Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Taky jsem nějak nepochopil údaj té ceny. Autor článku je asi krapet zhulenej .
Jinak ty Bubraku, jaká Kawasaki měli již před 4mi lety 210 ps a 170 kg suché váhy ?
Vzdy jsem rikal - zakazat upravovat zavodni motorky je casta do pekel dobrymi umysly dlazdena.
Zavodeni se nestane levnejsim, jenom zdrazi seriovky pro silnicni provoz.
Prikladem budiz sestky, ktere coby kategorie (prodejne) uplne vymrely.
Co je to proboha za větu? ''V USA bude F4 RC stát 46 tisíc dolarů (1 069 500 korun). Přepočtem na euro to dělá 36 615, což je stále ještě více než 1000 euro pod hranicí 40 000, do které se musí každý homologační stroj WSBK vejít''
Bubrak-
//www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/2011-kawasaki-zx-10r-full-details-specs-and-gallery/15857.html
//www.totalmotorcycle.com/motorcycles/2013models/2013-Kawasaki-ZX10R.htm
Taky jsem nějak nepochopil údaj té ceny. Autor článku je asi krapet zhulenej .
Jinak ty Bubraku, jaká Kawasaki měli již před 4mi lety 210 ps a 170 kg suché váhy ?
Vzdy jsem rikal - zakazat upravovat zavodni motorky je casta do pekel dobrymi umysly dlazdena.
Zavodeni se nestane levnejsim, jenom zdrazi seriovky pro silnicni provoz.
Prikladem budiz sestky, ktere coby kategorie (prodejne) uplne vymrely.
Rozpoctovka..na tom bych nejezdil..
jinak Kawa ma tech 210koni a 170kg suchou uz od roku 2011, to sou 4 roky a za 1/3 ceny
H2 nema turbo, uz se to naucte
Co je to proboha za větu? ''V USA bude F4 RC stát 46 tisíc dolarů (1 069 500 korun). Přepočtem na euro to dělá 36 615, což je stále ještě více než 1000 euro pod hranicí 40 000, do které se musí každý homologační stroj WSBK vejít''
Jinak moc dobře, že se Agusta vrací zpět.
pěkná porce kobylek
Žabinátor :jenže Duc je dvouhrnek
Pěkně ji nabrousili a to i bez turba (H2) nebo dalších 300 kubíků (ducati)... krásnej stroj