husqvarna_svartpilen_801_2




Nembo 32 zvládlo první jízdní testy

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
whitecamper (0) napsal 20.09.2011 v 15:57

vypadá to divně ale bude to určitě rychlost jak svina ale já bych to asi nemohl zkoušet řídit :D

kozka (66) napsal 18.09.2011 v 19:16

A ventilové vůle se na tom budou nastavovat také jedna báseň. Nebo mi nějaký drobný technický detail unikl? Vlastně je to v pohodě, normálně si k práci lehneš, takže dobrý

Rimmerak (-8) napsal 16.09.2011 v 10:56

Tak to vypadá, že problém oleje v pístech nerozlouskneme...asi budeme muset počkat, až si to někdo koupí a udělá technickej řez motorem

Sukin (93) napsal 15.09.2011 v 07:35

H8me: To je jasny ze to ma asi suchou vanu(dry sump) ale tady je rec o oleji v hlave a pistech...

muscle_biker (50) napsal 15.09.2011 v 07:31

JardaMJawajizda say: "Proč?"

Odpoved: Prečo by sme mali všetci konat stadovito.
Aj do krčmy chodí večšina chlastat a je to podla teba najlepšie riešenie?

"PROČ":

"Inverting the engine allowed me to achieve these results. I’ve designed and built a motorcycle, the "SUPER 32", where the engine, by mean of the super compact crankcase, totally placed over the cylinders and the heads, works as a real chassis while the cylinders do not participate in any way in the structural functions."

!!!Bbb_Rrr_Aaa_Vvv_Ooo!!!

JardaMJawajizda (25) napsal 15.09.2011 v 00:40

Napadá mě nejkratší recenze na tento stroj: "Proč?"

Lemur.R1 (13) napsal 14.09.2011 v 22:49

Můžou se kluci postavit na hlavu , ale motor je pro oko fakt hnus a zbytek jsme už někde viděli.

H8me (0) napsal 14.09.2011 v 21:33

podle mě, mazání nebude až takovej problém, má to dry sump systém, stejně jako většina vysokoobjemových V-Twinu - //en.wikipedia.org/wiki/Dry_sump

R_O_C_K_Y (5) napsal 14.09.2011 v 21:16

Zdá se mi to jako nesmysl dyť vzaly tu těší váhu motoru (převodovka kliková hřídel a asi i vyvažovací hřídel) a dali jí nahoru tím pádem zvíšíli těžiště motorky a to si nemyslí že by bylo zrovna to co by motorkáři ocenily.

Ond3x (21) napsal 14.09.2011 v 21:16

Jak se na tom asi mění svíčky?

mates.tl (2) napsal 14.09.2011 v 20:27

nic moc ale muzou si podat ruky s fgr. vymysleli motorky k uplnemu hov...

Behysek (28) napsal 14.09.2011 v 19:40

Vždyť na tom sedí jak žaba Nelíbí se mi to, k čemu to bude dobré, že těžiště je vysoko? Sice se lehce ovládá, jak říkali, ale pokud to člověk krapet víc nahne, tak kvůli té váze bude mít co dělat, aby to zvednul zpátky. Ale budiž, sběrač dobrý.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 14.09.2011 v 19:04

vejfuk mohli omotat kolem ty kyvky jeste jednou

misak1200 (0) napsal 14.09.2011 v 18:41

hnus

Ritchy (30) napsal 14.09.2011 v 18:27

Mazání? to bude osmnáctistovkovej dvoutakt

seikos (975) napsal 14.09.2011 v 18:11

kompaktní rozměry? Ten motor je kompaktní asi jako boxer od BMW

muscle_biker (50) napsal 14.09.2011 v 18:10

!!!Bbb_Rrr_Aaa_Vvv_Ooo!!!

FRELA (0) napsal 14.09.2011 v 17:22

tady je motor //thekneeslider.com/archives/2010/10/11/nembo-motociclette-inverted-3-cylinder-super-32-rovescio-motorcycle-engine/

wario (126) napsal 14.09.2011 v 16:13

podle zvuku se ten motor vyloženě trápí

Anti (391) napsal 14.09.2011 v 16:05

Zajímavé,to ano,ale význam mi uniká...

gehenne_ins (0) napsal 14.09.2011 v 15:47

ma to vubec neakou vyhodu nacpat tam motor tezsi casti nahoru? me to prijde jak vyvijet motorku na ktery se sedi celem dozadu

LeonKrkon (0) napsal 14.09.2011 v 15:35

Inovace za každou cenu, vysoko těžiště. Podle mě raritní bike určený pro sběratele. Jak to budou mazat a jaká bude spotřeba oleje je záhada. Existovaly letecké motory s válci dolů, kvůli zástavbě do draku letadla, ale tam na spotřebu oleje nekoukali, navíc to bylo pomaloběžné. Navíc asi bude nahoře pěkně širokej.

enusim2 (21) napsal 14.09.2011 v 15:24

a zda se mi to nebo to ma svuj unikatni charakter zvuku? treba to zkresluje to video a garaz...

Sefo (59) napsal 14.09.2011 v 14:35

Mi přijde, že na tom sedí hrozně vysoko...je to dost divné...

Váňa (33) napsal 14.09.2011 v 14:26

Vyfukováním tabákového kouře do vody zlato nevzniká

Kubát (1404) napsal 14.09.2011 v 14:20

tak osobně j sem si myslel, že to půjde k ledu, ale ikdyž je kolem toho hodně nejasností, tak je to každopádně zajímavý počin. kromě mazání bych viděl další mínus (přinejmenším konstrukční oříšek), že všechny pohyblivé části motoru (klika, ojnice) hodně vysoko, oproti konvenčním řešením, což zrovna nebude prospívat ovladatelnosti. každopádně velice crazy a doufám, že se jim to taliánům vydaří

_Sparrow_ (16) napsal 14.09.2011 v 14:03

to nemazou

Rimmerak (-8) napsal 14.09.2011 v 13:55

Napadá mě, že mají na dno pístu nasměrovanou trysku s tlakovým vzduchem/olejem který to vycákává.
Ale nevím, jestli je to možný v těch rychlostech co tam panujou při 9000 otáčkách.

Sukin (93) napsal 14.09.2011 v 13:50

Taky by me zajimalo, jak maji vyresene stekani oleje u hlavy to chapu, tam je zrejme cerpadlo, ale co dna pistu?

matrixbiker (457) napsal 14.09.2011 v 13:47

Dal bych na to nějakou retro kapotku.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist