globalmoto_duben_nolan




Elektrostřela Mugen Shinden San

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Ludwei (86) napsal 14.04.2014 v 16:13-1

Vypadá to velmi dobře. Ale motorka pro mě musí mít zvuk. To by byl pro mě moc velký tichošlápek

CharlieV (93) napsal 14.04.2014 v 12:15-1

Jak by řekl klasik: wau, príma stroj, kam se strkaj baterky?

SuperSic58 (1307) napsal 14.04.2014 v 06:47

Já myslim, že se těhle eloktroptákovin zatim bát nemusíme

ub88 (9) napsal 13.04.2014 v 14:19+1

Marex ...po 30 km by jsi to měl vybitý

ymrich (2) napsal 13.04.2014 v 14:01-1+1

Tedy osobně bych elektromotorky nezatracoval. Mám sice rád ty spalovací, ale ty elektrické nabízí taky pár zajímavých možností, jako téměř konstantní zrychlení po celou dobu zrychlování, plný výkon dostupný v kterémkoliv okamžiku... Pokud jste se někdo dívali na záběry Zero TT, tak zvuk je ve skutečnosti taky hodně zajímavej, ač tišší. Jediný, co je ještě potřeba, je průlom ve vývoji akumulátorů, ale už se objevují indicie, že by to nemuselo trvat tak dlouho. A to pak bude převrat nejen u motorek...

Marex (2570) napsal 13.04.2014 v 11:13-1+2

Nechápu, co máte za problém. Je to pěkný a i když to je těžkotonážnice, tak by to mohla být sranda.
Svezl bych se, kdyby mi to půjčili.

ub88 (9) napsal 12.04.2014 v 21:18-1

464646...tohle nikdy v praxi použitelné nebude.

torckx (424) napsal 12.04.2014 v 20:46-1

moc hezký stroj a principem velmi zajímavý. Divím se, že tam není synchronní stroj s PM tak, jako ve většině trakčních vozidel. Bohužel, ta hmotnost je obrovská. To je asi +70 kg oproti stroji WSBK. Výhodu bych viděl v tom ,že elektrický stroj má asi o hodně nižší vibrace, které pouští do rámu. Tím pádem by měl mít jezdec více cítu na podvozek...

464646 (-13) napsal 12.04.2014 v 20:23-5+3

Lituji generaci,co bude jezdit na motkách které nemají duši a hlavně bezemocionálních tichých zrůdách.Stačí, co nám cpou dnes za elektronické nesmysli do motorek.Motorku musím cítit a spolupracovat s ní, a ne že mě bude zachranovat elektronika .

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 12.04.2014 v 00:18+1

mikni: diesely jsou dneska popularni, ale u sportovni motorky bych je s dieselem poslal taky tam (ale beru jako exotiku Enfielda)

Toni (53) napsal 11.04.2014 v 22:39

ahcjo...

Paulo (2555) napsal 11.04.2014 v 20:32

Hezky vybarvený

Tifone (147) napsal 11.04.2014 v 19:37+1

sejrac to máš sice pravdu ale furt to gro je 2V MOTOR

gresini (4454) napsal 11.04.2014 v 18:07+1

A objede to v plné palbě alespoň jedno kolo na TT na jedno nablití??

DOMINATOR (1260) napsal 11.04.2014 v 17:58-1+3

Bože

mikni (103) napsal 11.04.2014 v 17:50-5+4

Tifone když začaly spalovací motory,tak je taky posílal kdekdo do p...le

sejrac (13) napsal 11.04.2014 v 17:03+1

Tifone dyť ty máš na tý svojí elektriky taky přehršle

Tifone (147) napsal 11.04.2014 v 16:14-5+7

ať jdou dop.dele s elektrikou

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 11.04.2014 v 13:28

No, vzhledově k nerozeznání od spalovacích zmrzlin. Zvuk asi mizernej, ale krouťák 220 Nm je brutáááál




TOPlist