Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Bubrak: to asi taky... Driv u kapot platilo ze co rok tak 10tis dolu. Ja kdysi prodal za 60tis K4... kdyz dneska vidim co za ne chtej tak bych brecel a jeste to jsou to hrozny pelechy... 🙂
To je fajn že šestistovky nepohřbili. Přešel jsem ze 600 na litr a upřímně řečeno ten výkon na silnici moc nevyužiju. U 6tky mě bavilo za to tahat u litra už mám strach... to je spíš na okruh.
Kawasaka:
On ji neprodava, jen ji tenkrat koupil za 110.000 a dneska se prodavaji za stejny penize to mi pride dost divny, nebo to spis vypovida o tom, ze o ty novejsi nikdo moc nestoji.
636ku som vlastnil, podla mna v tej dobe ked vtupila na trh 636R a RR asi 2003 bola najvyvazenejsia v kategorii zo vsetkych (motor,podvozok,brzdy,vaha,spotreba) okamzite ste ju poznali na ceste nie len pre zelenu farbu. Toto je take nemastne neslane. Obavam sa ,ze nech sa snazia ako chcu, povodnu charizmu a zabavu zo starych 600viek uz asi neprinesu. Toto definitivne zomrelo rozhodnutim byrokratickych krochkajucich prasiat...
Tajně doufám v ZX-7R s kompresorem v Miláně... 200 kg, 180 koní, tvar jako ty poslední limitky začátkem milénia... ..a zelenou prosím.
Bubrak: to asi taky... Driv u kapot platilo ze co rok tak 10tis dolu. Ja kdysi prodal za 60tis K4... kdyz dneska vidim co za ne chtej tak bych brecel a jeste to jsou to hrozny pelechy... 🙂
Ingott: blbost, jen ještě nezvyk
Hluska: zx10r 04 stojí taky 7-8let stejně kolem 100k asi proto že nový moto jsou čím dál dražší.a asi taky proto že sem svoji kdysi nabízel za 85
To je fajn že šestistovky nepohřbili. Přešel jsem ze 600 na litr a upřímně řečeno ten výkon na silnici moc nevyužiju. U 6tky mě bavilo za to tahat u litra už mám strach... to je spíš na okruh.
Chce to porovnat s R6
moc hezký, škoda, že je pryč doba kdy nový model znamenal něco víc, nez ten starý a ne "ani neubylo moc koní"
Kawasaka:
On ji neprodava, jen ji tenkrat koupil za 110.000 a dneska se prodavaji za stejny penize to mi pride dost divny, nebo to spis vypovida o tom, ze o ty novejsi nikdo moc nestoji.
Vždycky když se pod nějakým článkem sejdou srdcaři,
kteří už něco ujeli a "něco ví", mám takovej dobrej pocit ...
Hluska:
hoď sem odkaz na inzerát! Vlastně na oba
Jinak motka pěkná, sice žádná revoluce, ale hlavně za vzkříšení a pokračování !!
636ku som vlastnil, podla mna v tej dobe ked vtupila na trh 636R a RR asi 2003 bola najvyvazenejsia v kategorii zo vsetkych (motor,podvozok,brzdy,vaha,spotreba) okamzite ste ju poznali na ceste nie len pre zelenu farbu. Toto je take nemastne neslane. Obavam sa ,ze nech sa snazia ako chcu, povodnu charizmu a zabavu zo starych 600viek uz asi neprinesu. Toto definitivne zomrelo rozhodnutim byrokratickych krochkajucich prasiat...
Docela hnusna. Neevokuje to ve me 6ku. Ale to co vytvari v kubature okolo 300 az 400. Je to takovy divny proporcema...
Velké plus za ten analogový otáčkoměr... v dnešní době na sportu vzácnost
Bracha ma model 2008 a prodal by ji za stejny penize co ji pred 5 lety poridil. Kdyz vidim co dneska vytvarej, tak se tomu vubec nedivim...
KHI za H2, H2R, H2SX a teď ZX6 . Zelenou proti větru !!
Rozhodně dobrá zpráva. Vzhled je otázka vkusu, mně se to třeba nelíbí, ale to bohužel poslední dobou skoro žádnej kapotovanej japonec...
tak eště přemluvit Kenana aby se vrátil
Rybnik SSP bude mit dalsi stiku :)) jsem zvedav jestli kawa nasype neco do WSS ;
To je nádherná motorka!
Kawa byla moje první "pořádná" motorka. Vždy se na "zelenou" rád podívám. Jsem sice už jinde, ale srdíčko se pořád ještě zachvěje.
moc pekna motorka jen na fotce 3 vypada ze svidra, ale to je jedina takova drobna vytka
pamatuju ze stara 636 jela 292 tacho, coz je na sestku (ac 636) pecka