Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Naprosto souhlasím s metym, že v době retro modely by mohli zabrousit i do užasných 80tých let a tehdejších supersportů.
Když si vzpomenu jak jsem kdysi vezl domu užasnou GPZ 400 R - zatlačuji slzičku..
Na druhé straně musím říci za sebe že na přikladě "oblečeného" Duka je videt že i supermoderni motorky mužou bejt krásný, a ne kentusy které nám v posledních letech nabízí japonský čtyřlístek.
Ono vubec evropský moderní motocykly maj pořád sexapeal narozdíl od "Asie".
Jen mě napadá veta mýho švagra, letitýho motorkáře a cestovatele:
JÁ VĚŘÍM ŽE JAPONEC XY BUDE PARÁDNĚ FUNGOVAT, BUDE MÍT SUPER ERGONOMII, ALE COPAK SE MUSÍM POKAŽDÝ KDYŽ PŘIJDU DO GARÁŽE POBLÍT JEN SE NA NĚJ PODÍVÁM?
Takže držím palce těm vyjímkám, novým, krásným motorkám !
Nemůžu si pomoct, mně se prostě líbí starý mašiny. Kdyby udělali nějaký nadupaný retro typu GPZ... Ještě do roku 2004 to všechno byly masivní mohutný stroje s charakterem a pořádnejma laufama. (a to Honda vyřadila z výrobního programu můj sen CB1300) ... narodil jsem se do špatný doby
Rozhodně by se nad tím měli zamyslet! Nebo ještě líp postavit "tříčtvrteční" RC8čku, dvouválcová 750tka např. by byla uplně ideální střední kubatura. Stejně jako Aprilia by mohla postavit "RSVéčko" s motorem 750ccm ze Shivera
Vsecny tydle krasny veci stroskotavaj na cene. Fungl novou sportovni sestku clovek koupi (napriklad starsi model) jen lehce nad 200 tisic, a staci na ni dat kapoty a par serepeticek do 20 tisic, a ma clovek okruhovku. To stoji samotnej duke
Hodne jsem premejslel jakou mensi a lehci motorku si poridit na okruhy ale bohuzel v soucasnosti zadna prijatelna masivne vyrabena alternativa neexistuje. Dvacky jsou minulost (aprilka, mito), a nic rozumneho mensiho nez sestka neni :(
Naprosto souhlasím s metym, že v době retro modely by mohli zabrousit i do užasných 80tých let a tehdejších supersportů.
Když si vzpomenu jak jsem kdysi vezl domu užasnou GPZ 400 R - zatlačuji slzičku..
Na druhé straně musím říci za sebe že na přikladě "oblečeného" Duka je videt že i supermoderni motorky mužou bejt krásný, a ne kentusy které nám v posledních letech nabízí japonský čtyřlístek.
Ono vubec evropský moderní motocykly maj pořád sexapeal narozdíl od "Asie".
Jen mě napadá veta mýho švagra, letitýho motorkáře a cestovatele:
JÁ VĚŘÍM ŽE JAPONEC XY BUDE PARÁDNĚ FUNGOVAT, BUDE MÍT SUPER ERGONOMII, ALE COPAK SE MUSÍM POKAŽDÝ KDYŽ PŘIJDU DO GARÁŽE POBLÍT JEN SE NA NĚJ PODÍVÁM?
Takže držím palce těm vyjímkám, novým, krásným motorkám !
Nemůžu si pomoct, mně se prostě líbí starý mašiny. Kdyby udělali nějaký nadupaný retro typu GPZ... Ještě do roku 2004 to všechno byly masivní mohutný stroje s charakterem a pořádnejma laufama. (a to Honda vyřadila z výrobního programu můj sen CB1300) ... narodil jsem se do špatný doby
přesne neco takovyho at udelaj ale at daj do toho dvovalec ,to by nemuselo jezdit špatně..
nakou dvouval konkurenci pro 848 by to chtelo.
Rozhodně by se nad tím měli zamyslet! Nebo ještě líp postavit "tříčtvrteční" RC8čku, dvouválcová 750tka např. by byla uplně ideální střední kubatura. Stejně jako Aprilia by mohla postavit "RSVéčko" s motorem 750ccm ze Shivera
Vsecny tydle krasny veci stroskotavaj na cene. Fungl novou sportovni sestku clovek koupi (napriklad starsi model) jen lehce nad 200 tisic, a staci na ni dat kapoty a par serepeticek do 20 tisic, a ma clovek okruhovku. To stoji samotnej duke
Hodne jsem premejslel jakou mensi a lehci motorku si poridit na okruhy ale bohuzel v soucasnosti zadna prijatelna masivne vyrabena alternativa neexistuje. Dvacky jsou minulost (aprilka, mito), a nic rozumneho mensiho nez sestka neni :(