husqvarna_svartpilen_801_2




Nové modely Kawasaki 2010

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
sharkis (6) napsal 14.10.2009 v 21:18

Pontiac1 (0) napsal 10.10.2009 v 13:34

Samozřejmě je to věc názoru...taky jsem jenom řekl svůj...každopádně ty blikny na Ninje jsou tragický...

Janek (27) napsal 09.10.2009 v 19:14

Kawa mě ničím nenadchla,ale taky ničím neurazila. Čekal jsem, spíš jsem si přál, aby představili novýho REXE. No, snad za rok. Z japonský čtyřky je Kawasaki mému srdci nejmilejší a tak to asi zůstane.

Erixo (0) napsal 09.10.2009 v 16:51

Všechno se jim opravdu povedlo. Aspoň dle mého gusta. To new Z je šíleně agresivní Versys je taky mňamka Megacesťáky nijak neprožívám, takže to mi je jedno...
ZX10 má super barvy. Dělá ji to víc pestrou a tím pádem supersportovní dojem jako z okruhu s polepy. Tak by to mělo být! Takže celkově 10 bodů!

s4r (52) napsal 09.10.2009 v 16:44

Pontiac1: je to rozpočtovka zaostřená na masy jezdců, co na tom má člověk obdivovat? Není to o ničem jiném než o designu, na který má každý svůj pohled, všechno je konvenční, žádný důvod, proč před tím smekat, ale chápu, že někomu se to za určitých okolností líbit může... Takže jo, dobrý, jsem rád, že sis splnil sen, ale ty amatérský narážky, jak říkáš, mají něco do sebe...

stráťa (104) napsal 09.10.2009 v 14:12

Pontiac1: To mám chválit něco co se mě ani trošku nelíbí?

RaDeoon: No nevím, možná to tak bylo od začátku myšlený ale streetfighter je stejně jako předchozí generace Z na pohled mnohem lehčí (a hezčí, i když žádná sláva to taky není), todle vypadá jak nasranej buldozer.

RaDeoon (0) napsal 09.10.2009 v 14:04

Kopie Ducati Streetfighter.

Pontiac1 (0) napsal 09.10.2009 v 11:18

Takže pánové...přečetl jsem tu vaši diskuzi a jako majitel Zet z roku 04,tedy podle mě nejhezčí generace,jsem velmi zklamán Když jsem viděl Zet po rok 2010,byl jsem unešen...je nádherný,neskutečný a jako vždy silně překračující limity běžných strojů.Ten design je uplně někde jinde...Předchozí generace se mi tolik nelíbila...bylo to až moc kosmický,ty výfuky byly takový...no nic moc...Ale tohle je pecka!Zetko je legenda mezi naháči...když někam přijedete,každej se na to podívá...ať to stojí vedle čehokoli...tak to prostě je!A tento nástupce bude uplně to samý...nepřehlédnutelný stroj...nemá chybu!Je faktem,že jsem fanouškem Zet od dob,co se poprvé objevilo...taky ho mít v garáži,byl můj,teď už splněný sen.Ale i tak si podle mě zaslouží uznání a chválu a ne ty amaterský narážky...
Když zet vyrazilo do ulic,okamžitě mělo respekt a úctu mraky lidí...motorkářů i obyčejných smrtelníků...

Zet bylo,je a bude vždycky odlišné od jiných mašin...prostě Zet...

Marex (2570) napsal 08.10.2009 v 22:58

Nebýt Ninji, tak si myslím, že u kawy jsou mimo...zemšťani.

s4r (52) napsal 08.10.2009 v 22:32

Nechápu, jak někdo může být natolik omezen, že dokáže napsat, že kdyby ZED měl na sobě "made in italy", tak že by všichni palcovali nahoru, stejně tak, jako že se "kvalitní názor hledá těžko".

Nikomu neberu, že se mu to líbí, je to subjektivní věc vkusu, ale snažte se respektovat ty, kterým se při pohledu na tyhle stroje dělá šoufl...

SHREK-CZ (0) napsal 08.10.2009 v 22:14

fuj

SHREK-CZ (0) napsal 08.10.2009 v 22:07

u me za 10b.je zx10 jinak naky hnusny ty kawy ne

MajoKE (51) napsal 08.10.2009 v 20:28

Dufam, ze GTR sa zmenila k lepsiemu, pretoze jazda na nej bola obrovske sklamanie.

KISAWAKA (0) napsal 08.10.2009 v 19:40

Z 1000 je šokující - v dobrém smyslu slova, agresor od pohledu, no a desítka je klenot, ta její ostrost a broukovitost mně vzrušuje - asi jsem úchyl KAWAFIL...

stráťa (104) napsal 08.10.2009 v 15:49

Grifindoor: Tak na tom se shodnem, ale dalo by se k tomu napsat to samý co si mě napsal k designu, vývoj jde prostě dál...

pajapaja (37) napsal 08.10.2009 v 14:57

To s tím museli asi hodně mlátit o zem,než ten design prohlásili za hotovej

SuperSic58 (1307) napsal 08.10.2009 v 14:19

Za 30 let bude retro zas třeba tahle Z1000... Vývoj designu de prostě dál, s tim nic nenaděláš. A kdo chce retro, tk koupí ojetinu, je to jednoduchý. Mě spíš než design, tk mi u novejch mašin sere, jak do nich cpou ty moderní složitý technologie(ABS, Dual CBS, dvouspojka a automat u nový VFR, samý čidla a katalyzátory atd) Obyčejnej člověk si na tom už doma pomalu nic neudělá..

stráťa (104) napsal 08.10.2009 v 11:27

Grifindoor: Mě zas nic neříkaj ohavnosti jako třeba Z1000, kam se poděli krásný naháče jako půdovní monster, první hornet? Proč dneska musí člověk kupovat ojetinu nebo vyloženě retro aby měl doma pěknou nahatou motorku?

SuperSic58 (1307) napsal 08.10.2009 v 09:08

Memphis> prej Ural 750, to se ti líbí jo? Tk to seš ztracená duše. Takovou zrůdu bych nechtěl ani zadarmo. A ty ostatní motorky, samý ohavný retra, mě to prostě nic neřiká.

SuperSic58 (1307) napsal 08.10.2009 v 07:58

Memphis> Copak, neznásilnil tě v dětství nějakej japonskej pedofil? Z 1000 bude prodejní bomba, o tom žádná. Ta motorka je fakt hukot, už ji chci vidět naživo.

megacruiser (38) napsal 07.10.2009 v 22:58

Nová Z1000 trochu připomíná Munch Mammoth, hlavně bočním profilem a nízkým, dolu posazeným předním světlem. Vypadá celkem dobře. Jen mi vadí, že zatímco dřív byl u naháčů dominantou odkrytý motor, dnes je motor jen cosi černého, sotva viditelného, zakrytého barevnými plasty.

memphis.unv (17) napsal 07.10.2009 v 00:33

aji když teda minimálně tři stroje jsou tam hi-tech tak si toho važte

memphis.unv (17) napsal 07.10.2009 v 00:32

kizak: no jaká by to byla krása kdybys na silnici viděl jednu nádheru vedle druhé...
Triumph Thruxton, Ducati 1000 sport, Triumph Scrambler, Kawasaki W650, Moto Guzzi Bellagio, Moto Guzzi V7, Harley Davidson XR 1200, Honda CB1100, Yamaha XJR1300, Ural 750 Solo
dobře, vyjmenoval jsem jenom stroje ze současné produkce aby mě někdo nemohl obvinit ze zpátečnictví a vložil jsem tam aji japonce aby to zas někdo nebral jako diskriminaci

kizak (-1) napsal 07.10.2009 v 00:03

bez ohledu na můj názor na design novýho Z1000, já teda alespoň v každým případě oceňuji aspoň nějakou snahu o originalitu. na silnici potkávám mračna skoro stejných motorkek s kulatým světlem a liší se pouze logem, nemám ani šanci poznat pořádně co to je za model. dost se divím některým komentářům, to fakt chcete aby každá motorka vypadala stejně, přijde mi to jako by tu byl každej konzerva která uznává jen klasickej styl. chce to přece nějakou pestrost aby to tu nevypadalo jak za komoušů, kdy byly stejný auta a stejný hadry atd.

VIZI (1419) napsal 06.10.2009 v 23:57

Káwa dělá čím dál tím hezčí motorky !!!

Venda (33) napsal 06.10.2009 v 23:33

Myslím , že Honda může být furt v klidu

Cíba. (9) napsal 06.10.2009 v 22:47

to hodnecení desingu by se tu mělo zakázat..je to pořád dokola jak se vše zhoršuje a bla bla bla,normální komentář se tu hledá těžko. Z 1000 je masakr,mě se to líbí.má to styl.naháče s kulatym světlem a dva budíky k tomu už moc lidí nepřitáhnou

teamwhd (74) napsal 06.10.2009 v 21:53

Váňa

Kawasakiman (-7) napsal 06.10.2009 v 21:29

Luxusní stroje

Váňa (33) napsal 06.10.2009 v 21:15

Kdyby novej Zed měl na štítku made in italy nebo ktm, tak se tady většina "upalcuje nahoru". Jenže, když je to jen tuctovej japonec tak se hold nosí "palcovat dolu" ...

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist