globalmoto_duben_nolan




Od roku 2013 povinné ABS na všech nových motocyklech?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mlynec998 (-6) napsal 20.10.2010 v 19:41

dufam ze to neschvalia.kvoly ABS stupne aj vaha aj cena motorky.neviem si to predstavit na XT 660...

mischa638 (5) napsal 19.10.2010 v 13:04

To je teda ale pěkná kravina Né asi tak jak napsal Mirek12, kdo bude chtít bude jezdit "S" a kdo ne tak bude jezdit "BEZ"

motorkař96 (0) napsal 17.10.2010 v 15:31

Tohle je fakt píč... S tímhle bude víc nehod než je teď! Není nad normalni kotoučovku nebo (bubnovku)...

Mirek12 (0) napsal 17.10.2010 v 13:39

ze se nasirate kdo bude chtit ABS necha zaple a kdo ne vytáhne konektor a je to vyřazeny... naděláááe..

memphis.unv (17) napsal 16.10.2010 v 12:51

ať jdou do hajzlu
su rád že žijem ve svobodným světě...

Dejva (5) napsal 16.10.2010 v 12:07

Koukám že sprostý slova nahrazujou ****. Psal jsem ať nevymýšlijou pi**viny...

Dejva (5) napsal 16.10.2010 v 12:03

Nevymejšlejte pičoviny a radši přemejšlejte jak jinak zvýšit bezpečnost na silnicích!!! Co třeba kvalitnější a přehlednější silnice??? A s tím dením svícením je to volovina, to nebudem vidět už vůbec.

Navrc.WR-F (34) napsal 15.10.2010 v 06:09

to jako budou dávat ABS aji na závodní endura se silniční homologací?
To su na to teda zvědavej

pribor (0) napsal 14.10.2010 v 21:30

du blejt velebnosti... zejtra koupim ruly pytlu do koše a budu je vázat na vejfuck... a vozit do nebezpečnýho odpadu u nás do technickejch... voni to tam maj pěkně na kupičče u řeky.. a dyž půlka vodhnije tak vyvezou zbytek... ABS? asi si ňákej rozbil hubu na židli na kolečkách tak to od aut stahujou dolu,, za rok kočárky a pak ty židle.. dobrej nápad..

Jenik (0) napsal 14.10.2010 v 21:05

Na rozdíl od pisatele článku si vůbec nemyslím, že by Euro IV nebo V mělo znamenat snížení výkonu.
POkud vezmu analogii s autama, tak těsně po zavedení přísnějších norem sice vždy lehce stoupla spotřeba a klesl výkon, ale výrobci rychle přišli na opatření, jak se brzy dostat nejen na předchozí hodnoty, ale i dál.
Mrkněte třebas na 1.6 nebo 1.4 - před 10 lety (plnící Euro III) tak kolem 70 kW resp 55 kW, dneska klidně 90kW a 70kW. Vše je vymyšleno, takže aplikace na motorky bude mnohem rychlejší a jednodušší. Takže odcamcaď pocamcaď a je třeba zachovat klid, nejhorší je smrt vyplašením.
Nevidím důvod, proč si smrdět pod nos víc, než je potřeba, kor když na to jsou technická řešení už dávno. Navíc při hromadné výrobě vůbec neznamená, že lepší je nutně dražší.

nuclear (1) napsal 14.10.2010 v 19:11

nové motorky v tu dobu beztak budou nepoužívatelné, kvůli elektrice ve všem, a nízké životnosti motorů kvůli odlehčování.
Už dneska jsou kartery slabé snad 2mm, to je obdoba plechu.
Ale do p***** s EU !
Klidně bych věřil, že kdo jednou nebude buď :
1)veterán (originál stav), nebo
2)sériový stroj splňující nesmysly,
bude mít problém.
Jak vidno, o snadnější legalizaci customů po vzoru USA se nikdo nestará, spíše naopak všechno zakážou, jako bolševici dlouhé vlasy.

dewwil (50) napsal 14.10.2010 v 18:22

to je diskriminace No co stejně bude spousta výrobců jako Beringer, AP Racing, PVM atd...takže jejich slavný ABS půjde dolů jako první

macalf (1) napsal 14.10.2010 v 15:47+1

říkalo se zpátky do "EVROPY" mě už to došlo-zbavili jsme se socialismu a vběhli do náruče (zatím) polovičního KOMUNISMU s nálepkou EU!!!

callowsick (463) napsal 14.10.2010 v 12:15

jediný, co mě na tom vzrušuje je, že měření emisí společně s STK se tímto citelně přibližuje i pro motorky...

SensationBlaack (-18) napsal 14.10.2010 v 11:36

SirIndy: od EU to jsou jen kecy zjistili ze je cim dal vic motorkaru tak proc na tom nevydelat ne?jim jde o hovno bezpecnost... Eu je banda zmrdu... tahaji se muslimy,cigose a vymysli picoviny za nehorazny prachy... byt po mem tak je postrilim a EU zrusim...

SensationBlaack (-18) napsal 14.10.2010 v 11:33

Sveho karburatorove BlackBirda se fakt nevzdam

SirIndy (56) napsal 14.10.2010 v 10:10

Ze tim uskodej evropskym vyrobcum motorek jim nedoslo? Lidi se radeji budou drzet starsich stroju nez aby si koupili udusenej Euro4 s ABS protoze tam musi byt...

A s tema emisema - motorova vozidla se na znecistovani ovzdusi podili pouze priblizne 5%!!! Vsechno ostatni dela hlavne prumysl. Takze kdyz prezenu a reknu ze motorky delaji z toho 1% a tyhle Euro normy snizi jejich emise o 10%, jakej bude vliv na celkove znecistovani? Zadny. Motorky v evrope znecistuji hovno nic, kdyby slo o miliony starych dvoutaktu co jezdej v Indii a podobnych zemi tak nereknu, ale tady jde pouze o prachy a snizovani vykonu motorek.

A k umrtnosti motorkaru. Tak ukazte statistiku kolik jinych osob nez sami sebe motorkari zabili a kolik auta - bude to v radu desitek az stovek krat mene. Maji uplne spatny pristup, maji resit pricinu - aby auta nezabijeli poklidne jedouci motorkare, ne se snazit omezit vykon tem, kteri vedi do ceho jdou a riskuji zivot, ale temer vzdy pouze svuj.

JlRka (26) napsal 14.10.2010 v 10:01

ale vždyť BMW dělá dobré motorky

ZZR1200 (127) napsal 14.10.2010 v 09:50

Nesnáším, když mi nějaká elektronika kecá do řízení..

pRst (8) napsal 14.10.2010 v 09:37

celej Brusel je jeden velkej lobbistickej plácek, myslet si, že se konečně politikovi rozsvítilo v hlavě a che nás všechny zachránit je dost naivní. imho je v tom vždy něčí zájem a s ohledem na fakt, že taková motorka bude zákonitě dražší a pro malé výrobce samozřejmě mnohem náročnější přechod na nové technologie, tak není zas tak těžké domyslet si komu to hraje do karet..

-LOTR- (2) napsal 14.10.2010 v 09:29

dobrej nápad , jen tak dál

frigo (1) napsal 14.10.2010 v 09:18

V té EU mají asi h... co dělat.ABS na motocyklu odhaduji na
problém. Chtělo by to detailnější statistiku příčiny nehod.
Když vám nedá debil na vedlejší přednost, tak na té mašině
se to dá jedině složit. A pak už záleží na situaci jak to
dopadne. S tím nemá ABS co dělat.

Šuty (19) napsal 14.10.2010 v 08:58

By mě zajímal poměr škodlivin u dejme tomu plně naloženého rumunského nákladáku v kopci s plným zatížením a motorky, u které se motor pěkně točí v otáčkách a nějaké zatížení ani nepozná. Nebo třeba proč po našich dálnicích za hodinu projedou tícíce kamiónů s tísíce emisemi a v minulosti to jezdilo všechno po kolejích...naši předkové nebyli blbci, ti to už věděli dávno, jen dnes jsou lidi nějak více rozežraní a pohodlní.Prostě byznys. No, ještě že existují starší motorky, s krásnými žebrovanými válci...

GSX1400R (0) napsal 14.10.2010 v 08:53

Těším se MS MX 2013,jak všem jezdcům bude cvakat ABS
Takhle ne...Moto bude vždy rizikovější než auto,to nezmění ani ABS a jiných 100 dalších systémů.Leda,že časem povinně nařídí kolem motorky bezpečnostní klec a budeme se v ní poutat...Skoro se to sem bojím napsat,aby si to nějaký bruselan nepřečetl...ach jo

mmp (22) napsal 14.10.2010 v 08:51

...pan Antonio Tajani je asi exot, co návrh, to perla...namátkou - "Letní prázdniny chce Brusel rozložit do čtyř měsíců -„Například děti by měly 14 dní volno, pak by byla 14 dní škola, pak zase volno, čímž by se prodloužila sezóna. Zvýšil by se počet turistů, což by podpořilo ekonomiku,“ uvedl eurokomisař pro průmysl a podnikání Antonio Tajani"...nebo... - "Dovolená je lidským právem, EU už chystá dotace pro chudé - Eurokomisař pro průmysl Antonio Tajani navrhl novou strategii EU, která bude stát daňové poplatníky členských zemí stovky milionů euro ročně.
"Turismus a cestování jsou dnes právem," prohlásil Tajani na historicky první schůzce ministrů Evropské unie, kteří mají ve svém portfoliu právě turismus. Daňoví poplatníci budou odsouzeni platit na tyto "strategické" výlety 30 % nákladů. Zaměření dotovaných cest bude široké a zahrne jak exkurze do opuštěných továrních hal v Manchesteru, tak výlety důchodců do slunného Madridu. To vše ve jménu "kulturního obohacení"...a i zdravá výživa mu leží na srdci...Healthy Food for people, sustainable food for the planet' indicates that foods with higher recommended consumption levels are also those with lower environmental impact. Contrarily, those foods with lower recommended consumption levels are also those with higher environmental impact. Vice President Tajani added: "In a few weeks, the first meeting of the High Level Forum on the Food Supply Chain will held in Brussels under my chairmanship. We will discuss with fellow Commissioners, Ministers, MEPs and stakeholders the criticalities of the food chain. I am strongly convinced that a well-functioning food supply chain will ensure that the European agrofood sector is more competitive, innovative as well as sustainable".
...asi je pan Tajani reinkarnací Brouka Pytlíka...

gryzli (0) napsal 14.10.2010 v 08:46

Georgefor (213.168.184.xxx) napsal 14.10.10 v 06:31:

emise??? vždyť sou v porovnání s jinejma vozidlama minimální
xxxx
Pokud spálíš 5 litrů benzínu na motorce nebo v autě, vyprodukuješ stejné množstvé emisí.

Corpse (0) napsal 14.10.2010 v 08:37

začíná být ze všeho takovej smutnej

Barney (39) napsal 14.10.2010 v 08:16

Zasraná EU, mě dokážou vždycky akorát nasrat s jakýma kravinama chodí

B-o-B (1) napsal 14.10.2010 v 07:52

Pánové, držme si zatím svoje staré spolehlivé neekologické stroje, protože to co vymýšlejí s těma novýma ,všecko to bude mít zvuk jak vysavač a prd to pojede Naše stroje se jednou ještě budou platit zlatem

rozm3tac (0) napsal 14.10.2010 v 07:50

myslim že je to každýho věc..co si koupí...nechci platit zbytečně o 30+ tisíc víc za to, co nepoužívám...a pokud se nekomu abs líbí.tak si ho koupí tak jako tak...

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist