husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
dewwil (50) napsal 24.08.2014 v 14:12

Ty voe, prej zodpovědní výrobci motocyklů Kdyby byli zodpovědní tak nepouštěj takový motorky (Každej Tejden Motor) vůbec do výroby, známej má SM690R r.v.13 a už dvakrát nedojel do cíle... a vůbec koní není nikdy dost Prostě to vždy překoňujou a nepřizpůsoběj tomu výdrž a pak to odchází, celej problém v KTM...

Marex (2569) napsal 18.08.2014 v 23:02

Majkl: Na čem jiném?
Pro mne je RC8 naprosto famózní fešanda. Vůbec bych se netrápil tím, že na okruhu prostě nedá R1, nebo Panigale. Většina lidí, co si tyhle lehny pořídí, se na okruh dostane pouze při volných jízdách. Těch pár okruhářů stejně radši pořídí něco, co je nebude po karambolu tolik bolet. :)

DOMINATOR (1260) napsal 11.08.2014 v 11:21

Prostě nic pro běžné smrtelníky rozhodně ne co se ceny týče.

Bothrops (249) napsal 10.08.2014 v 14:39-1

Je to dobre,rc8 se proste nepovedla. Slapli vedle a ted jen doufat ze se bude darit s novym projektem

italšrot (164) napsal 10.08.2014 v 08:08

Majki> No já myslím, že v roce 2007 jezdila Ducati Desmosedici s trubkovým rámem.

kivi_kivi1 (4) napsal 09.08.2014 v 21:37-2+1

KTM není značka která by do něčeho vstoupila aby jezdila někde uprostřed. Nebude to sice hned, ale uvidíme ji na bedně... Jsem rád, že uvidíme své sousedy v cirkusu GP :)

rulzmaker (9) napsal 09.08.2014 v 12:22

4 mega za motorku tak to je úlet

Majki (672) napsal 09.08.2014 v 05:12

Bubrak: casey dal titul na trubkách?

gresini (4454) napsal 08.08.2014 v 20:01-1

i kdybych byl miliardář,tak za žádný auto nedám víc než 2 mil. kč a za motorku víc než 500 litrů-takovou politiku si strčte do prd..e!!

Ond3x (21) napsal 08.08.2014 v 18:48

Pro koho to je? Tohle si může dovolit jen opravdu velký boháč a ten si víc užije v závodním autě. Nemusí to ani umět tolik řídit.

Perňa_81 (33) napsal 08.08.2014 v 18:21+2

Škoda ji ..další superbikový V2 půjde do kopru
Jako silniční motorka je hodně schopná a jiná.. Pro lidi, co chtěj kapoty a nepřijímaj nový "nahatý" styl sportovních motorek

JA-NE:
Nevzpomínám si, když jsem ji jezdil, kolik Ducatek a jiných 2V mi ujelo, když už jsme jeli rovný závod ve dvouválech

Zedsdead (293) napsal 08.08.2014 v 15:37

Poslední dobou trochu KTM nerozumím, pro koto ty motorky jako vyrábí?
Např. velice oblíbená třída naháčů u KTM:
a. Jednobuch Duke 690 - 68hp
b. 2V Super Duke - 180hp
Kam se poděl zlatý střed???

Fast17 (431) napsal 08.08.2014 v 13:01

trubkovej rám (viz vyjádření Duc) není špatná volba, jen je "každej trochu jinej"...

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 08.08.2014 v 11:38+1

Majki: naopak, Ducati s trubkovym ramem vyhrala naposledy titul

JA-NE (767) napsal 08.08.2014 v 11:19

Skusal som ju na sk ringu.. strasna mi pripadala zrejme preto ze po nej nasledovala 1098.. a ver mi ze rozdiel je to priepastny..

Majki (672) napsal 08.08.2014 v 10:46-2

Trubkový rám v motogp? Tudy cesta nevede synci, viz ducati a jejich pokusy s monokokem.

kufor (0) napsal 08.08.2014 v 10:09

No to je velka skoda. Moja oblubena RC8 R bude tym padom za par rokov rarita. :)

@JA-NE
Vazne? Ja s nou jazdim a ako traged si uplne nepripadam.

JA-NE (767) napsal 08.08.2014 v 09:20-11+5

RC8 je skareda a este aj traged na okruhu

DeCarli (112) napsal 08.08.2014 v 09:03

Hrozný je číst o tak překrásném(bohužel ne uspěšném) stroji slovo"stárnoucí RC8" ...

seikos (975) napsal 08.08.2014 v 08:41+3

KTM a zodpovědná? No, ona ji to konkurence vysvětlí. A byznys je na prvním místě.
Znamená to tedy že KTM vzdává byznys s velikými silničními motorkami. Alespoň dočasně

italšrot (164) napsal 08.08.2014 v 08:00

No snad rakušáci ví co dělají.




TOPlist