yamaha_demo_tour




KTM rozšíří nabídku ve střední kubatuře

Pohled na novinky rakouské značky vzbuzuje dojem, že nůžky se čím dál víc rozevírají. KTM se poslední dobou zaměřuje hlavně na malé jednoválce a pak až na velké motory s objemem hodně přes litr. Výjimkou je snad jenom nový Adventure 1050, představený před měsícem v Miláně. Schod směrem dolů je ale i tak poměrně dost vysoký - dalším menším motorem je až jednoválec 690 ccm - a tak přišel čas mezeru zaplnit.

Rozhodnutí vybudovat novou řadu modelů s motory o objemu 600 - 800 ccm oznámil šéf firmy Stefan Pierer v rozhovoru pro britský časopis MCN. Podle něj chce KTM dokončit vývoj v horizontu tří let, a koncepčně bude stavět na osvědčeném vidlicovém dvouválci.
KTM celkem logicky nastavila strop na hranici 800 ccm, aby nekonkurovala vlastním modelům vyšší kubatury.
Nové motory bude mít k dispozici také sesterská značka Husqvarna, která má podle šéfa obou firem postupně vybudovat kompletní řadu silničních motorek od 125 ccm až po 1 300 ccm. Koncepty postavené kolem jednoválce z KTM 390 Duke, které Husqvarna představila letos na podzim, nastavily laťku hodně vysoko.
 

Informace o redaktorovi

Petr Poduška - (Odebírat články autora)
Press - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (4x):



TOPlist