husqvarna_svartpilen_801_2




Motoinno TS3: konec teleskopických vidlic?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Tušák- (9) napsal 11.04.2016 v 20:43+1

Za mě 100 bodů. Konečně to někdo posunul k dokonalosti a navíc vypadá ten rám parádně (kapotáž je tragická). Jako dlouholetý majitel Yamahy GTS s letmo uloženým předním kolem můžu nesporný výhody jen potvrdit. Škoda že díky tzv. drtivé většině konzervativců se vývoj zastavil na 20 let.

Petrcx (3) napsal 10.04.2016 v 18:58

Mě se to docela líbí-originální řešení, na okruhu to třeba i může uspět když nejsou peníze problem.V běžnym provozu bych tomu ale moc nevěřil.Máme nejdražší,nejhustší a nepropracovanější síť terénních okruhů na světě.

Zedsdead (293) napsal 08.04.2016 v 23:55

Jedno vím jistě-toto se neujme.

Pedl (177) napsal 08.04.2016 v 02:31

Vypadá to super, a věřím, že to má pěkné vlastnosti. Ale co se týká údržby a poruchovosti to asi nebude nic moc. Tak asi dobré pro závody. No a ty brzdiče mohli dát výš :P

PanCanaLL (14) napsal 07.04.2016 v 22:12+1

lapač vaklů tyhle štafle

lenkochal (26) napsal 07.04.2016 v 22:02

@sered az na to ze ta vec na tvojom obrazku nema s tymto vynalezom absolutne spolocne, ked uz postovat baworske vychytavky, tak sem sa hodi skor nieco modernejsie s K na zaciaku a ani to tusim nebolo povodne baworske

soccer (480) napsal 07.04.2016 v 21:30-1+1

Novinky a technický "špeky" mě baví... I tohle vypadá zajímavě a mýmu oku to lahodí, ovšem o použitelnosti rozhodne testování a jeho výsledky...

Elektromobil taky jezdil už před sto lety a až teď ho Tesla Motors zmákla do solidní použitelnosti...

Takže f klidu vyčkejme , nikdo nám to pod tlakem nutit nebude...

Wrath (6) napsal 07.04.2016 v 20:21+1

Vypadá to hezky, ale je to k ničemu. Na běžné ježdění je to složité, spousta čepů, os atd. Pro onanisty před kavárnou dobrý, pro lidi co mají motorku na ježdění ne na zvyšování ega, je to úplně vedle.

Dolph-cz (58) napsal 07.04.2016 v 20:15+3

jednu sekundu na zatáčce,autodrom brno má 14 zatáček,takže rekord na mašině 1:54,989 zajede Lorenzo za 1:40??? nesmysl.
taková reklama(klamavá) mě neskutečně odpuzuje...

Paulo (2557) napsal 07.04.2016 v 20:14

Není to v motoGP jen už jen kvůli tomu, že když to lehne, tak je po brzdičích... Ale jinak je to hezký

zizitop (3) napsal 07.04.2016 v 19:45

Je to hnusné a zbytečně složité.

PipsRonin (1) napsal 07.04.2016 v 19:11

rossík: je to z konce 80tých let /elf3/, myslím, že v roce 1988 skončili celkově na 4.místě

Rossík_46 (5) napsal 07.04.2016 v 18:41

V MotoGP už něco takového bylo kolem roku 2000 a jak asi dopadlo



sered (113) napsal 07.04.2016 v 17:16

Davno davno jiz tomu, co to zkouseli Bawori! !





snad JEN na tech sajdach mel ten patent nejakej smysl???

Tea108 (7) napsal 07.04.2016 v 17:15

Asi to nebude špatné řešení, ale jsem klasik. Líbí se mi vidle.

Simitom (119) napsal 07.04.2016 v 15:29

Technický řešení je to hezký, ale pár nevýhod to mit bude. Jako první mě napadlo umístění chladiče, váha a výdrž všech čepu při brzdění. Ale na silnici bych s tím byl za největšího frajera.

Bombista (15) napsal 07.04.2016 v 14:35+1

Výraz "o vteřinu rychlejší v každé zatáčce" mě taky zaujal... Pro sebe jsem si to přeložil, že s tímhle systémem testovací rider zajel kolo o 1 s rychleji a to v průměru každé kolo stabilně. Docela bych se divil, kdyby to kolo zajel o kolik? O 10, 12 s rychleji než s vidlema??

Tifone (147) napsal 07.04.2016 v 14:24

a výrobci vidlic neboudou mít co žrát

nádherná konstrukční a stojařská práce

fidlimydli (319) napsal 07.04.2016 v 13:50

O vteřinu rychlejší v každé zatáčce ... opravdu exaktní vyjádření. To snad nemůžou myslet vážně ani jako reklamní blábol. To bych odbočil do ulice za 0,2s.

CR500 (142) napsal 07.04.2016 v 13:49

...trosku mi to pripomina toho psa u ktereho nevis kde ma hlavu a kde zadek

PipsRonin (1) napsal 07.04.2016 v 13:12

něco pro moto2 zkoušel Mcwilliams zde://www.asphaltandrubber.com/motogp/jeremy-mcwilliams-wildcard-silverstone-brough-superior-moto2/
jak to dopadlo nevím

zmulin (371) napsal 07.04.2016 v 13:05-2+1

Já myslim,že u tohodle bazmeku bude aspoň cejtit,co se s přednim kolem děje,na rozdíl od BMW...

sramis (95) napsal 07.04.2016 v 12:53

Pohled na motorku si jako strojar a konstrukter docelauzivam.

Ale uz jen z priccipu tohle nebude mit uplatneni na silnicich. Vsichni zname z aut, kde vymlaceny ulozeni v podvozku se musi resit relativne casto. Kazde ulozeni, ktere je tam oproti konvecni navic, bude zpusobovat problemy po mnoha letech provozu. Vsechny ty vule budou zhorsovat pozitek z jizdy a snizovat bezpecnost.

Radsi bych misto klasikych vidli a tohoto vynalezu mel neco, co udelali v BMW. At uz je to nize zmineny Duolever, nebo to rameno, co se montuje na GSa.

Tak tedy uvidime v Moto2!

gresini (4454) napsal 07.04.2016 v 12:43

na první dojem mi to připomělo kostru...

seikos (975) napsal 07.04.2016 v 11:58

rogih (994) napsal 07.04.2016 v 11:49

Tak nevím, trochu v tom mají bordel. Jádrem zavěšení MacPerson je tlumič sloužící jako rejdový čep. Ať koukám jak koukám, tak tahle pružící jednotka rozhodně svislý čep nenahrazuje. Co tam tedy z toho MacPersona je?

Gilless (261) napsal 07.04.2016 v 10:50

To by mě zajímalo, jak tohle chtějí postavit kolem čtyřválce v Moto2

jean192 (153) napsal 07.04.2016 v 10:47+1

Čistá uchylárna, ten stroj vyzerá super . Ja nedokážem využiť limity ani mojej 20 ročnej yamahy, takže prínos okrem dizajnu neocením.

afro-r1 (513) napsal 07.04.2016 v 10:29

Je to takovy Hossak, ktery riditkami netoci celym paralelogramem, ale pouze kolem jako u Bimoty.
Kdyby to melo opravdu motorku zrychlit, maji to do mesice vsichni v MGP.

SpikeMT (19) napsal 07.04.2016 v 10:02+2

Nechci těm klukům australským brát iluze ... ale přesně tohle uchycení je vynález angličana Normana Hossacka. Po vypršení jeho patentu to BMW použilo v sérii motorek K1200/1300/1600, marketingem nazvané DUOLEVER. Lichoběžníkové zavěšení jako u auta, ale místo příčné montáže k rámu, je namontované podélně. Pokyny zatáčení se předávají přes nůžkový kloub od řídítek k vidlici, která je na dvou kulových kloubech.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist