globalmoto_duben_nolan




MV Agusta F4 1078 RR 312 - Edizione Finale

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
smerf (0) napsal 19.02.2011 v 01:24

Sedadlo mě tak nevzpružilo, jako pravopis. Věřím, že ten, kdo to psal, mě pojezdí kdykoli a kdekoli s přehledem, ale v jazyce českém značně tápe. Omlouvám se, ale přeci jenom, když už něco publikuji, tak bez chyb.

FIGHT (0) napsal 14.02.2011 v 11:31

U MNE STÁLE VÍTĚZÍ - HONDA NR-750

Marty93 (23) napsal 13.02.2011 v 17:25

S tou sedačkou si uletěli

Forty (10) napsal 12.02.2011 v 14:27

z toho sedla bych blil ale jinak mv langusta nó, co dodat...

Krakatau (45) napsal 12.02.2011 v 09:30

krása ...až na tú mojsejovskú sedačku

Jarda-71 (6) napsal 11.02.2011 v 20:27

MV Agusta F4 je už klasika,tak nechápu jak ji někdo může takhle zprasit sedadlo! Jinak pořád italská kráska.

Interceptor (108) napsal 11.02.2011 v 14:44

Je to pořád pěkné, ale pořád skoro stejné

mischa638 (5) napsal 11.02.2011 v 14:13

Tahle motorka nikdy nezestárne

nerd (199) napsal 11.02.2011 v 10:41

je to naozaj finale :D asi aj co sa suciastok tyka :) v sklade nasi 30 setov zabudnutych dunlop D-208 tak "vymysleli" motorku aby sa tych gum zbavili :D

Filous (19) napsal 11.02.2011 v 09:15

...včera jsem jednu samozřejmě starší F4 doskládal do finální podoby, aby mohla na okruhy...dizajnově moc hezký, z pohledu mechanika občas na mrtvici jako u každýho itala ...týhle motorce ale určitě nikdo nemůže upřít sexepíl

laďa-prášil (73) napsal 11.02.2011 v 07:58

To sleeper:
ted vazne (nebavim se o designu), v cem je technicky napred??
Jediný čtyřválec (a jediný nejednoválec, pokud vím) s radiálním umístěním ventilů v hlavě ala F1 ferrari
//www.mvagustausa.com/web-mvagusta/images/valve-280.jpg
NOvá F3 už to nemá
//www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2009/12/mv-agusta-f3-cylinder-head.jpg
Rozpočtovka

BlackSabbath (434) napsal 10.02.2011 v 22:05

To freddy32: Byla to reakce jednak na ten nesmysl ohledně objemu 190 koní a také k tomu "se světlé alcantary"...

DMC.motobiker (-23) napsal 10.02.2011 v 20:46

Jediná mašina na světě, která může designově konkurovat Ducati! Nepochybně je to jeden z nejkrásnějších Superbiků všech dob , u mě je jednoznačně na druhém místě , hned po 916, ale před 1098! Tahle edice je moc krásná (hlavně opět i díky těm kulatým laufům) , ale nejvíc mě stejně pořád bere starší Tamburiniho černo - červená edice, ta je prostě úplně dokonalá! Škoda jen těch čtyř válců , tím se z toho stává spíše kus nábytku než stroj, na kterém bych chtěl jezdit! Ale jako na vysavač asi celkem dobré!

italšrot (164) napsal 10.02.2011 v 16:32

Tahle motorka je jistě krásná,ale jako sport téměř nepoužitelná. Snad nový model -kde se opět vrátili k objemu 1000- bude líp ovladatelný a MV Agusta rozšíří značky v WSBK.

Poggy (0) napsal 10.02.2011 v 16:05

F4 je prostě pro mě nejhezčí motorka vůbec. Škoda jí. Poslední nová motorka co bych si koupil. Kdybych na ní ovšem měl, že.
Jinak pozorné oko jsi všimne daloko více změn. Červená barva rámu místo originální černo-šedé, stříbrná barva kol místo černé, celo červená barva podsedlovky a nádrže - nejspíš odkaz k první F4 750, snad kromě loga na nádrži úplně nové polepy. Teda jen co vidím na fotkách.

SLEEPER (1002) napsal 10.02.2011 v 15:48

zbytecne demonizovana motorka!

ted vazne (nebavim se o designu), v cem je technicky napred?
ptam se proto, ze za ni budou chtit nehorazny love pod zastitou "final edition"...

Strngr (141) napsal 10.02.2011 v 15:06

Dokonalosti, jedno z Tvých jmen je F4!

SensationBlaack (-18) napsal 10.02.2011 v 14:20

Mit na ni love tak nevaham...

PesiRR (11) napsal 10.02.2011 v 14:13

Nemužu si pomoct, ale ta stará je hezčí než nové model.

Majki (672) napsal 10.02.2011 v 13:47

Milý ježíšku...

Roman_Daněk (3) napsal 10.02.2011 v 13:20

Díky za upozornění na chybu. Paradoxem je fakt, že pravdu ve výsledku neměl ani jeden z vás

Při kopírování textu a následných úpravách v admin systému přiběhl ten známý a nechvalně proslavený tiskařský šotek a smazal kus věty

Dragmax (14) napsal 10.02.2011 v 13:03

sexy

Hockin (65) napsal 10.02.2011 v 12:23

uplně z ní uchcávám a nechápu jak se někdo může dohadovat češtině a dělat editora.
kuva chlapi dívejte se na ladné italské křivky a neřešte češtinu

polysejtak (-3) napsal 10.02.2011 v 11:25

prostě řeknu to tak: hodně dobrá motorka, ne žádnej uječenej HRCprc japonec

freddy32 (69) napsal 10.02.2011 v 11:25

kratod: vysvětlim to stručně: protože mě s...u. místo aby napsali třeba"italský klenote neodcházej ještě!" tak čtu rejpavosti. ale dobrý,sranda musí bejt.

kratod (14) napsal 10.02.2011 v 11:20

freddy: jasný šéfe, pak nechápu, proč se k tomu vyjadřuješ, když už do toho rejpli.. ale věřím, že mi to dostatečně vysvětlíš.

freddy32 (69) napsal 10.02.2011 v 11:01

milý kratode,o tom že tam jaksi přebývá slovíčko "je" samozřejmě vím,ale každý normální heterosexuální muž i průměrné inteligence ví,že je tam malým nedopatřením a že slovo "objem"se vzahuje právě k číslici která je před pomlčkou. A jen rejpal a hnidopich hned píše příspěvky k tomuto. já jen reagoval na tyto a ty si s nimi vůbec nezadáš.

kratod (14) napsal 10.02.2011 v 10:42

jinak k topcu, F4 je TOP už léééta...

kratod (14) napsal 10.02.2011 v 10:42

freddy32: cist se nauc ty, pak poucuj, tyhle samouky mam nejradsi.. "1078 RR - objem čtyřtaktního agregátu je 190 koní", takže tam chybu mají, chybí jim tam čárka za "agregátu" a přebývá "je. Případně chybí tečka za "je" ale takto lyrický popisy na těchto stránkách nečekám...

freddy32 (69) napsal 10.02.2011 v 10:06

ke4up a B.sabbath: pořádně číst se naučte spíš vy dva. před slovem objem je pomlčka a ještě před ní číslo 1078. než začnete blbě rejpat-to rejpání je na BS.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist