yamaha_demo_tour




MH7 Naked 125

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Tlachy (0) napsal 17.01.2012 v 00:16

//www.motorhispania.com/descargas/catalogo125.pdf

Tlachy (0) napsal 17.01.2012 v 00:12

Tuhle motorku mam, tak bych rád doplnil a vyvrátil pár nejčastějších témat vašich komentářů. Nechci aby to vypadalo že motorku nějak vyzdvihuju když na ní jezdim, ale je za ty prachy ideálním řešením pro každého 16-ti letého kluka který chce sedlat naháče (přece jenom ono z PĚKNÝCH naháčů moc na výběr neni). Většina komentářů je zaměřena na kritiku motoru- konkrétně málého výkonu (yamaha tento motor používá ve dvou modelech YBR, XT a to nikomu nevadí), myslím že i kdyby měl těch stále omílaných 10 koní taky by to bylo v naprostém pořádku, avšak pro ty kterým je to málo tu mam tento odkaz ://www.motorhispania.com/descargas/catalogo125.pdf - katalog s pravými technickými údaji od výrobce (motorka ve skutečnosti disponuje 13 Hp = 9,7 Kw), tím bych zároveň rád poukázal za nedostatek ve článku. A i ostatní součásti motocyklu stojí za pochvalu: tlumiče Paioli výborně s mými 70-ti kily pobýrají nerovnosti, ani po delší jízdě nemam naklepanou prdel. Brzdy jedovatější než na krossce co sem míval. Zpracování motorhispanie je precizní ani z blízka nejsou na rámu vidět žádné ohlodané a nehezké sváry, též plasty jsou pěkně zabroušené bez výrobních grotů. A ještě bych rád dodal že s Blatou se opravdu srovnávat nedá, konkurenty hispánie jsou: Derbi Mulhacén 125, KTM Duke 125, Yuki rs 125, Yamaha YBR 125... Mám najeto 1000km- vím že to neni moc na nějaké závěry, ale zatím bez závad. Vřele doporučuju

hiffson (5) napsal 06.04.2009 v 18:49

Byl jsem to okouknout a je to pěkný, ale ten motůrek vypadá nedomrdle už od pohledu, dvoukilo by se tam vešlo v pohodě. Zpracování, desing a výbava podvozku - moc dobré. Vzadu úzká a špičatá 130tka do města to bude dobrej strojek. A za 70tis.. .

roberto.cz (-1) napsal 31.03.2009 v 20:52

je pekna.. ale motor je slabej (bych rekl)... zustanu u sve blaty

eriiik (0) napsal 31.03.2009 v 15:32

pěkná a za dost dobrý prachy

acALIEN (-4) napsal 31.03.2009 v 00:18

Ma nekdo jinej nazor?

acALIEN (-4) napsal 30.03.2009 v 21:41

Tramtadaadaaa .

roberto.cz (-1) napsal 30.03.2009 v 21:08

to verim..prvni den a hdne vyjizdka... to musi byt kraasa,.. tak hlavne at jezdiii1!

Interceptor (108) napsal 30.03.2009 v 20:49

Vypadá to celkem slušně, ale být před koupí radši bych zkusil někde splašít drobný navíc a šel bych do Blaty.

HonzaŠíša (0) napsal 30.03.2009 v 20:44

ńo asi se neshodnem.. chce to osedlat pár motorek a pak porovnávej...no cbr jede pořádně no, ještě si na to zvakám..dneska mam čerstvě papíry takže sem si dal první vyjíždku a je to nádhera

roberto.cz (-1) napsal 30.03.2009 v 20:39

dj3 neni zakladni model ale zakladni model je dj4..nejlepsi je DJ 1 a tu mam na svym speslu... a tu vidlu co mam na blate tak ta je (v tovarne potvrdili) dovezena z italie!
takze tak.
evidentne se neshodnem..podle me je dulezity podvozek vic jak vykon..podle tebe ne... neva..nebudeme resit..preji stastne kilometry s tvym krasnym 900kilem cece jak to asi musi jet?? by me fakt zajimalo.. to musis jet jako drak ne?

HonzaŠíša (0) napsal 30.03.2009 v 20:31

a tvůj názor, že při vysokým výkonu nezáleží na podvozku... to je pitomost.. právě žě když máš horší podvozek na 125, tak tě to moc neohrozí... tam na zadní kolo jde pár koníků který ti v zatáčce kolo jen tak neutrhnou (když se o to nesnažíš)... ale na silnější mašině je to něco jinýho... tam se bez dobrýho podvozku neobejdeš.

HonzaŠíša (0) napsal 30.03.2009 v 20:29

jo a mě si myslim že o 125 a o špičkových podvozcích nemusíš nic říkat.. nevím, jaký jiný 125ccm podvozek je kvalitnější než na mitu.. ten ještě dost dlouho v týhle kategorii zůstane nepřekonanej

HonzaŠíša (0) napsal 30.03.2009 v 20:27

jo..to se ti snažim říct.. až někdy rozebereš svojí marzochci, tak se nezhroz, až na komponentech najdeš ,,made in china´´... levný modely marzochci se delají v číně, dražší jsou origoš italský..je to stejný jak u marzochci motocyklových vidlic, tak ciklistických...jezdil jsem na kole dirtjumpera 3 (rok 2008 - základní model, co se dělá v číně)..a hrůza.. teďka mam 3 roky starou špičkovou marzošku DJ3 komplet štelovatelnou , dělanou ještě v italii..a to je o něčem jiným... a stejne tak je to i u motocyklových vidlic týhle firmy... dneska už je totiž u těch levných modelů marzocchi drahá jen ta nálepka

roberto.cz (-1) napsal 30.03.2009 v 20:23

sisa17.
mozna te chapu (nechapu)
jses asi uz navyklej ze sedlas krasnou 900stovku..tak ti uz trida 125 vypada jako podradna..ale neni to tak..i 125 muzou byt na spicce v podvozku a motoru v takove tride hraje velkou roli podvozek a ne vykon... ve vyssich uz mas tolik vykonu ze uz to je jedno ale ve 125 dela podvozek velkou cast jezdy a zkusenosti (vykonu ze strany jezdce)

roberto.cz (-1) napsal 30.03.2009 v 20:18

uz to nechci resit... a nwm proc vubec,,,tahle motorka se mi libi i zpracovani je kvalitni a vzhledove hafo pekna...

roberto.cz (-1) napsal 30.03.2009 v 20:16

RIKAZ SE MARZOCCHI JE STEJNA JAKO KAZDA JINA?
ok uz nema smysl se o tom stebou bavit.
podvozek dela jizdi a ne vykon... (teda ten je taky hafo dulezitej ale vic podvozek)..a to jses jen TY co mluvi a nejakych spickovych podvozcich za desitky tisic...a zas se rika "ma nejakych ** koni". muzes mit motorku s 30 konma.. , ktera ale nebude v zatackach sedet prostoze nema podvozek kvalitni..ale jeztli di myslis ze marzochhi je stejna treba jako nejaka cina.. ok hoj

motejl939 (-1) napsal 30.03.2009 v 20:13

Myslím si, že se konečně udávají dobrým směrem. Není to už taková "koza" jako jiné 125, této kategorie. Ovšem optické zvětšení by ještě snesla. Design je vážně slušný, a z dálky může evokovat pocit nějaké alespoň 250-ky. Ten výkon je vážně diskutabilní, ale kdyby tam šoupli motor z yfz-125, bylo by to jiné kafe. Vždyť to samé se dělá u jiných značek u větších kubatur - přejme se motor ze supersportu, sníží krouťák na nižší otáčky a šoupne se do naháče. Rozhodně do města je to pak nejideálnější volba, a na nějaké ty naše cestičky je to akorát, pro ty mladé jezdce, kteří například drží prvně větší motku než fihtla. Čus, benzinu zdar.

HonzaŠíša (0) napsal 30.03.2009 v 20:11

roberto.cz - víš co, ono u 125ccm čtyrtaktu je to skoro jedno - motard, naháč...srovnavat to jde, jde o to, co srovnavas.. pokud srovnavas motor, je jedno v jakém rámu to sedí.. a jako že má blata marzocchci vepředu - no a co, u blaty si platíš dost jen za tu nálepku marzocchi na tý vidli..za nic víc, protože je to ten nejobyčejnější model vidle, jakou marzocchi pouští do světa...rozhodne to není to, co si lidi dávaj na ostrý krosky, závodní endura a tak.každá firma má svoje ,,levnější´´výrobky a ty dražší...ale věř mi, že v blatě dobře věděj, že nemá cenu dávat nějaký extra špičkový závodní odpružení do kombinace s 4T vzducháčem co má nějakých 14 koní

roberto.cz (-1) napsal 30.03.2009 v 19:47

TOT MUJ nazor...

roberto.cz (-1) napsal 30.03.2009 v 19:46

prece enrikam ze je spatna..ba naopak me se moooc libi..ale proc furt berete v potaz vykon? predstavte si ze cinskej dirt bike 125 ma napsano 14 koni a to je "jen" o 1 kun navic jak mam ja... a rozdil? o tom se ani enda mluvit... psanych 14 koni je v realu 5 a s cinkym podvozkem se rekukuje jeste na 2 ... takz vykon nema moc ceny pocitat... jak jeden rikal... 80 konovej stroj muze mit vetsi KULE nez 130konovej. a to ze se to enda srovnava
JAMA LUBE
jsem myslel jako kategorii..jestli jsis nevsiml..toto je nahacek..a BLATA enduro (moje) a motard.. je to uplne enkde jinde,,,,... nerikam ze je to "nic"... me se to libi a hlavni je to ze se to vyrabi v EVROPE...ale tahle krasavice by se mela sroVNAVAT S MOTORKAMA STEJNE KATEGORIE (NEMYSLIM KVALITOU..NEBO TAK NEJAK ANI VYKONOSTNE..) silnicnich nahacu a supersportu..ale MOTARD s nahacem???

pavlosxrx (0) napsal 30.03.2009 v 18:53

Líbí se mi ze je zespanelska ale ma motor z ybr a v tomtu vykonu si ji u nas nikdo nekoupí za ty prachy,protože konkurence je lepsí motorove

teamwhd (74) napsal 30.03.2009 v 17:13

Ste jak trotli, s tou vidlí já jen poukazuju na reklamní lži, když někdo napíše špičkovej podvozek tak si představim něco jako u KTM! a ne něco co se tak jen tváří z obrázku...

yama_lube (0) napsal 30.03.2009 v 16:56

roberto.cz Nevím proč by to s Blatou neměli srovnávat,dyt je tam rozdíl jen 3,5 PS a jak už jse osvědčilo v testu yzf vs cbr tak víc koní neznamená ještě výhru

acALIEN (-4) napsal 30.03.2009 v 16:45

125ca nepotrbuje stavitelnou vidli, je to proste motorka do zacatku, nebo na couracku do mesta, pripadne na blbnuti v ,,terenu".Neni co resit.

roberto.cz (-1) napsal 30.03.2009 v 16:05

alternativa skutro to rozhodne neni! A jako alternativa k BLATE taky NE!
je to uplne neco jinyho! pochopte to.. blata neni tohle... je to jina kategorie. a blata "pro me" neni motorka na 2 roky.. motorka na 2 roky muze byt treba yuki nebo tak nejak

K2 (38) napsal 30.03.2009 v 11:45

Mi se tahle motorka líbí a vnímám to jako alternativu k Blatě. Je mi jasné, že plně nastavitelný podvozek může být fajn, ale myslím si, že ten kdo jezdí na moto o výkonu do 20 HP to vůbec neřeší (pokud to funguje normálně) a zajímá ho hlavně cena, design, spotřeba a spolehlivost. Většina dravějších jezdců začne pokukovat po něčem silnějším a pohodáři budou max spokojení...
Jak každoděnní sluha s nízkou spotřebou ta motka bude fajn (je to alternativa skutru pro "sportovněji" založené jezdce:)

acALIEN (-4) napsal 29.03.2009 v 23:13

cebro a ybrko jsou jine kategorie nu...Design je vec vkusu.Na cebru i YBR je fajn, ze se tvarej jak velke masiny..

teamwhd (74) napsal 29.03.2009 v 23:04

Nikde nepíšu žes to psal ty, jen se o tom tlachá v recenzích. Na blatě sem seděl a ten posaz je sympatickej jen mě točí ten design masky a taky by to chtělo naháče, motard nebo enduro neni zrovna to co by chtěla většina tenagerů, a proto radši šáhnou po cbr 125, ybr 125 a nabo možná i po tý hispánii.

acALIEN (-4) napsal 29.03.2009 v 22:54

teamwhd ja jsem o zadne spicce nikde nic nepsal, jen rikam, ze Blata je dle meho kvalitneji zpracovana. .Comprendéis ?

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist