globalmoto_duben_nolan




MV Agusta F4 RC má svou cenu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Blackforce (661) napsal 07.01.2015 v 22:57

Bubrak-
//www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/2011-kawasaki-zx-10r-full-details-specs-and-gallery/15857.html

//www.totalmotorcycle.com/motorcycles/2013models/2013-Kawasaki-ZX10R.htm

Orgovany (794) napsal 07.01.2015 v 20:11

Taky jsem nějak nepochopil údaj té ceny. Autor článku je asi krapet zhulenej .
Jinak ty Bubraku, jaká Kawasaki měli již před 4mi lety 210 ps a 170 kg suché váhy ?

afro-r1 (513) napsal 07.01.2015 v 18:06

Vzdy jsem rikal - zakazat upravovat zavodni motorky je casta do pekel dobrymi umysly dlazdena.
Zavodeni se nestane levnejsim, jenom zdrazi seriovky pro silnicni provoz.
Prikladem budiz sestky, ktere coby kategorie (prodejne) uplne vymrely.

_monty (-2) napsal 07.01.2015 v 17:14

Rozpoctovka..na tom bych nejezdil..

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 07.01.2015 v 16:59+1

jinak Kawa ma tech 210koni a 170kg suchou uz od roku 2011, to sou 4 roky a za 1/3 ceny

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 07.01.2015 v 16:58

H2 nema turbo, uz se to naucte

carlos38 (7) napsal 07.01.2015 v 15:56-1

Co je to proboha za větu? ''V USA bude F4 RC stát 46 tisíc dolarů (1 069 500 korun). Přepočtem na euro to dělá 36 615, což je stále ještě více než 1000 euro pod hranicí 40 000, do které se musí každý homologační stroj WSBK vejít''

Jinak moc dobře, že se Agusta vrací zpět.

Tifone (147) napsal 07.01.2015 v 15:49

pěkná porce kobylek

Žabinátor :jenže Duc je dvouhrnek

Žabinátor (69) napsal 07.01.2015 v 14:29

Pěkně ji nabrousili a to i bez turba (H2) nebo dalších 300 kubíků (ducati)... krásnej stroj




TOPlist