yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
DjMartin (0) napsal 18.08.2011 v 01:26

už vím proč miluju Kawu...

Kawasakiman (-7) napsal 22.12.2008 v 18:47

ZZR 1400 ist am besten !!!

smazany24140 (0) napsal 11.08.2006 v 00:30

Měl jsem možnost se svézt na haybuse.Jede dobře ale brzdy nic mocjinak v celku dobrý.Teď můžu porovnávat s ZZR1400 protože jsem si jí před měsícem koupil.Do 6000 otáček se neděje nic moc ale potom v motoru vybouchne atomová bomba.To je tak brutální zátah že se to nedá ani popsat.Přál bych každýmu si to vyzkoušet.300km je na tachometru během chvilky ale víc nejede.Má omezovač rychlosti.300km/h.

Picasso (0) napsal 10.05.2006 v 21:43

Vše je věc vkusu. Celá debata se odvíjí od toho co mám já je lepší! Mě se ZZR1400 líbí moc, ale úplně předtím se mi stejně líbila Busa. Přiznám se, že na ni sice mám, ale je zlý, že nelze najít nějaké objektivní stanovisko. Chtělo by to vyzkoušet to a pak se rozhodnout. Za uplynulý rok jsem koupil tři nové motorky aniž bych měl možnost je vyzkoušet a holt to stojí za prd. Letos jsem se zase zamiloval v Holešovicích do Suzy 1800 a když jsem si ji v Brně vyzkoušel, upustil jsem ke smutku svého dealera od koupi. A nemohl mě sundat s obyčejné GSR600, která mne jízdou brutálně překvapila. Jenže nemá duši... Busa je legenda, jejími plakáty mají mí synové polepený celý pokoj, ale tohle? Moc zajímavá a pokud bude na Kawa dni k vyzkoušení a zaujme mně koupím si ji přes křik svých synů. Ač je Kawa u nás jako značka zatracovaná, nemůžeme ji upřít individuálnost a osobitost. A o to přece většinou u motorek jde. Pokud bych si mohl vybrat mezi hladkou a spolehlivou CBR1000 a tvrdou a nezkrotnou ZXxxxx, nebudu váhat. Tím se omlouvám hondumilům, je to jen můj názor. Mě se prostě líbí....

biker_man (0) napsal 22.04.2006 v 21:05

Zdravim. Nechci tu moc do toho zasahovat a zabrednout tu tak tejden u dohadu, ale osobne bych videl prinos techhle motorek kousek jinde. Busa a spol jsou preci od toho, aby byly schopny jet pekelne rychle, ale zaroven aby se to dalo vydrzet i po delsi dobu, na sprint to delany neni, to jen lidi do toho cpou kvuli tomu obrovskymu vykonu, ale srad, kterej je na to stavenej, je samozrejme lepsi nacini na sprint...Ale jedte si na cas do spanelska busa a srad...

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 10.04.2006 v 15:39

Werner: 600 o dost vic zere pri takovy rychlosti, protoze ji musis vic tocit.... Me ZX9 pri 250 zere do 8litru, kdyz nejedu sam s kufrem. Verim ze ZZR bude zrat jeste min,zvlast strikacka, takze 250km/h asi hodinu vydrzi, na 300km/h uz nesazim. :o)

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 07.04.2006 v 00:20

Je to supr stroj pro ucely pro ktery byl vyrobenej, na okruh sou jiny stroje prece. Hlavni je, ze prislo neco novyho s neotrelym designem (me se moc libi, Hayabusa se mi taky moc libila kdyz prisla, ZZR vypada ale trochu lepe, moderneji) a vykonem na ktery jeste nikdo neni zvykly a proto si ho rad uzije (kdo ma na to chut samozrejme). A stejne si na to pak zvykne. Znam to kdyz sem z panelky vlezl na 100 konovy GSXR a loni zas na ZX9 (143koni), zase mi to nestaci (a je jedno ze to vyuziju hlavne na rovince, tam se preci taky jezdi, proste si to na rovince chci uzit a nalozit tomu a kdyz to pojede lip, tak jen dobre, nemluve o letistich a sprintech apod.). Krom toho vic max. vykonu znamena vetsinou i vic vykonu v nizsich otackach. Stejne se mavalo rukou nad XX kdyz prislo a jaka je to supr masina po letech. Myslim ze ZZR je novou legendou (podobne jako XX a Haya, nebo R1 nebo dalsi [VFR, 916...] kazda na svem poli). Howgh.

Alda (2) napsal 06.04.2006 v 20:58

Je to zbytecny, ale nadherny. Asi bych menil

AldaP (0) napsal 06.04.2006 v 09:01

jj..ten desing u busy je a to mám rad endura

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 06.04.2006 v 01:53

husaberg: co je s komunikacema? semtam sou horsi (samozrejme), ale 300 se da jezdit v pohode na plno usecich porad. hod se do klidu, blbnuti na V2 je o necem jinem, na to si tahle motorka nehraje, jestli si to nepochopil.

smazany10914 (0) napsal 05.04.2006 v 19:28

Je velká ... krásná ... silná ... moooc fajn ... nádhera

Geonova (5) napsal 05.04.2006 v 18:20

Na vystave me tahle motorka prilis neoslovila. ANi designem ani slibovanymi parametry. Co vic, jak uz nekdo na zacatk diskuze psal, Honba za vyssim vykonem je v podani japonskym minimalistu nekdy poradne nebepecna vec. Kawa ZX12-R ve svem roce vydani (2000) mel tolik chyb, ze se tenhle rocnik udajne vsude po svete (krom CR,SR) prodaval za polovic a jestli i tenhle megastroj bude mit poddimenzovanou spojku s treci plochou jako 6ka, vadny napinak rozvodaku atd,.. nezbyde nes si ten vykon nechat snizit a nebo jako novopeceny majitel uvedomele za to netahat, nez se vsecko v prubehu par mesicu vychyta ...

Veronika-Suzuki (211) napsal 05.04.2006 v 16:59

nechci se zastávat Busy, protože by každý stejně řekl, že je to jen proto, že je to Suzuki...<br />
<br />
Kawu jsem si prohlídla na výstavě...celkový design z fotky je možná ještě OK ale jinak jsem nechápala že by si to někdo chtěl koupit...asi nejvíc se mi nelíbilo takový hnusný plastový &quot;žebrování&quot; někde u kolen...fakt hnus<br />
<br />
mě se busa designově vždycky líbila, protože to bylo něco &quot;jinýho&quot;,ale to už je můj vlastní subjektivní pocit, vím že spousta lidí právě design busy nemůže &quot;vydýchat&quot;.<br />
<br />
ale myslím že &quot;technicky&quot; kawa busu nepředčila, řekla bych že se snažila ji &quot;dotáhnout&quot; ale to ať posoudí Ti co na tom budou jezdit a budou to moci srovnat nejen dle tabulek od výrobců

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 05.04.2006 v 14:33

Vypada supr a myslim ze to tu opravdu chybelo, jsem zvedavy s cim prijdou ostatni. Jinak vykonu neni nikdy dost, pod to se podepisuju. Pred 20 lety se stejne mluvilo o 100 HP motorkach, ze jsou zbytecny. Tomu se lze jen zasmat.

AldaP (0) napsal 05.04.2006 v 11:49

tady jde o to nej-cokoli a an i se mne subjekltivne nelíbí....

AldaP (0) napsal 05.04.2006 v 10:45

nechci se navážet..ale mne na cestování stačí i 12 poníků jinak na pokros rozhodne ne!




TOPlist