Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
O 20 kobylek mene aby byla vydrz a spotreba a s cenovkou do 200 tis by se jednalo o dobry pocin oranzovych. Ale treba s tim konecne prijde Yamaha. Ci proc Hondice nevystreli s crl 450 do 150 tis.
Tak snad konečně motorka s rozumným obsahem a výkonem, ale hlavně výškou pro nás co jsme tolik nenarostli. A co se tyká toho kardanu jak tu bylo psáno, radši budu vidět jak se mi vytahuje řetěz než aby mi z ničeho nic udělal kardan rup někde v horoucích prdelích...
Konečně snad KTM vyrobí motorku s rozumným objemem, výkonem a cenou a ne nadlitrovou, předraženou obludu s kilometrama drátů na honění ega
Přitom 690 Adventure mohli udělat už dávno, to samé 390...motory mají, podvozky taky, zkušenosti též...stačí tak málo - snad se konečně podaří
KTM valcuje vsetkych. Ak by som kupoval motorku tak jedine od nich. Akurat musim vyriesit ako vymenit kablik za lanko, vsetci teraz robia "drive by wire" a ja som presvedcenia "fuck the wire"
Všichni už zapomněli, jak má vypadat enduro. Mě se to líbí v týhle testovací verzi !!! Ještě máme šanci u Yamahy.
...že chybí kardan?.. proboha k čemu by na enduro motorce byl kardan? jinak za mě paráda ale zatím měnit nehodlám
pryč jsou doby kdy se vyráběly nesmrtelné stroje bez elektroniky,KTM- kokot tlačí motorku
O 20 kobylek mene aby byla vydrz a spotreba a s cenovkou do 200 tis by se jednalo o dobry pocin oranzovych. Ale treba s tim konecne prijde Yamaha. Ci proc Hondice nevystreli s crl 450 do 150 tis.
Zase to bude stát 2 miliardy a servis kterej stojí za p... bude stát 3 miliardy.Až budu měnit 1190, tak za ktm už nebude.
Tak snad konečně motorka s rozumným obsahem a výkonem, ale hlavně výškou pro nás co jsme tolik nenarostli. A co se tyká toho kardanu jak tu bylo psáno, radši budu vidět jak se mi vytahuje řetěz než aby mi z ničeho nic udělal kardan rup někde v horoucích prdelích...
Konečně snad KTM vyrobí motorku s rozumným objemem, výkonem a cenou a ne nadlitrovou, předraženou obludu s kilometrama drátů na honění ega
Přitom 690 Adventure mohli udělat už dávno, to samé 390...motory mají, podvozky taky, zkušenosti též...stačí tak málo - snad se konečně podaří
Tak buduci rok to bude zaujimave ,Yamaha tiez pripravuje enduro 800ku. V tomto segmente je uz teraz riadna tlacenica, pre nas jedine dobre...
KTM valcuje vsetkych. Ak by som kupoval motorku tak jedine od nich. Akurat musim vyriesit ako vymenit kablik za lanko, vsetci teraz robia "drive by wire" a ja som presvedcenia "fuck the wire"
Další do nabídky by mohlo být KTM 390 SMC jinak 390 Adventure by bylo taky úžasný
Jsem na to zvědavý co v této kategorii nabídne
nějak mi tam chybí kardan... jinak to vypadá celkem lákavě