husqvarna_svartpilen_801_2




Kymco ukázalo nový Xciting a překvapilo dvojicí konceptů

Tchajwanský výrobce, specializující se zejména na výrobu skútrů, představil v Miláně novou generaci maxiskútru Xciting a také dvojici konceptů z dvou poměrně rozdílných světů. Zatímco jeden je klasickým skútrem, druhý je tříkolkou s vahadlovou přední nápravou.

Kapitoly článku

Nová generace modelu Xciting S 400 dostala především nový motor. Jedná se o poslední podobu agregátu G5-SC o objemu 399 ccm, slibující minimalizaci vibrací a také vnitřního tření. Vodou chlazený čtyřventil nabídne 36 koní výkonu a 38 Nm točivého momentu. Zároveň je motor uložen v nových držácích, což pomohlo zvýšit tuhost celého šasi.

Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.

Kymco zapracovalo i na vnějších liniích. Z přídi zmizela velká světla a byla nahrazena menšími LED světlomety s denním svícením. Pod přední maskou se ukrývá uložení vidlic ve dvou nad sebou umístěných brýlích, což opět zvýšilo tuhost a tedy i manévrovatelnost.

Po stránce pohodlí si skútr polepšil implementací nově tvarovaného sedla, nabízejícího bohatší prostor pro spolujezdce, a také lepší přístup k prostoru pod sedlem. Přímo před jezdcem se nachází displej infotainmentu Kymco Noodoe, disponující navigací a dalšími funkcemi.

Další novinky Kymca jsou zatím pouhými koncepty, ale nabízí náhled na budoucnost, která by měla přinést do oblasti skútrů velkou variabilitu. Na stejném základu hliníkového rámu totiž Kymco ukázalo jak koncept CV2, vybavený klasicky dvěma koly, tak také tříkolový CV3, doplněný o vahadlovou přední nápravu.

Oba skútry mohou být vybaveny různými sedly podle toho, zda se cestuje v jednom či ve dvou. Dále vrchním kufrem, či dalšími dvěma kufry po stranách, a konečně i vysokou střechou, která poskytne ochranu před počasím. Všechny doplňky jsou snadno odnímatelné díky systému rychloupínáků Kymco Easy Fix. Samozřejmě nechybí ani LED osvětlení nebo výše zmíněná digitální platforma Noodoe.

Bohužel jsme se zatím nedozvěděli, jaké pohonné ústrojí oba koncepty ukrývají. Každopádně se však má jednat o nové motory, nabízející vyšší výkon, než dosud nejsilnější model AK 550.

Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.

 

Informace o redaktorovi

Dominik Valášek - (Odebírat články autora)
Jiří Jevický - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Autoři článku obdrželi prémie 4 Kč od 2 uživatelů.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
cibuk1 přispěl 2 Kč
kopetr přispěl 2 Kč
Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (7x):
Motokatalog.cz



TOPlist