Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Sedadlo mě tak nevzpružilo, jako pravopis. Věřím, že ten, kdo to psal, mě pojezdí kdykoli a kdekoli s přehledem, ale v jazyce českém značně tápe. Omlouvám se, ale přeci jenom, když už něco publikuji, tak bez chyb.
je to naozaj finale :D asi aj co sa suciastok tyka :) v sklade nasi 30 setov zabudnutych dunlop D-208 tak "vymysleli" motorku aby sa tych gum zbavili :D
...včera jsem jednu samozřejmě starší F4 doskládal do finální podoby, aby mohla na okruhy...dizajnově moc hezký, z pohledu mechanika občas na mrtvici jako u každýho itala ...týhle motorce ale určitě nikdo nemůže upřít sexepíl
To sleeper:
ted vazne (nebavim se o designu), v cem je technicky napred??
Jediný čtyřválec (a jediný nejednoválec, pokud vím) s radiálním umístěním ventilů v hlavě ala F1 ferrari
//www.mvagustausa.com/web-mvagusta/images/valve-280.jpg
NOvá F3 už to nemá
//www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2009/12/mv-agusta-f3-cylinder-head.jpg
Rozpočtovka
Jediná mašina na světě, která může designově konkurovat Ducati! Nepochybně je to jeden z nejkrásnějších Superbiků všech dob , u mě je jednoznačně na druhém místě , hned po 916, ale před 1098! Tahle edice je moc krásná (hlavně opět i díky těm kulatým laufům) , ale nejvíc mě stejně pořád bere starší Tamburiniho černo - červená edice, ta je prostě úplně dokonalá! Škoda jen těch čtyř válců , tím se z toho stává spíše kus nábytku než stroj, na kterém bych chtěl jezdit! Ale jako na vysavač asi celkem dobré!
Tahle motorka je jistě krásná,ale jako sport téměř nepoužitelná. Snad nový model -kde se opět vrátili k objemu 1000- bude líp ovladatelný a MV Agusta rozšíří značky v WSBK.
F4 je prostě pro mě nejhezčí motorka vůbec. Škoda jí. Poslední nová motorka co bych si koupil. Kdybych na ní ovšem měl, že.
Jinak pozorné oko jsi všimne daloko více změn. Červená barva rámu místo originální černo-šedé, stříbrná barva kol místo černé, celo červená barva podsedlovky a nádrže - nejspíš odkaz k první F4 750, snad kromě loga na nádrži úplně nové polepy. Teda jen co vidím na fotkách.
kratod: vysvětlim to stručně: protože mě s...u. místo aby napsali třeba"italský klenote neodcházej ještě!" tak čtu rejpavosti. ale dobrý,sranda musí bejt.
milý kratode,o tom že tam jaksi přebývá slovíčko "je" samozřejmě vím,ale každý normální heterosexuální muž i průměrné inteligence ví,že je tam malým nedopatřením a že slovo "objem"se vzahuje právě k číslici která je před pomlčkou. A jen rejpal a hnidopich hned píše příspěvky k tomuto. já jen reagoval na tyto a ty si s nimi vůbec nezadáš.
freddy32: cist se nauc ty, pak poucuj, tyhle samouky mam nejradsi.. "1078 RR - objem čtyřtaktního agregátu je 190 koní", takže tam chybu mají, chybí jim tam čárka za "agregátu" a přebývá "je. Případně chybí tečka za "je" ale takto lyrický popisy na těchto stránkách nečekám...
ke4up a B.sabbath: pořádně číst se naučte spíš vy dva. před slovem objem je pomlčka a ještě před ní číslo 1078. než začnete blbě rejpat-to rejpání je na BS.
Sedadlo mě tak nevzpružilo, jako pravopis. Věřím, že ten, kdo to psal, mě pojezdí kdykoli a kdekoli s přehledem, ale v jazyce českém značně tápe. Omlouvám se, ale přeci jenom, když už něco publikuji, tak bez chyb.
U MNE STÁLE VÍTĚZÍ - HONDA NR-750
S tou sedačkou si uletěli
z toho sedla bych blil ale jinak mv langusta nó, co dodat...
krása ...až na tú mojsejovskú sedačku
MV Agusta F4 je už klasika,tak nechápu jak ji někdo může takhle zprasit sedadlo! Jinak pořád italská kráska.
Je to pořád pěkné, ale pořád skoro stejné
Tahle motorka nikdy nezestárne
je to naozaj finale :D asi aj co sa suciastok tyka :) v sklade nasi 30 setov zabudnutych dunlop D-208 tak "vymysleli" motorku aby sa tych gum zbavili :D
...včera jsem jednu samozřejmě starší F4 doskládal do finální podoby, aby mohla na okruhy...dizajnově moc hezký, z pohledu mechanika občas na mrtvici jako u každýho itala ...týhle motorce ale určitě nikdo nemůže upřít sexepíl
To sleeper:
ted vazne (nebavim se o designu), v cem je technicky napred??
Jediný čtyřválec (a jediný nejednoválec, pokud vím) s radiálním umístěním ventilů v hlavě ala F1 ferrari
//www.mvagustausa.com/web-mvagusta/images/valve-280.jpg
NOvá F3 už to nemá
//www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2009/12/mv-agusta-f3-cylinder-head.jpg
Rozpočtovka
To freddy32: Byla to reakce jednak na ten nesmysl ohledně objemu 190 koní a také k tomu "se světlé alcantary"...
Jediná mašina na světě, která může designově konkurovat Ducati! Nepochybně je to jeden z nejkrásnějších Superbiků všech dob , u mě je jednoznačně na druhém místě , hned po 916, ale před 1098! Tahle edice je moc krásná (hlavně opět i díky těm kulatým laufům) , ale nejvíc mě stejně pořád bere starší Tamburiniho černo - červená edice, ta je prostě úplně dokonalá! Škoda jen těch čtyř válců , tím se z toho stává spíše kus nábytku než stroj, na kterém bych chtěl jezdit! Ale jako na vysavač asi celkem dobré!
Tahle motorka je jistě krásná,ale jako sport téměř nepoužitelná. Snad nový model -kde se opět vrátili k objemu 1000- bude líp ovladatelný a MV Agusta rozšíří značky v WSBK.
F4 je prostě pro mě nejhezčí motorka vůbec. Škoda jí. Poslední nová motorka co bych si koupil. Kdybych na ní ovšem měl, že.
Jinak pozorné oko jsi všimne daloko více změn. Červená barva rámu místo originální černo-šedé, stříbrná barva kol místo černé, celo červená barva podsedlovky a nádrže - nejspíš odkaz k první F4 750, snad kromě loga na nádrži úplně nové polepy. Teda jen co vidím na fotkách.
zbytecne demonizovana motorka!
ted vazne (nebavim se o designu), v cem je technicky napred?
ptam se proto, ze za ni budou chtit nehorazny love pod zastitou "final edition"...
Dokonalosti, jedno z Tvých jmen je F4!
Mit na ni love tak nevaham...
Nemužu si pomoct, ale ta stará je hezčí než nové model.
Milý ježíšku...
Díky za upozornění na chybu. Paradoxem je fakt, že pravdu ve výsledku neměl ani jeden z vás
Při kopírování textu a následných úpravách v admin systému přiběhl ten známý a nechvalně proslavený tiskařský šotek a smazal kus věty
sexy
uplně z ní uchcávám a nechápu jak se někdo může dohadovat češtině a dělat editora.
kuva chlapi dívejte se na ladné italské křivky a neřešte češtinu
prostě řeknu to tak: hodně dobrá motorka, ne žádnej uječenej HRCprc japonec
kratod: vysvětlim to stručně: protože mě s...u. místo aby napsali třeba"italský klenote neodcházej ještě!" tak čtu rejpavosti. ale dobrý,sranda musí bejt.
freddy: jasný šéfe, pak nechápu, proč se k tomu vyjadřuješ, když už do toho rejpli.. ale věřím, že mi to dostatečně vysvětlíš.
milý kratode,o tom že tam jaksi přebývá slovíčko "je" samozřejmě vím,ale každý normální heterosexuální muž i průměrné inteligence ví,že je tam malým nedopatřením a že slovo "objem"se vzahuje právě k číslici která je před pomlčkou. A jen rejpal a hnidopich hned píše příspěvky k tomuto. já jen reagoval na tyto a ty si s nimi vůbec nezadáš.
jinak k topcu, F4 je TOP už léééta...
freddy32: cist se nauc ty, pak poucuj, tyhle samouky mam nejradsi.. "1078 RR - objem čtyřtaktního agregátu je 190 koní", takže tam chybu mají, chybí jim tam čárka za "agregátu" a přebývá "je. Případně chybí tečka za "je" ale takto lyrický popisy na těchto stránkách nečekám...
ke4up a B.sabbath: pořádně číst se naučte spíš vy dva. před slovem objem je pomlčka a ještě před ní číslo 1078. než začnete blbě rejpat-to rejpání je na BS.