Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tedy osobně bych elektromotorky nezatracoval. Mám sice rád ty spalovací, ale ty elektrické nabízí taky pár zajímavých možností, jako téměř konstantní zrychlení po celou dobu zrychlování, plný výkon dostupný v kterémkoliv okamžiku... Pokud jste se někdo dívali na záběry Zero TT, tak zvuk je ve skutečnosti taky hodně zajímavej, ač tišší. Jediný, co je ještě potřeba, je průlom ve vývoji akumulátorů, ale už se objevují indicie, že by to nemuselo trvat tak dlouho. A to pak bude převrat nejen u motorek...
moc hezký stroj a principem velmi zajímavý. Divím se, že tam není synchronní stroj s PM tak, jako ve většině trakčních vozidel. Bohužel, ta hmotnost je obrovská. To je asi +70 kg oproti stroji WSBK. Výhodu bych viděl v tom ,že elektrický stroj má asi o hodně nižší vibrace, které pouští do rámu. Tím pádem by měl mít jezdec více cítu na podvozek...
Lituji generaci,co bude jezdit na motkách které nemají duši a hlavně bezemocionálních tichých zrůdách.Stačí, co nám cpou dnes za elektronické nesmysli do motorek.Motorku musím cítit a spolupracovat s ní, a ne že mě bude zachranovat elektronika .
Vypadá to velmi dobře. Ale motorka pro mě musí mít zvuk. To by byl pro mě moc velký tichošlápek
Jak by řekl klasik: wau, príma stroj, kam se strkaj baterky?
Já myslim, že se těhle eloktroptákovin zatim bát nemusíme
Marex ...po 30 km by jsi to měl vybitý
Tedy osobně bych elektromotorky nezatracoval. Mám sice rád ty spalovací, ale ty elektrické nabízí taky pár zajímavých možností, jako téměř konstantní zrychlení po celou dobu zrychlování, plný výkon dostupný v kterémkoliv okamžiku... Pokud jste se někdo dívali na záběry Zero TT, tak zvuk je ve skutečnosti taky hodně zajímavej, ač tišší. Jediný, co je ještě potřeba, je průlom ve vývoji akumulátorů, ale už se objevují indicie, že by to nemuselo trvat tak dlouho. A to pak bude převrat nejen u motorek...
Nechápu, co máte za problém. Je to pěkný a i když to je těžkotonážnice, tak by to mohla být sranda.
Svezl bych se, kdyby mi to půjčili.
464646...tohle nikdy v praxi použitelné nebude.
moc hezký stroj a principem velmi zajímavý. Divím se, že tam není synchronní stroj s PM tak, jako ve většině trakčních vozidel. Bohužel, ta hmotnost je obrovská. To je asi +70 kg oproti stroji WSBK. Výhodu bych viděl v tom ,že elektrický stroj má asi o hodně nižší vibrace, které pouští do rámu. Tím pádem by měl mít jezdec více cítu na podvozek...
Lituji generaci,co bude jezdit na motkách které nemají duši a hlavně bezemocionálních tichých zrůdách.Stačí, co nám cpou dnes za elektronické nesmysli do motorek.Motorku musím cítit a spolupracovat s ní, a ne že mě bude zachranovat elektronika .
mikni: diesely jsou dneska popularni, ale u sportovni motorky bych je s dieselem poslal taky tam (ale beru jako exotiku Enfielda)
ahcjo...
Hezky vybarvený
sejrac to máš sice pravdu ale furt to gro je 2V MOTOR
A objede to v plné palbě alespoň jedno kolo na TT na jedno nablití??
Bože
Tifone když začaly spalovací motory,tak je taky posílal kdekdo do p...le
Tifone dyť ty máš na tý svojí elektriky taky přehršle
ať jdou dop.dele s elektrikou
No, vzhledově k nerozeznání od spalovacích zmrzlin. Zvuk asi mizernej, ale krouťák 220 Nm je brutáááál