Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
memhis: nové Indian se mi také líbí. Ale jede od r 2011, zbankrotoval v šedesátých letech.
A co píšeš, platí obecně pro všechno na co se podíváš. Auta, Hi-Fi, mobily, počítače. Mercedes není to co býval Mercedes v osmdesátých letech. Technics je jen přebarvenej (National) Panasonic, foťáky jsou dnes masová a trapně rozšířená věc, hýřící nesmysly. Chleba z odpadků, párky s rozemletými kostmi a mozkem. To je bohužel lidský "pokrok".
Ano, také se mi zdá, že lidi chtějí všechno a hned, tak jim to výrobci dávají v prachmizerné kvalitě za nízkou cenu. Například masové prodeje Hondy NC7X0 jsou toho důkazem.
Byly doby, kdy jsi prostě nemohl všechno mít. Stálo to kwsky hodně a muselo se na to šetřit. A když sis to koupil, tak tě okolí obdivovalo. Dnes si můžeš koupit všechno i když na to nemáš. Běžné spotřební věci jsou dosažitelné pro kohokoliv.
Je jen málo lidí, co dnes ocení mechanickou bytelnost.
Všichni chtějí aby motorka neskutečně jela, měla obrovskou výdrž a nic nevážila.
Však, pokud umíš anglicky, přelož si toto kultovní video:
seikos: to neni žádná obsese, třeba nové indian se mně líbí a klidně bych ho koupil kdybych něco takovýho chtěl. určitě mnohem radši než třeba victorku a pokud by to bylo pro mě, nevim jestli ne radši než třeba sportstera
nemám nic proti pokroku nebo modernizaci, když "staroba" působí až kýčovitě, nelíbí se to ani mně. problém je ale ten, že to co obdivujeme jako něco na co normální smrtelník nedosáhne, chce zmasovět a celkově se stat konfekčním.
ten příklad s lamborghini je myslim naprosto výstižnej... jo, technika se zlepšila a zrovna třeba gallarda potkáváme na každým rohu takže by to mělo byt ku prospěchu, ale- ale. už to neni ono a ani jako kolemjiucímu se mně to nelíbí.
no právě, to "user friendly" já sám su rád že je v11 nepoddajná, bavilo by mně to kdyby bylo všechno hned? proč nemáme jenom základní úroveň, nejnižší obtížnost? proč máme rádi ženský o který se musíme snažit?
Všichni nadáváme na to že neska si koupí motorku kdejakej kokot co o tom nic neví, co ani nezdraví a chová se jako debil protože to má jenom kvůli přebytku peněz. tahle snobizace je problémem ve všem od motorek, přes ožralý lyžaře až po pseudokoňáky co akorát trápí zvířata.
a přesně pro tyhle lidi se ale potom staví motorky a jsou hlavní cílovou skupinou, protože je to ekonomicky výhodný.
takže na jednu stranu na to nadáváme, na druhou stranu se toho všichni zastávají protože to nese body bez ohledu na následky.
ale je to opravdu dobře?
dřív se alfisti zdravili protože alfy měli nadšenci. už aji já jsem přestal protože to nemělo význam, odpověděl jeden z deseti. a kdo by taky odpovídal když každá druhá alfa je mito a v něm padesátiletá paňmáma nasáklá botoxem
proč všechny off-roady, dřív použitelný v terénu, teď zteplaly a zahrabou se aji na namoklým trávníku? nejsu jedinej komu to vadí. akorát reklama na fernet je taková dost populistická...
memphis: problém to není. Je to nezbytnost. Jsou firmy, které tak dlouho lpěly na tradicích a "klasice", až technologicky zastaraly natolik, že je už nikdo nekupoval. Takhle vymřel vpodstatě celý britský motocyklový průmysl.
Nebo se třeba podívej na Indiana. Ti tak dlouho stavěli "klasický" cruisery, až vypadali doslova směšně. A nikdo nechtěl vypadat směšně. Neprodával se a vymřel. Naštěstí Polaris a tak...
Je to prostě vývoj. Je potřeba aplikovat moderní technologie a uživatelskou přívětivost, aby byl dostatečný prodej. A pro naprostou minoritu není prostor. Právě proto nikdo doposud neuvedl "novou" Africu. Všichni o ní totiž hovoří, ale reálné prodeje by byly mizerné. Protože by se obratem vyrojily názory typu: jak to že to má ABS. Ride by wire? Kwa proč kontrolu trakce? Už to nejde opravit "servisním kamenem". S tímhle do těžkého terénu?
memphis v podstatě pořád dokola v každém příspěvku papouškuje to samé...někdo hold rád starý šedý vrány a křiváky a někdo rád nový hi-tech stroje...smiř se s tím :D 20% podíl je uplny prd a MVA to může jen pomoct...a pokud i díky tomu na silnici potkám víc MVA motorek, budu jen rád
memphis: nad čím pláčeš? Jedná se snad o "nepřátelské" převzetí podílu? Jednoznačně NE. Agusta by ráda podstatné rozšíření odbytu a na rovinku, stroje z její flotily nejsou zrovna pro běžného smrtelníka... Podílovým a MKTG spojením s MB na tom může MVA jen a jen vydělat a tím podpořit vývoj dalších fajn kousků...
Ostatní spojitosti, např. VW vs Lambo atd. je z trochu jiné kategorie a jiné geopolitickobyznysové dohady sem netahej, s tím běž interpelovat třeba k Vaškovi Moravcovi v neděli v poledne...
Podíl není koupě a pominu-li že mne dodnes neúspěch s koupí Ducati štve, nemyslím že MV na téhle fúzi prodělá. Je ale smutné, že "Taloši" své zlato dávají jedno po druhém tak levně.
memphis: Diavel byl ještě mnohem dříve, než do ní vstoupila Audi. A myslím že jen dobře, protože cinkající spojka byla fajn, ale ne pro platící majoritu. Duc se potřebovala přiblížit běžným a méně náročným spotřebitelům.
"Nebe je prý tam, kde jsou Britové policisty, Francouzi kuchaři, Němci mechaniky, Italové milenci a Švýcaři to všechno řídí a organizují. Naopak peklo je prý tam, kde Němci dělají policisty, Angličané tam vaří, Francouzové jsou mechaniky, Švýcaři milenci a všechno řídí Italové"
takhle duševně umírají značky...
kama chodí fau-vé, tama škodí. z pověstnýho italskýho ďábla, lamborghini, je převlečená r8 s dvojnásobnou cenou. sport po německu? sedan nebo sporťák, rozdíl je akorát v siluetě
vstup do ducati? unifikovaný komerční modely typu zvěrstva diavel a teplýho monstera. jo, abych nezapomněl, sporto-choppero-skůtro-enduro multistrada.
teď se další němci se.rou do další itálie
Za mně jsem rád, že si tuhle legendární značku bere pod křídla evropská firma a ne čínská nebo indická. Už tak se rozprodalo dost z rodinného stříbra. Mercedes
Mercedes ať radši vyvíjí auta a ne*ere se do motorek. Na to asi peníze mají, ale udělat vlastní malou dodávku neumí Citan není Mercedes...berou Kangoo od Renaultu
asi videli novou brutale 800rr
MEPHIS. s tou alfou sa mi to tiez stava ze na mna pozeraju ako tela na nove vrata ked pozdravim
memhis: nové Indian se mi také líbí. Ale jede od r 2011, zbankrotoval v šedesátých letech.
A co píšeš, platí obecně pro všechno na co se podíváš. Auta, Hi-Fi, mobily, počítače. Mercedes není to co býval Mercedes v osmdesátých letech. Technics je jen přebarvenej (National) Panasonic, foťáky jsou dnes masová a trapně rozšířená věc, hýřící nesmysly. Chleba z odpadků, párky s rozemletými kostmi a mozkem. To je bohužel lidský "pokrok".
Ano, také se mi zdá, že lidi chtějí všechno a hned, tak jim to výrobci dávají v prachmizerné kvalitě za nízkou cenu. Například masové prodeje Hondy NC7X0 jsou toho důkazem.
Byly doby, kdy jsi prostě nemohl všechno mít. Stálo to kwsky hodně a muselo se na to šetřit. A když sis to koupil, tak tě okolí obdivovalo. Dnes si můžeš koupit všechno i když na to nemáš. Běžné spotřební věci jsou dosažitelné pro kohokoliv.
Je jen málo lidí, co dnes ocení mechanickou bytelnost.
Všichni chtějí aby motorka neskutečně jela, měla obrovskou výdrž a nic nevážila.
Však, pokud umíš anglicky, přelož si toto kultovní video:
seikos: to neni žádná obsese, třeba nové indian se mně líbí a klidně bych ho koupil kdybych něco takovýho chtěl. určitě mnohem radši než třeba victorku a pokud by to bylo pro mě, nevim jestli ne radši než třeba sportstera
nemám nic proti pokroku nebo modernizaci, když "staroba" působí až kýčovitě, nelíbí se to ani mně. problém je ale ten, že to co obdivujeme jako něco na co normální smrtelník nedosáhne, chce zmasovět a celkově se stat konfekčním.
ten příklad s lamborghini je myslim naprosto výstižnej... jo, technika se zlepšila a zrovna třeba gallarda potkáváme na každým rohu takže by to mělo byt ku prospěchu, ale- ale. už to neni ono a ani jako kolemjiucímu se mně to nelíbí.
no právě, to "user friendly" já sám su rád že je v11 nepoddajná, bavilo by mně to kdyby bylo všechno hned? proč nemáme jenom základní úroveň, nejnižší obtížnost? proč máme rádi ženský o který se musíme snažit?
Všichni nadáváme na to že neska si koupí motorku kdejakej kokot co o tom nic neví, co ani nezdraví a chová se jako debil protože to má jenom kvůli přebytku peněz. tahle snobizace je problémem ve všem od motorek, přes ožralý lyžaře až po pseudokoňáky co akorát trápí zvířata.
a přesně pro tyhle lidi se ale potom staví motorky a jsou hlavní cílovou skupinou, protože je to ekonomicky výhodný.
takže na jednu stranu na to nadáváme, na druhou stranu se toho všichni zastávají protože to nese body bez ohledu na následky.
ale je to opravdu dobře?
dřív se alfisti zdravili protože alfy měli nadšenci. už aji já jsem přestal protože to nemělo význam, odpověděl jeden z deseti. a kdo by taky odpovídal když každá druhá alfa je mito a v něm padesátiletá paňmáma nasáklá botoxem
proč všechny off-roady, dřív použitelný v terénu, teď zteplaly a zahrabou se aji na namoklým trávníku? nejsu jedinej komu to vadí. akorát reklama na fernet je taková dost populistická...
BorekS: no právě...
crxjet: žádný vrany a už vůbec ne šedý
Tifone: jestli jsem ti šlápl na kuří oko tak promíň, komentuju tak jako ostatní
memphis: problém to není. Je to nezbytnost. Jsou firmy, které tak dlouho lpěly na tradicích a "klasice", až technologicky zastaraly natolik, že je už nikdo nekupoval. Takhle vymřel vpodstatě celý britský motocyklový průmysl.
Nebo se třeba podívej na Indiana. Ti tak dlouho stavěli "klasický" cruisery, až vypadali doslova směšně. A nikdo nechtěl vypadat směšně. Neprodával se a vymřel. Naštěstí Polaris a tak...
Je to prostě vývoj. Je potřeba aplikovat moderní technologie a uživatelskou přívětivost, aby byl dostatečný prodej. A pro naprostou minoritu není prostor. Právě proto nikdo doposud neuvedl "novou" Africu. Všichni o ní totiž hovoří, ale reálné prodeje by byly mizerné. Protože by se obratem vyrojily názory typu: jak to že to má ABS. Ride by wire? Kwa proč kontrolu trakce? Už to nejde opravit "servisním kamenem". S tímhle do těžkého terénu?
memphis- když o tom víš houby tak to pleas nekomentuj
memphis v podstatě pořád dokola v každém příspěvku papouškuje to samé...někdo hold rád starý šedý vrány a křiváky a někdo rád nový hi-tech stroje...smiř se s tím :D 20% podíl je uplny prd a MVA to může jen pomoct...a pokud i díky tomu na silnici potkám víc MVA motorek, budu jen rád
memphis: nad čím pláčeš? Jedná se snad o "nepřátelské" převzetí podílu? Jednoznačně NE. Agusta by ráda podstatné rozšíření odbytu a na rovinku, stroje z její flotily nejsou zrovna pro běžného smrtelníka... Podílovým a MKTG spojením s MB na tom může MVA jen a jen vydělat a tím podpořit vývoj dalších fajn kousků...
Ostatní spojitosti, např. VW vs Lambo atd. je z trochu jiné kategorie a jiné geopolitickobyznysové dohady sem netahej, s tím běž interpelovat třeba k Vaškovi Moravcovi v neděli v poledne...
seikos: to je ten problém dnešního světa, to "přibližování"...
Podíl není koupě a pominu-li že mne dodnes neúspěch s koupí Ducati štve, nemyslím že MV na téhle fúzi prodělá. Je ale smutné, že "Taloši" své zlato dávají jedno po druhém tak levně.
memphis: Diavel byl ještě mnohem dříve, než do ní vstoupila Audi. A myslím že jen dobře, protože cinkající spojka byla fajn, ale ne pro platící majoritu. Duc se potřebovala přiblížit běžným a méně náročným spotřebitelům.
připomíná mně to tohle...
"Nebe je prý tam, kde jsou Britové policisty, Francouzi kuchaři, Němci mechaniky, Italové milenci a Švýcaři to všechno řídí a organizují. Naopak peklo je prý tam, kde Němci dělají policisty, Angličané tam vaří, Francouzové jsou mechaniky, Švýcaři milenci a všechno řídí Italové"
takhle duševně umírají značky...
kama chodí fau-vé, tama škodí. z pověstnýho italskýho ďábla, lamborghini, je převlečená r8 s dvojnásobnou cenou. sport po německu? sedan nebo sporťák, rozdíl je akorát v siluetě
vstup do ducati? unifikovaný komerční modely typu zvěrstva diavel a teplýho monstera. jo, abych nezapomněl, sporto-choppero-skůtro-enduro multistrada.
teď se další němci se.rou do další itálie
Za mně jsem rád, že si tuhle legendární značku bere pod křídla evropská firma a ne čínská nebo indická. Už tak se rozprodalo dost z rodinného stříbra. Mercedes
MV Agusta šla v poslední době hodně nahoru a tohle spojení jí pomůže se ještě více rozvijet.
2 afro-r1: pravda pravda, ten 6vál bude chybět moooc...
Zato V-Klasse je paradni. Skoda jen toho sestivalce.
Mercedes ať radši vyvíjí auta a ne*ere se do motorek. Na to asi peníze mají, ale udělat vlastní malou dodávku neumí Citan není Mercedes...berou Kangoo od Renaultu
Kam ten svět spěje...
Pak ať dělají v Aguste Losí test !
2 muscle biker: je to Ferrari, tak to sem nepleť. MB takovou zhovadilost ven nepustil...
2 muscle biker: není náhodou na tom boku "vzpínající se vraník ve žlutém erbu" ? Je to malý a blbě vidět...
kazdy vyznamny akcionar pride vhod... len aby nezamestnali casom aj dizajnerov z toho mercedesu aby nevznikali taketo lochnenske hokusy pokusy:
jj a warburk emzetu
Dacia by mohla koupit Jawu :)
v pořádku, Agustě to může jen pomoct
No jo Audi má Dukatku tak nesměj zůstat pozadu
Brutale AMG...hmmmm
Obě značky jsou mi sympatické.
Myslím,že by to měla být pro obě strany dobrá záležitost!!
Zdá se, že by mohlo jít o smysluplné spojení... Italský design se s MB přístupem k věci může dobře doplňovat...