Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
tak pro mě určitě zklamání, měl jsem tu čest povodit si adv 2012 a ve zkratce jízdní vlastnosti i vzhled na jedničku. Nepochybuji že po technické stránce je kvalita srovnatelná či dokonce lepší ale kam se vytratil osobytý, jednoduchý a ladný vzhled KTM? za mě tedy určitě ne
Co brečíte... rozhodně nepochibuju, že tohle bude výborná motorka...konečně pořádnej konkurent bawořímu advíkovi. A ještě by mohli přispěchat s nějakou mezitřídou a zastřílet do řad GS800 nebo XCTigera...
Tohle neni Adventure, spis nejaky SM-T s vetsim prednim kolem... Kde je rovna sedacka, svody vrchem, 21" kolo... Kdyz jsem vlez na staryho Advika, tak to bylo jako prerostla kroska, tohle mi pripomina spis V-Stroma
začíná se ukazovat, že KTM, chca nechca, musí sledovat aktuální trendy ve světě velkých cendur.
novým modelem dokazuje, kam až je ochotná/musí zajít (podoba se Stromem, 19 a 17 kolo, el. asistenti...) aby získala podíl na trhu, což je sanmozřejmě pochopitelné a nikdo jí to nemůže vyčítat...
jen mi přijde líto, že opouští unikátní enduro kategorii, kterou stvořila na základě Meoniho dakarského speciálu
Na silnici je kardan určitě lepší,ale do terénu bych volil řetěz. Jednak již zmíněná váha,ale hlavně možnost volit si převodovej poměr podle potřeby,což je u kardanu složitější a nákladnější.I když připouštím,že u 150ti koňový motorky to není tolik potřebný jako u nějaký šestistovky.Ale i tak je dobrý při cestě po ose někam dál,kde se bude jezdit terén mít na přejezd rychlej převod a na místě nasadit velkou rozetu. Další věc je,že v těžkým terénu kardan není tak bezúdržbovej jako na silnici.Tam si to musí člověk hlídat a kontrolovat stejně jako řetěz a je pravda,že kardan určitě vydrží víc,ale pokud se něco náhodou přihodí,tak oprava řetězu je mnohem jednodušší. Nikdy jsem neviděl a neslyšel o zlomeným kardanu jak tu bylo psáno,ale už jsem několikrát viděl vylomený zuby v soukolí.Většinou se to stalo při skocích.Většina namítne,že na takový motorce se neskáče.Lavice s tím samozřejmě nikdo skákat nebude,ale když je třeba vyjíždět někde prudký kamenný koryta tak se asi všichni shodnou na tom,že obzvlášť na těžký motorce se musí držet a jet ať si skáče jak chce,hlavně nezastavit a tyhle rázy při skokcích,byť jsou to malý skoky,zubům v soukolí opravdu dobře nedělají.Oni tedy nedělají dobře ani řetězu,ale řetězovka se vymění a jede se dál.
Mám KTM990ADV a těšil jsem se na novinku, ale tohle je takový divný, kostrbatý... Kardan by to chtělo určitě, je s ním míň starostí. Stejně určitě vznikne nějaká 750 - 800, která bude výrazně víc do terénu, takže tohle úplně nechápu...
Nikdy sem s řetězem problém neměl, ale je fakt, že v mongu sem přeci jen nebyl (Zahnul jsem před Altajem doleva totiž) a tak nechápu proč tahat 10 kg navíc jako ti připrdlí baworáci...
Za me teda nic moc...hlavne se mi u vsech novych motorek tyhle kategorie vytraci smysl jejich urceni a pouziti. Vsechno silnejsi, vykonejsi, tezsi a hlavne diky spouste elektroniky mnohem slozitejsi...na silnici budiz, ale do terenu kde se s motorkou hrube zachazi, mi to prijde zbytecne slozity a prekombinovany. Jo a taky osklivy
vacsinou su tie kardany spolahlive, ale tak ako retaz, tak aj kardan potrebuje udrzbu a menenie kadejakych dielcov, ktore trpia cim je motorka vykonnejsia a cim viac jazdi v terene. A udrzba retazoveho systemu je radovo lacnejsia ako kardanoveho.
Osobně bych už na takové motorce řetěz nechtěl Kardan je jednoduchá mechanická záležitost a mýty o tom, jak se kazí uprostřed Mongolska mě vždycky pobaví Stejně většina orá pole za barákem, tak nevím, co řešíte Nějaký prasklý kardan na GS jsem sice viděl, ale na to kolik těch motorek jezdí je to zanedbatelné.
Uplne osklivy to neni. dokonce R-ko je celkem pekny Ale je to takovej novodobej naslapanej V-strom. Adventure z nazvu bych asi vymazal. Urcite to pojede jak drak. 150 koni bylo pred par lety na supersportech a ted to ma adventure motorka? Kam to dojde... Elektroniky je tam teda taky az az. Spatny to nebude,ale ja si ji asi nekoupim.
Za mně velké zlepšení. Jsem zvědavý jestli nabídne nové GS palivové mapy /hodily by se/ a tempomat - ten by se hodil i u KTM. Chválím nové sedlo i celkový vzhled. Předchozí model byl - jak to říct diplomaticky - hnusný jak falický vřed
tak pro mě určitě zklamání, měl jsem tu čest povodit si adv 2012 a ve zkratce jízdní vlastnosti i vzhled na jedničku. Nepochybuji že po technické stránce je kvalita srovnatelná či dokonce lepší ale kam se vytratil osobytý, jednoduchý a ladný vzhled KTM? za mě tedy určitě ne
hlavně že temu nezapoměly udělat aspon naznak zobaku , kua proč chce každej mit aspon trochu GS
jo HONDA není co bývala a KTM ...
150 PSíků,to bude pěkně lítat bokem!!
Co brečíte... rozhodně nepochibuju, že tohle bude výborná motorka...konečně pořádnej konkurent bawořímu advíkovi. A ještě by mohli přispěchat s nějakou mezitřídou a zastřílet do řad GS800 nebo XCTigera...
Zemrel nam Adventure,do hrobu dan,siroty po nem zustaly...
Tohle neni Adventure, spis nejaky SM-T s vetsim prednim kolem... Kde je rovna sedacka, svody vrchem, 21" kolo... Kdyz jsem vlez na staryho Advika, tak to bylo jako prerostla kroska, tohle mi pripomina spis V-Stroma
začíná se ukazovat, že KTM, chca nechca, musí sledovat aktuální trendy ve světě velkých cendur.
novým modelem dokazuje, kam až je ochotná/musí zajít (podoba se Stromem, 19 a 17 kolo, el. asistenti...) aby získala podíl na trhu, což je sanmozřejmě pochopitelné a nikdo jí to nemůže vyčítat...
jen mi přijde líto, že opouští unikátní enduro kategorii, kterou stvořila na základě Meoniho dakarského speciálu
Doufam jen, že zachovají její univerzálnost silnice/motokrosová trať a neudělají z ní cesťáka ala Varadero.
Sorry,nepsali o zlomeným,ale o prasklým.
O zlomenym kardanu tu nikdo z jeho "odpůrců" nic nepsal...
Na silnici je kardan určitě lepší,ale do terénu bych volil řetěz. Jednak již zmíněná váha,ale hlavně možnost volit si převodovej poměr podle potřeby,což je u kardanu složitější a nákladnější.I když připouštím,že u 150ti koňový motorky to není tolik potřebný jako u nějaký šestistovky.Ale i tak je dobrý při cestě po ose někam dál,kde se bude jezdit terén mít na přejezd rychlej převod a na místě nasadit velkou rozetu. Další věc je,že v těžkým terénu kardan není tak bezúdržbovej jako na silnici.Tam si to musí člověk hlídat a kontrolovat stejně jako řetěz a je pravda,že kardan určitě vydrží víc,ale pokud se něco náhodou přihodí,tak oprava řetězu je mnohem jednodušší. Nikdy jsem neviděl a neslyšel o zlomeným kardanu jak tu bylo psáno,ale už jsem několikrát viděl vylomený zuby v soukolí.Většinou se to stalo při skocích.Většina namítne,že na takový motorce se neskáče.Lavice s tím samozřejmě nikdo skákat nebude,ale když je třeba vyjíždět někde prudký kamenný koryta tak se asi všichni shodnou na tom,že obzvlášť na těžký motorce se musí držet a jet ať si skáče jak chce,hlavně nezastavit a tyhle rázy při skokcích,byť jsou to malý skoky,zubům v soukolí opravdu dobře nedělají.Oni tedy nedělají dobře ani řetězu,ale řetězovka se vymění a jede se dál.
Mám KTM990ADV a těšil jsem se na novinku, ale tohle je takový divný, kostrbatý... Kardan by to chtělo určitě, je s ním míň starostí. Stejně určitě vznikne nějaká 750 - 800, která bude výrazně víc do terénu, takže tohle úplně nechápu...
Prijde mi to takove neslané a nemastné. V teto kategorii bych vybiral urcite jinde
V zásadě pěknej adventure strojek, ale upřímně ten výfuk šel určitě vyřešit efektněji. Né takový obr v porovnání s motorkou celou. Ale jinak dobrý!
Nikdy sem s řetězem problém neměl, ale je fakt, že v mongu sem přeci jen nebyl (Zahnul jsem před Altajem doleva totiž) a tak nechápu proč tahat 10 kg navíc jako ti připrdlí baworáci...
tu eRkovou verzi nejak nechapu...jinak se mi to nelibi. Stary "Acko" jó to byl peknej stroj
Za me teda nic moc...hlavne se mi u vsech novych motorek tyhle kategorie vytraci smysl jejich urceni a pouziti. Vsechno silnejsi, vykonejsi, tezsi a hlavne diky spouste elektroniky mnohem slozitejsi...na silnici budiz, ale do terenu kde se s motorkou hrube zachazi, mi to prijde zbytecne slozity a prekombinovany. Jo a taky osklivy
Nevypadá zase tak nejhůř
vacsinou su tie kardany spolahlive, ale tak ako retaz, tak aj kardan potrebuje udrzbu a menenie kadejakych dielcov, ktore trpia cim je motorka vykonnejsia a cim viac jazdi v terene. A udrzba retazoveho systemu je radovo lacnejsia ako kardanoveho.
ale hlavny dovod preco kardan nie? Hmotnost.
Osobně bych už na takové motorce řetěz nechtěl Kardan je jednoduchá mechanická záležitost a mýty o tom, jak se kazí uprostřed Mongolska mě vždycky pobaví Stejně většina orá pole za barákem, tak nevím, co řešíte Nějaký prasklý kardan na GS jsem sice viděl, ale na to kolik těch motorek jezdí je to zanedbatelné.
Uplne osklivy to neni. dokonce R-ko je celkem pekny Ale je to takovej novodobej naslapanej V-strom. Adventure z nazvu bych asi vymazal. Urcite to pojede jak drak. 150 koni bylo pred par lety na supersportech a ted to ma adventure motorka? Kam to dojde... Elektroniky je tam teda taky az az. Spatny to nebude,ale ja si ji asi nekoupim.
Konec velkých endur už i u KTM, chce se mi zvracet.
noooo, moc moc pěkný, a ten advík
Podle fotek je to pěkně hnusný, vypadá to jako V-Strom
Palivové mapy u GSa? Průběh výkonu a krouťáku u GSa to vůbec nepotřebuje.
Za mně velké zlepšení. Jsem zvědavý jestli nabídne nové GS palivové mapy /hodily by se/ a tempomat - ten by se hodil i u KTM. Chválím nové sedlo i celkový vzhled. Předchozí model byl - jak to říct diplomaticky - hnusný jak falický vřed
jeste nejake kufriky race barvicky a jeto supa
Taky by mě zajímalo z jakých důvodů pan redaktor považuje řetěz za handicap. Já tam vidím výhodu.
sqwer:kardan přece nemusíš vůbec udržovat a každej Turek,nebo Mongol ti ho na cestě kolem světa spraví kamenem,když už...jo a má to o 10kg víc...
Jezis co to vymysleli za nestandartni rozmery pneu?