Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Prej nejezdit na tom, kdyby jsem ji měl doma tak měsíc se budu možná kochat, ale furt by ve mě hlodalo, kolik to može jet? A funguje to všechno jak má? Proč mám kokot doma vystavenou motorku, na který jsem se ani nesvezl, vždyť mi na tom všechno zatuhne a zpuchří, zestárnou náplně... A už bych ji proháněl Je krásná, ale nejezdit na ni je něco jako mít doma nádhernou sexy ženskou a chodit za děvkama... Blbost, čas od času se to musí projet, proto byla vyrobena
Ono to CC z 06 je taky Claudio Castiliogni. Takze motorku se svym jmenem zazil. To byla posledni masina ze puvodnim designem.
Dokonce si jednu pamatuju z tipmota za 1 999 000 kc. Byla tam dlouho
Docela hezké, že se takové motorky dělají... Jednak na pohled a taky, že se to vše posunuje - možnosti techniky, materiálů. Závodní díly na silniční motorku. Jinak Stilemy určitě nejsou to top, co Brembo vyrábí. Hodilo by se něco CNC obrobené, stejně tak brzdová i spojková pumpa, řidítka. Dvě koncovky se mně osobně líbí více, než ty 4 cirkus píšťalky. Super detail jsou ty závodní ovladače na blinkry atd. Ale celkově mohli za tu cenu dát lepší komponenty ve stylu HP4 Race. Na závěr si opět neodpustím poznámku, že vyrábí snad více kusů v různých limit. sériích, než těch obyčejných...
Opravdu nádhernej kousek. Ale mít to jen ve sbírce a nejezdit na tom by mohl jenom totální blázen (trefil to dewwil )
Parada, tu si urcite koupim, teda az se objevi model v hrackarstvi
Prej nejezdit na tom, kdyby jsem ji měl doma tak měsíc se budu možná kochat, ale furt by ve mě hlodalo, kolik to može jet? A funguje to všechno jak má? Proč mám kokot doma vystavenou motorku, na který jsem se ani nesvezl, vždyť mi na tom všechno zatuhne a zpuchří, zestárnou náplně... A už bych ji proháněl Je krásná, ale nejezdit na ni je něco jako mít doma nádhernou sexy ženskou a chodit za děvkama... Blbost, čas od času se to musí projet, proto byla vyrobena
Mistrovské dílo.
Já tyhle zalehávačky moc nemusím, ale tohle je naprostej designérskej skvost
udělat v roce 97 design, ze kterýho se slintá ještě v roce 18 ? to je na nobelovku...
Sabbath, mne slo jenom o popis v clanku. Za ty prachy tam mohli byt GP4RR, to jo..
Motorenesancia spred 20 rokov sa konečne vrátila, Posledne obdobie to bol samy cyborg a transformer.
...taka lepsia babetta 210
Petta> Stylema nebo M50...Pořád je to litej OEM a k CNC to má daleko.
je to nádherný kousek, jednu F4 mám, a koukám, že je na čase poohlídnout se po další
Japonci proberte se, takto má vypadat superbike !
Ja tedy Stilemy na fotkach nevidim. Je to absolutni petelice..
Nadhera,nadhera,nadhera
je to prostě skvost
Ono to CC z 06 je taky Claudio Castiliogni. Takze motorku se svym jmenem zazil. To byla posledni masina ze puvodnim designem.
Dokonce si jednu pamatuju z tipmota za 1 999 000 kc. Byla tam dlouho
Slint
To už není motorka, ale umělecké dílo...
Opět nádhera jako všechny F4 a s tou dvojicí laufů ještě hezčí! Fantastická motorka,ale hlavně do obýváku!
Carcharoth: přesně tak, úplný zvěrstvo na tom jezdit...
Docela hezké, že se takové motorky dělají... Jednak na pohled a taky, že se to vše posunuje - možnosti techniky, materiálů. Závodní díly na silniční motorku. Jinak Stilemy určitě nejsou to top, co Brembo vyrábí. Hodilo by se něco CNC obrobené, stejně tak brzdová i spojková pumpa, řidítka. Dvě koncovky se mně osobně líbí více, než ty 4 cirkus píšťalky. Super detail jsou ty závodní ovladače na blinkry atd. Ale celkově mohli za tu cenu dát lepší komponenty ve stylu HP4 Race. Na závěr si opět neodpustím poznámku, že vyrábí snad více kusů v různých limit. sériích, než těch obyčejných...
Tak to je pastva pro oči. Parkoval bych ji v obýváku a kochal se
Chybí mi tam dvě koncovky výfuku, ale poslední F4 a v čřerno zlaté, neměl bych váhat. Pokud k tomu dají i tu plachtu...