globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5070) napsal 15.12.2014 v 19:11+1

V úvodu článku je zmínka, že Norton ES2 byl zvyklý na
"okukování" z totalitní Mototechny. K tomu jen připomínku,
že v té Mototechně nebyl jen k okukování, ale na prodej za
Kč 12.600,-(stejně jako Matchless G80 !),když Jawa 250/559
byla za Kč 10.000,- , Jawa 350 za Kč 11.000,- a nepamatuju,
žeby byly nějaký pořadníky, jak později na MZ a Simsony ...

Kinyo (1) napsal 14.12.2014 v 10:49

Pekna masina az na tu cenu.

IvanDvoutakťák (5070) napsal 13.12.2014 v 12:01

Nechci být "za hnidopicha" ( navíc dvoutaktního ), ale
určité estetické cítění mám a tak ještě musím na "adresu"
Commanda 961CR poznamenat : když se tvůrce nebál oblých
tvarů jinde,proč tento krásný motocykl opět zhyzdil "zlomem"
výfukových potrubí před koncovkou a jejími kónickými par-
tiemi, připomínajícími 60.léta minulého století ... ??

taaat (-2) napsal 14.05.2013 v 22:19

Jako vrlo!!!

DukeRado (1) napsal 16.03.2013 v 14:51

Bubrak: Napadlo nás to samé, číst ten článek dřív, tak napíšu "Platíš pivo, já ho piju" :)
A co to tu tak čtu o tom karbonu - tak bych skoro řekl, že doba si to žádá a jak pravil ředitel zeměkoule Vladimír Železný: "Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme o tom vášnivě diskutovat, ale to je tak všechno, co s tím můžeme dělat". I když tak hluboce jsem to nezkoumal, jestli ten karbon je na všech, nebo "nepovinný" na dražších modelech, což by podle mne bylo ideální...

Saly89 (54) napsal 11.03.2013 v 09:21

Na motocykl jsem šel jenom kvůli tomuhle Největší pecka! Jen škoda, že nedělají nějakou socka verzi bez ohlinsů a bremb,dle mýho názoru by se 80šemíků mohlo spokojit i s levnějším podvozkem a brzdama a cena by jistě potěšila i nejednoho východoevropského soudruha.

America (27) napsal 06.03.2013 v 15:40

Je krásnej a drahej.
Ale proč ne, výběr je na každém z nás. Kdo chce podobnou mašinu za třetinu, má tady Triumph, taky ostrovní retro.

JA-NE (767) napsal 06.03.2013 v 15:17

...velice gut

PesiRR (11) napsal 06.03.2013 v 14:56+1

The return of "unapproachable" Norton. Nádhera'
Hockin: Aneb jak pravila prvorepubliková reklama dovozce:"Norton.O trochu dražší, ale o mnoho cennější!"

Stenboy (54) napsal 06.03.2013 v 13:01

Dlouhatanááánské výfuky jsou divné, dát klasická řídítka a sundat větrný štítek tak bych dal nejlepší známku Jinak je to nádherný kousek

Hockin (65) napsal 06.03.2013 v 12:23+1

Vy tady všichni žehráte na cenu,ale ono exkluzivní zboží má hold i exluzivní cenu.
Bud chceš něco extra a připlatíš si nebo si koupíš seriovku za seriovou cenu.Ta motka může být i lepší,ale nikdy nebude exkluzivní.
Myslím,že kdyby se to dalo pořídit za cenu Yuki,jak tady jeden vtipálek uvádí,tak už by to spoustu lidí ani nechtělo

Opl (59) napsal 06.03.2013 v 08:16

Ta motorka má šmrnc a určitě si svůj okruh zákazníků najde i u nás.Já osobně nepatřím mezi milovníky choprů, cruisrů a dnes už i kapotovaných motorek,takže retro mě oslovuje.Lákavá je i možnost nechat si postavit motorku na zakázku.Bohužel ta cena...

hoprd (2) napsal 06.03.2013 v 06:16+1

S těmi "ne zas tak vysokými cenami" mi to hlava trošku přestává brát. Ano, motorka nádherná, ale cena slušnýho auta střední třídy...A to auto má 5 sedadel, motor 200 koní, spoutu elektroniky, etc a 4 kola k tomu. A pokud se ta motorka bude prodávat po celým světě, tak to zas taková kusovka nebude... Kdyby stála polovinu, jak to auto, tak do ní okamžitě jdu! Je to MŮJ názor a nikomu ho nevnucuji.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 06.03.2013 v 01:56

prvni co me napadlo "kurna proc neco takovyho neudela Jawa", je to parada

nahllowSKY (315) napsal 06.03.2013 v 00:51

...jenom nevim proc se mi ten z "totalitni Mototechny"libi vice.

VladaM (141) napsal 06.03.2013 v 00:29

Mně to přijde jako skládanice klasiky s modernou.
Sedlo, nádrž, motor, trubkový rám, výfuky - klasika.
Co ale ty hnusné frézované "věci" co drží stupačky, co ty spodní i horní brýle, co ten hnus chladič, držáky nádobek, a nádobky samotné, plastové přepínače...?

dismartin (10) napsal 05.03.2013 v 23:34

Konečně motocykl mezi motorkami...orgasmus...hned zejtra běžím vykrást banku!

t_freedom (153) napsal 05.03.2013 v 20:53

MCoufield > ...ten byl fakt dobrej...přidej ještě něco prosím

Cifa (0) napsal 05.03.2013 v 20:17

nádhera...

Šotek (96) napsal 05.03.2013 v 20:09

krása

IvanDvoutakťák (5070) napsal 05.03.2013 v 20:07

IgniHellfire: ten motor určitě samostatně k mání bude,
ale dost bych se divil, že bys(me) na něj měl(i)

opic26 (457) napsal 05.03.2013 v 19:46

Moc pěkný bajk, taky ho myslím dělal Terblanche . Za 1/2 mega bych ale měl moji zamilovanou Sport 1000 se Zardama, na kovaných kolech a možná i se střevy od NCR (136k). S paletou 961-ček bez NRV588 na silnici je na tom Norton podobně jako MV Agusta. Rozhodně přeju úspěch a prodeje i u nás, ale je blbá doba na krásná sériová retra za takový balík.

callowsick (463) napsal 05.03.2013 v 19:28

to zadní světlo

wormi (10) napsal 05.03.2013 v 19:10

to je stahovací páska na brzdový hadici?

Dragmax (14) napsal 05.03.2013 v 18:48

krása

123ps (39) napsal 05.03.2013 v 18:29

Opravdový skvost, uchcávám blahem

GSXJarda (274) napsal 05.03.2013 v 18:21

Je moc hezkej ... ale ten "obyčejnej" 961 Sport se mi líbí nejvíc

strakon (542) napsal 05.03.2013 v 18:08+1

Mcoufield je nějakej šprýmař, asi veselá kopa

Milinex (12) napsal 05.03.2013 v 17:12

Prej vypadá to jako Yuki z toho chčiju smíchy

Kéňa_Géďaf (-1) napsal 05.03.2013 v 17:10-1

Docela by mě zajímala cena Tyhle nádherný "starý" stroje se mi strašně líbí. Jestli se mi podaří udělat papíry, budu vážně uvažovat o koupi.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist