yamaha_demo_tour




Nová česká značka VMD

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
VIZI (1419) napsal 05.10.2009 v 00:15

Něco nového v projektu, posunulo se to dál ?

rebbeler (0) napsal 17.09.2009 v 22:17

Držím palce a přeji hodně štěstí, na prototypu zapracujte a bude to super!

polopost (67) napsal 30.08.2009 v 01:50

A ještě se omlouvám za šílené množství nechutných hrubek a pravopisých chyb. Jsou 2 ráno a mám za sebou velice únavné pročtění celé diskuze

polopost (67) napsal 30.08.2009 v 01:47

Uvedu ještě příklad z vlastní situace.
Jsem student. Na vše okolo motorek musím vydělávat po odpoledních, výkendech a večerech po brigádách. A to studuji nelehké gymnázium, kde je domácí studium a příprava hlavní studijní program. Prostě okolí motorky nesnáší a já je miluji. už jeden historický unikát ČZ vlastním. Pod ruku mi přišel jako šrot a celý jsem ho zrenovoval. Takže SÁM MOC DOBŘE VÍM jaké to je, vlastnit něco jiného. Ale te´d hodlám pořizovat vědší motork. Mám těžce vydřených cca 50tisíc KáČé. Ale vím co taková "raritka" obnáší a vím, co mi za stejné peníze může nabídnout ojetý japonec, například Bandit. Poslouchám remcání, že ho má půl ČR. Ale já říkám: "No a Co??" Mají spolehlivou servisní síť, je to velice známá a ověřená motorka, můžu si od kohokoliv zjistit jak se chová, jaká je, kde se dají sehnat díly a za kolik a rychle! Nabízí výkon a jistotu, že spolehlivost není jen tvrzení výrobce, ale fakt rozšířený mezi lidmy, a ten fakt vnikl na základě zkušeností. Vím co mi takový osvědčený a kvalitní stroj nabídne i když je jetý třeba 10-15 let. Neváhal bych ani chilinku. Ani vteřinku bych neaváhal, nad myšlenkou, jestli radši nemám vzít vaší 250. Nikdo neví ani c t je, jak se chová, jak moc se bude, nebo nebude za jízdy rozpadat, o vzhledu lze vést diskuzi asi pouze kdybysme srovnávali výkon těchto dvou motorek, prostě šílenství.
A takto bude uvažovat MINIMÁLNĚ 90% lidí vybírajících si svoji novou motorku.
Nevěřte tomu, že si to koupí lidi jen protože to je vyrobeno čechy. Pár jich bude, ale to váš projekt nemá šanci uživit a to je věčná škoda! Moc, moc moc bych vám přál, abyste vytvořili motorku, se kterou byste měli šanci prorazit mezi lidi a rozjet se ve velkém stylu. Bohužel, tímto směrem jako teď, vážně cesta nevede. Toď můj názor...

polopost (67) napsal 30.08.2009 v 01:33

Tak abych pravdu řekl...
Prvotní myšlenka - bomba.
Když se jde ale do hloubky okamžitě bych řekl ne!
Ono stavebnice srovna neznámé firmy, nejasné kvality a za 50 tisíc?? To jsou dneska přeci pořádné peníze! Když bych se měl rozhodovat jestli je vrazit do tohodle projektu, nebo kvalitní, odzkoušené motorky, špičkové světové úrovně asi bych neváhal. Neříkám, kdyby to mělo aspoň design naprosto oslnivý, jenže je to děs.
PESO: Z vaší argumentace je cítit silné zapálení a láska k českým motocyklům. To je plus. Ale pokud chcete uspět a ne skončit na úrovni projektu s dluhem, musíte zvolit uplně jinou taktiku. Myslím že nikdo by svýmu synovi nekoupil něco podobného, pokud by tatínek nebyl opravdu bohatý, šikovný kutil a pravý srdcař. Sám vím, jaké to je vlastnit historickou motorku, dokonce unkát a dokonce ČZ. Ale pokud bych měl být obyčejný kluk, pokukující po mašince od 16, rozhodně bych volil třeba japonce s velice líbivým designem a zárukou na kvalitu a servis a bylo by mi jedno, že uplně stejnou motorku maj kluci z celýho okolí.
Chápete co se vám snažím říci?
Nápad supr, ale vaše taktika nemůže mít v třídě 125 žádný úspěch...
Každpádně přeji hodně štěstí

Skalák (0) napsal 13.08.2009 v 22:32

z toho mám strašnou radost!! držim palce, motorka vypadá k světu ( není prdel navrhnout mašinu aby se líbila všem) ale jen mě zaráží.. spolupráce s chinou, to by mě mrzelo. čínosraček je všude nadbytek, tak proč to podporovat, udělejte pořádnej českej stroj! moc vam fandím!

acALIEN (-4) napsal 05.07.2009 v 15:59

PESO proste jsi mel rozumnej napad, kterej nevzbuzoval emoce a divaka by zrejme moc nepobavil, to vis, jde o sledovanost...do vysilani potrebujou takovy ty ikuriozitky...z toho si nic nedelej :).

PESO (21) napsal 03.07.2009 v 16:07

acALIEN, díky. Jinak tady je vyjádření ČT:
Dobrý den,

váš projekt byl jedním z těch, které jsme pro vysílání zvažovali, ale protože jsme na to neměli jednotný názor, nakonec na něj nezbyl prostor. Podobných projektů bylo víc. Při zařazování musíme vždy zvažovat i divácké hledisko a to jak prezentace proběhla... vaše trvala dlouho, ale nebyla zkrátka dostatečně výrazná na to, abychom se s režisérem jednohlasně shodli, že ji zařadíme.

Itall (10) napsal 03.07.2009 v 15:23

Hm, po investorech se chtělo hodně peněz s nějakou návratností možná někdy (2009-0ks). Neznám nabídnutá procenta, ale do toho nemohli jít - tak, jak jsem to viděl i v jiných případech. Ani se nedivím, mít záměr prodávat motorku v krabici a chtít peníze po lidech zvyklých na veškerý servis, to asi šanci nemělo. A stavebnice neznámé technické úrovně v situaci, kdy jsou na trhu kvalitní i další stroje za přiměřené ceny - to asi také moc nejde.

acALIEN (-4) napsal 03.07.2009 v 12:48

PESO chapu, a souhlasim s nimi, je mi to ted cele vice mene jasne. Ale to, ze takova myslenka neni zajimava pro investora, jeste neznamena, ze je to nerealne. Jen je tam pro investora moc rizik. Nezbyva, nez Vam poprat hodne uspechu, mozna pomuze podnikatelsky uver, a jak jsem rekl, az bude ta oranzovo cerna vecicka, koupim si ji.

PESO (21) napsal 03.07.2009 v 11:15

Tak pospat průběh 1,5 hodiny diskuze v kostce moc nejde. Obecně jim šlo jen o to, zda-li mám marketingový průzkum a v mém bussinesplánu na 5 let kde jsem vzal počty prodaných kusů, podle kterých jsem sestavoval ekonomiku.Počty kusů jsem měl stanoveny odhadem takto: 2009 0ks, 2010 200ks, 2011 300ks, 2012 350ks a 2013 400ks. Nemyslím si že by to byla nereálná čísla. A pak jim šlo o financování, jelikož na 200ks motocyklů je náklad výrobní 7mil + další režie atd. a po nich jsem chtěl jen 1,5mil, tak kde bych získal ty další miliony. Je to složité jednoduše popsat.

Hrabě-X (3) napsal 03.07.2009 v 10:21

Docela mě to mrzí,protože jsem ten pořad sledoval jak ostříž.
Myslel jsem, že to vysílají komplet a ne jen sestřih pár nejzajímavějších nebo nejpodivnějších projektů.

acALIEN (-4) napsal 02.07.2009 v 13:35

PESO tak nam rekni, co ti rekli, at vim, jestli se s jejich nazorem muzu ztotoznit.

PESO (21) napsal 01.07.2009 v 08:24

Tak bohužel ČT neodvysílala můj projekt v Den D. Důvod nevím a je to pro mě celkem zklamání a důvěryhodnost této televize, jelikož jiné projekty až absurdní právě uvedli.

VIZI (1419) napsal 30.06.2009 v 22:34

Dobrý den, tak dnes běžel poslední díl Den D a tak trošku jsem věřil, že tam budete, tak jak jste předpovídal. A ono nic. Je tedy možné, že Vás tam nezařadili. Díky za odpověď VIZI

Marczano (0) napsal 30.06.2009 v 21:55

fandim

acALIEN (-4) napsal 27.06.2009 v 20:10

Kaslete na historii .

Itall (10) napsal 26.06.2009 v 14:10

PESO: Jo, viděl jsem jeden z posledních prototypů 125-519 v akci (v roce 1992). Byla to už dobrá motorka, také proto, že na ní byly některé věci ze západu, které před revolucí nebyly. "Dokonce" měla i hliníkovou kyvku, jestli se pamatuji. Jenže takových motorek se už ve světě vyráběly mraky.

v.lauf (0) napsal 26.06.2009 v 09:40

je to pekna moto a jsem rad ze by to byla dalsi ceska znacka po jawe...akorat by mohli zkusit vyrobit novej CZ motor 4taktni 125ccm...a nee valit zase cinu jak jawy 125ccm kdyz uz tak minarelli

PESO (21) napsal 24.06.2009 v 23:25

Itall: sleduj v budoucnu můj web, budou tam umístěné prototypy motocyklů ČZ od roku 1971 a 1997. Oni tam ten krok drželi do roku tak 1994 ve vývoji, ale pak to Italové celý skopli a předtím vedení ať už centrální za socializmu tak i pak vedení za demokracie.

Itall (10) napsal 24.06.2009 v 11:24

Motor ČZ by leckdo uvítal, když už to ve Strakonicích takto dopadlo. Já také. Ovšem zas bych nebyl takový fanda, abych si to koupil jako sběratelský kus a pak kolem toho chodil v garáži a vzdychal, jak to mohlo být pěkné, kdyby se to vyrábělo sériově. Především to musí být funkční, mít slušné parametry, spolehlivost, životnost, cenu. Smutnit nad starými časy, kdy se v ČZ nesmělo mluvit o tom, že jejich motorky nejenže už nejsou na špici, ale jsou to nedovyvinuté (a nekvalitní) polotovary, to ať si dělá kdo chce. A když vidím dnešní Jawu, tak si říkám, že konec motorek ve Strakonicích zas asi nebyla tak velká škoda.

martjan_1098 (283) napsal 24.06.2009 v 09:34

Zajimavy napad, preji hodne stesti.
Nez jsem si precetl clanek, ze se jedna o vicemen finalni designovou verzi, prohledl jsem si fotografie - a myslel si, ze ten zadek motorky je jeste ve vyvoji a nedokonceny. S tim sedlem neco proboha udelejte!!! jinak dobre

johnyboy (25) napsal 23.06.2009 v 11:34

je to pekny, ale proc to ma tu silenost vzadu?.dela to z toho kanape a ne lehkou motorku na proplejtani provozem.a jeste to je dle meho nazoru hnusny. Jinak

Frank1 (1) napsal 22.06.2009 v 18:06

Ja to vidím ako výborný nápad. Určite zaujímavé riešenie a verím, že by sa našlo X motorkárov čo by si to postavili z radosťou. A ja tiež. Do budúcna by som určite uvažoval o vyššej kubatúre a to by teda určite prijalo viac ľudí. Väčšinou sa stavajú CC a toto by bol ten správny smer. Samozrejme s vyššou cenou. Ale výborné, držím palce a som optimista

avalanche8 (0) napsal 19.06.2009 v 18:46

Zdarek jsem celkem patriot ale taen desne nevzhledna neclenena plocha se dle me nehodi ani nma litr natoz na neco mensiho,jinak zajimava myslenka,jen tak dal!Ale bocni pohled a ta plachta sedla a podsedleku nevim no,prima den vsem P

Slow (48) napsal 19.06.2009 v 18:16

2:megacruiser - tak máš prvního
Já bych do tý stavby s prckem šel, leč ještě nějakou dekádu budu čekat. Radši se kluka pokusím "vychovat", aby veděl, že bez práce nejsou koláče, a že cennější je lecky obyčejná osobně udělána věc, než trdlo kterému tatík koupil motorku a on ani neví co tam má nalej za olej. (viz jeden s Y TZR50 a olejem M2T).
Design moto je věcí vkusu, né každému se líbí všechno, ale jde, a to možná v hlavním případě, o to konstruktérské "zhostění se problému".
Co se týče budování dealerské a servisní sítě, tak bych na to zase tak nesázel.Zvlastní zkušenosti víceméně vím ,že když je to renomovaná firma tak výsledek servisu = žalostný.(alespoň v Pcích určitě)

Číkus (0) napsal 19.06.2009 v 18:09

Krom sedla docela pěkný. Pokud by do toho šel strčit i nějaký rozumný motor ...

no a nebo jako motorka na sraz na ježdění v noci stan-pivo-stan-pivo

PESO (21) napsal 19.06.2009 v 15:46

megacruiser:I negativní reklama je reklama. Přesně jak říkáš, dnes mládež nic neumí a právě proto tu bude produkt, který by mohl vrátit dnešní mládeži vzručnost. Pokud by nebyl takový počin jako připravuji, tak bude za pár generací mládež tak spořební a nevzručná, že si nevimění ani prasklou pojistku.Je zjevné že jsi nepochopil celou myšlenku a nepročetl jsis web ani článek řádně. Motory budou Italské a pokud by někdo honil cenu ještě nižší, tak může osadit čínu. Od toho to je stavebnice.Každý si tu "Babetu" právě dostaví podle svého a tím bude jedinečná. Já sám mám Yamahu, ale také čtyřdobou ČZ a radeji se svezu na Číze a na sraze sem sní originální, než na tuctovém japonci. Nejvíce kritizují ti, jenž nic neudělali, ale díky za ně. Každé negativní rekace mě povzbuzuje proč projekt dál táhnout .

megacruiser (38) napsal 19.06.2009 v 14:21

Snaha zajímavá, ale v dnešní době naprosto nesmyslný podnikatelský záměr. Znám plno motorkářů, mladých i starých. Ale neznám ani jednoho který by si koupil takovou motorku a potom ji doma sestavoval.
Princip stavebnic může fungovat pouze u exkluzivně vypadajícího zboží které nelze jinak získat. Znám člověka, který si postavil doma repliku Lamborghini Countach, jiný zase vzpomínaného Kaipana, další si postavil repliku choppera z nějakého filmu. Nikdo si ale nesestavoval doma "babetu" nebo "trabant". Řeknu to ještě jinak: když ten člověk co stavěl choppera někam přijede, s hrdostí může říct "tohoto choppera jsem stavěl". Dočká se uznalých pohledů okolí a ocenění své práce. Když by přijel na podivně vypadající maloobjemové motorce osazené pochybným čínským motorem a na dotaz co to je za motorku oznámí "to jsem si postavil doma", dočká se akorát komentářů typu "to je vidět" a posměchu. A už vůbec nepočítejte s tím, že by si takovou stavebnici koupil nějaký dnešní teenager. Toho zajímá jen cena a kolik se svým strojem nadělá parády. Dnešní mládež taky není technicky zručná. Nemají čas, trpělivost, prostor. Ve volném čase jsou dnešní teenageři na brigádách, díky tomu znají cenu svého času a do podobné akce se nikdy nepustí. Raději si koupí starší GS500 nebo něco podobného. Otec by synovi taky asi takovou stavebnici nekoupil, raději mu koupí něco spolehlivého už sestaveného a ne nevyzkoušený slepenec nejlacinějších dílů.
Další problém by byl s homologací sestavené motorky. Cena odvozu někam na druhý konec republiky, platba za schválení. Kdo by chtěl podstupovat takové martyrium kvůli "mopedu" kterých je všude na prodej plno za nižší cenu a bez starostí? Kvůli nápisu "Bohemia"? Možná ano, ale to by musela mít motorka silný český motor a vypadat skvěle. :

Vomi (0) napsal 18.06.2009 v 20:27

fandím českým motorkám a tento nápad se mi opravdu líbí. Já patřím k té části motorkářů co je baví si s motorkou hrát v garáži stejně tak jako jezdit, takže do toho možná časem pujdu...

Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující



TOPlist