Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Svoje celoživotné uspory vrazím do motorky zvanu Zhongsen. Aj tričká budem nosiť do roboty
že Zhongsen . A každému budem vysvetlovať že to je motorka, nie značka pinpongových loptičiek.
Už ked teda motor vyvíjal Norton
Já to vidím jinak:
Samozřejmě bude Číňan Anglánovi koukat pod ruce, takže až bude motor hotový - pápá. Další si už nakreslí sám. Žádný licenční poplatky se konat nebudou. Každý ví, že třeba VW drží Čínu za koule motory TSI. Jakmile je budou oni umět navrhnout, nebudou více Němce potřebovat.
Objem výroby 4 miliony , to je pro Českého Človíčka obrovské číslo .
Další Čínský výrobce, který pochopil, že jestli chce vyvážet musí investovat do externího vývoje od renomované společnosti.
Expedice Čína 2008
Max objem motoru motocyklů byl 250cm3 - 400cm3 ?
//motohouse.cz/expedice-cina-2008-napad-za-vsechny-drobny-1-dil/
Dovezená Auta už do Číny mohou
https://www.youtube.com/watch?v=5WkWPr-FhUc
zongshen650 (pod skrytou značkou cyclone650) se bude v eu prodávat stejně blbě jako cf moto650, i když bude kvalita japonská. Chytřejší čínani koupili název+sklad benelli.
Že se ta čína nezaměří raději na výkonné elektromotorky, když jim ty benzínové maloobjemy začínají globálně i doma pokulhávat.
Ja jsem nikdy Norton na živo nevidel - a asi neuvidim... ale na fotkach je to bomba.
A pokud je to jen teda taková marketingova nafoukla bublina... tak je mi asi jedno co s Činou podepisou.
Hlavne aby nedopadli jako Dukarny - bez dvouvalců
Přeloženo z reklamismu do češtiny: Ricardo vyvíjí motory pro kdekoho. Od traktorů JCB, přes VW, až třeba po motory pro skůtry BMW. Zongshen si objednal u Nortonu, Norton u Ricarda, aby Zhongshen mohl "hrdě" na motoru napsat "developed in UK by Norton". Reálně to je jen marketingová vábnička pro evropské spotřebitele, že "tam je ten super motor od Nortonu, žádná čína"
PaaayaR Jestli chceš na živo vidět Norton, tak stačí zajet do Prahy do Vrbovky.
Tam mají dva, nebo možná tři vystavené.
Svoje celoživotné uspory vrazím do motorky zvanu Zhongsen. Aj tričká budem nosiť do roboty
že Zhongsen . A každému budem vysvetlovať že to je motorka, nie značka pinpongových loptičiek.
Už ked teda motor vyvíjal Norton
Se divím že neoslovili Týneckou Jawu, ta už má našlápnuto i na litrový motor. :D :D
Já to vidím jinak:
Samozřejmě bude Číňan Anglánovi koukat pod ruce, takže až bude motor hotový - pápá. Další si už nakreslí sám. Žádný licenční poplatky se konat nebudou. Každý ví, že třeba VW drží Čínu za koule motory TSI. Jakmile je budou oni umět navrhnout, nebudou více Němce potřebovat.
Objem výroby 4 miliony , to je pro Českého Človíčka obrovské číslo .
Další Čínský výrobce, který pochopil, že jestli chce vyvážet musí investovat do externího vývoje od renomované společnosti.
Expedice Čína 2008
Max objem motoru motocyklů byl 250cm3 - 400cm3 ?
//motohouse.cz/expedice-cina-2008-napad-za-vsechny-drobny-1-dil/
Dovezená Auta už do Číny mohou
https://www.youtube.com/watch?v=5WkWPr-FhUc
Pokud čínskými motory nebudou kur..t Nortony tak ať si dělá každý tahy jaké chce, je mi to jedno.
Zaujala ma info, že Norton pre seba vyvinie iný motor, ako pre čajnu. A nie je to jedno, ak ten motor pre žluťákov bude kvalitný?
vencysta: už asi někdo usoudil že je tady v testech přebavorákováno. Tak, že to bije do očí
Kam zmizel článek o BMW K 1600 GTL???
zongshen650 (pod skrytou značkou cyclone650) se bude v eu prodávat stejně blbě jako cf moto650, i když bude kvalita japonská. Chytřejší čínani koupili název+sklad benelli.
Že se ta čína nezaměří raději na výkonné elektromotorky, když jim ty benzínové maloobjemy začínají globálně i doma pokulhávat.
Ja jsem nikdy Norton na živo nevidel - a asi neuvidim... ale na fotkach je to bomba.
A pokud je to jen teda taková marketingova nafoukla bublina... tak je mi asi jedno co s Činou podepisou.
Hlavne aby nedopadli jako Dukarny - bez dvouvalců
Přeloženo z reklamismu do češtiny: Ricardo vyvíjí motory pro kdekoho. Od traktorů JCB, přes VW, až třeba po motory pro skůtry BMW. Zongshen si objednal u Nortonu, Norton u Ricarda, aby Zhongshen mohl "hrdě" na motoru napsat "developed in UK by Norton". Reálně to je jen marketingová vábnička pro evropské spotřebitele, že "tam je ten super motor od Nortonu, žádná čína"