yamaha_demo_tour




Nová Kawasaki ZX-6R Ninja se vrací k 636 ccm!

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AdosR (254) napsal 26.11.2012 v 12:16

//www.daidegasforum.com/forum/kawasaki/539901-kawasaki-zx6r-2013-comunicato-foto-ufficiali-hd.html

Supr strána kde je hoodně supr fotek ve velkým rozlišení nové zx-6r 636 a olej filtr má nad sekundárním kolečkem... Velkej hnus takový místo zvolit.

matuS (26) napsal 17.09.2012 v 13:47

pekna je, ale ktory hobik si to kvoli tomu objemu kupi?

JRM-66 (3) napsal 16.09.2012 v 18:36

Približne okolo roku 2020 bude mat nova 600-ka viac ako 200PS z revolučnym motorom v ktorom bude zvačšeny objem na 1000ccm.

Marex (2570) napsal 15.09.2012 v 20:57

Mr.Dreamer: To je subjektivní. Rozhodně ale nesouhlasím s tím, že je to nevyvážený. NAOPAK. Ty hrany patří k agresivnímu designu a osobně jsem na týhle mašině nenašel nic, co by se mi nelíbilo. Celek je perfektně vyvážený na střed mašiny. Čumák, profil, prdelka, budíky (ty jsou fakt parádní), tlumič řízení i štelováky vidlí podtrhují sportovní šmrnc... ale pominu ten lauf, páč ho každý stejně sundá a dá laďák.
Ps: Jaký důvod mají výrobci k takovýmto černým, beztvarým palcátům ala FZ1?

Marex (2570) napsal 15.09.2012 v 20:44

Kde to má olejový filtr?!?!

dareckov (14) napsal 15.09.2012 v 17:47

Luxus. Mě je to třeba jedno že tam je elektroniky do tří prdele. Kdybych měl money tak ji beru hned a klidně můžu být za mrdala a cvičenou opici. Protože všechno jde kupředu holt

A to video? no mazec

Horten (6) napsal 15.09.2012 v 17:06+1

Ty vole na motorkarich je to samej zavodnik! A vsichni jsou smutni, ze je s 636kou nenechaji zavodit!!!

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 15.09.2012 v 15:19

nechapu na co to ma 2 kola, kdyz se da jezdit po jednom, za chvili na tom budou jezdit cviceny opice

Mr.Dreamer (46) napsal 15.09.2012 v 12:35-1

Moc hranaté, moc členité, chybí tomu sjednocující prvek, jako celek se mi ta motorka rozhodně nelíbí. Šli s tím designem správným směrem, ale tady to naprosto přehnali, ta motorka je opravdu nevyvážená. Design rozhodně není všechno, ale je to první impuls a já osobně bych si nikdy nepořídil motorku, která se mi nelíbí.
O zbytku se dá zatím pouze spekulovat do doby, než si to budeme moci vyzkoušet.

italšrot (164) napsal 15.09.2012 v 08:57

BubrakZX6R > Jistě tohle jsou všeobecně známé věci, ale desing je taky důležitá součást.

AdosR (254) napsal 15.09.2012 v 08:20

No pokud se dají ( já si myslím že na 100% dají) vypnout všechny ty kontroly a trakce tak to bude ok. Ale zvyšuje to váhu, ikdyž asi lehce.

mike.46 (604) napsal 15.09.2012 v 07:42

Tak to video je fakt mazec . 05 rozhodně neměla 137koní, max 130 (96kW).Palivové mapy moc nechápu, ale kontrolu trakce marketingově/obchodně ano.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 14.09.2012 v 22:07

vyfuk pod sedlem zvysuje teziste a topi do zadku a nevleze se lekarnicka,alarm,lepeni,zasuvka na 12V

italšrot (164) napsal 14.09.2012 v 21:20

Civilní verze ZX-6R objem 636, závodní verze ZX-6RR objem 599. Tohle tu už přece bylo. Capišto?!

italšrot (164) napsal 14.09.2012 v 21:17

Přimlouval bych se za výfuk pod sedlem

AdosR (254) napsal 14.09.2012 v 20:51

Dobrá pecka. Ale at jdou s kontrolou trakce apod do hajzl...

kawafil (1096) napsal 14.09.2012 v 19:18+1

Už model 09 byl dobrej,ale ted se Kawa dostava na špici a to i v litrech,v sbk ma Sykes jedinyho soupeře,a to jsou jeho gumy,ktery vydrži jen 10kol jinak by měl už 400 bodu na svem kontě a titul v kapse

Pjercak (48) napsal 14.09.2012 v 19:13

Shauny je boží

Pjercak (48) napsal 14.09.2012 v 19:07

je zase podvadějí je hezká

KOKY_st. (5) napsal 14.09.2012 v 18:11

Tak tahle 6ka se jim opravdu povedla

MichaelaZX636 (0) napsal 14.09.2012 v 17:55

je krásná jen nechápu zvedání objemu na 636ccm,to už se nevleze v závodech do třídy 600kubíků,kontrola trakce a palivový mapy??? na co proboha za chvíli udělají samostatný řízení a budou na tom jezdit cvičený opice ...

Martin-zx (51) napsal 14.09.2012 v 16:30

Je krásná ,a to video..z TT se jim hóódně povedlo ..jen tak dál Kawasaki

enusim2 (21) napsal 14.09.2012 v 15:20

moc povedene!!!

pylot (27) napsal 14.09.2012 v 15:09

Kawa

GRASSEL (273) napsal 14.09.2012 v 14:36+2

a to video je po dlouhý době povedený... lépe řečeno fakt pecka.

GRASSEL (273) napsal 14.09.2012 v 14:30

povedenej bajk

dante.peklo (951) napsal 14.09.2012 v 14:28

Móóóóc pěkná.. Kawa jde prostě stále nahoru, i v těch litrech..!!

DemolitionDave (112) napsal 14.09.2012 v 14:10

Podle mě bude verze RR s objemem 599, jinak by to asi nedělali

Segyc (0) napsal 14.09.2012 v 13:28

Krásnááá Ninjas forever .. !

bikerjarys (2) napsal 14.09.2012 v 13:16-1+1

je to pecka Kawa přestala utápět peníze za nesmysly (GP) a investovala do vývoje

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist