíš, kde by se daly dohledat i statistiky jiných zemí?
Btw, prodejnost MT-07 mě ani nepřekvapuje
Jo, nemusíš mi vysvětlovat, jak to chodí ve Vietnamu.. :D ani mě to nezajímá, já bydlím v ČR Jde o to, že jsme na motorkáři.cz ne skůtristi.cz (a ještě by mě zajímal počet registrací tady bazar vs. nová moto)
No vidíš, Seikosi a já vyhrávám sázky o to, kdo dříve z jeho mobilu "vytočí" číslo
Na nic víc než hovory a zprávy ho nepotřebuju, nikdo mně ho neukradne a když ho
ztratím, nebo rozflákám, líto mně to sice bude, ale hodnota je už dávno nulová
Jsme ale pod článkem " ... nejvíce táhnou Hondy", tak proto ta moje zmínka, kde
a čeho prodává Honda nejvíc Snad jsem se nějak nedotkl "Tvé" značky !!?
A to co se prodá tady, bohužel opravdu nestojí za řeč
Ivane: ale tady neni diskuse o tom co jezdi ve Vietnamu. Je o tom co jezdi a prodava se tady.
Ad ten Alcatel- dodnes na nej vzpominam jako na nejvetsi hruzu co jsem mel v ruce
Shagrade, právě ty mopedy+skůtříky nejnižších kubatur, BOHUŽEL, "dělají" výrobcům,t.j. především Hondě, ty největší prodeje, když v té jižní a jihovýchodní
Asii bez nich miliony lidí neudělají ani krok ...
Stačí se podívat na video z některého vietnamského,thajského (a stovek
dalších) města, městečka i vesnic ! A ještě k těm starým mobilům :
"provozuju" nepřetržitě dodnes Alcatel OneTouch r.v.2000 a dosud
vždycky stačilo jen "přeletovat" tři nové dobíjecí AA články ...