Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
přihodim poznatky:
Tenhle motor dost váží, do kola je to víc než nadoraz přihodit tam 15kg. Navíc je velmi široký, už jsem na to koukal, proto tady u toho asi budou docela široko šlapky.
Do normálního kola jde dát pouze motor velmi specielně úzký - jeden takovej mam z poválečného období *made in SSSR* ale nemá volnoběžku,jenom spojku,
takže vyžaduje naprosto custom spešl zadní nábu, a celkové
řešení rámu.
Viděl jsem chlapa, co to měl na kole Eska napevno,rozetu přidrátovanou ale nevýhoda- z kopce musel taky na motor, a to není žádný třesk.
Zato ta spotřeba lidi, to byste zírali!!
Měl tam takovou pocínovanou krabičku velikosti jako asi od cigár!
Od tý doby mě to vrtá, že bych na tom jel nějakou dálku, odhaduju že víc sežere řidič než ten motor.
Tenhle čínskej Lifan ale dost vibruje, viděl jsem ten pit-bike, a vůbec se mi to nelíbilo, klepalo se to jak trotl, při představě, že to namontuju sofort na kolo co váží 13kilo,
se mi to nějak nezdálo.
To ten ruskej motůrek tolik netočil, a jen tak si klidně bafal.
Ono chvíli létat na nějakém peklo cross mešínu možná jde vydržet kór když hrozí pád chsichtem do kopřiv , já jsem ale chtěl něco velmi klidného.
No a nakonec legislativa?
Totál kriminál! Jak vás na tom chytěj kdekoli jinde než na polňačce mimo CHKO, napálej vám flastr,jsou to gumové mozky co nemají peníze!
Tak by mě zajímalo co by řekli strážci zákona, kdyby mě potkali na motopedu zamíchaného mezi skupinu cyklistů kteří by si se mnou dali jedno dvě pivka a jeli bysme dohromady fyzicky šlapajíce z hospůdky - jak by to pořešili?!? Sebrali by řidičák? :o)
Já vím, že správně se nemá ani na tom kole jet z hospody, ale v létě na cyklostezce má po obědě u nás v Českém Ráji v sobě pivko minimálně každej druhej dospělej cyklista a samozřejmě to nikdo neřeší. Nojo, ale vézt s sebou na rámu "kola" motor, to by je asi prudilo :o)
když řeknu, že si vylízanej ko kot, asi taky uhodím hřebíček na hlavičku . ale radši nám pověz konečně něco k tématu a nech toho věčnýho blouznění o věcech, který s tématem vůbec nesouvisí
Tom_Riddle: hele ty buzno, abych se u tebe nestavil až pojedu na chatu, můžeš mi to říct do očí. Jestli ti chybí základní slušnost, tak běž za rodičema, ať ti vysvětlí co to znamená. Nechápu proč se pokoušíš do mě strefovat, ale jestli jsem urazil tvoje oblíbené čínské motocykly, tak to to se musím zasmát, chacha
po vložce o slávě a kvalitě velevýkoných motorů do pitbajků v číně vyrobených, bych jenom připomněl, že v článku chybí zásadní údaj o hmotnosti tohodle paskvilu. taky řazení bude sranda, asi se řadí způsobem, když šlapu dopředu padne tam jednička, když dám zpětnýchod, řadím nahoru. Vidlice ups dorado od manitou asi nebude to nejsilnější v oboru. přední ráfek mtx ok, ale co je to za ráfek vzadu, to jsem ještě neviděl
markus> Opět dokazuješ, jak chabej máš přehled o motorkách. Ty motory nejsou určený primárně do pitbiků ale do mopedů (pokud vubec pípáš rozdíl mezi pitbikem a mopedem...) A ten motor se už vyrábí přes 50 let a těžko v tý době byli pitbiky, chce to občas zapnout mozek
Jinak nechci hájit tohle motokolo, osobně se mi taky moc nelíbí..
markus: Hm, tak ted uz je mi jasny ze nema cenu se s tebou dal bavit, odsoudit motor jen proto ze je urcen pro urcitej druh motorek, jsi jak hovadka co rikal veci typu dvoutakty sou na howno/ctyrtakty sou na howno/xxxvalce sou na howno... Podle tebe pak teda musej bejt i vsechny 125ccm ctyrtakty japonske ctyrky mrdky nebot ty Takegawa s prehledem strci do kapsy... Nikdy si na tom nejel, nic o tom nevis a pomlouvas to, jak ubohe.
markus: Hm, tak ted uz je mi jasny ze nema cenu se s tebou dal bavit, odsoudit motor jen proto ze je urcen pro urcitej druh motorek, jsi jak hovadka co rikal veci typu dvoutakty sou na hovno/ctyrtakty sou na hovno/xxxvalce sou na hovno. Podle tebe pak teda musej bejt i vsechny 125ccm ctyrtakty japonske ctyrky mrdky nebot ty Takegawa s prehledem strci do kapsy... Nikdy si na tom nejel, nic o tom nevis a pomlouvas to, jak ubohe.
SirIndy a Tom_Riddle: co je mi po tom kdo to vyrábí a jestli to je 150 nebo 50, je to mrdka do pitbajku. A pérování je z kola, sám dobře vím, že pérování DH bajků nesahá motorce ani po kotníky, tak nač dávat dohromad tyhle sračky?
jako fanda kol a motorek, bych si koupil už radši pořádny MX kolo a nebo pořádnou crosku... např ty pedály podle mého názoru využije každy jen když mu dojde béno ale jinak projel bych se
SirIndy> Právě že v Asijskejch zemích jezdí než skútry, spíš takový mopedy ala Honda Innova a ty maj tyhle ležáky. Jezdí jich tam doslova miliony, je jich jako much. A taky fakt, že tenhle motor se montuje do mopedů a skútrů už přes 50 let. Ono se stačí zajet podívat do řecka, tam na tom lítá vše co má ruce a nohy.. A teď si připočti pitbiky po celym světě, musej jich bejt tuze mraky..
Tom_Riddle: Kde si vzal udaj ze jich jezdi nejvic na svete? Nebude nejrozsirenejsi spise nejakej maloobjemovej motor do skutru kterych jezdi v Asii obrovske mnozstvi?
markus: Dalsi potvrzeni ze o tom vis hovno, Daytona je japonsky motor, posledni dobou bohuzel vyrabeny v cine, Takegawa je spickovej zavodni japonskej motor delanej v japonsku. A kdybys umel i poradne cist doctes se ze do toho jde dat az 150ccm motor, a to bys cumel jak by to se 150ccm Takegawou letelo... Ze jmenovanych je cinsky motor pouze Lifan, ale jedna se stejne o kopii japonskeho a rozhodne to neni shit, i kdyz zdaleka nedosahuje kvalit dalsich zminovanych, zase je ale levnoucky...
přihodim poznatky:
Tenhle motor dost váží, do kola je to víc než nadoraz přihodit tam 15kg. Navíc je velmi široký, už jsem na to koukal, proto tady u toho asi budou docela široko šlapky.
Do normálního kola jde dát pouze motor velmi specielně úzký - jeden takovej mam z poválečného období *made in SSSR* ale nemá volnoběžku,jenom spojku,
takže vyžaduje naprosto custom spešl zadní nábu, a celkové
řešení rámu.
Viděl jsem chlapa, co to měl na kole Eska napevno,rozetu přidrátovanou ale nevýhoda- z kopce musel taky na motor, a to není žádný třesk.
Zato ta spotřeba lidi, to byste zírali!!
Měl tam takovou pocínovanou krabičku velikosti jako asi od cigár!
Od tý doby mě to vrtá, že bych na tom jel nějakou dálku, odhaduju že víc sežere řidič než ten motor.
Tenhle čínskej Lifan ale dost vibruje, viděl jsem ten pit-bike, a vůbec se mi to nelíbilo, klepalo se to jak trotl, při představě, že to namontuju sofort na kolo co váží 13kilo,
se mi to nějak nezdálo.
To ten ruskej motůrek tolik netočil, a jen tak si klidně bafal.
Ono chvíli létat na nějakém peklo cross mešínu možná jde vydržet kór když hrozí pád chsichtem do kopřiv , já jsem ale chtěl něco velmi klidného.
No a nakonec legislativa?
Totál kriminál! Jak vás na tom chytěj kdekoli jinde než na polňačce mimo CHKO, napálej vám flastr,jsou to gumové mozky co nemají peníze!
Tak by mě zajímalo co by řekli strážci zákona, kdyby mě potkali na motopedu zamíchaného mezi skupinu cyklistů kteří by si se mnou dali jedno dvě pivka a jeli bysme dohromady fyzicky šlapajíce z hospůdky - jak by to pořešili?!? Sebrali by řidičák? :o)
Já vím, že správně se nemá ani na tom kole jet z hospody, ale v létě na cyklostezce má po obědě u nás v Českém Ráji v sobě pivko minimálně každej druhej dospělej cyklista a samozřejmě to nikdo neřeší. Nojo, ale vézt s sebou na rámu "kola" motor, to by je asi prudilo :o)
no a který věci máš na mysli? vymáčkni se
Opravdu? A ja myslel ze to ty tu kritizujes veci kterym vubec nerozumis a tudiz k nim nemas co rict...
no to je fakt, stejně nemáš co říct, tak se se mnou nebav, hehe
Sem rikal ze nema cenu se s nim bavit :D
když řeknu, že si vylízanej ko kot, asi taky uhodím hřebíček na hlavičku . ale radši nám pověz konečně něco k tématu a nech toho věčnýho blouznění o věcech, který s tématem vůbec nesouvisí
markus: koukám, že sem uhodil hřebíček na hlavičku, když hned prskáš jak křeček
Tom_Riddle: hele ty buzno, abych se u tebe nestavil až pojedu na chatu, můžeš mi to říct do očí. Jestli ti chybí základní slušnost, tak běž za rodičema, ať ti vysvětlí co to znamená. Nechápu proč se pokoušíš do mě strefovat, ale jestli jsem urazil tvoje oblíbené čínské motocykly, tak to to se musím zasmát, chacha
markus> ty máš koukám vedení dlouhý jak čínská zeď...
markus>můžeš si koupit rámovej set a osadit si to komponentama, jaký chceš...vidlu si tam můžeš dát klidně monster,888,fox nebo shiwer
podle mě začátek zrychlenej není...02:00 a dál možná jo
po vložce o slávě a kvalitě velevýkoných motorů do pitbajků v číně vyrobených, bych jenom připomněl, že v článku chybí zásadní údaj o hmotnosti tohodle paskvilu. taky řazení bude sranda, asi se řadí způsobem, když šlapu dopředu padne tam jednička, když dám zpětnýchod, řadím nahoru. Vidlice ups dorado od manitou asi nebude to nejsilnější v oboru. přední ráfek mtx ok, ale co je to za ráfek vzadu, to jsem ještě neviděl
Tom_Riddle: přestaň mektat píčoviny a radši mi vysvětli pointu tvého příběhu. pořád nechápu jak to souvisí s tím co jsem tu napsal
markus> Opět dokazuješ, jak chabej máš přehled o motorkách. Ty motory nejsou určený primárně do pitbiků ale do mopedů (pokud vubec pípáš rozdíl mezi pitbikem a mopedem...) A ten motor se už vyrábí přes 50 let a těžko v tý době byli pitbiky, chce to občas zapnout mozek
Jinak nechci hájit tohle motokolo, osobně se mi taky moc nelíbí..
na slovensku je jazda v lese na moto trestny cin.ako hracka dobre ale v SR nepouzitelne...
Prdelohoniči voblíznou všech deset.
vzdávám to. dobrou noc
markus: Hm, tak ted uz je mi jasny ze nema cenu se s tebou dal bavit, odsoudit motor jen proto ze je urcen pro urcitej druh motorek, jsi jak hovadka co rikal veci typu dvoutakty sou na howno/ctyrtakty sou na howno/xxxvalce sou na howno... Podle tebe pak teda musej bejt i vsechny 125ccm ctyrtakty japonske ctyrky mrdky nebot ty Takegawa s prehledem strci do kapsy... Nikdy si na tom nejel, nic o tom nevis a pomlouvas to, jak ubohe.
markus: Hm, tak ted uz je mi jasny ze nema cenu se s tebou dal bavit, odsoudit motor jen proto ze je urcen pro urcitej druh motorek, jsi jak hovadka co rikal veci typu dvoutakty sou na hovno/ctyrtakty sou na hovno/xxxvalce sou na hovno. Podle tebe pak teda musej bejt i vsechny 125ccm ctyrtakty japonske ctyrky mrdky nebot ty Takegawa s prehledem strci do kapsy... Nikdy si na tom nejel, nic o tom nevis a pomlouvas to, jak ubohe.
SirIndy a Tom_Riddle: co je mi po tom kdo to vyrábí a jestli to je 150 nebo 50, je to mrdka do pitbajku. A pérování je z kola, sám dobře vím, že pérování DH bajků nesahá motorce ani po kotníky, tak nač dávat dohromad tyhle sračky?
bez pedálů u derbi> //www.motorkar...i-novinky-12434.html
jako fanda kol a motorek, bych si koupil už radši pořádny MX kolo a nebo pořádnou crosku... např ty pedály podle mého názoru využije každy jen když mu dojde béno ale jinak projel bych se
SirIndy> Právě že v Asijskejch zemích jezdí než skútry, spíš takový mopedy ala Honda Innova a ty maj tyhle ležáky. Jezdí jich tam doslova miliony, je jich jako much. A taky fakt, že tenhle motor se montuje do mopedů a skútrů už přes 50 let. Ono se stačí zajet podívat do řecka, tam na tom lítá vše co má ruce a nohy.. A teď si připočti pitbiky po celym světě, musej jich bejt tuze mraky..
no akorat ty pedály jsou ...
Mě se to libí, jen tak si zabarákem vyletět nakopec dat si kofolu a padit dom, pocestě zkrtkou přes pole může byt prča.
Tom_Riddle: Kde si vzal udaj ze jich jezdi nejvic na svete? Nebude nejrozsirenejsi spise nejakej maloobjemovej motor do skutru kterych jezdi v Asii obrovske mnozstvi?
markus: Dalsi potvrzeni ze o tom vis hovno, Daytona je japonsky motor, posledni dobou bohuzel vyrabeny v cine, Takegawa je spickovej zavodni japonskej motor delanej v japonsku. A kdybys umel i poradne cist doctes se ze do toho jde dat az 150ccm motor, a to bys cumel jak by to se 150ccm Takegawou letelo... Ze jmenovanych je cinsky motor pouze Lifan, ale jedna se stejne o kopii japonskeho a rozhodne to neni shit, i kdyz zdaleka nedosahuje kvalit dalsich zminovanych, zase je ale levnoucky...
markus> Je vidět, jak slabé máš znalosti Tyhle ležatý maloobjemáče jsou čistě japonskej výmysl a dělaj se už od 50.let ty číňane