globalmoto_duben_nolan




24hod rekord na pneumatikách Pirelli Angel ST

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
KankX (0) napsal 31.03.2010 v 14:48

no jestli ten jezdec tlacil motorku 2 hodiny, pak mi prumerna rychlost za tech predchozich 10 hodin vyhazi 249km/h ... to je asi pekna pitomost, ze? Nevim jak by toho docili kdyz GTR ma maximalku kolem 240km/h. Voblbovat lidi a ani neumet pocitat, tak to je fakt sila...

Lub@ (0) napsal 25.03.2009 v 14:38

kdyz jede moto rychlosti pres 200 km/h tak na vozovku prenasi jiny vykon jak pri 100 km/h. Takze jakesi opodstatneni 5k = 12k by tu bylo. Nicmene si myslim ze akcelerace a brzdeni da gume zabrat vic.

0ndras (4) napsal 22.03.2009 v 22:45

Sramis :: To obcas bejva. Jednomu to nejede a druhej prejede stredovou caru

FidoB6 (0) napsal 22.03.2009 v 15:14

Tu Kawu možná tlačil pro defekt gumy Jinak 5tis km na tomto okruhu je asi jako 3tis v provozu (jak je již psáno ohledně brždění,atd.) A ve finiši neřekli, jak ty gumy pak vypadaly (jestli dojeli do cíle na plátně nebo jak)...Takže je to med kolem huby

sramis (95) napsal 20.03.2009 v 18:16

To s tou Kawou mi připomíná mistrovství evropy dragsterů v "kompetejšnech". Tam Laszlo Papp taky tlačil kawu do cíle aby mu byla jízda uznaná.. Měl jí nejsilnější ze startovního pole (přes 600 koní určitě) a trvalo mu to na 400 metrech přes minutu...

Kuba-CB (19) napsal 20.03.2009 v 12:30

To tlačení mi připomělo moje léta s pionýrem.Tím se nechci dotknout Kawy

High_octane (4) napsal 19.03.2009 v 23:22

Tak to jsme dva Jinak Nardó je rychlostní okruh, jak už bylo řečeno-kdyby se jelo třeba v Brně, bylo by po gumách raz dva...

yamaharider (27) napsal 19.03.2009 v 23:19

taky jsem to nepochopil ale kazdopadne klobouk dolu

High_octane (4) napsal 19.03.2009 v 23:14

mně jen zajíma, jaký je rozdíl mezi tím, že jedu 5000km prům 208km/h jak se to může rovnat 12tis. km v normálním rpovozu??? Když to řeknu laicky, ty pneu musí natočit to samý, jestli jedu 5 tis. km kilem nebo dvoustovkou... Jestli se pletu nebo sem to blbě pochopil tak pardon. Jinak mně poučte...

Marex (2570) napsal 19.03.2009 v 23:01

Jasně. Nikdo neví co se vysypalo, ani jak byl stroj starý a hned je to šrot. Ale tlačit bike 2 hodiny kvůli uznání testu je opravdu no comment!

HAMLET (0) napsal 19.03.2009 v 22:36

To neni poradny test pneu ale oblbovani zakazniku kde je jizda ve dvou, brzdení, akcelerace, to pneu trpi nejvice.

wario (126) napsal 19.03.2009 v 21:12

njn tak Kawa odešla dyt už měla taky nějaký ten tisíc zasebou , jo vlastně asi dva

slávaSV (0) napsal 19.03.2009 v 18:49

Pane Kawasaki, vyrazte ty zoufalce co kazí image firmy. Nejenom, že Vaše výrobky pravidelně uzavírají startovní pole ve WSBK a GP, na to sme si zvykli, ale tohle už je opravdu moc

Wikky1 (0) napsal 19.03.2009 v 18:47

njn suzuki to su aspon motorky ne nejaka kawa

hooler (1) napsal 19.03.2009 v 18:20

škoda že to bylo v Nardu kde ty gumy moc netrápí brzdení a akcelerace, chtěl bych vidět kolik vydrží třeba v Brně

roberto.cz (-1) napsal 19.03.2009 v 17:16

Treba byla nezajeta a ta porucha kdyz ju dlouho drzis tak je normalni ze se neco vysralo na nezajete (teda jestli byla nezajeta)

FilipT (16) napsal 19.03.2009 v 14:53

ad Kawa - no ono kdyz turicticky motorce nalozis na okruhu a drzis ji pod krkem 12 hodin, tak se to asi neda moc srovnat s obvyklym vyuzitim...

audax (0) napsal 19.03.2009 v 14:50

Musela to být náramná zábava pro ty jedce

Lech (57) napsal 19.03.2009 v 14:07

No to je teda pro Kawu špatná vizitka.Cestovně turistická mašina co by měla najet v pohodě třeba nějakých 100 000 kilíků a takový trapas. brrrrr...

OndraRT (-1) napsal 19.03.2009 v 13:20

Myslím, že si ale Kawu asi domů nekoupí

sejrac (13) napsal 19.03.2009 v 11:42

Tak to je dobrej týpek, když to doplácal pěšky opírajíce se o motorku celý dvě hodiny :)




TOPlist