Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mr.Dreamer: To je subjektivní. Rozhodně ale nesouhlasím s tím, že je to nevyvážený. NAOPAK. Ty hrany patří k agresivnímu designu a osobně jsem na týhle mašině nenašel nic, co by se mi nelíbilo. Celek je perfektně vyvážený na střed mašiny. Čumák, profil, prdelka, budíky (ty jsou fakt parádní), tlumič řízení i štelováky vidlí podtrhují sportovní šmrnc... ale pominu ten lauf, páč ho každý stejně sundá a dá laďák.
Ps: Jaký důvod mají výrobci k takovýmto černým, beztvarým palcátům ala FZ1?
Luxus. Mě je to třeba jedno že tam je elektroniky do tří prdele. Kdybych měl money tak ji beru hned a klidně můžu být za mrdala a cvičenou opici. Protože všechno jde kupředu holt
Moc hranaté, moc členité, chybí tomu sjednocující prvek, jako celek se mi ta motorka rozhodně nelíbí. Šli s tím designem správným směrem, ale tady to naprosto přehnali, ta motorka je opravdu nevyvážená. Design rozhodně není všechno, ale je to první impuls a já osobně bych si nikdy nepořídil motorku, která se mi nelíbí.
O zbytku se dá zatím pouze spekulovat do doby, než si to budeme moci vyzkoušet.
Už model 09 byl dobrej,ale ted se Kawa dostava na špici a to i v litrech,v sbk ma Sykes jedinyho soupeře,a to jsou jeho gumy,ktery vydrži jen 10kol jinak by měl už 400 bodu na svem kontě a titul v kapse
je krásná jen nechápu zvedání objemu na 636ccm,to už se nevleze v závodech do třídy 600kubíků,kontrola trakce a palivový mapy??? na co proboha za chvíli udělají samostatný řízení a budou na tom jezdit cvičený opice ...
//www.daidegasforum.com/forum/kawasaki/539901-kawasaki-zx6r-2013-comunicato-foto-ufficiali-hd.html
Supr strána kde je hoodně supr fotek ve velkým rozlišení nové zx-6r 636 a olej filtr má nad sekundárním kolečkem... Velkej hnus takový místo zvolit.
pekna je, ale ktory hobik si to kvoli tomu objemu kupi?
Približne okolo roku 2020 bude mat nova 600-ka viac ako 200PS z revolučnym motorom v ktorom bude zvačšeny objem na 1000ccm.
Mr.Dreamer: To je subjektivní. Rozhodně ale nesouhlasím s tím, že je to nevyvážený. NAOPAK. Ty hrany patří k agresivnímu designu a osobně jsem na týhle mašině nenašel nic, co by se mi nelíbilo. Celek je perfektně vyvážený na střed mašiny. Čumák, profil, prdelka, budíky (ty jsou fakt parádní), tlumič řízení i štelováky vidlí podtrhují sportovní šmrnc... ale pominu ten lauf, páč ho každý stejně sundá a dá laďák.
Ps: Jaký důvod mají výrobci k takovýmto černým, beztvarým palcátům ala FZ1?
Kde to má olejový filtr?!?!
Luxus. Mě je to třeba jedno že tam je elektroniky do tří prdele. Kdybych měl money tak ji beru hned a klidně můžu být za mrdala a cvičenou opici. Protože všechno jde kupředu holt
A to video? no mazec
Ty vole na motorkarich je to samej zavodnik! A vsichni jsou smutni, ze je s 636kou nenechaji zavodit!!!
nechapu na co to ma 2 kola, kdyz se da jezdit po jednom, za chvili na tom budou jezdit cviceny opice
Moc hranaté, moc členité, chybí tomu sjednocující prvek, jako celek se mi ta motorka rozhodně nelíbí. Šli s tím designem správným směrem, ale tady to naprosto přehnali, ta motorka je opravdu nevyvážená. Design rozhodně není všechno, ale je to první impuls a já osobně bych si nikdy nepořídil motorku, která se mi nelíbí.
O zbytku se dá zatím pouze spekulovat do doby, než si to budeme moci vyzkoušet.
BubrakZX6R > Jistě tohle jsou všeobecně známé věci, ale desing je taky důležitá součást.
No pokud se dají ( já si myslím že na 100% dají) vypnout všechny ty kontroly a trakce tak to bude ok. Ale zvyšuje to váhu, ikdyž asi lehce.
Tak to video je fakt mazec . 05 rozhodně neměla 137koní, max 130 (96kW).Palivové mapy moc nechápu, ale kontrolu trakce marketingově/obchodně ano.
vyfuk pod sedlem zvysuje teziste a topi do zadku a nevleze se lekarnicka,alarm,lepeni,zasuvka na 12V
Civilní verze ZX-6R objem 636, závodní verze ZX-6RR objem 599. Tohle tu už přece bylo. Capišto?!
Přimlouval bych se za výfuk pod sedlem
Dobrá pecka. Ale at jdou s kontrolou trakce apod do hajzl...
Už model 09 byl dobrej,ale ted se Kawa dostava na špici a to i v litrech,v sbk ma Sykes jedinyho soupeře,a to jsou jeho gumy,ktery vydrži jen 10kol jinak by měl už 400 bodu na svem kontě a titul v kapse
Shauny je boží
je zase podvadějí je hezká
Tak tahle 6ka se jim opravdu povedla
je krásná jen nechápu zvedání objemu na 636ccm,to už se nevleze v závodech do třídy 600kubíků,kontrola trakce a palivový mapy??? na co proboha za chvíli udělají samostatný řízení a budou na tom jezdit cvičený opice ...
Je krásná ,a to video..z TT se jim hóódně povedlo ..jen tak dál Kawasaki
moc povedene!!!
Kawa
a to video je po dlouhý době povedený... lépe řečeno fakt pecka.
povedenej bajk
Móóóóc pěkná.. Kawa jde prostě stále nahoru, i v těch litrech..!!
Podle mě bude verze RR s objemem 599, jinak by to asi nedělali
Krásnááá Ninjas forever .. !
je to pecka Kawa přestala utápět peníze za nesmysly (GP) a investovala do vývoje