globalmoto_duben_nolan




MV Agusta F4 RC: teď už oficiálně

Z Varese konečně přišlo potvrzení, že 250 šťastných (a bohatých) zákazníků si může začít objednávat homologovanou verzi závodního superbiku, se kterým letos naskočil do šampionátu WSBK Leon Camier. Tady jsou definitivně oficiální fotky a technické specifikace.

Kapitoly článku

A co vlastně za bezmála půdruhého milionu dostanete? Ručně vyrobenou motorku, která je proti standardnímu modelu F4 RR o něco lehčí a výkonnější. Suchá váha je na 175 kg osekaná konkrétně osekaná díky karbonovým kapotám (7 kg dolů), hořčíkovým víkům motoru, titanovým šroubům a dalším detailům. K výkonu 212 koní (proti původním 201) si MV Agusta pomohla jinou hlavou válců, novou klikou, vačkami, většími injektory paliva, lehčími písty a titanovými ojnicemi. Upravené jsou i palivové mapy, pochopitelně s možností nastavení.
Seřiditelných prvků je na motorce mnohem víc, od citlivosti plynové rukojeti, přes polohu výkonové špičky až po brzdný účinek motoru. Nechybí ani osmistupňová kontrola trakce, závodní ABS s kontrolou zdvihání zadního kola, nebo elektronický quickshifter.
Ručně svařovaný rám dokonce nabízí možnost změnit polohu čepu kyvné vidlice - to pro případ, že to s perfektním nastavením podvozku myslíte opravdu vážně. Se špičkovými komponenty Öhlins NIX 30 a TTX36 by to neměl být problém.
S motorkou si navíc z krámu odnesete krabici s výfukovým kompletem Termignoni 4-2-1-2, krytem sedla spolujezdce, softwarem na programování řídící jednotky, záslepkami na díry po zrcátkách a závodní víčko nádrže. 

Video

Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.

Informace o redaktorovi

Petr Poduška - (Odebírat články autora)
Press - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (19x):
Motokatalog.cz



TOPlist