Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
V úvodu článku je zmínka, že Norton ES2 byl zvyklý na
"okukování" z totalitní Mototechny. K tomu jen připomínku,
že v té Mototechně nebyl jen k okukování, ale na prodej za
Kč 12.600,-(stejně jako Matchless G80 !),když Jawa 250/559
byla za Kč 10.000,- , Jawa 350 za Kč 11.000,- a nepamatuju,
žeby byly nějaký pořadníky, jak později na MZ a Simsony ...
Nechci být "za hnidopicha" ( navíc dvoutaktního ), ale
určité estetické cítění mám a tak ještě musím na "adresu"
Commanda 961CR poznamenat : když se tvůrce nebál oblých
tvarů jinde,proč tento krásný motocykl opět zhyzdil "zlomem"
výfukových potrubí před koncovkou a jejími kónickými par-
tiemi, připomínajícími 60.léta minulého století ... ??
Bubrak: Napadlo nás to samé, číst ten článek dřív, tak napíšu "Platíš pivo, já ho piju" :)
A co to tu tak čtu o tom karbonu - tak bych skoro řekl, že doba si to žádá a jak pravil ředitel zeměkoule Vladimír Železný: "Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme o tom vášnivě diskutovat, ale to je tak všechno, co s tím můžeme dělat". I když tak hluboce jsem to nezkoumal, jestli ten karbon je na všech, nebo "nepovinný" na dražších modelech, což by podle mne bylo ideální...
Na motocykl jsem šel jenom kvůli tomuhle Největší pecka! Jen škoda, že nedělají nějakou socka verzi bez ohlinsů a bremb,dle mýho názoru by se 80šemíků mohlo spokojit i s levnějším podvozkem a brzdama a cena by jistě potěšila i nejednoho východoevropského soudruha.
The return of "unapproachable" Norton. Nádhera'
Hockin: Aneb jak pravila prvorepubliková reklama dovozce:"Norton.O trochu dražší, ale o mnoho cennější!"
Vy tady všichni žehráte na cenu,ale ono exkluzivní zboží má hold i exluzivní cenu.
Bud chceš něco extra a připlatíš si nebo si koupíš seriovku za seriovou cenu.Ta motka může být i lepší,ale nikdy nebude exkluzivní.
Myslím,že kdyby se to dalo pořídit za cenu Yuki,jak tady jeden vtipálek uvádí,tak už by to spoustu lidí ani nechtělo
Ta motorka má šmrnc a určitě si svůj okruh zákazníků najde i u nás.Já osobně nepatřím mezi milovníky choprů, cruisrů a dnes už i kapotovaných motorek,takže retro mě oslovuje.Lákavá je i možnost nechat si postavit motorku na zakázku.Bohužel ta cena...
S těmi "ne zas tak vysokými cenami" mi to hlava trošku přestává brát. Ano, motorka nádherná, ale cena slušnýho auta střední třídy...A to auto má 5 sedadel, motor 200 koní, spoutu elektroniky, etc a 4 kola k tomu. A pokud se ta motorka bude prodávat po celým světě, tak to zas taková kusovka nebude... Kdyby stála polovinu, jak to auto, tak do ní okamžitě jdu! Je to MŮJ názor a nikomu ho nevnucuji.
Mně to přijde jako skládanice klasiky s modernou.
Sedlo, nádrž, motor, trubkový rám, výfuky - klasika.
Co ale ty hnusné frézované "věci" co drží stupačky, co ty spodní i horní brýle, co ten hnus chladič, držáky nádobek, a nádobky samotné, plastové přepínače...?
Moc pěkný bajk, taky ho myslím dělal Terblanche . Za 1/2 mega bych ale měl moji zamilovanou Sport 1000 se Zardama, na kovaných kolech a možná i se střevy od NCR (136k). S paletou 961-ček bez NRV588 na silnici je na tom Norton podobně jako MV Agusta. Rozhodně přeju úspěch a prodeje i u nás, ale je blbá doba na krásná sériová retra za takový balík.
V úvodu článku je zmínka, že Norton ES2 byl zvyklý na
"okukování" z totalitní Mototechny. K tomu jen připomínku,
že v té Mototechně nebyl jen k okukování, ale na prodej za
Kč 12.600,-(stejně jako Matchless G80 !),když Jawa 250/559
byla za Kč 10.000,- , Jawa 350 za Kč 11.000,- a nepamatuju,
žeby byly nějaký pořadníky, jak později na MZ a Simsony ...
Pekna masina az na tu cenu.
Nechci být "za hnidopicha" ( navíc dvoutaktního ), ale
určité estetické cítění mám a tak ještě musím na "adresu"
Commanda 961CR poznamenat : když se tvůrce nebál oblých
tvarů jinde,proč tento krásný motocykl opět zhyzdil "zlomem"
výfukových potrubí před koncovkou a jejími kónickými par-
tiemi, připomínajícími 60.léta minulého století ... ??
Jako vrlo!!!
Bubrak: Napadlo nás to samé, číst ten článek dřív, tak napíšu "Platíš pivo, já ho piju" :)
A co to tu tak čtu o tom karbonu - tak bych skoro řekl, že doba si to žádá a jak pravil ředitel zeměkoule Vladimír Železný: "Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme o tom vášnivě diskutovat, ale to je tak všechno, co s tím můžeme dělat". I když tak hluboce jsem to nezkoumal, jestli ten karbon je na všech, nebo "nepovinný" na dražších modelech, což by podle mne bylo ideální...
Na motocykl jsem šel jenom kvůli tomuhle Největší pecka! Jen škoda, že nedělají nějakou socka verzi bez ohlinsů a bremb,dle mýho názoru by se 80šemíků mohlo spokojit i s levnějším podvozkem a brzdama a cena by jistě potěšila i nejednoho východoevropského soudruha.
Je krásnej a drahej.
Ale proč ne, výběr je na každém z nás. Kdo chce podobnou mašinu za třetinu, má tady Triumph, taky ostrovní retro.
...velice gut
The return of "unapproachable" Norton. Nádhera'
Hockin: Aneb jak pravila prvorepubliková reklama dovozce:"Norton.O trochu dražší, ale o mnoho cennější!"
Dlouhatanááánské výfuky jsou divné, dát klasická řídítka a sundat větrný štítek tak bych dal nejlepší známku Jinak je to nádherný kousek
Vy tady všichni žehráte na cenu,ale ono exkluzivní zboží má hold i exluzivní cenu.
Bud chceš něco extra a připlatíš si nebo si koupíš seriovku za seriovou cenu.Ta motka může být i lepší,ale nikdy nebude exkluzivní.
Myslím,že kdyby se to dalo pořídit za cenu Yuki,jak tady jeden vtipálek uvádí,tak už by to spoustu lidí ani nechtělo
Ta motorka má šmrnc a určitě si svůj okruh zákazníků najde i u nás.Já osobně nepatřím mezi milovníky choprů, cruisrů a dnes už i kapotovaných motorek,takže retro mě oslovuje.Lákavá je i možnost nechat si postavit motorku na zakázku.Bohužel ta cena...
S těmi "ne zas tak vysokými cenami" mi to hlava trošku přestává brát. Ano, motorka nádherná, ale cena slušnýho auta střední třídy...A to auto má 5 sedadel, motor 200 koní, spoutu elektroniky, etc a 4 kola k tomu. A pokud se ta motorka bude prodávat po celým světě, tak to zas taková kusovka nebude... Kdyby stála polovinu, jak to auto, tak do ní okamžitě jdu! Je to MŮJ názor a nikomu ho nevnucuji.
prvni co me napadlo "kurna proc neco takovyho neudela Jawa", je to parada
...jenom nevim proc se mi ten z "totalitni Mototechny"libi vice.
Mně to přijde jako skládanice klasiky s modernou.
Sedlo, nádrž, motor, trubkový rám, výfuky - klasika.
Co ale ty hnusné frézované "věci" co drží stupačky, co ty spodní i horní brýle, co ten hnus chladič, držáky nádobek, a nádobky samotné, plastové přepínače...?
Konečně motocykl mezi motorkami...orgasmus...hned zejtra běžím vykrást banku!
MCoufield > ...ten byl fakt dobrej...přidej ještě něco prosím
nádhera...
krása
IgniHellfire: ten motor určitě samostatně k mání bude,
ale dost bych se divil, že bys(me) na něj měl(i)
Moc pěkný bajk, taky ho myslím dělal Terblanche . Za 1/2 mega bych ale měl moji zamilovanou Sport 1000 se Zardama, na kovaných kolech a možná i se střevy od NCR (136k). S paletou 961-ček bez NRV588 na silnici je na tom Norton podobně jako MV Agusta. Rozhodně přeju úspěch a prodeje i u nás, ale je blbá doba na krásná sériová retra za takový balík.
to zadní světlo
to je stahovací páska na brzdový hadici?
krása
Opravdový skvost, uchcávám blahem
Je moc hezkej ... ale ten "obyčejnej" 961 Sport se mi líbí nejvíc
Mcoufield je nějakej šprýmař, asi veselá kopa
Prej vypadá to jako Yuki z toho chčiju smíchy
Docela by mě zajímala cena Tyhle nádherný "starý" stroje se mi strašně líbí. Jestli se mi podaří udělat papíry, budu vážně uvažovat o koupi.