Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
A ventilové vůle se na tom budou nastavovat také jedna báseň. Nebo mi nějaký drobný technický detail unikl? Vlastně je to v pohodě, normálně si k práci lehneš, takže dobrý
Odpoved: Prečo by sme mali všetci konat stadovito.
Aj do krčmy chodí večšina chlastat a je to podla teba najlepšie riešenie?
"PROČ":
"Inverting the engine allowed me to achieve these results. I’ve designed and built a motorcycle, the "SUPER 32", where the engine, by mean of the super compact crankcase, totally placed over the cylinders and the heads, works as a real chassis while the cylinders do not participate in any way in the structural functions."
Zdá se mi to jako nesmysl dyť vzaly tu těší váhu motoru (převodovka kliková hřídel a asi i vyvažovací hřídel) a dali jí nahoru tím pádem zvíšíli těžiště motorky a to si nemyslí že by bylo zrovna to co by motorkáři ocenily.
Vždyť na tom sedí jak žaba Nelíbí se mi to, k čemu to bude dobré, že těžiště je vysoko? Sice se lehce ovládá, jak říkali, ale pokud to člověk krapet víc nahne, tak kvůli té váze bude mít co dělat, aby to zvednul zpátky. Ale budiž, sběrač dobrý.
Inovace za každou cenu, vysoko těžiště. Podle mě raritní bike určený pro sběratele. Jak to budou mazat a jaká bude spotřeba oleje je záhada. Existovaly letecké motory s válci dolů, kvůli zástavbě do draku letadla, ale tam na spotřebu oleje nekoukali, navíc to bylo pomaloběžné. Navíc asi bude nahoře pěkně širokej.
tak osobně j sem si myslel, že to půjde k ledu, ale ikdyž je kolem toho hodně nejasností, tak je to každopádně zajímavý počin. kromě mazání bych viděl další mínus (přinejmenším konstrukční oříšek), že všechny pohyblivé části motoru (klika, ojnice) hodně vysoko, oproti konvenčním řešením, což zrovna nebude prospívat ovladatelnosti. každopádně velice crazy a doufám, že se jim to taliánům vydaří
Napadá mě, že mají na dno pístu nasměrovanou trysku s tlakovým vzduchem/olejem který to vycákává.
Ale nevím, jestli je to možný v těch rychlostech co tam panujou při 9000 otáčkách.
vypadá to divně ale bude to určitě rychlost jak svina ale já bych to asi nemohl zkoušet řídit :D
A ventilové vůle se na tom budou nastavovat také jedna báseň. Nebo mi nějaký drobný technický detail unikl? Vlastně je to v pohodě, normálně si k práci lehneš, takže dobrý
Tak to vypadá, že problém oleje v pístech nerozlouskneme...asi budeme muset počkat, až si to někdo koupí a udělá technickej řez motorem
H8me: To je jasny ze to ma asi suchou vanu(dry sump) ale tady je rec o oleji v hlave a pistech...
JardaMJawajizda say: "Proč?"
Odpoved: Prečo by sme mali všetci konat stadovito.
Aj do krčmy chodí večšina chlastat a je to podla teba najlepšie riešenie?
"PROČ":
"Inverting the engine allowed me to achieve these results. I’ve designed and built a motorcycle, the "SUPER 32", where the engine, by mean of the super compact crankcase, totally placed over the cylinders and the heads, works as a real chassis while the cylinders do not participate in any way in the structural functions."
!!!Bbb_Rrr_Aaa_Vvv_Ooo!!!
Napadá mě nejkratší recenze na tento stroj: "Proč?"
Můžou se kluci postavit na hlavu , ale motor je pro oko fakt hnus a zbytek jsme už někde viděli.
podle mě, mazání nebude až takovej problém, má to dry sump systém, stejně jako většina vysokoobjemových V-Twinu - //en.wikipedia.org/wiki/Dry_sump
Zdá se mi to jako nesmysl dyť vzaly tu těší váhu motoru (převodovka kliková hřídel a asi i vyvažovací hřídel) a dali jí nahoru tím pádem zvíšíli těžiště motorky a to si nemyslí že by bylo zrovna to co by motorkáři ocenily.
Jak se na tom asi mění svíčky?
nic moc ale muzou si podat ruky s fgr. vymysleli motorky k uplnemu hov...
Vždyť na tom sedí jak žaba Nelíbí se mi to, k čemu to bude dobré, že těžiště je vysoko? Sice se lehce ovládá, jak říkali, ale pokud to člověk krapet víc nahne, tak kvůli té váze bude mít co dělat, aby to zvednul zpátky. Ale budiž, sběrač dobrý.
vejfuk mohli omotat kolem ty kyvky jeste jednou
hnus
Mazání? to bude osmnáctistovkovej dvoutakt
kompaktní rozměry? Ten motor je kompaktní asi jako boxer od BMW
!!!Bbb_Rrr_Aaa_Vvv_Ooo!!!
tady je motor //thekneeslider.com/archives/2010/10/11/nembo-motociclette-inverted-3-cylinder-super-32-rovescio-motorcycle-engine/
podle zvuku se ten motor vyloženě trápí
Zajímavé,to ano,ale význam mi uniká...
ma to vubec neakou vyhodu nacpat tam motor tezsi casti nahoru? me to prijde jak vyvijet motorku na ktery se sedi celem dozadu
Inovace za každou cenu, vysoko těžiště. Podle mě raritní bike určený pro sběratele. Jak to budou mazat a jaká bude spotřeba oleje je záhada. Existovaly letecké motory s válci dolů, kvůli zástavbě do draku letadla, ale tam na spotřebu oleje nekoukali, navíc to bylo pomaloběžné. Navíc asi bude nahoře pěkně širokej.
a zda se mi to nebo to ma svuj unikatni charakter zvuku? treba to zkresluje to video a garaz...
Mi přijde, že na tom sedí hrozně vysoko...je to dost divné...
Vyfukováním tabákového kouře do vody zlato nevzniká
tak osobně j sem si myslel, že to půjde k ledu, ale ikdyž je kolem toho hodně nejasností, tak je to každopádně zajímavý počin. kromě mazání bych viděl další mínus (přinejmenším konstrukční oříšek), že všechny pohyblivé části motoru (klika, ojnice) hodně vysoko, oproti konvenčním řešením, což zrovna nebude prospívat ovladatelnosti. každopádně velice crazy a doufám, že se jim to taliánům vydaří
to nemazou
Napadá mě, že mají na dno pístu nasměrovanou trysku s tlakovým vzduchem/olejem který to vycákává.
Ale nevím, jestli je to možný v těch rychlostech co tam panujou při 9000 otáčkách.
Taky by me zajimalo, jak maji vyresene stekani oleje u hlavy to chapu, tam je zrejme cerpadlo, ale co dna pistu?
Dal bych na to nějakou retro kapotku.