globalmoto_duben_nolan




První šťastlivci si mohli prohlédnout KTM 790 Adventure R

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Left (30) napsal 07.07.2018 v 10:09

Doufejme že ten silničně hnusný "klofák" je jen u prototypu, nevím proč je takový problém se s maskou a plasty inspirovat u čehokoliv co jede na Dakaru? Ale zaplať pánbu za každé nové cestovní ENDURO, byť s řaďákem a ABS co nás mimo asfalt ohrožuje na životě. Podvozek bude určitě tradičně dobrý, snad i od postupného snižování zdvihů jako u LC8 výrobce upustí a i na té spolehlivosti a náročnosti servisu zapracoval, no série a první 3 roky provozu ukáže. Pěkných prototypů už tu ale bylo povíc a pak se nestačíme divit co je v serii (např. studie BMW Lac Rose a pak výsměch v podobě Urban G/S)

FilipTenere (31) napsal 30.06.2018 v 07:07+2

Motorka v kubatůře, na kterou už moc dlouho čekám. 2 válce v řadě, 3/4 litr . Sportovní technika by to mohla být dobrá. Snad bude ale taky přívětivá (klidná) na delší cestě a především spolehlivá!
Design je jistě věc subjektivní, pro mě je ale ta maska vyloženě hnusná. Nechápu, koho tím chce KTM nasr..!!?? Je přece tolik možností, jak tomu dát formu rally moto. 450RR se mi líbí.

Na T7 čekám jako na zázrak. U Yam nemám pochyby o spolehlivosti. Jen je kolem toho stále podivné ticho. Slibovali promo a žádné není..?

Zatím tedy zůstává,.. Honda to nepodělala a Afrikánci jsou právem na koni

cong156 (8) napsal 29.06.2018 v 21:30

Tohle se musí povézt . Ať je to třeba hnusný, ale ať je to fyzicky odolné jako staré lc8 a funguje to. Víc variant výbavy by nebylo marné. Také by se mi libila jen verze s off abs (jen z důvodu, že abs tam musí být). Nepotřebuju ani tachometr . T7 bude sice hezčí, ale oni Japonci zas něco vymňouknou. Buď to budou mít těžký nebo na tom nepůjde jezdit rychle, aby se vám neuvolnily všechny plomby v puse .

PetrAT (74) napsal 29.06.2018 v 10:25

Na tu nádrž jsem zvědavý
Nahoře to má jen 1 plnící hrdlo
Taky je otázka jak bude dobře přístupný vzduchový filtr

danikbmw (4) napsal 29.06.2018 v 09:36+1

Za mě to podle mě bude skvělý stroj, pro offroad asi nejlepší v současný moderní nabídce na trhu... Ale sakra ta doba je trochu děsí, té elektroniky je fakt mooooc nejsem sice Birch, ale rád se rozhoduji sám a nechci aby to dělala mašina za mě. A kvůli tomu si nemůžu kupovat pořád jen starý retro stroje! asi jsem jeden z mála "staromilců" , ale doba je hold taková... Těším se na setkání s ní "in natura "

matuS (26) napsal 29.06.2018 v 09:22

Zmulin> kopa z nas jazdi na starej LC8 a ziaden ram nie je treba. KTM vie ako to urobit a vydrzi to. Teda ak sa v tom moc nesparali uctovnici.

PetrAT (74) napsal 29.06.2018 v 08:51

Mě se ten nasraný sršeň líbí
Trošku mám obavu aby se to stíhalo uchladit , ale jinak mi ta motorka dává hlavu a patu
Bohužel ta spousta elektroniky …. ale co už
Za mě KTM

Frankie (731) napsal 29.06.2018 v 08:46+3

KTM a BMW už roky soupeří v tom, kdo vyrobí ošklivější motorku...daří se to oběma
Jinak jsem na ní docela zvědavej. Obávám se jen 20ti jízdních režimů, 5ti palivových map a 10ti stupňů ABS jak velí doba. Váha bude myslím rozumná, cenu ukáže čas. Těším se

vencysta (78) napsal 29.06.2018 v 07:49+1

Mig_35
Tenere 700 bude pravděpodobně těžší, ale bude nejspíš levnější.
Cena 270 tis. Kč za KTM 790 Adv. je dle mýho fakt jen přáním, já bych to viděl kolem 300 tis. Kč.
Mně by potěšila cena 250 tis. Kč u Tenere 700, ale realita bude bohužel asi taky jiná.

deluxa (347) napsal 29.06.2018 v 07:46

Stavil by som aj svoje gate na to ze bude lahsia a bude mat lepsi podvozok ako F800gs. Pri gsku totiz tu latku nepostavili priliz vysoko, prekonat to nebude problem. Akurat ten paralelny motor vyzera dost obludne oproti konkurencii...

zmulin (371) napsal 29.06.2018 v 07:11

dvoudílná nádrž až jakože dole po stranách motoru...Buď je to z něčeho fakt pevnýho a pružnýho,což by asi v dnešní kompozitovoplastový době neměl bejt problém,nebo bude rám nutností.. Kolik to tak bude vážit?Jestli nad 200,tak je to aušus

Vlnič (199) napsal 29.06.2018 v 07:04

Dobrý to určitě bude, pokud by tomu dali masku v duchu 1090, tak by se mi to i líbilo.
A pokud by došlo na možnost volby mezi "R" a "neR" verzí tedy s koly 19/17 tak by to byla docela pecka.
Ne každý touží po nějakém extra super grand tourismu

Kome (64) napsal 28.06.2018 v 23:18+2

Teď tu 390

šindy (30) napsal 28.06.2018 v 22:35+5

Asi to bude dobrá a kvalitní enduromotorka, ale proč je proboha tak hnusná ?

Mig_35 (345) napsal 28.06.2018 v 19:45+1

Tohle je největší bomba příštího roku, aspoň v oblasti (c)enduro. Parametry legendárního Superendura jen se vší elektronickou výbavou a motorem, co nebude žrát i trávu kolem cesty. Zaujal mě "range" 400 km a nízké sedlo. Pokud bude sedlo okolo nebo pod 90 cm a nádrž 20 litrů plus - potom jen další plus.
Obávám se, že T7 bude o třicet kilo těžší:( A cena kolem 270 tisíc by potěšila. Každopádně hotová motorka, moc dokupovat netřeba, snad jen padáky pro nás neuměly.

Slávek-TDM (129) napsal 28.06.2018 v 15:43

Prosakly uz nejake detaily? Jako natankovana hmotnost, rozmery, vyska sedla? Tesim se pristi rok na srovnavacku s (snad konecne) novou Tenere 700... F850GS proti temhle dvema vypada na prvni pohled jako tlustoch.

foky (156) napsal 28.06.2018 v 14:51

Netuší někdo jestli se nechystá silničnější neR "sestřička"?




TOPlist