MV Agusta bodovala inovovaným Dragsterem RR a superbikem od Lewise Hamiltona
Text: Honza Zajíček , Dominik Valášek | Foto: Jiří Jevický | Foto: Lulop, MV Agusta | Zveřejněno: 13.11.2017 | Zobrazeno: 15 047x
Text: Honza Zajíček , Dominik Valášek | Foto: Jiří Jevický | Foto: Lulop, MV Agusta | Zveřejněno: 13.11.2017 | Zobrazeno: 15 047x
Petta, myslíš, že zvýšení servisního intervalu z 10 na 15 tis. něčemu prospěje, motoru rozhodně moc né. Jenom ty ušetříš pár korun na servisu a tím zkrátíš motoru životnost. Tím že navýší množství oleje v motoru o nějakou decku a daj větší filtr, tak ten olej má pořád stejnou životnost při provozu.
Tohle je jako u aut, kvůli velkejm firmám, který počítají náklady na provoz vozidla cca 100 až 150 tis km se navýšily servisní intervali z 10 na 15 a nakonec na 30 tis. km, takže jim je pak jedno, že motor padne ve 200 nebo 250 tis.km. Jako příklad Fabie 1,2 HTP, tam když byl servisní interval podle výrobce 15 tis. km, málokdy motor přežil 70 tis.km. Ale když se servisní interval oleje snížil na cca 7500 km, motor se dožil vyššího věku a hlavní chyba, malá olejová náplň a hlavní mazací kanál hned za katalizátorem na svodech.
To samý Yamaha XTZ 750 a TDM 900, téměř až na pár konstrukčních detailů identické a záměnné motory. stejná olejová náplň a stejný filtr oleje, ale servisní interval 6 tis proti 10 tis km.
Podle mě jenom podlehnutí módnímu trendu vyšších nájezdů na olej, nic víc a rozhodně polosyntetika proti plný syntetice to rozhodně neřeší.
Lech : Ale to bolo skôr dedičstvo z dôb dávno minulých.
Ten Lewis Hamilton,to je co za týpka? To je nějaký borec co jezdí MV Agustu v TT? Nebo v kterém šampionátu? Já znám jen jednoho toho jména, ale ten s tím nemá nic společného bo fušuje do F-1 No ikdyž už jednou MV Agusta si vzala do spešl edice už jednoho mistra světa z F-1
Asik to pojede dobře, ale design je jak baroko na LSD.
Gonzo : Presne tak, už chýba iba "Henlein".
Co motorka,to umělecké dílo. Jejich designérské studio je absolutní špička...
Zasobovani vsech dealeru a novy system. Takze doufam, ze se to bude tykat vsech modelu..
Petta: Lepší dodávky náhradních dílu bude i u starších modelu nebo jen u nových?
Novy Dragster je moc pekny zezadu, ale jinak je to dost moderna a uz to nebude jako prvni model. Ten byl vyraznejsi. Brutale RR v jakykoli verzi paradni, tak jako Turismo Veloce v novych barvach. Servisni intervaly by se u vsech mely posunout na 15tis. km a vyrazne se vylepsit dodavky nahradnich dilu od noveho roku. Ale nejvic me zaujala modra Rivale. To je fakt mazec.. Doufam, ze se Aguste bude darit a budou to sypat kazdy rok takto. A dle viceprezidenta bude 4 valcova Brutale absolutni porno, tak jsem zvedavy na pristi rok..
Ta rudá na F4 LH44 je prostě dokonalost.
Nádhera
Brutááále R .. je to sQost..
skoda favorit green line, marathon, silver line, black line...