Motosalon 2013: ohlédnutí za výstavou

Podruhé zavítala výstava Motosalon do pražských Letňan, a podruhé se utkala o vystavovatele i návštěvníky v přímém souboji s veletrhem Motocykl, souběžně pořádaným v nedalekých Holešovicích. A jak tedy vypadá závěrečné skóre?

Motosalon 2013: ohlédnutí za výstavou
Výstaviště PVA Letňany prošlo v uplynulých letech menší modernizací, a spolu s ní stoupla také úroveň Motosalonu z hlediska kultury prostředí, zázemí pro návštěvníky i vystavovatele a nabídky služeb. V porovnání s brněnským výstavištěm má ale letňanský areál pořád ještě co dohánět. 
Hlavní novinkou letošního Motosalonu byly testovací jízdy na skútrech 125 ccm, které si mohli vyzkoušet i držitelé řidičáků skupiny B.  Této možnosti využilo na venkovní ploše před vstupní halou několik motocyklových značek, a všechny zaznamenaly velký zájem.
Návštěvnost letošního ročníku se vyšplhala ke čtyřiceti tisícům, což je o něco méně než přišlo na loňský Motosalon do Brna, ale na druhou stranu se většina vystavovatelů shodla na tom, že se zvýšila odborná způsobilost návštěvníků - jinými slovy ubylo zájezdů ze škol a seniorských zařízení.
Pokud můžeme hodnotit letošní Motosalon pohledem vystavovatelů, rádi jsme se s vámi viděli na našem stánku a doufáme, že připravené energy drinky Monster se dostaly alespoň na větší část zájemců.

Hodnocení vystavovatelů

Václav Koucký, generální ředitel Yamaha Motor Middle Europe B.V., organizační složka CZ:
Pro nás byl překvapením čtvrteční den, který byl nad očekávání silný. Velký zájem jsme zaznamenali na testovacích jízdách skútrů, kde jsme jen během čtvrtku a pátku získali 150 vyplněných formulářů. Také jsme letos zaznamenali více „kvalifikovaných“ návštěvníků, kteří měli již informace o našich motorkách. Nebyly zde zájezdy studentů, což nás potěšilo. V konečném důsledku není důležitý počet návštěvníků, ale množství těch „kvalitních“. Také jsem neviděl v halách opilé, nebo příliš hlučné návštěvníky. Tím pádem pro nás větší „vytíženost“.

Petr Hubáček – marketingový a PR specialista, Honda Česká republika, spol. s r. o.:
Letos mne zaujala skvělá atmosféra na veletrhu a obrovský zájem lidí o naše produkty. Zákazníci byli tento rok více aktivní a ptali se i na detaily, bylo vidět, že to nejsou jen sběrači katalogů, ale přicházejí připraveni, s konkrétními dotazy. Překvapila mne i sobotní návštěvnost, kdy jsem si v jednu chvíli říkal, že už se tam snad ani nevejdeme ;-)


Vladimír Přibyl
, generální ředitel společnosti A Spirit – dovozce značek Aprilia a Moto Guzzi - a předseda Svazu dovozců automobilů:
Pro nás byly nejlepšími dny čtvrtek a pátek. V sobotu jsme museli přivolat posily, protože při tom náporu návštěvníků se to nedalo zvládnout. Proto bych navrhoval zamyslet se nad rozvržením návštěvnosti na jednotlivé dny, třeba změnou strukury programu, úpravou otvírací doby nebo změnou dne zahájení veletrhu.

Martin Heřmanský - ředitel, Harley-Davidson ČR:
Letošní účast značky Harley Davidson na veletrhu Motosalon předčila veškeré účasti v minulosti. U příležitosti 110. výročí značky jsme nabídli našim zákazníkům dvě celosvětové premiéry nových modelů. Veškeré parametry také na základě této skutečnosti naplnily naše očekávání. Byli jsme velmi spokojeni.

Petr König, country manager BMW Motorrad CZ/SK:
Za nás spokojenost – jak ze zájmu o nové modely, tak z uskutečněných prodejů, žádné výhrady. Vizuelně to na veletrhu vypadalo velmi dobře, na úrovni.



Radek Klimeš
– ředitel společnosti, Triumph:
Z pohledu vystavovatele máme splněno na 110 procent. Dokonce si někteří z našich zákazníků několik motorek zarezervovalo, což nás těší. Také jsme prodali spoustu příšlušenství.



Richard Bayer,
zástupce japonské značky SHOEI na českém trhu:
V sobotu sem přišla hromada lidí a to nás velmi potěšilo. Také jsem rádi, že jsme měli expozici v nové hale, je opravdu pěkná. Takže naše očekávání veletrh naprosto splnil.

Lukáš KovaříkGreenroute s.r.o.:
Jsme noví dodavatelé elektroskútrů na českém trhu, na veletrhu jsme poprvé a od účasti jsme očekávali zejména kontakty. To se nám podařilo, získali jsem nesmírné množství vizitek, mluvili se spoustou pro nás zajímavých lidí. To je pro nás momentálně to nejdůležitější.



Tomáš Černý
– manažer značky, Royal Enfield:
S BVV máme dobré vztahy a na výstavě jsme byli spokojeni. Po celou dobu veletrhu byla velmi pěkná návštěvnost, lidé se o naši motorku zajímali. Mimo to jsme prodávali i helmy, takže se nám finance, které jsme vložili, vrátily.

Jiří Smetana – tiskový mluvčí, Automotodrom Brno:
Naprosto profesionálně zorganizovaná akce. Byli jsme překvapeni velikým zájmem návštěvníků z řad široké veřejnosti, hlavně v sobotu, nicméně i pátek byl nad očekávání silný. Také jsme zaznamenali skvělé ohlasy v médiích.

Lukáš Venera – vedoucí divize, Auto Jarov:
Maximální spokojenost. Velice podařená akce jak z hlediska návštěvnosti, tak i charakteru expozic. Když to porovnám s Holešovicemi, je to rozdíl třídy. Z ohlasů našich zákazníků vidíme, že je to prestižní akce a naše tržby byly velice, velice dobré.


Marek Valko – jednatel, Cleveland Cyclewerks:
Na výstavě jsme byli spokojeni, v sobotu to byl „masakr“. Oceňujeme vstřícný přístup při realizaci naší expozice. Potěšil nás velmi zájem dam o naši motorku, která je svou hmotností dokáže zaujmout.


Zdeněk Barnet, BRP Centrum Lahovice:
Naprostá spokojenost. Jak s umístěním naší expozice, tak s návštěvností. Všechno klapalo, jak mělo, jedině jsme zaznamenali výtky některých návštěvníků na dlouhé doby čekání u pokladen. Jen prosíme pro příště dodávat k expozici i náhradní nohy ;-)

Petr Veruněk - obchodní zástupce, MSA Motosport Accessoires GmbH:
S návštěvností veletrhu jsme byli spokojeni, s úrovní výstavy i skvělým zázemím. Líbilo se nám venkovní testovací jízdy, to musím pochválit. Co bych vypíchnul – určitě dobré PR, a výraznou převahu Motosalonu nad výstavou v Holešovicích.


Jaroslav Bažant
, ASP Group:
S dráhou čtyřkolek spokojenost, hezky se tady o nás pořadatelé starali. Ani počasí, které nebylo v sobotu úplně ideální, neodradilo návštěvníky od testování našich čtyřkolek, stáli trpělivě ve frontě i v dešti. Myslím, že to bude mít pro nás dobrý obchodní efekt.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 3.19
Známkováno: 42x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist