husqvarna_svartpilen_801_2




Nový bagger od Moto Guzzi spatřen ještě před uvedením

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Zedsdead (293) napsal 26.10.2015 v 20:33

Brrr to je ošklivé!
Předek z Batmana, výfuky hnusně zalomený, kolo plné. Fuj.
Ale třeba to teď v USA frčí...

LiborK (37) napsal 26.10.2015 v 11:17

Hezká motorečka, jen jako obvykle komíny od teplárny musí pryč.

Mufiozo (-5) napsal 25.10.2015 v 21:19

Jeee tam musí být teplíčko u těch válců, na revma jako dělané

sered (113) napsal 25.10.2015 v 06:57

Bagger? brrr... . Tohle Guzzi nokdy neumela, proc se tam cpou???
Trosku zivejsi V7 juchuuuu!

seikos (975) napsal 25.10.2015 v 04:44

Tak jsem na to koukal. A ano, je to opravdu "small block" z V7. Nikoliv Bellagio. Jestli jsou v tom vetsi pisty, to netusim. Ale hlava je 100% 4-ventilova. Motor ma upraveny olejovy management, proto vyssi svetla vyska a nema tak hlubokou olejovou vanu. Dobry zaklad pro male NTX By se libilo

Maeslo (9) napsal 24.10.2015 v 18:52

O dío mío! V7 se silnějším motorem by byl splněný sen

mvmoto (6) napsal 24.10.2015 v 01:23

Má být nový motor na základě V7 o objemu 850, ale jak budou ventily? Mluví se o 4V, ale nevím jestli to bude klasicky dva na válec, nebo oživí ohv 4 ventil jako bylo Lario, Imola, Targa, nebo totální překopávka na HC 4V.

seikos (975) napsal 23.10.2015 v 14:52+2

Ten motor na V7 vypadá jak modifikace ze Bellagia. Že by to byla nová V9?

stráťa (104) napsal 23.10.2015 v 14:21

Mě to přijde spíš jako "oškubaná Nevada" než V7.

Tom-K Podle mě chybí v nabídce malý cenduro - NTX 750.

stnd (29) napsal 23.10.2015 v 12:13

trošku škoda, ten koncept byl super, sériovka je taková neslaná nemastná

olha (4) napsal 23.10.2015 v 11:15

Mě se líbí ten Bagger .

Tom-K (34) napsal 23.10.2015 v 10:49+2

Tak ta V7 vypadá dóst dobře. Jsem zvědav na ten motor a do čeho ho ještě dají. A vypadá to na čtyřventil.




TOPlist