yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JeckyllaHyde (0) napsal 19.07.2013 v 19:31

Fildaaa: No myslím, že litr s 25kW v TP je dost bijící do očí myslím že v dnešní doběnení problém si vše zjistit zvlášt když maj ve voze možnost intranetu... a ve velkém TP máš uvedený výkon a v poznámkách snížený výkon tuším-li správně.

Míra (210) napsal 19.07.2013 v 09:05

Za chvíli přijdou i na to,že ten stejnej kluk v 18-ti letech si raději koupí auto s 300 koňma a vyprdne se na slaboučkou motorku.
Pak vymyslí omezení výkonu i u aut.

Diegow (4) napsal 18.07.2013 v 20:37+3

maj v tom bordel :) ale jsem za to rád ... ve 20 mam pěkně neomezený řidičák

Pekinho (0) napsal 18.07.2013 v 14:55

Zdravim, je to ale bordel v tomhle státě , mám nový řidíčák, který jsem dělal před 3 měsíci, koupil jsem Kawu ER 6N s výkonem 53 KW a nechal seškrtit na 25 KW, takže je to o více jak o polovinu, takže to nemohu řídit jo? Jinak všem hodně najetých km Díky

Chose66 (2) napsal 14.02.2013 v 18:21+1

Zdarec poraďte někdo prosím chci se zeptat kdybych měl Yamaha XJ 600 S Diversion která má 57 KW a byla by uzavřena na 25 KW tak zda bych to mohl řídit s řidičákem A2 po datu 19.1.2013 tedy s touto novou vyhláškou dík moc

GOmirecekGO (3) napsal 08.02.2013 v 09:44+1

monster 796 - 64 kw..

Slavek_Street_R (4) napsal 06.02.2013 v 08:11

Triumph Street Triple r.v. 2010 má 78kW

Popkos (-1) napsal 27.01.2013 v 13:40

Prosím vás, uvádím příklad.. Ducati Monster 900 který má cca 53 KW otevřený, když ho seženu s papírama, kde je nasáno 25KW tak už to je to víc jak o polovinu tak to nemusím řešit ne?

čeplin (2) napsal 26.01.2013 v 18:05+1

co když má některý XT 660 výkon 35,3kw ? Nevíte jak se to bude řešit ??

Jaccob (0) napsal 16.01.2013 v 23:47

ZX-6R Ninja s konstrukčním výkonem 25kw? ukaž.

IgniHellfire (3) napsal 09.01.2013 v 16:39

Je to blbý protože když jsem v létě koupil toho Ninju přejmenovánýho na ELiminator 250 tak jsem byl díky 25 Kw v šachu, zatímco dnešní nová serie řidičů nasedne rovnou na Dragstar, Zephyra a ostatní motorky co bych očima snědl. Takže teď jestli po tomhle mi nenapíšou 25 KW u motorky co má 30 Kw tak už vážně zmatenej. (BMW R65)

Exodus (0) napsal 29.12.2012 v 00:40

Tak co se týče A2/A s omezením.Musím říct že to je na palicu.A s omezením (25kw) mám rok (ale vlastní moto ne :D ) a abych si mohl pořídit stroj do 35kw tak bych musel dělat znova papíry s omezením?Jediný co se změnilo je označení a výše maximálního povoleného výkonu pro dannou kategorii.To je trošku proti logice,ikdyž se tomu nedivim v tymhle státě.

Fleu (0) napsal 23.12.2012 v 10:34

Já jsem tak ráda, že jsem ten řidičák ještě stihla :D

Martin458 (0) napsal 21.12.2012 v 09:14

A co takové SVčko 650?

jsmola (1) napsal 19.12.2012 v 15:16

Ještě to tady nikdo neřešil, ale hodně důležitá věc je co to vlastně je "OMEZENÝ VÝKON MOTOCYKLU" dle zákona! To je ten motocykl, který má ve velkém TP napsaný jak původní výkon, tak výkon po omezení. Motocykl který má ve velkém TP jen jeden výkon např 25kw a o původním výkonu tam není nic, se bere jako motocykl s výkonem 25kw a hotovo. Proto si můžete koupit např novou ZX-6R a můžete ji řídit s A2 nebo s Ao protože má v TP jen 25kW.

13223 (13) napsal 19.12.2012 v 12:16

hurrican: k příspěvku z 12.12. - to zatím nikdo neví, ani na ministerstvu dopravy. Mě by to taky zajímalo, protože provozuju autoškolu se zaměřením na motorky a zatím mi to nikdo odpovědně neřekl.

sovajs (0) napsal 16.12.2012 v 15:09

Zdravím, jsem dost zmatenej v 16 jsem si dělal normálně řidičák na 125, potom kvůli problémům až ve 20 jsem dodělával A1čku...takže pokud to chápu správně, abych nemusel čekat do 22 na A neomezenou, musím udělat řidičák do 19. ledna, že? Díky za odpověď

pernik92 (163) napsal 14.12.2012 v 16:55

zákon je možná dobrej ale kdo nám dokáže zkušenosti z nižších kubatur tzv. pokud jsem si v 16 dělal A1, v 18 skupinu A2 a stále jezdil na 125ccm tak si můžu bez problému udělat ve 20 letech neomezenou a rovnou skočit ze 125 na litrovýho sporta, protože jsem si splnil vše jak vykládá zákoník (2 roky zkušenosti A2 a pak neomezenou A)
takže podle mě se nehodám stejně nezabrání a stále budou mladá kluci co sednou bez zkušenosti na sporta - ne sice v 18 ale až ve 20, což není praktick\ žádný rozdíl

4čmela4 (0) napsal 13.12.2012 v 23:35

hurrican: jo díky. A nevíte když je tam psané zůstává při starém tak asi nebudu moct řídit motorku z 35KW v TP v roce 2013? Že bych si ji nechal zaškrtit já. Teď mám do 25KW

hurrican (-12) napsal 13.12.2012 v 22:17

4čmela4: Po nabytí účinnosti nového zákona v lednu 2013 ti asi na úřadě už motorku nezapíšou se zaškrcením na míň než polovinu původního výkonu. Musela by být zaškrcená a takto zapsána v TP ještě před účinností nového zákona.

4čmela4 (0) napsal 13.12.2012 v 22:00

Ahoj mám dotaz teď když mám A do 25KW a příští rok si budu chtít koupit novou mašinu podle této věty z vyhlášky (Pro ty, kteří už mají v kapse řidičák skupiny A s omezením 25 kW, zůstává všechno při starém. Stále mohou řídit motorku s papírovým výkonem do 25 kW bez ohledu na to, jestli původně měla dvojnásobný nebo pětinásobný výkon.). Takže když to dobře chápu tak si můžu koupit motorku která bude mít 75KW a můžu si ji nechat zaškrtit na 25KW, nebo už může být zaškrcená na 25KW. Děkuji za jakou koliv odpověď

Loner22 (7) napsal 13.12.2012 v 12:22

Ale pozor některé změny v řidičácích začnou platit už od roku 2013. Přerozdělí se zejména podskupiny motocyklů, s řidičákem na auto nově budete moct jezdit i na skútru až do objemu 125 ccm, ale jen vybavené automotatickou převodovkou.


Novela vyhlášky o řidičských průkazech začne platit 19. ledna 2013. Dosavadní řidiči se nemusí obávat, jejich řidičská oprávnění se nezredukují, naopak budou moct řídit některá vozidla, která dříve nemohli.


Přehled změn ve skupinách motorových vozidel:
AM: Jsou do něj zařazená motorová vozidla s konstrukční rychlostí nepřevyšující 45 km v hodině.


A1: Do této skupiny jsou zařazeny lehké motocykly s postraním vozíkem nebo bez něj o výkonu nejvýše 11 kW a s objemem nepřevyšujícím 125 ccm. Patří sem i tříkolky o výkonu nejvýše 15 kW.


A2: Zde jsou zařazeny motocykly s postraním vozíkem nebo bez něj o výkonu nejvýše 35 kW.


A: Patří sem motocykly s postraním vozíkem nebo bez něj a tříkolová motorová vozidla s výkonem převyšujícím 15 kW.


B1: Zde nově najdete čtyřkolová motorová vozidla (s výjimkou AM), jejichž výkon nepřevyšuje 15 kW a hmotnost v nenaloženém stavu nepřevyšuje 400 kg nebo 550 kg u vozidel určených k přepravě zboží.

bledemon (126) napsal 13.12.2012 v 10:23

Mr.Dreamer: teď už jenom zjistit, jak si zákon vykládají pojištováci

JohnnyS08: poměr kw/kg samozřejmě z pohotovostní (provozní), je to hlavně kvůli např. ostřejším endurům na značkách. Kdybys měl 35kw enduro 100kg provozní a 250kg celkové, tak když to spočtou z celkové tak projde a to je nežádoucí (poměr 0.14). Choppery jsou těžké, ty projdou vždycky

Henry999 (0) napsal 13.12.2012 v 10:00

Kubík111: No já jsem s zrovna koupil yamahu dragstar 650, má to 29kw, takže to asi bude nutné...já jsem fanda chopperů, takže mi to ani moc nevadí :)

sharkis (6) napsal 13.12.2012 v 08:33

Mr.Dreamer: no vidíš to, a já už si naivně myslel, že se dá odpověď z ministerstva, kterému ten zákon přísluší, brát jako relevantní

DemolitionDave (112) napsal 13.12.2012 v 07:27

Nesmyslný zákon, ale probíralo se to tady už mnohokrát..
Jsem rád, že se mě to vyhne, neumím si představit, že nebudu jezdit třeba 2 roky na mašině kvůli tomuto nesmyslu - protože ty motorky, co zůstávají na výběr, na to bych nesednul!
A dostáváme se ke srandovní otázce - kdy se omezí i auta?

Mr.Dreamer (46) napsal 13.12.2012 v 00:03

sharkis

sharkis (195.113.189.xxx) napsal 12.12.12 v 22:21:

gehenne_ins> mluvíš o něčem, o čem evidentně sám moc nevíš Zákon jasně říká, že se moto může seškrtit maximálně z dvojnásobného výkonu, tzn. pokud bude mít v TP 25kW, tak motorka musela mít v základu maximálně 50kW Znovu si to pořádně pročti anebo pohledej na fóru - Maty se na tohle ptal přímo na ministerstvu, takže toto, co zde prezentuju, je jejich oficiální stanovisko
___________

To je hezké, já se oproti tomu radši ptal na PČR a tam si to vykládají jako seškrcená z maximálně 70kW. Dokonce už i Maty uznal, že u PČR je ten výklad takový. MDČR má sice jiný výklad, ale ty vás na silnici kontrolovat nebudou a jejich soudní znalci nebudou váš stroj ohledávávat...

sharkis (6) napsal 12.12.2012 v 22:59+2

Alamo: já si naopak myslím, že je to poměrně dost rozumné rozdělení Když pomineme ne zcela jasný výklad zákona, tak je konečně zohledněna praxe na motorkách s menším výkonem a přestup na větší mašiny se stává plynulejší a logičtější než byl doposud A proč je tolik skupin? Copak jsi mohl v té době, kdy jsi udělal v 17 papíry na velkou motorku sedlat mašiny typu R1? Ne - max nějakou "třiapůlu" - rozdělení na kategorie je jen odrazem technického vývoje...

Fildaaa (0) napsal 12.12.2012 v 22:45

By mě zajímalo, jak policajti zjistěj z kolika kW je motorka seškrcená, hlavně když v TP bude maximálně 35 nebo ne? Litry s 25 kW v TP jen tak nezmizej ;)

Alamo (207) napsal 12.12.2012 v 22:42

Díky bohu, že nejsem otrokem dnešní doby. V 15ti na fichtla a od 17ti na všechno ostatní. Když to tady tak čtu, tak si říkám "kam jsme to jenom dopracovali"

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist