husqvarna_svartpilen_801_2




Konec dohadům: Kawasaki odkryla novou ZZR1400

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JeldaXX (0) napsal 24.07.2012 v 16:42

Co více si přát, je to nejlepší kompromis v motorkách, je to robustní, pohodlný, cestovní, supersportovní tank, stejně jako jeho starší kolega Honda CBR 1100 XX Superblackbird.

Haňula (8) napsal 17.01.2012 v 19:42

Dokonalá!!

mari (36) napsal 09.12.2011 v 21:35

boží

3beda (9) napsal 18.10.2011 v 20:54

Za mě teda Ten neustálej přebytek výkonu bude návykovej. Kdo se bojí sere v síni...

hluska (156) napsal 12.10.2011 v 18:01

Bubrak ZX10R: no to bys moh mit z batohu peknej padak ja tam jezdim celkem casto, treba se tam nekdy potkame a dame nejaky zvedacky

alphaville (11) napsal 12.10.2011 v 16:55

Courier-plast u nádrže-tak tohle byl hodně trapný a ubohý výkřik do tmy-fuka je tam určitě schválně a napojení cca deseti záhybu a oblouku,co tam je by těžko udělali líp i někde v Bentlei nebo Mercedesu.Příště méně se ztrapnovat a více přemýšlet.

Malus-Animus (1) napsal 12.10.2011 v 12:21

kua tak jsem se vyhecoval, že tam mám sto přežblechtu

Malus-Animus (1) napsal 12.10.2011 v 12:18

Courier- do určité doby jsem měl stejný názor, Kawa je mrdka,nelícují plasty atd. Po mé praxi na ZXR,ZX9R a ted 12R to ale musím vyvrátit a třeba já bych si zase nekoupil nikdy takovou nudnou mrdku jako je CBR, nebo tak komerční a na každým semaforu vid%ený gsxr a jiný tuctový sračky počkáme až to bucde na krámě a prohlídnem si ji, to bude lepší

Courier (7) napsal 12.10.2011 v 10:49

Další mrdka vod kawasaki, jen se podívejte jak jim tam nesedí ten plast u nádrže, no krása,a to je rok 2011. nechtěl bych to ani zadarmo,zase se potvrzuje to jejich laciný zpracování. Kawa byla, je a vždycky bude navoněný hovno!!! A teď do mě

Horten (6) napsal 12.10.2011 v 09:38

Panebože, taková hrubka. Pardon.

Horten (6) napsal 12.10.2011 v 09:37

Rocket je super. A jsem si jistej, že z průměrným pilotem vyklepne i tuhle krasavici. Ale tak do 150, takže v naprosto nudnejch a dětskejch rychlostech. Pak se karta obrátí

mag. (21) napsal 12.10.2011 v 09:06

pidi: jo a za tu dobu je rocket furt stejnej, žádnej pokrok

Malus-Animus (1) napsal 11.10.2011 v 21:09

puldis - asi tak

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 11.10.2011 v 20:23

huska: jojo z Velky dobry sou pekny rovinky, ja tam jezdim z Prahy hrat fotbal a obcas na motorce, ale nechci aby mi ulit batoh s kopackama

pidi (-3) napsal 11.10.2011 v 20:22

mag.ale meje je 2005 a Kawa musela makát na tom 7 roků aby tu mou v akc. dohnala

puldis (0) napsal 11.10.2011 v 19:48

200 koní je nesmysl kdekoliv na světě, ale je božskááá. Nádherná, já bych na ní ani nejezdil, měl bych jí v obýváku akoukal na ní před spaním.

Malus-Animus (1) napsal 11.10.2011 v 18:39

mag.

mag. (21) napsal 11.10.2011 v 16:37

Video nová kawa proti buse:
//ninja14r.kawasaki.com/?cm_mmc=MY12NinjaZX14R-_-KMCPromo-_-NavigationFlyOut-_-Microsite#details/videos/24

mag. (21) napsal 11.10.2011 v 16:29

pidi: haybusa vs Rocket 3 - busa trohu pozadu zzr pro rok 2012 to je jiná, na kawasaki.com tam trhá prdel buse - je tam spousta videjí o ní, akorát má přívlastek ninja
//www.youtube.com/watch?v=N10raR2ADBE&feature=related

Malus-Animus (1) napsal 11.10.2011 v 15:41

pidi :

Malus-Animus (1) napsal 11.10.2011 v 15:41

pidi :

pidi (-3) napsal 11.10.2011 v 15:16

Mám o 100kg těžší lokomotivu,ale tu akceleraci bych si klidně rozdal

BadRX (84) napsal 11.10.2011 v 13:15

Za mne tedy jakoze ano!

hluska (156) napsal 11.10.2011 v 13:10

Jinak k tem brutalnim V2, mam momentalne k dispozici monstry S4R a S2R1000. S4R nema ani spodek ani vrsek, pro me totalne mdlej motor, kde od 180 tlacis rucicku tachometru ocima. To uz ta S2 jede aspon trochu dole.

hluska (156) napsal 11.10.2011 v 13:05

No tak ja bych ten vykon vyuzil hned tady u nas na dalnici z Velky Dobry na Prahu. U GSX-R me sere ze od 280 uz to nema ty poradny grady

SuperSic58 (1307) napsal 11.10.2011 v 12:32

Krásná je, to se upřít nedá. Snad ta kyvka z nějaký dvacky by šla nahradit nějakou pořádnou, hodnou takovýho mastodonta A k těm řečem, že kdo využije 200koní v českym provozu... Myslim, že o tom dost průkazně vypovídaj ty pomníčky u silnic a zprávy na novinkách.cz No a když ježdění po českejch silnicích je typu: "bacha díra, pozor štěrk, pozor ty vyjetý koleje, vyhni se tý hromadě hlíny natahaný z polí a chmelnic, pozor prasklina, bacha naftová skvrna a vyhni se tý asfaltový bouli, bacha na tu vystouplou záplatu" atd, tk k čemu 200koní? Tahle motorka má smysl pro dálničního polykače, co chce zcestovat Evropu a to rychle. Ale je nádherná, a ta palubka

mavr (10) napsal 11.10.2011 v 11:46

HODNĚ POVEDENÉ - ať si říká kdo chce, co chce
A na uplně nový model si počkáme

Malus-Animus (1) napsal 11.10.2011 v 10:28

enusim2 - taky se mi to líbí daleko víc než Busa, navíc s kuframa se tady počítá, já mám z ní radost..bude to další stanice nejspíš kua

Malus-Animus (1) napsal 11.10.2011 v 10:26

Horten - asi tak.navíc ten Nm se dá využít velmi dobře, nejde jen o maximálku 3 kila, kterou už má více stroju.

Horten (6) napsal 11.10.2011 v 10:04

Asi jediná japonská motorka, o který bych uvažoval...A ty řeči o nevyužitelným výkonu mě vážně moc baví . To že je někdo připosránek ještě neznamená, že druhej to neotevře...Netvrdím, že je to rozumné, ale zábavné rozhodně

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist