Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
no jestli ten jezdec tlacil motorku 2 hodiny, pak mi prumerna rychlost za tech predchozich 10 hodin vyhazi 249km/h ... to je asi pekna pitomost, ze? Nevim jak by toho docili kdyz GTR ma maximalku kolem 240km/h. Voblbovat lidi a ani neumet pocitat, tak to je fakt sila...
kdyz jede moto rychlosti pres 200 km/h tak na vozovku prenasi jiny vykon jak pri 100 km/h. Takze jakesi opodstatneni 5k = 12k by tu bylo. Nicmene si myslim ze akcelerace a brzdeni da gume zabrat vic.
Tu Kawu možná tlačil pro defekt gumy Jinak 5tis km na tomto okruhu je asi jako 3tis v provozu (jak je již psáno ohledně brždění,atd.) A ve finiši neřekli, jak ty gumy pak vypadaly (jestli dojeli do cíle na plátně nebo jak)...Takže je to med kolem huby
To s tou Kawou mi připomíná mistrovství evropy dragsterů v "kompetejšnech". Tam Laszlo Papp taky tlačil kawu do cíle aby mu byla jízda uznaná.. Měl jí nejsilnější ze startovního pole (přes 600 koní určitě) a trvalo mu to na 400 metrech přes minutu...
mně jen zajíma, jaký je rozdíl mezi tím, že jedu 5000km prům 208km/h jak se to může rovnat 12tis. km v normálním rpovozu??? Když to řeknu laicky, ty pneu musí natočit to samý, jestli jedu 5 tis. km kilem nebo dvoustovkou... Jestli se pletu nebo sem to blbě pochopil tak pardon. Jinak mně poučte...
Pane Kawasaki, vyrazte ty zoufalce co kazí image firmy. Nejenom, že Vaše výrobky pravidelně uzavírají startovní pole ve WSBK a GP, na to sme si zvykli, ale tohle už je opravdu moc
no jestli ten jezdec tlacil motorku 2 hodiny, pak mi prumerna rychlost za tech predchozich 10 hodin vyhazi 249km/h ... to je asi pekna pitomost, ze? Nevim jak by toho docili kdyz GTR ma maximalku kolem 240km/h. Voblbovat lidi a ani neumet pocitat, tak to je fakt sila...
kdyz jede moto rychlosti pres 200 km/h tak na vozovku prenasi jiny vykon jak pri 100 km/h. Takze jakesi opodstatneni 5k = 12k by tu bylo. Nicmene si myslim ze akcelerace a brzdeni da gume zabrat vic.
Sramis :: To obcas bejva. Jednomu to nejede a druhej prejede stredovou caru
Tu Kawu možná tlačil pro defekt gumy Jinak 5tis km na tomto okruhu je asi jako 3tis v provozu (jak je již psáno ohledně brždění,atd.) A ve finiši neřekli, jak ty gumy pak vypadaly (jestli dojeli do cíle na plátně nebo jak)...Takže je to med kolem huby
To s tou Kawou mi připomíná mistrovství evropy dragsterů v "kompetejšnech". Tam Laszlo Papp taky tlačil kawu do cíle aby mu byla jízda uznaná.. Měl jí nejsilnější ze startovního pole (přes 600 koní určitě) a trvalo mu to na 400 metrech přes minutu...
To tlačení mi připomělo moje léta s pionýrem.Tím se nechci dotknout Kawy
Tak to jsme dva Jinak Nardó je rychlostní okruh, jak už bylo řečeno-kdyby se jelo třeba v Brně, bylo by po gumách raz dva...
taky jsem to nepochopil ale kazdopadne klobouk dolu
mně jen zajíma, jaký je rozdíl mezi tím, že jedu 5000km prům 208km/h jak se to může rovnat 12tis. km v normálním rpovozu??? Když to řeknu laicky, ty pneu musí natočit to samý, jestli jedu 5 tis. km kilem nebo dvoustovkou... Jestli se pletu nebo sem to blbě pochopil tak pardon. Jinak mně poučte...
Jasně. Nikdo neví co se vysypalo, ani jak byl stroj starý a hned je to šrot. Ale tlačit bike 2 hodiny kvůli uznání testu je opravdu no comment!
To neni poradny test pneu ale oblbovani zakazniku kde je jizda ve dvou, brzdení, akcelerace, to pneu trpi nejvice.
njn tak Kawa odešla dyt už měla taky nějaký ten tisíc zasebou , jo vlastně asi dva
Pane Kawasaki, vyrazte ty zoufalce co kazí image firmy. Nejenom, že Vaše výrobky pravidelně uzavírají startovní pole ve WSBK a GP, na to sme si zvykli, ale tohle už je opravdu moc
njn suzuki to su aspon motorky ne nejaka kawa
škoda že to bylo v Nardu kde ty gumy moc netrápí brzdení a akcelerace, chtěl bych vidět kolik vydrží třeba v Brně
Treba byla nezajeta a ta porucha kdyz ju dlouho drzis tak je normalni ze se neco vysralo na nezajete (teda jestli byla nezajeta)
ad Kawa - no ono kdyz turicticky motorce nalozis na okruhu a drzis ji pod krkem 12 hodin, tak se to asi neda moc srovnat s obvyklym vyuzitim...
Musela to být náramná zábava pro ty jedce
No to je teda pro Kawu špatná vizitka.Cestovně turistická mašina co by měla najet v pohodě třeba nějakých 100 000 kilíků a takový trapas. brrrrr...
Myslím, že si ale Kawu asi domů nekoupí
Tak to je dobrej týpek, když to doplácal pěšky opírajíce se o motorku celý dvě hodiny :)