Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
tady v Anglii to kluci z MCN už testovali, bez front
myslim KTM1290, Báwo a Zeda. KTM neni vubec taková bestie,jak se čekalo,Zeda tady všichni žerou pro design a vubec tak všechno, Bawo neni žádná pecka a nejlepši je udajně stále Aprilia Tuono V4.
Jakože mám rád BMW tak tenhle jejich naháč se moc nepovedl - tedy ohledně designu. Do oka mi oprotitomu padl ZED, vypadá tak nějak "aliensky". Nicméně z těch všech novinek bych já osobně volil asi toho V-Stroma... prostě univerzální mašina "na všechno"!
BMW bez kapot vypadá jak odrbanej Hyousung GT 650s. KTM pěkný, jen ten katalyzátor je do očí bijící. Proč to nemůže být hezky schovaný jako třeba u Ducati??
A jak by ta 350 plnila emise? Zpátky do reality chlapci... Stary motorky maj kouzlo, když jsou opravdu stary... Když retro tak se vším všudy. Jinak za me jednoznačně superduke :)
Yamaha SR 400 je moc hezká, fakt jen škoda, že to není půllitr a ještě raději OHV. Takový motor přináší pak teprve super retro zážitky. Ale tady má jít o vzpomínku na 70. léta, tak je to asi v pořádku.
Kladná hodnocení SR400 mi opět připomněla, že modernizace Jawy 350 by nemusela být bez úspěchu. Jsme zde na stejném výkonu a stejné hmotnosti. Pokud by třinda dostala pětikvalt, klapky ke zlepšení průběhu výkonu, možná i to vstřikování (u 2T poněkud složitější, nemusí to být - páč retro, ne?), slušnou kyvku dozadu...tak by si ji leckdo ještě stále koupil i na "vyspělém trhu". U SR400 jsem četl něco o předpokládané ceně 150000,- Kč. Za tu cenu se u nás prodávat nebude (podobně jako 4T Jawy). Modernizovaná třinda by mohla být za polovic. Prodávala by se.
Dal jsem Zeda, design super! Ale k čemu takový přemotorovaný bestie na ty naše zubožené silničky plné zmatkujících rádoby řidičů, nevim nevim... Jsem rád, že na trh se čim dál víc prosazujou malé obsahy kolem 300cc pro ty, co se chtějí zkrátka jen projet na motocyklu a nepotřebují oslňovat superlativy.. Takovej Zed 300 s dvouválcem a 40 koní, za solidní cenu, tk silně uvažuju o koupi
Je dobrý že i v dnešní době přemotorovaných bestií dá hodně lidí hlas yamaze sr 400. Má to 30-35 koní ale je to jednoduchý a užásná klasika. Škoda za karbec a mohlo to mít aspon 500ccm. Starý doby se vrací. Tak i starý americký káry se mě začínají líbit jak svina. Ruku na srdce každej tady machruje ale využít 180 koní v motorů 1300 na našich silnicích plných aut a děr...Když většina fabii a pod má stejnej objem...Děkuji nechci.d
kawasaki ZED 1000
Za mě rozhodně Bavor, tenhle naháč se jim vážně povedl
tady v Anglii to kluci z MCN už testovali, bez front
myslim KTM1290, Báwo a Zeda. KTM neni vubec taková bestie,jak se čekalo,Zeda tady všichni žerou pro design a vubec tak všechno, Bawo neni žádná pecka a nejlepši je udajně stále Aprilia Tuono V4.
Ducati Monster 1200/S
Jakože mám rád BMW tak tenhle jejich naháč se moc nepovedl - tedy ohledně designu. Do oka mi oprotitomu padl ZED, vypadá tak nějak "aliensky". Nicméně z těch všech novinek bych já osobně volil asi toho V-Stroma... prostě univerzální mašina "na všechno"!
A kde je MT-07?
ta yamaha je krásná... jednoduchá retro motorka
já se přikláním ke Stromku je to moje parketa,
BMW bez kapot vypadá jak odrbanej Hyousung GT 650s. KTM pěkný, jen ten katalyzátor je do očí bijící. Proč to nemůže být hezky schovaný jako třeba u Ducati??
Ducati za design Monstra
Ani radsi nechci vedet, jak to jezdi...
ty vole to baavo je fakt hnus to si snad robia prdel..
A jak by ta 350 plnila emise? Zpátky do reality chlapci... Stary motorky maj kouzlo, když jsou opravdu stary... Když retro tak se vším všudy. Jinak za me jednoznačně superduke :)
Yamaha SR 400 je moc hezká, fakt jen škoda, že to není půllitr a ještě raději OHV. Takový motor přináší pak teprve super retro zážitky. Ale tady má jít o vzpomínku na 70. léta, tak je to asi v pořádku.
ta 350 modernizovaná jo. Ale ne tak že na to nahází stupačky z 20 starých křápů apod...jak to oni umý
Kladná hodnocení SR400 mi opět připomněla, že modernizace Jawy 350 by nemusela být bez úspěchu. Jsme zde na stejném výkonu a stejné hmotnosti. Pokud by třinda dostala pětikvalt, klapky ke zlepšení průběhu výkonu, možná i to vstřikování (u 2T poněkud složitější, nemusí to být - páč retro, ne?), slušnou kyvku dozadu...tak by si ji leckdo ještě stále koupil i na "vyspělém trhu". U SR400 jsem četl něco o předpokládané ceně 150000,- Kč. Za tu cenu se u nás prodávat nebude (podobně jako 4T Jawy). Modernizovaná třinda by mohla být za polovic. Prodávala by se.
HD - trochu jako retro vysavač Eta ...
SR je krasná zbytek našlapaná moderna
Jen poznamka desing hond je děs
sr 400 ta by zaparkovaná v garáži potěšila
a žádný ji hejčkat jen v něděli, normálně ji nabalit a vypálit mimo dálnice z tohodle bordelu!!!
BMW
To bledemon:
Jojo, VFR se bude prodávat, což je super,
CBR300R se bude prodávat až příští sezónu kvůli posunutí výroby...
Dal jsem Zeda, design super! Ale k čemu takový přemotorovaný bestie na ty naše zubožené silničky plné zmatkujících rádoby řidičů, nevim nevim... Jsem rád, že na trh se čim dál víc prosazujou malé obsahy kolem 300cc pro ty, co se chtějí zkrátka jen projet na motocyklu a nepotřebují oslňovat superlativy.. Takovej Zed 300 s dvouválcem a 40 koní, za solidní cenu, tk silně uvažuju o koupi
Ados-já mluvím o světě a ne o posr.né čr-tady se dá jezdít nejlíp s bagrem a ne s motkou!!
co se děje? podívej se na inzerce.. V letech 2007-2009 bylo tuna nabídek jetých supersportů. Ted? Lidi to na naše cesty chtějí mín a mín..
jsou tu některý pěkný stroje,ale moje krevní skupina jsou supersporty a ty od všech čtyř japonských značek snad úplně usnuly-co se děje??
Je dobrý že i v dnešní době přemotorovaných bestií dá hodně lidí hlas yamaze sr 400. Má to 30-35 koní ale je to jednoduchý a užásná klasika. Škoda za karbec a mohlo to mít aspon 500ccm. Starý doby se vrací. Tak i starý americký káry se mě začínají líbit jak svina. Ruku na srdce každej tady machruje ale využít 180 koní v motorů 1300 na našich silnicích plných aut a děr...Když většina fabii a pod má stejnej objem...Děkuji nechci.d
tak bávo a ducati, jinak nic.
Z toho co je tu uvedeno fandím VStromu, v MHousu vyšel v testu dobře a pokud nebude předraženej,tak to nebude špatná mašina a to nejen na cestování.
SR400 ? Ta skutečně potěší i přes tu stříkačku.
Mě se začíná líbit (po prvním šoku) ten novej Zed. A ten Monster taky parádička.
Jasná volba KTM,tohle by mě fakt hodně zajímalo,vypadá dost nadupaně a vztekle