yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5070) napsal 16.11.2016 v 12:40

Jsem rád, že jsem se od FLM a Sushi dozvěděl více Jak by mně taky
neoslovilo konstatování, že elektroniky má Corsaro minimum,
zato spolehlivosti maximum a jeho "páníček" má tedy velkou šanci, že ho
"hájteky", kterých je u dnešních strojů "hafo", v případě poruch nedostanou
do "dluhové pasti"
A vlastní "zkušenost" s Corsarem ( r.v. cca 2005) ? Dvojici těchto mohutných
1200 / V2 jsme sice v 2006 CEC čtyřhodinovce na AMD Brno "nechali za
sebou" , ale naše GSF1200N / 1999 a GSX 1200 / 2000 "měly co dělat" ...

sushi7474 (5) napsal 14.11.2016 v 23:42+1

Pekne...
Neveril som, ze dokazu upravit ten motor na Euro 4 a k tomu ABS
Dizajn je vec pohladu, ale moj skromny nazor (vlastnika Moto Morini Granpasso) - kto sa zvezie a citi ten V2 motor a podvozok (a MuPo je v tejto konfiguracii ozaj spicka), tak sa musi zamilovat.
Sila a charakter na rozdavanie, elektroniky minimum, aby sa nic nekazilo (= mojich 30.000 km/ 6 rokov skusenosti) - proste skvela kombinacia.
Drzim im palce, aby sa im darilo a motorkarsky svet bol bohatsi..

FLM (1) napsal 14.11.2016 v 14:58+1

Doufám, že přítomní kteří tu píší měli tu čest se na takovém motocyklu pořádně svézt.Jezdil jsem osobně na modelu 2008.Za mne- skvělá ovladatelnost a brzdný účinek,nekompromisní zátah motoru - tohle mohl dávat dohromady jen člověk který tomu opravdu rozumí a co se týče desingové stránky,je to trošku něco jiného než ta rejže a v tom je ta krása tohoto stroje máš něco co super funguje a hned tak to na cestě nepotkáš.Nové Corsaro je ještě hezčí temná,nekompromisní a vyzívavá tak jako naše duše pánové

Zedsdead (293) napsal 11.11.2016 v 21:52

Umírající značka.
Škoda jí..

Dablicek200Mph (298) napsal 11.11.2016 v 15:28

seikos: jo tahle vypadá o něco líp, ale furt mi přijde taková nepěkná, oproti straším kouskům.

FiZzeR (362) napsal 11.11.2016 v 11:54-2

Mno tak snad o něco líp podchytěj kontrolu kvality, zejména co se elektriky týče žeáno...

Zelinář (292) napsal 11.11.2016 v 09:00

Jeee to je ale skaredy...

IvanDvoutakťák (5070) napsal 11.11.2016 v 07:56

Řekl bych "marná naděje", Jindřeji
Jak by to "euro sračky" mohly nezabít ,
když je Itálie jedním z vůdců EU ... !!!?

Paulo (2561) napsal 11.11.2016 v 07:29+3

Mně to připadá jak kdyby to vypadlo dinosaurovi z držky

kawa...pavel (101) napsal 11.11.2016 v 06:04

promyšlené mi přijde především umístění lambda sondy...teda její kabeláže

seikos (975) napsal 10.11.2016 v 23:00

Dablicek: na EICMA jsou vystavene 2 kusy. Tyhle fotky z clanku jsou z oficialniho press kitu. V realu jsou vystaveny dve nabizene varianty:

Jindřej (472) napsal 10.11.2016 v 22:42

Za mě teda super komponenty, krásný detaily, jak píše Seikos - je to vykašle u a jestli ten motor nezabili euro sračkama, tak to bude super. Ale jako celek mi to prostě nesedí a původní corsaro je vyváženější.

seikos (975) napsal 10.11.2016 v 21:44

charon87: ja bych rekl zrovna opak. Brzdy M50, radialni pumpy, CNC obrabene vidle a dalsi spousta vymazlenych pitominek. Celkove motorka pusobi velmi ucesanym a promyslenym dojmem. Moderni technika, ale nic extra premrsteneho jako ma treba MV. Jen rozumne nezbytne elektronicke zalezitosti

Dablicek200Mph (298) napsal 10.11.2016 v 21:43

Ten držák značky a to pidi světýlko je jak pěst na oko. Starší verze mi přijdou mnohem hezčí.
Kde je sakra ten nádherně zlatý motor!!! Jak kdyby ji chudinku vytáhli z uhelnýho dolu.

charon87 (101) napsal 10.11.2016 v 20:58+1

Nic extra, skoro stejny jak pred lety...

ty designovy blbosti navic tomu moc nepomohly

afro-r1 (513) napsal 10.11.2016 v 20:47

Jo matna cerna j jak mor. Pekny motor i ram - a nakonec je z toho jen cerna hrouda.




TOPlist