Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Co více si přát, je to nejlepší kompromis v motorkách, je to robustní, pohodlný, cestovní, supersportovní tank, stejně jako jeho starší kolega Honda CBR 1100 XX Superblackbird.
Courier-plast u nádrže-tak tohle byl hodně trapný a ubohý výkřik do tmy-fuka je tam určitě schválně a napojení cca deseti záhybu a oblouku,co tam je by těžko udělali líp i někde v Bentlei nebo Mercedesu.Příště méně se ztrapnovat a více přemýšlet.
Courier- do určité doby jsem měl stejný názor, Kawa je mrdka,nelícují plasty atd. Po mé praxi na ZXR,ZX9R a ted 12R to ale musím vyvrátit a třeba já bych si zase nekoupil nikdy takovou nudnou mrdku jako je CBR, nebo tak komerční a na každým semaforu vid%ený gsxr a jiný tuctový sračky počkáme až to bucde na krámě a prohlídnem si ji, to bude lepší
Další mrdka vod kawasaki, jen se podívejte jak jim tam nesedí ten plast u nádrže, no krása,a to je rok 2011. nechtěl bych to ani zadarmo,zase se potvrzuje to jejich laciný zpracování. Kawa byla, je a vždycky bude navoněný hovno!!! A teď do mě
Rocket je super. A jsem si jistej, že z průměrným pilotem vyklepne i tuhle krasavici. Ale tak do 150, takže v naprosto nudnejch a dětskejch rychlostech. Pak se karta obrátí
pidi: haybusa vs Rocket 3 - busa trohu pozadu zzr pro rok 2012 to je jiná, na kawasaki.com tam trhá prdel buse - je tam spousta videjí o ní, akorát má přívlastek ninja
//www.youtube.com/watch?v=N10raR2ADBE&feature=related
Jinak k tem brutalnim V2, mam momentalne k dispozici monstry S4R a S2R1000. S4R nema ani spodek ani vrsek, pro me totalne mdlej motor, kde od 180 tlacis rucicku tachometru ocima. To uz ta S2 jede aspon trochu dole.
Krásná je, to se upřít nedá. Snad ta kyvka z nějaký dvacky by šla nahradit nějakou pořádnou, hodnou takovýho mastodonta A k těm řečem, že kdo využije 200koní v českym provozu... Myslim, že o tom dost průkazně vypovídaj ty pomníčky u silnic a zprávy na novinkách.cz No a když ježdění po českejch silnicích je typu: "bacha díra, pozor štěrk, pozor ty vyjetý koleje, vyhni se tý hromadě hlíny natahaný z polí a chmelnic, pozor prasklina, bacha naftová skvrna a vyhni se tý asfaltový bouli, bacha na tu vystouplou záplatu" atd, tk k čemu 200koní? Tahle motorka má smysl pro dálničního polykače, co chce zcestovat Evropu a to rychle. Ale je nádherná, a ta palubka
Asi jediná japonská motorka, o který bych uvažoval...A ty řeči o nevyužitelným výkonu mě vážně moc baví . To že je někdo připosránek ještě neznamená, že druhej to neotevře...Netvrdím, že je to rozumné, ale zábavné rozhodně
Co více si přát, je to nejlepší kompromis v motorkách, je to robustní, pohodlný, cestovní, supersportovní tank, stejně jako jeho starší kolega Honda CBR 1100 XX Superblackbird.
Dokonalá!!
boží
Za mě teda Ten neustálej přebytek výkonu bude návykovej. Kdo se bojí sere v síni...
Bubrak ZX10R: no to bys moh mit z batohu peknej padak ja tam jezdim celkem casto, treba se tam nekdy potkame a dame nejaky zvedacky
Courier-plast u nádrže-tak tohle byl hodně trapný a ubohý výkřik do tmy-fuka je tam určitě schválně a napojení cca deseti záhybu a oblouku,co tam je by těžko udělali líp i někde v Bentlei nebo Mercedesu.Příště méně se ztrapnovat a více přemýšlet.
kua tak jsem se vyhecoval, že tam mám sto přežblechtu
Courier- do určité doby jsem měl stejný názor, Kawa je mrdka,nelícují plasty atd. Po mé praxi na ZXR,ZX9R a ted 12R to ale musím vyvrátit a třeba já bych si zase nekoupil nikdy takovou nudnou mrdku jako je CBR, nebo tak komerční a na každým semaforu vid%ený gsxr a jiný tuctový sračky počkáme až to bucde na krámě a prohlídnem si ji, to bude lepší
Další mrdka vod kawasaki, jen se podívejte jak jim tam nesedí ten plast u nádrže, no krása,a to je rok 2011. nechtěl bych to ani zadarmo,zase se potvrzuje to jejich laciný zpracování. Kawa byla, je a vždycky bude navoněný hovno!!! A teď do mě
Panebože, taková hrubka. Pardon.
Rocket je super. A jsem si jistej, že z průměrným pilotem vyklepne i tuhle krasavici. Ale tak do 150, takže v naprosto nudnejch a dětskejch rychlostech. Pak se karta obrátí
pidi: jo a za tu dobu je rocket furt stejnej, žádnej pokrok
puldis - asi tak
huska: jojo z Velky dobry sou pekny rovinky, ja tam jezdim z Prahy hrat fotbal a obcas na motorce, ale nechci aby mi ulit batoh s kopackama
mag.ale meje je 2005 a Kawa musela makát na tom 7 roků aby tu mou v akc. dohnala
200 koní je nesmysl kdekoliv na světě, ale je božskááá. Nádherná, já bych na ní ani nejezdil, měl bych jí v obýváku akoukal na ní před spaním.
mag.
Video nová kawa proti buse:
//ninja14r.kawasaki.com/?cm_mmc=MY12NinjaZX14R-_-KMCPromo-_-NavigationFlyOut-_-Microsite#details/videos/24
pidi: haybusa vs Rocket 3 - busa trohu pozadu zzr pro rok 2012 to je jiná, na kawasaki.com tam trhá prdel buse - je tam spousta videjí o ní, akorát má přívlastek ninja
//www.youtube.com/watch?v=N10raR2ADBE&feature=related
pidi :
pidi :
Mám o 100kg těžší lokomotivu,ale tu akceleraci bych si klidně rozdal
Za mne tedy jakoze ano!
Jinak k tem brutalnim V2, mam momentalne k dispozici monstry S4R a S2R1000. S4R nema ani spodek ani vrsek, pro me totalne mdlej motor, kde od 180 tlacis rucicku tachometru ocima. To uz ta S2 jede aspon trochu dole.
No tak ja bych ten vykon vyuzil hned tady u nas na dalnici z Velky Dobry na Prahu. U GSX-R me sere ze od 280 uz to nema ty poradny grady
Krásná je, to se upřít nedá. Snad ta kyvka z nějaký dvacky by šla nahradit nějakou pořádnou, hodnou takovýho mastodonta A k těm řečem, že kdo využije 200koní v českym provozu... Myslim, že o tom dost průkazně vypovídaj ty pomníčky u silnic a zprávy na novinkách.cz No a když ježdění po českejch silnicích je typu: "bacha díra, pozor štěrk, pozor ty vyjetý koleje, vyhni se tý hromadě hlíny natahaný z polí a chmelnic, pozor prasklina, bacha naftová skvrna a vyhni se tý asfaltový bouli, bacha na tu vystouplou záplatu" atd, tk k čemu 200koní? Tahle motorka má smysl pro dálničního polykače, co chce zcestovat Evropu a to rychle. Ale je nádherná, a ta palubka
HODNĚ POVEDENÉ - ať si říká kdo chce, co chce
A na uplně nový model si počkáme
enusim2 - taky se mi to líbí daleko víc než Busa, navíc s kuframa se tady počítá, já mám z ní radost..bude to další stanice nejspíš kua
Horten - asi tak.navíc ten Nm se dá využít velmi dobře, nejde jen o maximálku 3 kila, kterou už má více stroju.
Asi jediná japonská motorka, o který bych uvažoval...A ty řeči o nevyužitelným výkonu mě vážně moc baví . To že je někdo připosránek ještě neznamená, že druhej to neotevře...Netvrdím, že je to rozumné, ale zábavné rozhodně